Maar ik zag je helemaal niet, Zhenar!quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja... in elk orkest is er maar plaats voor een bepaalde hoeveelheid geilheid... Drie maal raden waarom er geen geile bandboys in jouw orkest zitten, Erik!![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik zag je helemaal niet, Zhenar!

MB!quote:
(Dat weet ik welquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat bedoelde ik niet, sukkel![]()
Oh!quote:
Geil!quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
MB!![]()
Ik reed vanmiddag nog langs Re![]()
[edit]zijn huis bedoel ik dus
Zeker.quote:
Oh, dáár gleed ik dus op uit!quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zeker.
Het kwakje op zijn voordeur kan daarvan getuigen [barf.gif]
Je gaat toch niet over iemands voordeur lopen!quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dáár gleed ik dus op uit!![]()
![]()
Het was naar beneden gegledenquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je gaat toch niet over iemands voordeur lopen!![]()
![]()
![]()
JA, want die heb ik allemaal gemist!quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet er nou echt teruggeblikt worden op mijn puberale, hormonale periodes?
Ik kan me alleen herinneren dat Erik zijn excuses kwam aanbieden en dat ik hem toen nog niet interessant genoeg vond om terug te lezen waarvoorquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JA, want die heb ik allemaal gemist!
Ohquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was naar beneden gegleden!
En nu ben ik wel interessant genoeg?quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan me alleen herinneren dat Erik zijn excuses kwam aanbieden en dat ik hem toen nog niet interessant genoeg vond om terug te lezen waarvoor![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En nu ben ik wel interessant genoeg?
, maar ook
. Laat het verleden, ik kijk niet graag terug naar mijn zwakkere periodes...
.
[tip]Het is bijna kerst[/tip]quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:34 schreef babette21 het volgende:
mijn konijn houdt de halve buurt wakker door op dit moment het hele balkon weg te knagen![]()
Ja, same here dus.. Ik heb geen dramaqueenacties gezienquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan me alleen herinneren dat Erik zijn excuses kwam aanbieden en dat ik hem toen nog niet interessant genoeg vond om terug te lezen waarvoor![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
In de pan ermee!
*Schoen schoonmaakt*quote:
Laten we het in dat geval over politiek gaan hebbenquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
, maar ook
. Laat het verleden, ik kijk niet graag terug naar mijn zwakkere periodes...
.
quote:
Hm, doe dan toch maar de "rel".quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Laten we het in dat geval over politiek gaan hebben![]()
oh great... nu is ie uit protest aan 't stampen..... (zeker weer volle maan vandaag?!)quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:36 schreef babette21 het volgende:
maar ik ga 'm wel ff even rotschop verkopen
... of over mijn nieuwe projectjequote:Op zaterdag 25 november 2006 23:37 schreef Zhenar het volgende:
Laten we het in dat geval over politiek gaan hebben![]()
nou vertel dan...quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm, doe dan toch maar de "rel".
Spill the beans, bitchquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
... of over mijn nieuwe projectje![]()
Ik ook niet, maar Zhenar zoekt naar een rel waarbij ik de dag erna mijn excuses aanbood, maar hij mij niet interessant genoeg vond om terug te lezen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou vertel dan...![]()
want ik heb nul idee waar dit over gaat
uuh dít >>quote:
lekker duidelijk, dat was bij jou de eerste 3 maanden op SC elke dag het geval.....quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook niet, maar Zhenar zoekt naar een rel waarbij ik de dag erna mijn excuses aanbood, maar hij mij niet interessant genoeg vond om terug te lezen.
Ik kan het niet vinden en heb geen zin om verder te zoekenquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Zhenar zoekt naar een rel waarbij ik de dag erna mijn excuses aanbood, maar hij mij niet interessant genoeg vond om terug te lezen.
Dizer regelde het voor Zhenar.quote:Op zondag 26 november 2006 00:00 schreef babette21 het volgende:
zeg, wie moet ik eigenlijk oraal bevredigen om ook zo'n stoer tagje achter mijn naam te krijgen??!
Ik heb ook gezocht en kan het óók niet vindenquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden en heb geen zin om verder te zoeken![]()
ja msn lul [/Re]quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik lees net weer een topic metKnibbel
door
![]()
![]()
slaap zequote:Op zondag 26 november 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, slaapjestijd.droom lief, eenieder!
yeah that figuresquote:Op zondag 26 november 2006 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer regelde het voor Zhenar.
Ik vond hem liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |