Nu geloven we je niet meerquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:02 schreef Zhenar het volgende:
Wat zijn jullie trouwens goedgelovig en onverbeterlijk nieuwsgierig!![]()
Een paar vage berichtjes, nietszeggende toespelingen en iedereen gelooft meteen dat er "een geheim" is. En nog een dubbelganger ofzo.
Dat is het idee van een onthullingquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nu geloven we je niet meer.
Ik ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Zenar ik haat je. Veel.
Ja, ik dacht; een kleine terugblik naar de grap van Re, met de h fout geplaatst enzo.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook. Dus vanaf nu gaan Erik en ik jou Zenar noemen
Zonder die h
Ach, wie houd ik voor de gek, het was een stomme typo.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik dacht; een kleine terugblik naar de grap van Re, met de h fout geplaatst enzo.
Ik snapte 'm, en ik vind 't een goed initiatiefquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik dacht; een kleine terugblik naar de grap van Re, met de h fout geplaatst enzo.
Reh!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:14 schreef Re het volgende:
welke foute h?
En het verslag van wat er nou precies aan de hand is dat je zo hyperdepieper bent kom vóór of ná het mensen bellen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:59 schreef Dizer het volgende:
Ok, ik heb me toch vandaag vage gesprekken!
Ik ga nu naar huis, ik ga over 15 minuten naar huis en ga ik een paar mensen bellen, waaronder MB
Sorrt Harzen!quote:
Nee joh gekkie, jij niet!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:21 schreef MissBliss het volgende:
Zenar, ook ik haat je!
Hoor ik daar een lama schijten?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:37 schreef Zhenar het volgende:
OH JA... lekker allemaal Zhenar negeren... HÉÉL VOLWASSEN!!!!![]()
!
Ik ben nog niet volwassen!quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:37 schreef Zhenar het volgende:
OH JA... lekker allemaal Zhenar negeren... HÉÉL VOLWASSEN!!!!![]()
!
Tweede poging voor:quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:28 schreef LeBeau het volgende:
Ik houd het gewoon op Zhenar, normaal geschreven en mét h.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:10 schreef Svensational het volgende:
Dit alles deed hij om jouw bruine anjer vanavond om zijn genotsknots te voelen
Haai.quote:
Nein. Die zogenaamde geheime identiteit van whoever kan mij gewoon niet echt boeien.quote:
C?quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:41 schreef Zhenar het volgende:
Jullie naïevelingen hebben nog niet eens door dat er nóg een ShowChat user is die "zekere gelijkenissen" toont met "een zeker iemand"Al zijn deze gelijkenissen eigenlijk niet zozeer op te merken, als wel dat ze verscholen zijn.
Cryptisch genoeg zo?![]()
http://doejenix.com/whoops/quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:25 schreef Zhenar het volgende:
Kan iemand ff nog een link doen naar die FireFox update voor de quickquote enzo, ik ben 'em kwijt namelijk![]()
ATB = Char?quote:
Ik volg je niet meer.quote:
quote:
quote:...dat er nóg een ShowChat user is die "zekere gelijkenissen" toont met "een zeker iemand"...
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Erik hoe lang zit die mijter al verstopt in je ava?
quote:
quote:
Heb je nu je QQ terug?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:46 schreef Zhenar het volgende:Jack Johnson - Banana pancakes
![]()
Zo'n heerlijk vrolijk nummer![]()
Pannenkoek met banaan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:46 schreef Zhenar het volgende:Jack Johnson - Banana pancakes
![]()
Zo'n heerlijk vrolijk nummer![]()
Nee want ik heb die link nog nietquote:
Knurftquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee want ik heb die link nog niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |