Je hebt me op #1 gezetquote:
Ja.quote:Is Flabofski geband?![]()
Dan klopte mijn vermoeden blijkbaar...quote:
denkt dat ik hem heb verraden ofzo.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:45 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat kan.Dan heb ik wel even een PM van je nodig met je naam, voorletters, geslacht en e-mailadres.
Welnee hoe kom je er nu weer bij dat jij er verantwoordelijk voor zou zijn / aan meegeholpen hebt?quote:Op maandag 27 november 2006 00:03 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dan klopte mijn vermoeden blijkbaar...
Nu hoop ik niet dat hij hierdoor
[..]
denkt dat ik hem heb verraden ofzo.![]()
Flab, als je dit leest, ik ben vertrouwelijk omgegaan met je uiterst gevoelige informatie!![]()
Nou ja, ik kan me best voorstellen dat hij dat denkt. Ik kreeg persoonlijke info van hem en een paar dagen later was ie geband.quote:Op maandag 27 november 2006 00:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Welnee hoe kom je er nu weer bij dat jij er verantwoordelijk voor zou zijn / aan meegeholpen hebt?
quote:Op maandag 27 november 2006 00:14 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me best voorstellen dat hij dat denkt. Ik kreeg persoonlijke info van hem en een paar dagen later was ie geband.
Of was jij het?![]()
quote:
De sloeriequote:Op maandag 27 november 2006 18:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
PeRi is zwanger van FFZwangerschap en geboorte deel 260
Mijn mama is jarigquote:
Da waz nog un geheimpjequote:Op maandag 27 november 2006 18:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
PeRi is zwanger van FFZwangerschap en geboorte deel 260
Jammer, kon je het kindje Beautiful Hope noemenquote:Op maandag 27 november 2006 20:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Welnee gek! Ik ben veel te jong! Moet er niet aan denken zeg..
Wel met 2 l'squote:Op maandag 27 november 2006 20:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jammer, kon je het kindje Beautiful Hope noemen![]()
Whatever. Het is gewoon een kutnaamquote:
Hoe gaat het eigenlijk met Raffi, je hoort er niks meer vanquote:Op maandag 27 november 2006 20:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Whatever. Het is gewoon een kutnaam.
Ik ga meedoen aan die crewverkiezingenquote:Op maandag 27 november 2006 20:24 schreef PeRi het volgende:
De Fok! User & Crew verkiezingen zijn weer van start!.
Dit bookmark ik even want hier kom je niet meer onderuit.quote:Op maandag 27 november 2006 20:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ga meedoen aan die crewverkiezingen.
Is dat een Hint?quote:Op maandag 27 november 2006 20:24 schreef PeRi het volgende:
De Fok! User & Crew verkiezingen zijn weer van start!.
Ja maar, maar, maar..... de PIquote:Op maandag 27 november 2006 20:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dit bookmark ik even want hier kom je niet meer onderuit.
quote:Op maandag 27 november 2006 20:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dit bookmark ik even want hier kom je niet meer onderuit.
Een hele dikke vette grote etc hint jaquote:
Ik heb Misstique al geïnformeerd.quote:Op maandag 27 november 2006 20:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja maar, maar, maar..... de PI.
Zie maar hoe je aan meer foto's van mij komtquote:Op maandag 27 november 2006 20:28 schreef PeRi het volgende:
Ik heb Misstique al geïnformeerd.
Ik doe niks gratis, hehequote:Op maandag 27 november 2006 20:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een hele dikke vette grote etc hint ja.
[..]
Idols mee foto's. En ik heb zo mn bronnen. Vergeet het fir3 je hebt je nu officieel aangemeld en je komt er in te staan nu, vrijwillig of niet.quote:Op maandag 27 november 2006 20:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zie maar hoe je aan meer foto's van mij komt.
Je kan prijzen winnenquote:Op maandag 27 november 2006 20:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik doe niks gratis, hehe
*Gaat Big Brother kijken, doeg![]()
Erik I swear dat die venijnige hormoonklauwen je foto's plotseling in het userverkiezingentopic zullen plaatsen als je zo doorgaatquote:Op maandag 27 november 2006 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
PeRi had mij ook bijna in haar venijnige klauwen. Kittige tante, die zwangere hormoonbom.
Tof! Ik zie je foto's wel in mn mailbox binnenkort.quote:Op maandag 27 november 2006 20:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ga meedoen aan die crewverkiezingen.
En nummer 2, gaat hard hier. Mooi.quote:Op maandag 27 november 2006 20:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik geef me ook wel op.. winnen doe ik toch niet van Dizer
Je hebt geen foto van mij in mijn geheel!quote:Op maandag 27 november 2006 20:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Erik I swear dat die venijnige hormoonklauwen je foto's plotseling in het userverkiezingentopic zullen plaatsen als je zo doorgaat.
Dan maak ik wel een uitzondering! Mijn wedstrijd, mijn regelsquote:Op maandag 27 november 2006 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt geen foto van mij in mijn geheel!
Maar als er geen foto's van het geheel meedoen dan wil ik (misschien! MISSCHIEN PERI MISSCHIEN!!!) wel een poging wagen.quote:Op maandag 27 november 2006 20:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dan maak ik wel een uitzondering! Mijn wedstrijd, mijn regels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |