Je hebt gelijk, het is een uitermate beschaafde vrouw en beslist niet van twijfelachtig allooi. Over 4 jaar wint ze een Nobelprijsquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou heb ik een paar maanden geleden eens wat rondgesnuffeld, en volgens mij alles wat er van Agema op stromfront te vinden was gelezen, en ik kan me niet heugen dat er iets anders stond dan een paar postjes met tekst en uitleg naar aanleiding van naspeuringen naar haar persoon door stromfronters.
Ik weet wel dat sommigen *iedere* post op stromfront beschouwen als een onderschrijven van het stromfrontextremisme, maar ik vind dat soort guilt by association nogal stupide.
Heb ik iets van Agema op stormfront over het hoofd gezien wat haar onfris maakt?
Die andere linkjes gaan naar weblogs van haar. Ik heb geen zin het heel grondig door te nemen, ik heb er al eens oppervlakking rondgeneusd, als er iets spectaculairs te melden is, waarom meld je dat dan niet gewoon even?
Heb je deze informatie van steef?quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:21 schreef cultheld het volgende:
Even wat leuke info over Fleur Agema:
http://64.233.183.104/search?q=cache:BM_zhZZoik8J:fleuragema.web-log.nl/archief/13/10/2004+site:fleuragema.web-log.nl/&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=4
http://www.stormfront.org/archive/t-133118 (Ze postte hier regelmatig)
http://web.archive.org/we(...)euragema.web-log.nl/
Nou, dat zou ik nou ook niet willen bewerenquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is een uitermate beschaafde vrouw en beslist niet van twijfelachtig allooi. Over 4 jaar wint ze een Nobelprijs.
Zij jammeren toch niet?quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:09 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Het probleem bij extreem-rechts dat ze wel zelf iedereen voor alles en nog wat willen uitschelden onder het mom van vrijheid van meningsuiting, maar onmiddellijk jammeren dat ze gedemoniseerd worden als ze er wat terug gezegd wordt. Grow up!
Nou zij jammeren heel wat af hoor, kijk alleen maar naar Wilders en Pechtold.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:37 schreef X. het volgende:
[..]
Zij jammeren toch niet?
En daarbij: je vindt dat een ander het niet mag doen, dus doe je het zelf wel?
hypocriet niemen ze dat
Welk aanzien?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:10 schreef HokkePok het volgende:
Ik denk dat zo'n Fleur Agema (hoewel vermakelijk) het aanzien van dit soort partijen wel eens behoorlijke schade toe kan brengen.
Nee, ik ben fanquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:12 schreef popolon het volgende:
Zeg sch, je bent toch niet bezig met een heksenjacht he?
Vind je het niet te saai?quote:Ik vind je de laatste tijd zo neutraal posten dus dat moet je wel blijven doen natuurlijk.
Ja, dat was ook bij de LPF. Hoewel Bomhof en zijn capriolen natuurlijk vaak grappig waren, heeft het het imago van de partij geen goed gedaan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:10 schreef HokkePok het volgende:
Ik denk dat zo'n Fleur Agema (hoewel vermakelijk) het aanzien van dit soort partijen wel eens behoorlijke schade toe kan brengen.
Ja, was leuk joh, eindelijk wat vermaak in de politiek. Hoop echt dat deze Fleur en eventueel ook anderen dat weer terugbrengen.quote:
Geez..quote:Op donderdag 30 november 2006 15:04 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, daar staat ze hoor..![]()
Jabba the Hutquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Om over haar nog maar te zwijgen
Dit is toch niet normaal? Agema heeft nog niks in de kamer kunnen doen en er wordt al weer flink gedemoniseerd. Wees dan een kerel en wacht tot ze echt een keer op haar bek gaat. Oh nee... dit is een SCH-heksenjachttopic.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:06 schreef jaoka het volgende:
Doe even normaal, huilie. Moet je kijken wat er over en weer allemaal gezegd wordt, vind dit juist nog wel grappig.
Altijd maar demoniseren roepen wanneer iemand iets zegt over een rechts kamerlid is een beetje achterhaald.
Ze liet zich als een bijzonder dom gansje filmen dan is het niet vreemd dat de verwachtingen niet erg hoog zijn, toch?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit is toch niet normaal? Agema heeft nog niks in de kamer kunnen doen en er wordt al weer flink gedemoniseerd. Wees dan een kerel en wacht tot ze echt een keer op haar bek gaat. Oh nee... dit is een SCH-heksenjachttopic.
Wat was er zo dom aan dat Netwerk-filmpje? De vooringenomenheid droop er vanaf, maar het ging gewoon over de verspilling van belastinggeld door allerlei vage, semi-politek subsidieclubjes. Een legitiem thema dat te weinig in de kamer besproken wordt, waarschijnlijk omdat de banden met die clubjes nogal hecht zijn.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:30 schreef du_ke het volgende:
Ze liet zich als een bijzonder dom gansje filmen dan is het niet vreemd dat de verwachtingen niet erg hoog zijn, toch?
Nou, op mij niet. Verspilling van belastinggeld aankaarten is kennelijk een taboe geworden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:35 schreef du_ke het volgende:
Ze kwam gewoon als extreem stupide over op mij (en een hoop andere mensen).
Zeg, waar haal je dat vandaan?quote:[quote]
Dat ze jouw grote voorbeeld is qua vrouwen, prima geen problemen mee.
Kun je onderbouwen dat Agema dat ook is of is dit weer zo'n losse flodder met als doel karaktermoord?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:46 schreef JelleS het volgende:
Maggie was voor apartheid, dus in die zin hebben ze wel veel met elkaar gemeen.
Dus je kunt geen bewijs leveren dat Agema apartheid steunt?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:58 schreef JelleS het volgende:
Niet alles te serieus nemen he, dit is een forum, daar moet je niet alles letterlijk nemen. Maar ze zit natuurlijk wel bij een partij die streeft naar een samenleving waarin twee groepen zijn (zo zien ze Nederland al), dus helemaal vreemd is het ook niet.
Waar staat dat de PVV en Agema het bestaan van niet-criminele moslims uitsluiten?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:10 schreef JelleS het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet? Ik bedoelde het natuurlijk niet serieus dat Agema voor apartheid is, want dat kan ik niet onderbouwen.
Ik had woensdag nog een aantal leuke gesprekken met twee Marokkaanse mannen in de trein. Maar als we de haatzaaierij van de PvdV moeten geloven dan is dat helemaal niet mogelijk in dat land, ik had al lang beroofd moeten zijn. De uitspraken van Wilders (en Verdonk etc.) versterken de tweedeling. Agema ziet blijkbaar graag een angstaanjagende samenleving waarin de moslims de christelijk/joodse cultuur bedreigen, anders had ze zich niet bij de partij aangesloten neem ik aan.
Dijksma heeft zelfs dat diploma niet, en zit toch in de kamer.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:11 schreef nonzz het volgende:
Haha, ik zie de LPF taferelen de komende maanden al weer opdoemen. Het levert altijd wel enorm lachwekkende televisie op. Zet hem op Fleurtje. Laat ze maar eens zien wat voor een nuttige dingetjes je op de kunstacademie allemaal hebt geleerd! Wel netjes binnen de lijntjes kleuren hè!
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar staat dat de PVV en Agema het bestaan van niet-criminele moslims uitsluiten?
Dijksma is ook verschrikkelijkquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dijksma heeft zelfs dat diploma niet, en zit toch in de kamer.
Uitlachen is het niet hetzelfde als het door rechts aangeleerde demoniseren.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:29 schreef PJORourke het volgende:
Agema heeft nog niks in de kamer kunnen doen en er wordt al weer flink gedemoniseerd. Wees dan een kerel en wacht tot ze echt een keer op haar bek gaat.
Dat verschijnsel is natuurlijk niet echt nieuw. George W. Bush was al in ongenade gevallen voordat hij überhaupt 1 voet in het oval office gezet had.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit is toch niet normaal? Agema heeft nog niks in de kamer kunnen doen en er wordt al weer flink gedemoniseerd.
Gelukkig heeft hij het tegendeel bewezen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
George W. Bush was al in ongenade gevallen voordat hij überhaupt 1 voet in het oval office gezet had.
Wat is dit voor een nonsens? Melkert en co zijn hiermee toch echt begonnen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Uitlachen is het niet hetzelfde als het door rechts aangeleerde demoniseren.
Je bent dus gewoon vooringenomen.quote:En volgens mij hoeven we niet zo lang te wachten tot ze op haar bek gaat. Ik hoop het niet in ieder geval.![]()
Ik bedoelde dat rechts een nieuw woordje had geleerd en sindsdien is opeens alles demoniseren.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:46 schreef PJORourke het volgende:
Wat is dit voor een nonsens? Melkert en co zijn hiermee toch echt begonnen.
Na de geweldige filmpjes te hebben gezien wel ja. Gelukkig ben jij het toonbeeld van objectiviteit.quote:Je bent dus gewoon vooringenomen.
Ze bedeankte zelfs voor het mooie topic hier op Fok!quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:39 schreef SCH het volgende:
Hoe was haar be-ediging? Kwam ze uit haar woorden? Moest ze huilen?
Ik heb subsidie aangevraag om haar fanclub op te kunnen bouwenquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ze bedeankte zelfs voor het mooie topic hier op Fok!![]()
Wat doet in vredesnaam Mariko Peters in je lijstje? Dit is haar CV. Minder dan die van Ageman? Of mineder dan mijnheer De Roon?:quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:26 schreef Timmehhh het volgende:
Laten we nou niet doen alsof Fleur Ageman veel dommer is dan de andere vrouwen in de 2de kamer.
Een Sharon Dijksma, Krista van Velzen, Ineke van Gent, Samira Bouchibti,[ Agnes Geziena Wolbert, Nathalie de Rooij Jantje Willemina, Atje Harma Kijken Cynthia Ortega-Martijn , Mariko Peters zijn ook niet allemaal toonbeelden van intellgentie. Sommigen zijn niet eens verder gekomen dan een havo opleiding, en dat moet dan ons land vertegenwoordigen![]()
Geef mij dan maar liever een andere PVV parlementarier
Hij neemt alle nieuwe vrouwen van de naar zijn idee linkse partijen, inhoud is niet van belangquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:23 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Wat doet in vredesnaam Mariko Peters in je lijstje? Dit is haar CV. Minder dan die van Ageman? Of mineder dan mijnheer De Roon?:
Mariko Peters; vrouw; 37; woonplaats Kaboel/Utrecht.
Curriculum vitae
* Adviseur van de minister van Buitenlandse zaken van Afghanistan, gedetacheerd door BZ (heden)
* Ministerie van Buitenlandse zaken, geplaatst als beleidsmedewerker te Den Haag (2002-2004) en op de Nederlandse ambassade te Kaboel (2004-2006)
* Ministerie van Buitenlandse zaken, Balkan Task Force (2001)
* OVSE Missie in Bosnie-Herzegovina, geplaatst te Sarajevo als mensenrechtenjurist (2000–2001)
* De Brauw Blackstone Westbroek, advocaat te Amsterdam en Den Haag (1996–2000)
* Studentassistentschappen, o.m. bij het Onderzoeksinstituut Recht & Beleid in Leiden
Relevante opleiding
* Clingendael EU Opleiding, postdoctoraal certificaat 2001
* Grotius Academie, praktijkopleiding Europees mededingingsrecht, postdoctoraal certificaat 2000
* Columbia University School of Law, New York (LL.M 1996)
* Universiteit van Leiden, Faculteit der Rechtsgeleerdheid (afgestudeerd 1995)
* Studie Japanse literatuur en rechten, Japan (Kyoto Universiteit en ICU 1990 – 1992)
Ze stond een beetje verbaasd voor zich uit te kijken, zo dus:quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:39 schreef SCH het volgende:
Hoe was haar be-ediging? Kwam ze uit haar woorden? Moest ze huilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |