quote:Op donderdag 23 november 2006 23:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
OK, OK, Dizer is gay, discussie gesloten, nu verder over Bond.
Is dit nou grammaticaal correct Nederlands?quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:08 schreef AlohaXa het volgende:
Doet die Josh Wehdon eigenlijk nog iets van een nieuwe serie maken?
het klopt niet volgens mij, maar ik zou niet precies kunnen zeggen wat er nou niet kloptquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dit nou grammaticaal correct Nederlands?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 november 2006 04:00 schreef Lynx666 het volgende:
Ben je met iets bezig, vergeet je zomaar de tijd.
Ben je klaar, is het ineens 4.00u
maar het werkt nu wel
Je doet je best maar, kleintje!quote:Op donderdag 23 november 2006 22:52 schreef PeRi het volgende:
Erik stomme Indo! Nu ga ik je dus echt forever zo noemen.
nee, is kindertaal, met dat 'doet' erin.. dat zegt mijn nichtje van 4 ook zo: hij doet lopen, hij doet eten, hij doet drinken...quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dit nou grammaticaal correct Nederlands?
Het is ook maar een kwartquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou daar zie je weinig van dan
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:34 schreef Tom_Tom- het volgende:. Come on honey, I'll make it easy.
.
Geheim concert voor Q Musicquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]. Wat? Waar?
.
Ik heb ze zondag ook al moeten missen..
Amelle is heul niet ordi!quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:40 schreef Tom_Tom- het volgende:. Cool!
Ik wil dat ze een fatsoenlijk, normaal concert geven. Zo snel mogelijk. Zeg dat maar tegen Amelle..
Amelle is wel een beetje ordi, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |