Het is ook maar een kwartquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou daar zie je weinig van dan
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:34 schreef Tom_Tom- het volgende:. Come on honey, I'll make it easy.
.
Geheim concert voor Q Musicquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]. Wat? Waar?
.
Ik heb ze zondag ook al moeten missen..
Amelle is heul niet ordi!quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:40 schreef Tom_Tom- het volgende:. Cool!
Ik wil dat ze een fatsoenlijk, normaal concert geven. Zo snel mogelijk. Zeg dat maar tegen Amelle..
Amelle is wel een beetje ordi, of niet?
Ik geef het doorquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga niet naar Engeland voor de Sugababes nee. Laat ze maar lekker naar de HMH komen ofzo.
ook zin in eland en rendierenvlees? of fiskeboller?quote:
Nee, maar wel dat iemand mijn afwas van X dagen doetquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
ook zin in eland en rendierenvlees? of fiskeboller?
Fiskeboller?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
ook zin in eland en rendierenvlees? of fiskeboller?
Lul, je pronoquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:03 schreef Andiyan het volgende:
Tiesto in concert vanavond!![]()
En zaterdagochtend evengoed werken
Hij was maar 13¤quote:
Ik ga nu de extra's kijkenquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De 2-disc versie lag vandaag in m'n brievenbus
Wel raar overigens: Achter op de kartonnen hoes staat "Meer dan 8 uur bonusmateriaal", en op de achterkant van de case staat "Meer dan 5 uur bonusmateriaal". Verder zijn ze identiekquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga nu de extra's kijken
Ze hebben waarschijnlijk 3 uur gerekend voor het uitvogelen waarom er bij de een 5 staat en bij de ander 8.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wel raar overigens: Achter op de kartonnen hoes staat "Meer dan 8 uur bonusmateriaal", en op de achterkant van de case staat "Meer dan 5 uur bonusmateriaal". Verder zijn ze identiek
quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:00 schreef sbientje het volgende:
pirates of the carribean The Notebook!
I knowquote:
Van de eerste scene (die vogelsquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I know
Ik zag m liggen bij de MM en dacht: Ja nu ga ik je toch kopen
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sdUUx5FdySs&NR
Zo lief en een beetje ontroerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |