quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:02 schreef Ringo het volgende:
Ze ziet er beter uit dan Agnes Kant.
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:52 schreef PJORourke het volgende:
Wat zijn we weer zuur he, in de linkse herfst.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:48 schreef teamlead het volgende:
als echte fan krijg je natuurlijk ook haar nieuwsbrief
Heb je nou nog niet haar website in de OP gezetquote:
Ik maar denken dat die Wilders niet realistisch is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:31 schreef Timmehhh het volgende:
Wilders had 10 zetels voorspelt, niet slecht
Kerel, ze is als kunstacademie studente en WAO-er degene die er flink van geprofiteerd heeft.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:27 schreef Timmehhh het volgende:
Eindelijk iemand die al die subsidieclubjes aanpakt![]()
Tja ik zou wat pechtold zegt ook niet geloven. Gelukkig meer mensen wat de partij is gezakt naar een dieptepunt. Echt wat is pechtold een niet geloofwaardige man.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:24 schreef alors het volgende:
Dit kan nog een leuke worden idd.
Ik zag haar in debat met Pechtold geloof ik, ik heb me doodgelachenOp alles wat Pechtold zei, schreeuwde ze: Mensen, dat moet u niet geloven!!
Hilarisch!
en vergeet haar functie bij de provincie niet..quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Kerel, ze is als kunstacademie studente en WAO-er degene die er flink van geprofiteerd heeft.
ach dat willen ze niet zien, pro-wilders is pro-wilders. al zat er een hangbuikzwijn met hangtieten en een uitkeringsverleden waar je u tegen zegt en met leugens waar je v en w tegen zegt op het pluche voor wilders, dan nog zouden ze er vierkant achterstaan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:46 schreef Ole het volgende:
[..]
en vergeet haar functie bij de provincie niet..
En wat ze nu gaat verdienen als kamerlid
nee 't zijn er zoveelquote:Op donderdag 23 november 2006 19:41 schreef knowall het volgende:
[..]
Waarvan ze de naam niet eens kent.
www.spellingshulpvoorwildersstemmers.nlquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:31 schreef Timmehhh het volgende:
Wilders had 10 zetels voorspelt, niet slecht
geilquote:Op donderdag 23 november 2006 19:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Kom op, wat vind je zelf van d'r ?
www.mierenneukendegroenlinksstemmers.nlquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:02 schreef SCH het volgende:
[..]
www.spellingshulpvoorwildersstemmers.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |