ATB schiet ooooooooooooop!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op de update van xfactor.nl.
Je moet hier updaten! Zorg dat de XFA site zich snel update! En dan kun jij de topics openen want ik weet van niemand de namen meerquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarmee?
Ik vat het even niet..
Geef eens hints? Mss is er bij mij iets blijven hangen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je moet hier updaten! Zorg dat de XFA site zich snel update! En dan kun jij de topics openen want ik weet van niemand de namen meer.
Ben jij ff stom!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:37 schreef PeRi het volgende:
Ik heb geen snoep.
Shit. Nu weet ik het ook niet meer. Er staat me iets bij van een gozer. Niet die Ruben en ook niet die Maori dude. Het is een grote waas van xfactor audities in mn kop.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:37 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Geef eens hints? Mss is er bij mij iets blijven hangen.
Oh ja, die gozer! Ja, dat was me er eentje!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Shit. Nu weet ik het ook niet meer. Er staat me iets bij van een gozer. Niet die Ruben en ook niet die Maori dude. Het is een grote waas van xfactor audities in mn kop..
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:41 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Oh ja, die gozer! Ja, dat was me er eentje!
Oeh, heb nu dat nieuwe nummertje van Boris op staan, Holy Pleasure. Mén wat is dat een goed nummer! Voor mij is hij helemaal los van zijn Idols-etiketje nu.quote:
Boris.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:46 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Oeh, heb nu dat nieuwe nummertje van Boris op staan, Holy Pleasure. Mén wat is dat een goed nummer! Voor mij is hij helemaal los van zijn Idols-etiketje nu.
Rest van de CD is dus ook moeite waard?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Boris.. Sowieso lekkere cd vind ik.
Ik kan Transfixed nergens vindenquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Boris.. Sowieso lekkere cd vind ik.
Nederlandsquote:
Wie was jij ook alweerquote:
Ik vroeg wie je was, niet wie je nu bent.quote:
Ik vind het wel een aardige cd om naar te luisteren, niet echt superbijzonder of een must have. Ik zou sowieso eerst via andere kanalen het proberen en kijken of je het wat vindt, voor hetzelfde geldt, vindt je het de moeite niet waard.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:49 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Rest van de CD is dus ook moeite waard?
Misschien stap ik voor deze keer over m'n principes heen en ga ik naar de winkel om hem te kopen. *ril*
Aan het usernummer te zien lijkt ie me al een flinke tijd onder die naam hier rondlooptquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vroeg wie je was, niet wie je nu bent.
Ze zingen in het Nederlands.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
WAT IS ER MIS MET DE DIJK FIR3!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben altijd mezelf geweest.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vroeg wie je was, niet wie je nu bent.
Och..quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Aan het usernummer te zien lijkt ie me al een flinke tijd onder die naam hier rondloopt
Ik vroeg het me af, aangezien mensen hier hem schijnen te kennenquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Aan het usernummer te zien lijkt ie me al een flinke tijd onder die naam hier rondloopt
Ik kom hier ook al wat langer dan jij, newbie. Whehehe.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vroeg het me af, aangezien mensen hier hem schijnen te kennen.
Die komen niet uit mijn vaderland.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:00 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Hier een liedje die niet Nederlands is, maar wel voor lachstuipen zorgt bij mij. Vooral die clip..
. KLIK.
Daler Mehndi is mijn nieuwe held! TUNAK TUNAK!quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die komen niet uit mijn vaderland..
.
Ben en Eton Road i/d Bottom two.. Simon heeft de beslissende stem.quote:
Doe Eton Road maar exit dan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben en Eton Road i/d Bottom two.. Simon heeft de beslissende stem.
Ben noooooooooooooooo please niet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben en Eton Road i/d Bottom two.. Simon heeft de beslissende stem.
Zelfs mn moeder schaamt zich ervoor.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:03 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Daler Mehndi is mijn nieuwe held! TUNAK TUNAK!
Waarom? Ik heb nog nooit zo'n megalomane videoclip gezien met zo'n waanzinnig dansje! het is leuk!quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zelfs mn moeder schaamt zich ervoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |