Ik geef het doorquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga niet naar Engeland voor de Sugababes nee. Laat ze maar lekker naar de HMH komen ofzo.
ook zin in eland en rendierenvlees? of fiskeboller?quote:
Nee, maar wel dat iemand mijn afwas van X dagen doetquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
ook zin in eland en rendierenvlees? of fiskeboller?
Fiskeboller?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:20 schreef sbientje het volgende:
[..]
ook zin in eland en rendierenvlees? of fiskeboller?
Lul, je pronoquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:03 schreef Andiyan het volgende:
Tiesto in concert vanavond!![]()
En zaterdagochtend evengoed werken
Hij was maar 13¤quote:
Ik ga nu de extra's kijkenquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De 2-disc versie lag vandaag in m'n brievenbus
Wel raar overigens: Achter op de kartonnen hoes staat "Meer dan 8 uur bonusmateriaal", en op de achterkant van de case staat "Meer dan 5 uur bonusmateriaal". Verder zijn ze identiekquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga nu de extra's kijken
Ze hebben waarschijnlijk 3 uur gerekend voor het uitvogelen waarom er bij de een 5 staat en bij de ander 8.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wel raar overigens: Achter op de kartonnen hoes staat "Meer dan 8 uur bonusmateriaal", en op de achterkant van de case staat "Meer dan 5 uur bonusmateriaal". Verder zijn ze identiek
quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:00 schreef sbientje het volgende:
pirates of the carribean The Notebook!
I knowquote:
Van de eerste scene (die vogelsquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I know
Ik zag m liggen bij de MM en dacht: Ja nu ga ik je toch kopen
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sdUUx5FdySs&NR
Zo lief en een beetje ontroerend.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Zelfde geldt voor jou Erik. En bedankt voor je avatar..
quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:06 schreef PeRi het volgende:
En de rest.
Wat voor onderzoek dan?quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:47 schreef BVO het volgende:
Yoooooo. Wat een dramatische week zeg. Helemaal debiel leren voor al die tentamens, en ook nog eens uitslag van onderzoek in ziekenhuis dinsdag. Hopen dat dat ook maar meevalt.
Vanavond weer geen XFA voor mij. Maandag maar weer HH'en.
Had steeds een gek knobbeltje, voel me ook tijd al niet lekker enzo (wat ook daar door kan komen, ben echt té gestressed laatste maandenquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wat voor onderzoek dan?
Ik ook geen XFA vanavond, ga naar Qlimax.
Hmm, nou succes dan maar!quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Had steeds een gek knobbeltje, voel me ook tijd al niet lekker enzo (wat ook daar door kan komen, ben echt té gestressed laatste maanden), maar verder wisten ze het ook niet.
quote:sin.bmp.jpg.gif
Je was kwijtquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:04 schreef Fir3fly het volgende:
Ben gisteren ff naar die Gameplay beurs in Utrecht geweest, en heb me daar nogal verbaasd over het soort mensen dat daar naar toe gaat. Ik zag zelfs iemand in een Zelda-kostuum!.
Er staan 2 pagina's met rood in mijn AT, dus ik ga echt niet alles teruglezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |