Alsof onze lieve Fleur mij daarvoor nodig heeftquote:Op donderdag 23 november 2006 20:50 schreef X. het volgende:
Goh, een topic over iemand van de partij van Geert Wilders die SCH graag bij voorbaat al belachelijk wil maken.
Ik zit nu al een minuut lang te gniffelen om dit half gefotosjopte plaatjequote:
Mwah.. ik zie haar en Halsema al voor me in een catfightquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 22:57 schreef Aoristus het volgende:
drugsverslaafden zouden moeten betalen voor verslavingszorg, je hoort het haar zo zeggen
Wat een lelijke bril.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:28 schreef hardstylesage het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Qy9ufjVO5d0&mode=related&search=
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:42 schreef teamlead het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5w_BxS9gikU
Ik mag toch hopen dat ze niet in de richting fotografie is afgestudeerd. Ik moest drie keer kijken voor ik zag wat het was, en de titel was een grote hulp daarbij.quote:
Idd, ik kan niet wachten op de uitgelekte privefilm.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:02 schreef Ringo het volgende:
Ze ziet er beter uit dan Agnes Kant.
SCH, malle huilerd van me!quote:SCH schreef
Geweldig topic wederom. Het grote bashen en demoniseren is alweer begonnen.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:02 schreef Ringo het volgende:
Ze ziet er beter uit dan Agnes Kant.
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:52 schreef PJORourke het volgende:
Wat zijn we weer zuur he, in de linkse herfst.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:48 schreef teamlead het volgende:
als echte fan krijg je natuurlijk ook haar nieuwsbrief
Heb je nou nog niet haar website in de OP gezetquote:
Ik maar denken dat die Wilders niet realistisch is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:31 schreef Timmehhh het volgende:
Wilders had 10 zetels voorspelt, niet slecht
Kerel, ze is als kunstacademie studente en WAO-er degene die er flink van geprofiteerd heeft.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:27 schreef Timmehhh het volgende:
Eindelijk iemand die al die subsidieclubjes aanpakt![]()
Tja ik zou wat pechtold zegt ook niet geloven. Gelukkig meer mensen wat de partij is gezakt naar een dieptepunt. Echt wat is pechtold een niet geloofwaardige man.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:24 schreef alors het volgende:
Dit kan nog een leuke worden idd.
Ik zag haar in debat met Pechtold geloof ik, ik heb me doodgelachenOp alles wat Pechtold zei, schreeuwde ze: Mensen, dat moet u niet geloven!!
Hilarisch!
en vergeet haar functie bij de provincie niet..quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Kerel, ze is als kunstacademie studente en WAO-er degene die er flink van geprofiteerd heeft.
ach dat willen ze niet zien, pro-wilders is pro-wilders. al zat er een hangbuikzwijn met hangtieten en een uitkeringsverleden waar je u tegen zegt en met leugens waar je v en w tegen zegt op het pluche voor wilders, dan nog zouden ze er vierkant achterstaan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:46 schreef Ole het volgende:
[..]
en vergeet haar functie bij de provincie niet..
En wat ze nu gaat verdienen als kamerlid
nee 't zijn er zoveelquote:Op donderdag 23 november 2006 19:41 schreef knowall het volgende:
[..]
Waarvan ze de naam niet eens kent.
www.spellingshulpvoorwildersstemmers.nlquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:31 schreef Timmehhh het volgende:
Wilders had 10 zetels voorspelt, niet slecht
geilquote:Op donderdag 23 november 2006 19:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Kom op, wat vind je zelf van d'r ?
www.mierenneukendegroenlinksstemmers.nlquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:02 schreef SCH het volgende:
[..]
www.spellingshulpvoorwildersstemmers.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |