quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
. Een paar reacties boven je trut.
Quickquotend bied ik mijn verontschuldigen aanquote:
Jij denkt ook alleen aan etenquote:
Ik vind pannenkoeken met banaan gewoon erg lekker.quote:
Dan moet je ook niet klagen over die dikke pens van je!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind pannenkoeken met banaan gewoon erg lekker.
En gecompliceerd complot om mensen te stalken!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:51 schreef PeRi het volgende:
Ik kom even mn sig -het gedeelte 'Pooost! Poooost! Wie wil er post!?!'- hier weer spammen voor degenen die hier nog niet gereageerd hebben en van wie ik opzich wel zou willen dat ze reageren.
Ik las penis.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet klagen over die dikke pens van je!![]()
!
PM me nou maarquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En gecompliceerd complot om mensen te stalken!
Ik geef mijn adres alleen aan mensen die ik al gemeet hebquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:51 schreef PeRi het volgende:
Ik kom even mn sig -het gedeelte 'Pooost! Poooost! Wie wil er post!?!'- hier weer spammen voor degenen die hier nog niet gereageerd hebben en van wie ik opzich wel zou willen dat ze reageren.
Tja, waar de mond van vol is... of hoe ging dat spreekwoord?quote:
Als je Peer meet is het net alsof je d'r al ooit hebt gemeet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik geef mijn adres alleen aan mensen die ik al gemeet heb![]()
En zelfs die hebben het nog niet![]()
NEE!quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als je Peer meet is het net alsof je d'r al ooit hebt gemeet..
Goed genoeg?
ATBquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Goed genoeg?
Dat gevoel had ik ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Goed genoeg?
Niet genoeg!quote:
PeRi is eigenlijk een manquote:
Hai!quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:28 schreef rena het volgende:
Hoi.
OMG Zhenarquote:
Leukquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LeukZoals ál mijn weken
![]()
Mijn huis is zo goed als af nu!Ik heb zelfs al gasten kunnen laten eten aan een heuse
eettafel
![]()
Dat wilde ik dus net vragen!quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:44 schreef rena het volgende:
[..]
Tof
![]()
Mijn week was ook tof, mijn stage is zo leukIk had nooit gedacht dat het zo tof zou zijn
![]()
BV waar ik nu voor werk vind ik het leukst, omdat ik die door en door ken en het meeste mee heb. Andere BV is ook tof. Qua salarissen hebben we het er nog niet over gehad, maar beiden hebben aangegeven dat er ook daarover gesproken moet worden. En duh.. ik ga echt niet over aan een nieuwe en zeer uitgebreide functie zonder een flinke salarisverhogingquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:41 schreef PeRi het volgende:
Waar krijg je het meeste verdient? Aangezien ze je beiden aanstaan, zul je moeten kijken naar de extra's?.
Bedrijf waar ik nu werk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Welke collega's geven de beste knuffels?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus net vragen!Het toeval!!!
Tof dat je stage leuk is; bij mij waren alleen de collega's leuk, maar de stage zelf was suf![]()
Komt vast nog wel.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:48 schreef rena het volgende:
[..]
Ik mag ook nog geen zak doen.
Reizen verkopen is nog niet echt iets wat ik super goed kan of zo, ik ken pas een paar landen uit mijn kop
![]()
![]()
![]()
Geile uitgangspositie om er veel uit te halenquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:46 schreef Dizer het volgende:
Qua salarissen hebben we het er nog niet over gehad, maar beiden hebben aangegeven dat er ook daarover gesproken moet worden.
Zeg dat welquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Geile uitgangspositie om er veel uit te halen!
En dan niet Mr. Nice Guy uit gaan hangen hè?!quote:
He bah.quote:
Mjaquote:
Lupa_solitara taferelen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja
En ik moet morgen in een bos op de foto
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lupa_solitara taferelen?.
Expres zou wel een beetje ziek zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:30 schreef MissBliss het volgende:
PER ONGELUK HE!!!!
Zelfpijniging.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Expres zou wel een beetje ziek zijn..
quote:
Ja slovosky of zo was me aan het bespionerenquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
Dizer: Laatste bezoek: Verborgen
Zomaar ineens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |