Ik heb liever gewone hoofdpijn dan hevige migraine... wat de laatste tijd weer vaak terugkomtquote:Op donderdag 23 november 2006 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
Keelpijn is kut... maar heb liever keelpijn dan hoofdpijn
Eerlijkheidshalve moet ik er wel even bij zeggen dat dat het eerste pilletje in 6 jaar was, dus waarschijnlijk had alles geholpen.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:40 schreef PeRi het volgende:
Oh dat zou wel kunnen bij gewone keelpijn misschien ja. Zal ik ook onthouden dan.
ik krijg die medicijnen van de dokter, omdat ik erg snel keelontsteking krijg .quote:Op donderdag 23 november 2006 22:56 schreef Flabofski het volgende:
Medicijnen zijn onzin! Onderschat je eigen lichaam niet! TSJAKKA!
ow daar heb ik de laatste tijd ook erg last van. In de zomer heb ik minder last van Migraine, dan in de winter....quote:Op donderdag 23 november 2006 22:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb liever gewone hoofdpijn dan hevige migraine... wat de laatste tijd weer vaak terugkomt:{
Lijkt me erg klote.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb liever gewone hoofdpijn dan hevige migraine... wat de laatste tijd weer vaak terugkomt:{
dan voel je dikke bobbels bij je keel aan de buitenkant, dan is je keel opgezet laat maar zeggenquote:Op donderdag 23 november 2006 23:00 schreef BVO het volgende:
Hoe voel je je amandelen? Of is dit een hele domme vraag?.
Als je op je handen gaat staan, bungelen ze uit je mond. Als je er een spiegel tegenover zet, kan je ze meteen zien!quote:Op donderdag 23 november 2006 23:00 schreef BVO het volgende:
Als je keelontsteking hebt, weet je hetquote:Op donderdag 23 november 2006 23:00 schreef BVO het volgende:
In mijn geval ook, ben de laatste tijd wel wat drukker dan normaal jaquote:Op donderdag 23 november 2006 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
Keelpijn is kut... maar heb liever keelpijn dan hoofdpijn
Ik slik altijd ibuprofen 600 voor me keelpijn, 2 dagen later is het weg, veel rust nemen, veel slapen dus. Keelpijn is meestal een teken van oververmoeidheid
is mij een keer verteld, en in mijn geval klopt dat aardig
jah idd....quote:Op donderdag 23 november 2006 23:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als je keelontsteking hebt, weet je het.
dan mij advies: veeeeeel slapen...quote:Op donderdag 23 november 2006 23:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
In mijn geval ook, ben de laatste tijd wel wat drukker dan normaal ja.
Maar ik ben helemaal niet moequote:Op donderdag 23 november 2006 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan mij advies: veeeeeel slapen...
1, soms 2 maal per week, in zo'n mate dat ik vrijwel niks meer gedaan krijg. Elk licht en geluid dreunen in je hoofd, en misselijkheid erbij.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lijkt me erg klote.. Hoe vaak is vaak?
Jaquote:Op donderdag 23 november 2006 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah idd....en dat doet pijn.............. maar je valt wel af
Want eten kan je niet
dan moet je gewoon rustig aan doen... lekker luierenquote:Op donderdag 23 november 2006 23:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal niet moe. Ik slaap gewoon wel gemiddeld 8 uur per nacht. Alleen a.s zaterdag gaat lastig worden, dan lig ik er pas rond 9/10 uur 's ochtends in
.
Suprises, gelukkig hoeft dat niet meerquote:Op donderdag 23 november 2006 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet je gewoon rustig aan doen... lekker luieren
Ik ga nu wel slapen... ik begin lichtelijk oververmoeid te rakenTyfus druk op me werk, heel veel dingen wat af moet voor mijn vakantie. Dan moet ik ook nog een surprise maken, en nog een surprise op me werk.
Trusten![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 23:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
OK, OK, Dizer is gay, discussie gesloten, nu verder over Bond.
Is dit nou grammaticaal correct Nederlands?quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:08 schreef AlohaXa het volgende:
Doet die Josh Wehdon eigenlijk nog iets van een nieuwe serie maken?
het klopt niet volgens mij, maar ik zou niet precies kunnen zeggen wat er nou niet kloptquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dit nou grammaticaal correct Nederlands?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 november 2006 04:00 schreef Lynx666 het volgende:
Ben je met iets bezig, vergeet je zomaar de tijd.
Ben je klaar, is het ineens 4.00u
maar het werkt nu wel
Je doet je best maar, kleintje!quote:Op donderdag 23 november 2006 22:52 schreef PeRi het volgende:
Erik stomme Indo! Nu ga ik je dus echt forever zo noemen.
nee, is kindertaal, met dat 'doet' erin.. dat zegt mijn nichtje van 4 ook zo: hij doet lopen, hij doet eten, hij doet drinken...quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dit nou grammaticaal correct Nederlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |