ROFLquote:Op donderdag 23 november 2006 19:42 schreef teamlead het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5w_BxS9gikU
Dat gaat weer veel belastingcenten kosten met alle vragen enzo die ze gaan stellenquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:37 schreef MrBadGuy het volgende:
Volgensmij gaat dit echt weer een leuke tweede kamer worden. Zowel bij rechts (PVV) als bij links (de nieuwe SP leden). Ik kan niet wachten![]()
Ik heb er wel wat 'belastingcenten' voor over om te kunnen lachen hoor.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat gaat weer veel belastingcenten kosten met alle vragen enzo die ze gaan stellen
Het zal iig voor veel ammusement zorgen, de publieke omroep hoeft dus alleen nog maar debatten uit te zendenquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat gaat weer veel belastingcenten kosten met alle vragen enzo die ze gaan stellen
Tja de grootste huiler daarover (Eerdmans) gaat nu lekker flink wachtgeld trekkenquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dat zal idd wel een slapstick wordenquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het zal iig voor veel ammusement zorgen, de publieke omroep hoeft dus alleen nog maar debatten uit te zenden![]()
Jij komt te vaak op stormfront.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:11 schreef tvlxd het volgende:
Ze lijkt me wel zo iemand waarvan over een half jaar naaktfoto's uitlekken...
En juist dat wil Geert voorkomen!quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:17 schreef Deliverance het volgende:
Wat een ongelofelijk bij elkaar geraakt zooitje die lijst van Wilders. Pastors had het naar mijn idee toch een stuk beter voor elkaar. Ik voorzie lpf-taferelen.
Ik denk dat we harder om jou kunnen lachen zolang Fleur Agema in de Kamer zit.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:08 schreef SCH het volgende:
Ja, ja - dit is een fantopic.Fleur Agema, de nieuwe Gonny van Oudenallen.
[afbeelding]
Van deze nummer 2 van de Partij voor de Vrijheid gaan we nog heel erg genieten. Wilders zelf zag Witteman aan voor Mengele maar Fleur zal waarschijnlijk denken dat hij Albert Verlinde is.
Fleur is heel erg lief en gaat fantastische en gezellige dingen zeggen, wat ik je brom.
Tot nu toe is ieder media-optreden van haar een feest. Ze roept wat en kijkt dan kittig om zich heen en ziet dat mensen helemaal stil vallen met een blik van: "jij wil echt de politiek in".
Gonny is dood, leve Fleur
www.fleuragema.nl
Inderdaad, dat ze maar veel subsidie stromen mag stopzetten. Subsidie krijgen is een teken dat de betreffende organistaie zelf niet genoeg draagvlak/sympatisanten heeft om zelf de kar te trekken.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:12 schreef Corelli het volgende:
Dit dametje staat kritisch tov subsidie-clubjes en en al dat anders dat uit de staatsruif snoept en is dus een welkome aanvulling in de 2e kamer.
Nee die zitten op het pluche voor SP en Groen Links.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
al zat er een hangbuikzwijn met hangtieten en een uitkeringsverleden waar je u tegen zegt en met leugens waar je v en w tegen zegt op het pluche voor wilders.
En zelf heeft ze nog nooit voor het bedrijfsleven gewerkt. Jaren gestudeerd, daarna gewerkt voor de provincie en ook nog ergens een periode aowquote:Op zaterdag 25 november 2006 08:22 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ze maar veel subsidie stromen mag stopzetten. Subsidie krijgen is een teken dat de betreffende organistaie zelf niet genoeg draagvlak/sympatisanten heeft om zelf de kar te trekken.
Whaaaa!quote:Op donderdag 23 november 2006 19:42 schreef teamlead het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5w_BxS9gikU
Die site blijft echt pijnlijk onleukquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:44 schreef Caesu het volgende:
[afbeelding]
op GS doen ze trouwens een FeauteauF*ck
Echt beneden peil inderdaad, ieder bericht weer.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Die site blijft echt pijnlijk onleuk
V.
Zitten een paar hele foute tussenquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:44 schreef Caesu het volgende:
[afbeelding]
op GS doen ze trouwens een FeauteauF*ck
Even offtopic m.b.t. je signature: Het is Nietzsche. Het staat nu al een paar dagen verkeerd. En het valt me telkens onaangenaam op.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Die site blijft echt pijnlijk onleuk
V.
Tuurlijk niet, mannen horen in de politiekquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:57 schreef Aventura het volgende:
Ik moest plaatsvervangend blozen tijdens dat Netwerk-stukje.
Ben trouwens niet erg te spreken over de toon die hier in dit topic wordt aangeslagen...Om maar niet te spreken over de vele opmerkingen over haar uiterlijke verschijning en die van andere dames in de politiek. Ok, dit is een silly goose, maar zouden jullie ook zo hebben gereageerd als het een man was geweest?
Er zijn altijd wel manieren te bedenken... kijk bijvoorbeeld naar de grappen rond 'Herben-Fortuyn'.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:57 schreef Aventura het volgende:
Zouden jullie ook zo hebben gereageerd als het een man was geweest?
I stand corrected. Bedankt, duiveltjequote:Op zaterdag 25 november 2006 12:46 schreef Iblis het volgende:
[..]
Even offtopic m.b.t. je signature: Het is Nietzsche. Het staat nu al een paar dagen verkeerd. En het valt me telkens onaangenaam op.![]()
Georgina Verbaan is nog dommer.quote:
Dat vraag ik me af..quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:34 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Georgina Verbaan is nog dommer.
Het treurige is dat Pastors een serieuze lijst had samengesteld met mensen van enig niveau en ook nog had nagedacht over zijn programma. Nu zitten we met kabouter Geert en zijn acht onbenullen opgescheept. Maar misschien is Pastors wel te serieus, een operettegezelschap als dat van Wilders trekt meer publiek.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:17 schreef Deliverance het volgende:
Wat een ongelofelijk bij elkaar geraakt zooitje die lijst van Wilders. Pastors had het naar mijn idee toch een stuk beter voor elkaar. Ik voorzie lpf-taferelen.
Ja, nou je het zegt.quote:
Probleem Pastors:quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:41 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Het treurige is dat Pastors een serieuze lijst had samengesteld met mensen van enig niveau en ook nog had nagedacht over zijn programma. Nu zitten we met kabouter Geert en zijn acht onbenullen opgescheept. Maar misschien is Pastors wel te serieus, een operettegezelschap als dat van Wilders trekt meer publiek.
Pastors is gematigder, minder rechts en zijn doelgroep wil geen links dus die konden beter stemmen op CDA of VVD.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Probleem Pastors:
- Wilders had al landelijke bekendheid
- Wilders had al anderhalf jaar het imago tegen de islam te zijn
- Wilders had minder nuance, en extremere uitspraken, dat spreekt meer mensen aan.
- Pastors kwam nogal saai over omdat hij eentonig praat, waardoor mensen snel afhaken.
- Pastors kwam niet of nauwelijks in de media.
Doe even normaal, huilie. Moet je kijken wat er over en weer allemaal gezegd wordt, vind dit juist nog wel grappig.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:20 schreef PJORourke het volgende:
Kijk, de demoniseringscampagne gaat van start.
Het probleem bij extreem-rechts dat ze wel zelf iedereen voor alles en nog wat willen uitschelden onder het mom van vrijheid van meningsuiting, maar onmiddellijk jammeren dat ze gedemoniseerd worden als ze er wat terug gezegd wordt. Grow up!quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:57 schreef X. het volgende:
Ik vind het ook maar een miepje, maar ik vind het ook ronduit triest hoe ze bijvoorbaat alweer zo aangepakt wordt.
Jullie lijken wel GeenStijlersof slechte PvdA-verliezers.
Precies, er wordt nota bene alleen gezegd dat zij wat weinig hersencellen heeft en waarschijnlijk voor grappige momenten gaat zorgen. Dat is niet bepaald het voorstellen van iemand als een demoon.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:09 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Het probleem bij extreem-rechts dat ze wel zelf iedereen voor alles en nog wat willen uitschelden onder het mom van vrijheid van meningsuiting, maar onmiddellijk jammeren dat ze gedemoniseerd worden als ze er wat terug gezegd wordt. Grow up!
Ja, ik ook, maar dan met plaatsvervangende schaamte voor de vooringenomenheid van Netwerk.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:57 schreef Aventura het volgende:
Ik moest plaatsvervangend blozen tijdens dat Netwerk-stukje.
Nou heb ik een paar maanden geleden eens wat rondgesnuffeld, en volgens mij alles wat er van Agema op stromfront te vinden was gelezen, en ik kan me niet heugen dat er iets anders stond dan een paar postjes met tekst en uitleg naar aanleiding van naspeuringen naar haar persoon door stromfronters.quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:21 schreef cultheld het volgende:
Even wat leuke info over Fleur Agema:
http://www.stormfront.org/archive/t-133118 (Ze postte hier regelmatig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |