Ik heb liever gewone hoofdpijn dan hevige migraine... wat de laatste tijd weer vaak terugkomtquote:Op donderdag 23 november 2006 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
Keelpijn is kut... maar heb liever keelpijn dan hoofdpijn
Eerlijkheidshalve moet ik er wel even bij zeggen dat dat het eerste pilletje in 6 jaar was, dus waarschijnlijk had alles geholpen.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:40 schreef PeRi het volgende:
Oh dat zou wel kunnen bij gewone keelpijn misschien ja. Zal ik ook onthouden dan.
ik krijg die medicijnen van de dokter, omdat ik erg snel keelontsteking krijg .quote:Op donderdag 23 november 2006 22:56 schreef Flabofski het volgende:
Medicijnen zijn onzin! Onderschat je eigen lichaam niet! TSJAKKA!
ow daar heb ik de laatste tijd ook erg last van. In de zomer heb ik minder last van Migraine, dan in de winter....quote:Op donderdag 23 november 2006 22:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb liever gewone hoofdpijn dan hevige migraine... wat de laatste tijd weer vaak terugkomt:{
Lijkt me erg klote.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb liever gewone hoofdpijn dan hevige migraine... wat de laatste tijd weer vaak terugkomt:{
dan voel je dikke bobbels bij je keel aan de buitenkant, dan is je keel opgezet laat maar zeggenquote:Op donderdag 23 november 2006 23:00 schreef BVO het volgende:
Hoe voel je je amandelen? Of is dit een hele domme vraag?.
Als je op je handen gaat staan, bungelen ze uit je mond. Als je er een spiegel tegenover zet, kan je ze meteen zien!quote:Op donderdag 23 november 2006 23:00 schreef BVO het volgende:
Als je keelontsteking hebt, weet je hetquote:Op donderdag 23 november 2006 23:00 schreef BVO het volgende:
In mijn geval ook, ben de laatste tijd wel wat drukker dan normaal jaquote:Op donderdag 23 november 2006 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
Keelpijn is kut... maar heb liever keelpijn dan hoofdpijn
Ik slik altijd ibuprofen 600 voor me keelpijn, 2 dagen later is het weg, veel rust nemen, veel slapen dus. Keelpijn is meestal een teken van oververmoeidheid
is mij een keer verteld, en in mijn geval klopt dat aardig
jah idd....quote:Op donderdag 23 november 2006 23:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als je keelontsteking hebt, weet je het.
dan mij advies: veeeeeel slapen...quote:Op donderdag 23 november 2006 23:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
In mijn geval ook, ben de laatste tijd wel wat drukker dan normaal ja.
Maar ik ben helemaal niet moequote:Op donderdag 23 november 2006 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan mij advies: veeeeeel slapen...
1, soms 2 maal per week, in zo'n mate dat ik vrijwel niks meer gedaan krijg. Elk licht en geluid dreunen in je hoofd, en misselijkheid erbij.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lijkt me erg klote.. Hoe vaak is vaak?
Jaquote:Op donderdag 23 november 2006 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah idd....en dat doet pijn.............. maar je valt wel af
Want eten kan je niet
dan moet je gewoon rustig aan doen... lekker luierenquote:Op donderdag 23 november 2006 23:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal niet moe. Ik slaap gewoon wel gemiddeld 8 uur per nacht. Alleen a.s zaterdag gaat lastig worden, dan lig ik er pas rond 9/10 uur 's ochtends in
.
Suprises, gelukkig hoeft dat niet meerquote:Op donderdag 23 november 2006 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet je gewoon rustig aan doen... lekker luieren
Ik ga nu wel slapen... ik begin lichtelijk oververmoeid te rakenTyfus druk op me werk, heel veel dingen wat af moet voor mijn vakantie. Dan moet ik ook nog een surprise maken, en nog een surprise op me werk.
Trusten![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 23:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
OK, OK, Dizer is gay, discussie gesloten, nu verder over Bond.
Is dit nou grammaticaal correct Nederlands?quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:08 schreef AlohaXa het volgende:
Doet die Josh Wehdon eigenlijk nog iets van een nieuwe serie maken?
het klopt niet volgens mij, maar ik zou niet precies kunnen zeggen wat er nou niet kloptquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dit nou grammaticaal correct Nederlands?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 november 2006 04:00 schreef Lynx666 het volgende:
Ben je met iets bezig, vergeet je zomaar de tijd.
Ben je klaar, is het ineens 4.00u
maar het werkt nu wel
Je doet je best maar, kleintje!quote:Op donderdag 23 november 2006 22:52 schreef PeRi het volgende:
Erik stomme Indo! Nu ga ik je dus echt forever zo noemen.
nee, is kindertaal, met dat 'doet' erin.. dat zegt mijn nichtje van 4 ook zo: hij doet lopen, hij doet eten, hij doet drinken...quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dit nou grammaticaal correct Nederlands?
Het is ook maar een kwartquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou daar zie je weinig van dan
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:34 schreef Tom_Tom- het volgende:. Come on honey, I'll make it easy.
.
Geheim concert voor Q Musicquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]. Wat? Waar?
.
Ik heb ze zondag ook al moeten missen..
Amelle is heul niet ordi!quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:40 schreef Tom_Tom- het volgende:. Cool!
Ik wil dat ze een fatsoenlijk, normaal concert geven. Zo snel mogelijk. Zeg dat maar tegen Amelle..
Amelle is wel een beetje ordi, of niet?
Ik geef het doorquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga niet naar Engeland voor de Sugababes nee. Laat ze maar lekker naar de HMH komen ofzo.
ook zin in eland en rendierenvlees? of fiskeboller?quote:
Nee, maar wel dat iemand mijn afwas van X dagen doetquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
ook zin in eland en rendierenvlees? of fiskeboller?
Fiskeboller?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
ook zin in eland en rendierenvlees? of fiskeboller?
Lul, je pronoquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:03 schreef Andiyan het volgende:
Tiesto in concert vanavond!![]()
En zaterdagochtend evengoed werken
Hij was maar 13¤quote:
Ik ga nu de extra's kijkenquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De 2-disc versie lag vandaag in m'n brievenbus
Wel raar overigens: Achter op de kartonnen hoes staat "Meer dan 8 uur bonusmateriaal", en op de achterkant van de case staat "Meer dan 5 uur bonusmateriaal". Verder zijn ze identiekquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga nu de extra's kijken
Ze hebben waarschijnlijk 3 uur gerekend voor het uitvogelen waarom er bij de een 5 staat en bij de ander 8.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wel raar overigens: Achter op de kartonnen hoes staat "Meer dan 8 uur bonusmateriaal", en op de achterkant van de case staat "Meer dan 5 uur bonusmateriaal". Verder zijn ze identiek
quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:00 schreef sbientje het volgende:
pirates of the carribean The Notebook!
I knowquote:
Van de eerste scene (die vogelsquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I know
Ik zag m liggen bij de MM en dacht: Ja nu ga ik je toch kopen
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sdUUx5FdySs&NR
Zo lief en een beetje ontroerend.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Zelfde geldt voor jou Erik. En bedankt voor je avatar..
quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:06 schreef PeRi het volgende:
En de rest.
Wat voor onderzoek dan?quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:47 schreef BVO het volgende:
Yoooooo. Wat een dramatische week zeg. Helemaal debiel leren voor al die tentamens, en ook nog eens uitslag van onderzoek in ziekenhuis dinsdag. Hopen dat dat ook maar meevalt.
Vanavond weer geen XFA voor mij. Maandag maar weer HH'en.
Had steeds een gek knobbeltje, voel me ook tijd al niet lekker enzo (wat ook daar door kan komen, ben echt té gestressed laatste maandenquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wat voor onderzoek dan?
Ik ook geen XFA vanavond, ga naar Qlimax.
Hmm, nou succes dan maar!quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Had steeds een gek knobbeltje, voel me ook tijd al niet lekker enzo (wat ook daar door kan komen, ben echt té gestressed laatste maanden), maar verder wisten ze het ook niet.
quote:sin.bmp.jpg.gif
Je was kwijtquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:04 schreef Fir3fly het volgende:
Ben gisteren ff naar die Gameplay beurs in Utrecht geweest, en heb me daar nogal verbaasd over het soort mensen dat daar naar toe gaat. Ik zag zelfs iemand in een Zelda-kostuum!.
Er staan 2 pagina's met rood in mijn AT, dus ik ga echt niet alles teruglezenquote:
Zeg http://forum.fok.nl/topic/932640/1/300#43861956quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga naar de AH en dan richting de Tivo en Laptop
Tja, dat kun je verwachten als je daar naartoe gaat he.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:04 schreef Fir3fly het volgende:
Ben gisteren ff naar die Gameplay beurs in Utrecht geweest, en heb me daar nogal verbaasd over het soort mensen dat daar naar toe gaat. Ik zag zelfs iemand in een Zelda-kostuum!.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeg http://forum.fok.nl/topic/932640/1/300#43861956!!
Ik ben benieuwd naar het hele albumquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Downtown van Emma Bunton is leuk..
Op zich wel, maar dan ook nog echt zo iemand in levende lijve zien zorgt toch nog voor enige verassingquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Tja, dat kun je verwachten als je daar naartoe gaat he..
quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tom, ze hebben gister 1.5 uur gespeeldAlle hits kwamen langs
en Heidi begon zwaar te wijzen naar me tijdens Easy
No kidding, Heidi heeft de halve show mijn kant opgekeken.. het meisje achter me begon er zelfs over na afloopquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
En ik moest het op Pinkpop doen met een mager zwaaitje van Keisha..
Ik denk niet dat ik interessanter ben dan Dave Berryquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze wil je! Ze wil je! Ze wil je!
quote:
Done. Bedanktquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:29 schreef sbientje het volgende:
fir3fly, als het nog niet is aangepast, wil jij het dan ff doen?
De Haan tevreden over loting
zie mijn reactie
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze wil me! Ze wil me! Ze wil me!
Ik heb een grove hekel aan taalfouten, vandaarquote:
ATB schiet ooooooooooooop!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op de update van xfactor.nl.
Je moet hier updaten! Zorg dat de XFA site zich snel update! En dan kun jij de topics openen want ik weet van niemand de namen meerquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarmee?
Ik vat het even niet..
Geef eens hints? Mss is er bij mij iets blijven hangen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je moet hier updaten! Zorg dat de XFA site zich snel update! En dan kun jij de topics openen want ik weet van niemand de namen meer.
Ben jij ff stom!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:37 schreef PeRi het volgende:
Ik heb geen snoep.
Shit. Nu weet ik het ook niet meer. Er staat me iets bij van een gozer. Niet die Ruben en ook niet die Maori dude. Het is een grote waas van xfactor audities in mn kop.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:37 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Geef eens hints? Mss is er bij mij iets blijven hangen.
Oh ja, die gozer! Ja, dat was me er eentje!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Shit. Nu weet ik het ook niet meer. Er staat me iets bij van een gozer. Niet die Ruben en ook niet die Maori dude. Het is een grote waas van xfactor audities in mn kop..
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:41 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Oh ja, die gozer! Ja, dat was me er eentje!
Oeh, heb nu dat nieuwe nummertje van Boris op staan, Holy Pleasure. Mén wat is dat een goed nummer! Voor mij is hij helemaal los van zijn Idols-etiketje nu.quote:
Boris.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:46 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Oeh, heb nu dat nieuwe nummertje van Boris op staan, Holy Pleasure. Mén wat is dat een goed nummer! Voor mij is hij helemaal los van zijn Idols-etiketje nu.
Rest van de CD is dus ook moeite waard?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Boris.. Sowieso lekkere cd vind ik.
Ik kan Transfixed nergens vindenquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Boris.. Sowieso lekkere cd vind ik.
Nederlandsquote:
Wie was jij ook alweerquote:
Ik vroeg wie je was, niet wie je nu bent.quote:
Ik vind het wel een aardige cd om naar te luisteren, niet echt superbijzonder of een must have. Ik zou sowieso eerst via andere kanalen het proberen en kijken of je het wat vindt, voor hetzelfde geldt, vindt je het de moeite niet waard.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:49 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Rest van de CD is dus ook moeite waard?
Misschien stap ik voor deze keer over m'n principes heen en ga ik naar de winkel om hem te kopen. *ril*
Aan het usernummer te zien lijkt ie me al een flinke tijd onder die naam hier rondlooptquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vroeg wie je was, niet wie je nu bent.
Ze zingen in het Nederlands.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
WAT IS ER MIS MET DE DIJK FIR3!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben altijd mezelf geweest.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vroeg wie je was, niet wie je nu bent.
Och..quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Aan het usernummer te zien lijkt ie me al een flinke tijd onder die naam hier rondloopt
Ik vroeg het me af, aangezien mensen hier hem schijnen te kennenquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Aan het usernummer te zien lijkt ie me al een flinke tijd onder die naam hier rondloopt
Ik kom hier ook al wat langer dan jij, newbie. Whehehe.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vroeg het me af, aangezien mensen hier hem schijnen te kennen.
Die komen niet uit mijn vaderland.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:00 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Hier een liedje die niet Nederlands is, maar wel voor lachstuipen zorgt bij mij. Vooral die clip..
. KLIK.
Daler Mehndi is mijn nieuwe held! TUNAK TUNAK!quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die komen niet uit mijn vaderland..
.
Ben en Eton Road i/d Bottom two.. Simon heeft de beslissende stem.quote:
Doe Eton Road maar exit dan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben en Eton Road i/d Bottom two.. Simon heeft de beslissende stem.
Ben noooooooooooooooo please niet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben en Eton Road i/d Bottom two.. Simon heeft de beslissende stem.
Zelfs mn moeder schaamt zich ervoor.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:03 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Daler Mehndi is mijn nieuwe held! TUNAK TUNAK!
Waarom? Ik heb nog nooit zo'n megalomane videoclip gezien met zo'n waanzinnig dansje! het is leuk!quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zelfs mn moeder schaamt zich ervoor..
Ohhh dan moet je Bride & Prejudice zien! En als je Bollywood dan nog waardeert heb ik nog wel wat filmtipsquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:09 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Oeh!! Dat vind ik leueueueuek!
.
The Wedding Songquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ohhh dan moet je Bride & Prejudice zien! En als je Bollywood dan nog waardeert heb ik nog wel wat filmtips.
.
Jaaaaaaaaa! Geef me tips! Ik ben dol op Bollywood!quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ohhh dan moet je Bride & Prejudice zien! En als je Bollywood dan nog waardeert heb ik nog wel wat filmtips.
.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:16 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa! Geef me tips! Ik ben dol op Bollywood!.
Alleen verkettert mijn omgeving me er om..
Bookmarkpost.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
- Kabhi Khushi Kabhi Gham!
!
!
!
!
!!!!!!!
- Kal Ho Na Ho
- Devdas
- Veer Zaara
- Kuch Naa Kaho
- Kabhi Alvida Naa Kehna
- Dilwale Dulhania Le Jayenge
- Bunty aur Babli
- Mohabbatein
Je kunt ze ook vaak vinden met Engelse ondertiteling. In de Hindoe videotheek. Ook daar. En ergens anders.
En als je ze gezien hebt en kun je ook de filmhistory vanquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:26 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Bookmarkpost.. Dankjewel Peer!
!
Nadeel van Aishwarya Rai is dat de hele film aan me voorbij gaat als zij in beeld verschijnt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
En als je ze gezien hebt en kun je ook de filmhistory van. Amitabh Bachchan
.,
. Shahrukh Khan
.,
. Kajol
. Hrithik Roshan, Kareena Kopoor en Aishwarya Rai ofzo bekijken. Kom je ook een heel eind.
.
Ik vind haar nooit zo leukquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:32 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Nadeel van Aishwarya Rai is dat de hele film aan me voorbij gaat als zij in beeld verschijnt..
Kajol ken ik nog niet, maar ik kom zsm bij je terug met een mening.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind haar nooit zo leuk. Ik vind Kajol zo leuk! Zo fris en fruitig, zo lief. Ze is een mij
.
PussyCatDolls.quote:Op zondag 26 november 2006 12:03 schreef BVO het volgende:
Wat is PCD?
En ik voel me echt zwaar kut. Maar goed, what else is new.
Daarom geef ik je ook dat lekkersquote:Op zondag 26 november 2006 11:59 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Oud brood met oude kaas hier.
Die zingt toch wel goed altijdquote:Op zondag 26 november 2006 12:04 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
PussyCatDolls..
En hoezo kut?
Leuke vicieuze cirkel.quote:Op zondag 26 november 2006 12:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Die zingt toch wel goed altijd. En de rest is ook wel aangenaam
.
Deze week 4 tentamens met echt véél artikelen e.d. die ik moet leren, beetje ziekjes en dinsdag uitslag van onderzoek uit ziekenhuis waar ik me al een tijdje over zit te stressen, over een bobbeltje enzo, veel pijntjes en moeheid enzo die ik heb. Die klachten worden door de stress natuurlijk alleeen maar erger, waardoor ik nog gestressder raak, enzovoorts.
Wat was er foutquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:29 schreef sbientje het volgende:
oh hahaha okee![]()
fir3fly, als het nog niet is aangepast, wil jij het dan ff doen?
De Haan tevreden over loting
zie mijn reactie
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 26 november 2006 15:12 schreef Lynx666 het volgende:
Moet eigenlijk deze PC ook eens verblijden met een verse windows install.
Maar er staat teveel op wat ik eigenlijk nog moet backuppen..
En de instellingen van programma's...
En het vooruitzicht van álles weer opnieuw installeren....
Gezeik met drivers.....
Word al moe als ik er al aan denk...
er stond: foppe de haan is tevreden met de loting, dat gisteren werd verricht... of iets in die trend...quote:Op zondag 26 november 2006 15:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat was er fout? Ik had dat bericht nl. ook gelezen, normaliter vallen fouten me wel op
.
het is niet echt moeilijk hoorquote:Op zondag 26 november 2006 18:08 schreef PeRi het volgende:
Ik durf niet te formatteren, ik kan dat niet en niemand in mijn omgeving ook.
Tof. Ik kom wel met mijn pc naar Noorwegen.quote:Op zondag 26 november 2006 18:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
het is niet echt moeilijk hoormaar eh, ik wil je best een keer komen helpen hahah, no problem
Nee joh hoeft niet, moet je helemaal naar Rotterdam komen terwijl je juist zo kort in NL bent. Mn pc is opzich niet zo sloom, maar er staat volgens mij wel wat troep enzo, maar dat komt wel een keertje. Maar thanks voor het aanbodquote:Op zondag 26 november 2006 18:24 schreef sbientje het volgende:
primaik ben overigens tussen 17 dec en 5 januari thuis
dus dan kan het ook
Mn moeder wacht nog steeds op je.quote:Op zondag 26 november 2006 19:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Niet naar Rotterdam gaan Sbientje echt gevaarlijk daar
Stuut 'm een e-mail om 't 'm te laten wetenquote:
het valt echt niet op hoor, zo'n minimini envelopje.. daarom zeg ik het evenquote:Op zondag 26 november 2006 19:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Stuut 'm een e-mail om 't 'm te laten weten!
En graag een SMS om me te zeggen dat ik email hebquote:Op zondag 26 november 2006 19:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Stuut 'm een e-mail om 't 'm te laten weten!
Je hebt me op #1 gezetquote:
Ja.quote:Is Flabofski geband?![]()
Dan klopte mijn vermoeden blijkbaar...quote:
denkt dat ik hem heb verraden ofzo.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:45 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat kan.Dan heb ik wel even een PM van je nodig met je naam, voorletters, geslacht en e-mailadres.
Welnee hoe kom je er nu weer bij dat jij er verantwoordelijk voor zou zijn / aan meegeholpen hebt?quote:Op maandag 27 november 2006 00:03 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dan klopte mijn vermoeden blijkbaar...
Nu hoop ik niet dat hij hierdoor
[..]
denkt dat ik hem heb verraden ofzo.![]()
Flab, als je dit leest, ik ben vertrouwelijk omgegaan met je uiterst gevoelige informatie!![]()
Nou ja, ik kan me best voorstellen dat hij dat denkt. Ik kreeg persoonlijke info van hem en een paar dagen later was ie geband.quote:Op maandag 27 november 2006 00:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Welnee hoe kom je er nu weer bij dat jij er verantwoordelijk voor zou zijn / aan meegeholpen hebt?
quote:Op maandag 27 november 2006 00:14 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me best voorstellen dat hij dat denkt. Ik kreeg persoonlijke info van hem en een paar dagen later was ie geband.
Of was jij het?![]()
quote:
De sloeriequote:Op maandag 27 november 2006 18:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
PeRi is zwanger van FFZwangerschap en geboorte deel 260
Mijn mama is jarigquote:
Da waz nog un geheimpjequote:Op maandag 27 november 2006 18:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
PeRi is zwanger van FFZwangerschap en geboorte deel 260
Jammer, kon je het kindje Beautiful Hope noemenquote:Op maandag 27 november 2006 20:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Welnee gek! Ik ben veel te jong! Moet er niet aan denken zeg..
Wel met 2 l'squote:Op maandag 27 november 2006 20:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jammer, kon je het kindje Beautiful Hope noemen![]()
Whatever. Het is gewoon een kutnaamquote:
Hoe gaat het eigenlijk met Raffi, je hoort er niks meer vanquote:Op maandag 27 november 2006 20:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Whatever. Het is gewoon een kutnaam.
Ik ga meedoen aan die crewverkiezingenquote:Op maandag 27 november 2006 20:24 schreef PeRi het volgende:
De Fok! User & Crew verkiezingen zijn weer van start!.
Dit bookmark ik even want hier kom je niet meer onderuit.quote:Op maandag 27 november 2006 20:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ga meedoen aan die crewverkiezingen.
Is dat een Hint?quote:Op maandag 27 november 2006 20:24 schreef PeRi het volgende:
Ja maar, maar, maar..... de PIquote:Op maandag 27 november 2006 20:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dit bookmark ik even want hier kom je niet meer onderuit.
quote:Op maandag 27 november 2006 20:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dit bookmark ik even want hier kom je niet meer onderuit.
Een hele dikke vette grote etc hint jaquote:
Ik heb Misstique al geïnformeerd.quote:Op maandag 27 november 2006 20:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja maar, maar, maar..... de PI.
Zie maar hoe je aan meer foto's van mij komtquote:Op maandag 27 november 2006 20:28 schreef PeRi het volgende:
Ik heb Misstique al geïnformeerd.
Ik doe niks gratis, hehequote:Op maandag 27 november 2006 20:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een hele dikke vette grote etc hint ja.
[..]
Idols mee foto's. En ik heb zo mn bronnen. Vergeet het fir3 je hebt je nu officieel aangemeld en je komt er in te staan nu, vrijwillig of niet.quote:Op maandag 27 november 2006 20:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zie maar hoe je aan meer foto's van mij komt.
Je kan prijzen winnenquote:Op maandag 27 november 2006 20:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik doe niks gratis, hehe
*Gaat Big Brother kijken, doeg![]()
Erik I swear dat die venijnige hormoonklauwen je foto's plotseling in het userverkiezingentopic zullen plaatsen als je zo doorgaatquote:Op maandag 27 november 2006 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
PeRi had mij ook bijna in haar venijnige klauwen. Kittige tante, die zwangere hormoonbom.
Tof! Ik zie je foto's wel in mn mailbox binnenkort.quote:Op maandag 27 november 2006 20:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ga meedoen aan die crewverkiezingen.
En nummer 2, gaat hard hier. Mooi.quote:Op maandag 27 november 2006 20:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik geef me ook wel op.. winnen doe ik toch niet van Dizer
Je hebt geen foto van mij in mijn geheel!quote:Op maandag 27 november 2006 20:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Erik I swear dat die venijnige hormoonklauwen je foto's plotseling in het userverkiezingentopic zullen plaatsen als je zo doorgaat.
Dan maak ik wel een uitzondering! Mijn wedstrijd, mijn regelsquote:Op maandag 27 november 2006 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt geen foto van mij in mijn geheel!
Maar als er geen foto's van het geheel meedoen dan wil ik (misschien! MISSCHIEN PERI MISSCHIEN!!!) wel een poging wagen.quote:Op maandag 27 november 2006 20:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dan maak ik wel een uitzondering! Mijn wedstrijd, mijn regels.
Tof. Ik doe niet mee.quote:Op maandag 27 november 2006 20:24 schreef PeRi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |