Ohhh dan moet je Bride & Prejudice zien! En als je Bollywood dan nog waardeert heb ik nog wel wat filmtipsquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:09 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Oeh!! Dat vind ik leueueueuek!
.
The Wedding Songquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ohhh dan moet je Bride & Prejudice zien! En als je Bollywood dan nog waardeert heb ik nog wel wat filmtips.
.
Jaaaaaaaaa! Geef me tips! Ik ben dol op Bollywood!quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ohhh dan moet je Bride & Prejudice zien! En als je Bollywood dan nog waardeert heb ik nog wel wat filmtips.
.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:16 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa! Geef me tips! Ik ben dol op Bollywood!.
Alleen verkettert mijn omgeving me er om..
Bookmarkpost.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
- Kabhi Khushi Kabhi Gham!
!
!
!
!
!!!!!!!
- Kal Ho Na Ho
- Devdas
- Veer Zaara
- Kuch Naa Kaho
- Kabhi Alvida Naa Kehna
- Dilwale Dulhania Le Jayenge
- Bunty aur Babli
- Mohabbatein
Je kunt ze ook vaak vinden met Engelse ondertiteling. In de Hindoe videotheek. Ook daar. En ergens anders.
En als je ze gezien hebt en kun je ook de filmhistory vanquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:26 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Bookmarkpost.. Dankjewel Peer!
!
Nadeel van Aishwarya Rai is dat de hele film aan me voorbij gaat als zij in beeld verschijnt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
En als je ze gezien hebt en kun je ook de filmhistory van. Amitabh Bachchan
.,
. Shahrukh Khan
.,
. Kajol
. Hrithik Roshan, Kareena Kopoor en Aishwarya Rai ofzo bekijken. Kom je ook een heel eind.
.
Ik vind haar nooit zo leukquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:32 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Nadeel van Aishwarya Rai is dat de hele film aan me voorbij gaat als zij in beeld verschijnt..
Kajol ken ik nog niet, maar ik kom zsm bij je terug met een mening.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind haar nooit zo leuk. Ik vind Kajol zo leuk! Zo fris en fruitig, zo lief. Ze is een mij
.
PussyCatDolls.quote:Op zondag 26 november 2006 12:03 schreef BVO het volgende:
Wat is PCD?
En ik voel me echt zwaar kut. Maar goed, what else is new.
Daarom geef ik je ook dat lekkersquote:Op zondag 26 november 2006 11:59 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Oud brood met oude kaas hier.
Die zingt toch wel goed altijdquote:Op zondag 26 november 2006 12:04 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
PussyCatDolls..
En hoezo kut?
Leuke vicieuze cirkel.quote:Op zondag 26 november 2006 12:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Die zingt toch wel goed altijd. En de rest is ook wel aangenaam
.
Deze week 4 tentamens met echt véél artikelen e.d. die ik moet leren, beetje ziekjes en dinsdag uitslag van onderzoek uit ziekenhuis waar ik me al een tijdje over zit te stressen, over een bobbeltje enzo, veel pijntjes en moeheid enzo die ik heb. Die klachten worden door de stress natuurlijk alleeen maar erger, waardoor ik nog gestressder raak, enzovoorts.
Wat was er foutquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:29 schreef sbientje het volgende:
oh hahaha okee![]()
fir3fly, als het nog niet is aangepast, wil jij het dan ff doen?
De Haan tevreden over loting
zie mijn reactie
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 26 november 2006 15:12 schreef Lynx666 het volgende:
Moet eigenlijk deze PC ook eens verblijden met een verse windows install.
Maar er staat teveel op wat ik eigenlijk nog moet backuppen..
En de instellingen van programma's...
En het vooruitzicht van álles weer opnieuw installeren....
Gezeik met drivers.....
Word al moe als ik er al aan denk...
er stond: foppe de haan is tevreden met de loting, dat gisteren werd verricht... of iets in die trend...quote:Op zondag 26 november 2006 15:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat was er fout? Ik had dat bericht nl. ook gelezen, normaliter vallen fouten me wel op
.
het is niet echt moeilijk hoorquote:Op zondag 26 november 2006 18:08 schreef PeRi het volgende:
Ik durf niet te formatteren, ik kan dat niet en niemand in mijn omgeving ook.
Tof. Ik kom wel met mijn pc naar Noorwegen.quote:Op zondag 26 november 2006 18:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
het is niet echt moeilijk hoormaar eh, ik wil je best een keer komen helpen hahah, no problem
Nee joh hoeft niet, moet je helemaal naar Rotterdam komen terwijl je juist zo kort in NL bent. Mn pc is opzich niet zo sloom, maar er staat volgens mij wel wat troep enzo, maar dat komt wel een keertje. Maar thanks voor het aanbodquote:Op zondag 26 november 2006 18:24 schreef sbientje het volgende:
primaik ben overigens tussen 17 dec en 5 januari thuis
dus dan kan het ook
Mn moeder wacht nog steeds op je.quote:Op zondag 26 november 2006 19:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Niet naar Rotterdam gaan Sbientje echt gevaarlijk daar
Stuut 'm een e-mail om 't 'm te laten wetenquote:
het valt echt niet op hoor, zo'n minimini envelopje.. daarom zeg ik het evenquote:Op zondag 26 november 2006 19:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Stuut 'm een e-mail om 't 'm te laten weten!
En graag een SMS om me te zeggen dat ik email hebquote:Op zondag 26 november 2006 19:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Stuut 'm een e-mail om 't 'm te laten weten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |