quote:Hardstyle
Hardstyle is een sub-genre van Trance dat relatief nauw gerelateerd is aan hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 150 beats per minuut. De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als donderende beats gecombineerd met overweldigend enthousiaste melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.
Geschiedenis
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore in het jaar 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.
Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven, ook bekend onder haar dj-alias Dana (DJ Dana). Later volgden meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna, Zany en The Prophet.
Tegenwoordig
Hardstyle wordt voornamelijk geproduceerd door artiesten uit Nederland, Italië, Zwitserland, en Duitsland, maar steeds meer producers uit andere landen ontdekken deze sound ook.
In 2005 is de stijl aan het groeien in diverse landen in de wereld, waaronder: België, Polen, Estland, Denemarken, Australië, Zuid-Afrika en het Verenigd Koninkrijk. In Nederland, de Verenigde Staten, Spanje en Duitsland is hardtrance al populair.
Hardstyle begon als een combinatie van UK Hardhouse (snelle hardhouse uit Engeland) en Oldstyle. De Engelse sound was een korte tijd erg populair in Nederland, maar al snel bleek dat het Nederlandse party publiek het liever wat harder en minder snel had. Artiesten als Dana, Pavo & The Prophet die veel op 'oldstyle' feesten draaiden begonnen deze sound te combineren met nieuwe producties. Vooral Duitsland was toentertijd koploper in deze sound. Grondlegger daar was het Duitse label Tracid Traxxx (Die de sound overigens zelf omschreef als een combinatie van Trance en Acid). Kort daarna kwamen er ook producties uit Italië, deze waren wat harder dan de Duitse variant en sloegen direct aan bij het Nederlandse publiek. Q-dance organiseerde een maandelijkse avond in de Hemkade onder de naam 'Qlubtempo' dit kon met recht de 'meltingpot' van de Hardstyle worden genoemd. Artiesten die nog nooit in Nederland hadden opgetreden werden overgevlogen om de nieuwe sound aan de man te brengen. Artiesten als Technoboy, Super Marco May en Gary D verwierven op deze manier grote bekendheid in Nederland.
Vandaag is hardstyle een volwassen stromingen binnen de dance met aparte evenementen, artiesten en vele labels.
Mijn vraag is, hoe lang denk je dat het duurt dat je een beetje kan draaien met vinyl, en een beetje kan draaien met CD's...?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:43 schreef LeonH het volgende:
TVP!
Nog 2 dagen!
even reageren op die sets hier.
Ikzelf heb ook een CDJ800 mk1 maar is puur voor een beetje met de promootjes te kloten. De cd-spelers hebben daarentegen wel een supertechniek waar nog een paar leuke effectjes etc erbij zitten, en ja een vinyl heb je niet zomaar ff naar een cue punt gebracht. Maar ikzelf ben begonnen in de tijd dat er nog geen CDJ's waren dusja ik ben en zal zolang het bestaat een echte vinylneuqert blijven. Maar zeg niet dat hier nooit een 2e CDJ zal komen
Mijn setje bestaat trouwens uit 2 Sl1200 mk2's, een Denon X1500 mixer, Pioneer CDJ800mk1 en een Technics RPDH 1210 koptelefoon, zal zeer binnenkort es een fotootje plaatsen
100 euro betalen aan iedereen die al in de lijst staatquote:Op donderdag 23 november 2006 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
hoe kom ik in dat lijstje met Hardstyle Fok!kers??? :p ben namelijk ook zwaar fan van Hardstyle
Is bij iedereen verschillend. Sleutelwoord is gewoon oefenen, oefenen en nog es oefenen. Heb vroeger gemixt en nu pas weer sinds 2 jaar, en ik leer nog iedere keer, dat ik mix, wat bij. En dat dus zeker 5 keer per week en dan een uurtje ongeveer.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:55 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Mijn vraag is, hoe lang denk je dat het duurt dat je een beetje kan draaien met vinyl, en een beetje kan draaien met CD's...?
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:06 schreef LeonH het volgende:
Is bij iedereen verschillend. Sleutelwoord is gewoon oefenen, oefenen en nog es oefenen. Heb vroeger gemixt en nu pas weer sinds 2 jaar, en ik leer nog iedere keer, dat ik mix, wat bij. En dat dus zeker 5 keer per week en dan een uurtje ongeveer.
Het gaat er gewoon om wat je zelf wilt. Als je vinyl kunt mixen heb je gewoon de feeling ook voor de cd-spelers. Andersom is het weer heel wat anders (denk ik). Maar het grote voordeel met cd-spelers is gewoon dat de (eenmalige) aanschaf duurder is, maar een nummer (legaal) downloaden goedkoper is (en de promo's die tegenwoordig als eerste op cd uitkomen).
Daarentegen zal de waarde van veel vinyls (goede platen dan, en niet beschadigd) nooit echt enorm zakken.
Dus misschien toch een aardig idee om van ze allebei 1 aan te schaffen en dan kijken wat je liefste doet, en daar evt nog 1 van bijhalen
thnx voor het toevoegen aan de lijst, naamgenoot van mequote:
quote:
We hebben een hele zooi DJ's hier, een heel stuk minder Producers, dus dat lijkt me niet zo snel gebeuren, dan zou ik toch eens op clubcharts ofzo gaan kijken.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:43 schreef Tomhoog het volgende:
Over een tijdje komen er dus awards in dit topic wie de beste remix kan maken?
Ben me wel al een beetje aan het verdiepen in het produce gebeuren. Wat heb ik nodig en hoe gaat het in zijn werk. Heb al een aantal dingen op het oog. Zoals de Korg Radias Synth en/of de Roland MC505 grooveboxquote:Op donderdag 23 november 2006 20:33 schreef scarefreak het volgende:
[..]
We hebben een hele zooi DJ's hier, een heel stuk minder Producers, dus dat lijkt me niet zo snel gebeuren, dan zou ik toch eens op clubcharts ofzo gaan kijken.
Internet... is sneller als de promo's op vinyl...quote:Op vrijdag 24 november 2006 07:35 schreef Mystery8 het volgende:
Wat ik hier heb staan aan DJ gear is:
2x Akiyama DJ-4000 Acura (Superoems)
1x Gemini UMX SE
1x CDJ 800 MK2
1x Stanton DJ Pro 2000
En ben al aardig opweg met een vinyl collectie. En hoop dat ik ah eind van het jaar een Ecler NUO 5 komt. En dan nog een CDJ erbij, dan ben ik wel voorlopig ff klaar![]()
Maar sinds wanneer komen promo's op CD's eerst uit?
Voor als je het nog wilt weten: Fear No Evil.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:40 schreef LeonH het volgende:
Was trouwens laatst bij The Prophet in de Peppermill in Heerlen en toen draaide die ook weer een nieuwe van Headhunterz maar dan met 1 of 2 regeltjes tekst van Coolio's Gangsta's Paradise. Weet alleen de naam niet van die plaat?![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja het jammere van Aiming 4 ur brain is dat in de uiteindelijke versie een stukje nederlands zit. Dus Can you feel it hoorde je in de promo versies, en "dat voel je meteen" op de vinyl... Wel behoorlijk jammer vind ik dan..
Scantraxx Rootz is ook meesterlijk! En er zwerft ook op internet een goede promo versie van End of my Existence rond (heb 'm namelijk al)
Was trouwens laatst bij The Prophet in de Peppermill in Heerlen en toen draaide die ook weer een nieuwe van Headhunterz maar dan met 1 of 2 regeltjes tekst van Coolio's Gangsta's Paradise. Weet alleen de naam niet van die plaat?![]()
ik dacht toch echt dat hij Gangstah's Attitude heette, kameraad heeft hem namelijk al, en daar komen die vocals ook in voorquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Voor als je het nog wilt weten: Fear No Evil.![]()
Ik heb het ook niet verzonnen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik dacht toch echt dat hij Gangstah's Attitude heette, kameraad heeft hem namelijk al, en daar komen die vocals ook in voorheb namelijk nog nooit van HH plaat gehoord die Fear No Evil heet, andere nieuwe van HH heet Reloaded
ken trouwens nog wel ander nummer waarin die vocals voorkomen, Fresh Paradise van Neh'kron (huis DJ van Empire New York in Hengelo OV...)
quote:this is: headhunterz - fear no evil, reloaded is better....
quote:oh and btw THIS IS NOT RELOADED
I guess this is a newer song from the headhunterz but its NOT RELOADED.
quote:This is NOT Reloaded.. I heard that track last saturday @ Qlubtempo and it's very diffrent form this one, that more sounds like Fear no Evil..
To bad it's not so good quality, but thanks anyway, Headhunterz ROCK !!!!!
quote:the tracklist is incorrect!!!!
the real name of this song is: fear no evil
believe wathever you want, but just listen to the text.....
waar kunnen we dat beluisteren?quote:Op maandag 27 november 2006 13:26 schreef renz0r het volgende:
GVD die liveset van de Alphatwins van Qbase 2006 blijft echt de geilste van dit jaar tot nu toe
Om mezelf maar te quotenquote:Op donderdag 23 november 2006 18:55 schreef RemcoW85 het volgende:
[afbeelding]
Heb die maar gekocht om te beginnen.. Dit is gewoon met Traktor DJ en die controller mixen.. Met de muis is ook niet te doen.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:09 schreef RemcoW85 het volgende:
Als jij naar een set van 2 uur wil luisteren kan dat wel ja...... En tis ook een soort LIVE, dus verwacht niet dat alles goed is gegaan.
oeh die werd ook op qlimax gedraaidt, zo nice.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Discostuff
Zany - Pure (German edit)
Volg de vinyls laatste tijd niet helemaal, maar zie m nu wel staan idd.. Bedankt voor de tip, ff luisterenquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ado_and_Montorsi-Give_Me_All_Your_Money-Vinyl-2006-SND
Eeehm shit. Volgens mij ben ik ontmaskerdquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:30 schreef Archiee het volgende:
[..]
oeh die werd ook op qlimax gedraaidt, zo nice.
offtopic: Partyanimal87, ben jij een vriend van mandy? en altijd present bij de party animals?!![]()
Oeh nice! party animals in kampen was je een beetje down hequote:Op dinsdag 28 november 2006 20:37 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Eeehm shit. Volgens mij ben ik ontmaskerd![]()
En altijd present... De ene maand vaker dan de ander![]()
Oehja die Zatox mix roeleert behoorlijk ja!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ado_and_Montorsi-Give_Me_All_Your_Money-Vinyl-2006-SND
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ScanTrash, echt zonde dat Willem bij dat Label zit
...okeej ze hebben Scantraxx Reloaded, hun eigen sublabel, maar vind het persoonlijk te commercieel
...denk dan aan The Prophet, met z'n standaard kick!!!
maar ff over Willem, heb hem horen draaien bij De Radstake, hij was geniaalen bij Qlimax was hij lachuh
, 2 nieuwe tracks met The Prophet, maar zijn eigen nummers (helemaal die 2 met Abject) zijn geweldig, heb z'n 3 vinyls ook thuis liggen
TMF... Hardstyle... Help?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
gaan er trouwens nog mensen vrijdagavond naar Quakedance bij Lucky & Co in Rijssen??? feestje georganiseerd door TMF Kweekvijver (nu niet gelijk afhaken) en o.a. D-Block & S-te-Fan, Gizmo, Darkraver, Glowiej en Alphaverb komen...
ik ben iig denk ik wel van de partij, feest duurt van 22.00 tot 05.00, kaartjes ¤ 7,50 in de VVK en ¤ 10,- aan de deur...
idd...More Is What You Get / Low Frequenced Bass zijn echt geniale nummers B)quote:Op woensdag 29 november 2006 15:06 schreef RemcoW85 het volgende:
Alphaverb.. Ook een tijd niets van gehoord.. Die hebben zo`n heerlijke lompe bass in hun vinyls![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan hier niet op PF Boy_Snakeye, wie komen er allemaal dan???
en Nijmegen is wel beetje ver weg voor mij, dus dat wordt sowieso niet wat
quote:Line-up
Brennan Heart
Coone
Darkraver
Deepack
Equinoxx
Kevin Kaos
Neophyte
Tha Playah
Zany
Zatox
Ja, dat geloof ik graag. Zeker ook meedelen in het succes van hard/jumpstyle... Ze ruiken geld!quote:Op woensdag 29 november 2006 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
@ PartyAnimal87, hoe denk je dat ik stond te knipperen met m'n ogen dan???... toen ik las dat het van TMF (Kweekvijver) uitging
Wie zijn bij Deepack vs Brennan Heart en bij Zany vs Zatox dan old heroes?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
a.s. zaterdag feestje in de matrixx..... 5 jarig bestaan
[afbeelding]
5 jaar geleden draaiden beiden al hardhouse/hardstylequote:Op woensdag 29 november 2006 16:25 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wie zijn bij Deepack vs Brennan Heart en bij Zany vs Zatox dan old heroes?
Als je naar de hardcore tijd gaat is het idd Zany, maar aangezien ik zou zeggen dat ze hardstyle gaan draaien kan ik Zany niet echt in de categorie Old Hero plaatsen...
Oe die gaat zeker aan hierquote:Op woensdag 29 november 2006 16:56 schreef mstx het volgende:
Vanavond gaat Technoboy 2 uur draaien bij Hardhouse Generation @ Fresh FM.
Discostaftquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Discostuff
Zany - Pure (German edit)
Voeg mij ook toe aub..quote:
Nee vind hem wel vet. Heb vorige week donderdag na een gezellig avondje in Zino in discussie gegaan met MC apste (Winnaar van de Q-factor talents) , hij zei ook al zoiets. MAar ik vind hem echt wel een lekkere stem hebbenquote:Op woensdag 29 november 2006 21:46 schreef LeonH het volgende:
Wat is dat toch met die MC Villain... Als ik de vinyl hoor met hem en D-Block en S-te-fan ga ik helemaal uit m'n plaat, en nu bekijk 'm weer op de Decibel DVD en erger ik me groen en geel als ik 'm zie staan en hoor met z'n Nigga-attitude ofzo...
Ligt het aan mij ofzo? Of nog meer mensen die er last van hebben?
Darkraver is weer lekker bezigquote:Op woensdag 29 november 2006 22:50 schreef SuperUli het volgende:
Fresh FM lekker bezig nu.
http://stream22.multikabel.net:80 (opent in winamp)
Ik ben goed in nummers maar niet in namenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:48 schreef Jurrio het volgende:
Trouwens...ik (eigenlijk mijn broer) zoek een nr; het is nogal een vage beschrijving:
in het nummer wordt vaak de tekst: "kick kick uh, bass bass uh" gezegd![]()
iemand enig idee?
Technoboy - Ravers Rules (The Prophet 2004 Remix)quote:Op woensdag 29 november 2006 22:48 schreef Jurrio het volgende:
Trouwens...ik (eigenlijk mijn broer) zoek een nr; het is nogal een vage beschrijving:
in het nummer wordt vaak de tekst: "kick kick uh, bass bass uh" gezegd![]()
Jep dat is hem! Thnx!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Technoboy - Ravers Rules (The Prophet 2004 Remix)
?
Ik ga naar...!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik ben goed in nummers maar niet in namen
En ik weet al wat ik met kerst ga doen
[afbeelding]
Daar wou ik eerst ook nog naar toe gaan.. kan alleen helaas nietquote:Op donderdag 30 november 2006 07:35 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik ga naar...!
JINGLE BANGIN' BELLS - ISAAC & FRIENDS -
THE ULTIMATE HARDDANCE NIGHT
Deze MEGA PARTY wil je niet missen!!!
Voor velen dé traditionele ZAK-nacht. Vannacht brengt onze exclusieve resident ISAAC een paar van 's werelds beste DJ's mee!! Dit is de Ultimate Christmas Experience!!
ISAAC
ACTIVATOR
BOBBY V
DEEPACK
FREDDY F
KORSAKOFF
RICO
All harder stylez!
MEGA SHOW, ULTIMATE EXPERIENCE
JOUW ULTIEME 2e KERSTNACHT!!!
![]()
Word lekker drukquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:29 schreef sjeppert het volgende:
morgen naar xxlerator
wel nice line up
Nou bij Zany en Zatox was het gewoon helemaal top.quote:Op zondag 3 december 2006 16:21 schreef sjeppert het volgende:
laatste dj's niet meegemaakt, was het nog wat
Zatox..quote:Op zondag 3 december 2006 16:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou bij Zany en Zatox was het gewoon helemaal top.
Ik ken alleen freaky.nl en recess.nl en ik heb er eens een topic over geopend:quote:Op zondag 3 december 2006 21:16 schreef De_Ananas het volgende:
http://www.midtownshop.nl/art_merchandise.php?prodID=5385
Die vraag ik voor kerstmis
Weet er iemand waar je nog meer shirts/truien kunt kopen van DJ's behalve op feesten zelf?
http://www.recess.nl/info.asp?Info=39404&desc=Scantraxx-Shirt-Headhunterz-Mquote:Op zondag 3 december 2006 21:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ken alleen freaky.nl en recess.nl en ik heb er eens een topic over geopend:
Merchandising van DJ's
Maar niet echt veel replies op gehad.
Heb je rechts op de linkjes geklikt?quote:Op zondag 3 december 2006 21:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.recess.nl/info.asp?Info=39404&desc=Scantraxx-Shirt-Headhunterz-M
Die is wel cool maar je kan het allemaal niet zo goed zien, het is zo klein![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 21:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je rechts op de linkjes geklikt?
[afbeelding]
![]()
.
Mooi t-shirt hè.quote:Op zondag 3 december 2006 21:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je rechts op de linkjes geklikt?
[afbeelding]
![]()
.
Allemaal standaard shit en maar 2 dingenquote:Op zondag 3 december 2006 21:43 schreef ijsmeis het volgende:
Op www.freaky.nl staan ze er toch echt?
[afbeelding]
Om maar een voorbeeld te geven![]()
.
En deze:quote:Op zondag 3 december 2006 21:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Allemaal standaard shit en maar 2 dingen
''Hardstyle rockers''
''100% pure disco shit''
quote:Op zondag 3 december 2006 22:49 schreef Houniet het volgende:
Fok!kers deze cd al gedownload gekocht
VA_-_Hardstyle_the_Ultimate_Collection_Best_of_2006-3CD-2006
3cd's
H/H/H DJ Database!quote:Als dit iets teveel van het goede is haal ik het weg![]()
Wel leuk van ebeatz geleend
![]()
Ik heb het maar weggehaald![]()
Volgens mij zit er ook wat hardcore tussenquote:Op maandag 4 december 2006 00:43 schreef Tomhoog het volgende:
![]()
scott brown - how else can i say
rocco - street knowlegde
dj promo - up yours
dj Isaac - bad dreams
endymion - payback
![]()
zo een leuk klein lijstje
![]()
die german edit van zany is ook tof ja, ik had de engelse al maar duits is leuker![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 12:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgens mij zit er ook wat hardcore tussen![]()
linkje van de winkel waar je hem gekocht hebt?quote:Op zondag 3 december 2006 22:49 schreef Houniet het volgende:
Fok!kers deze cd al gedownload gekocht
VA_-_Hardstyle_the_Ultimate_Collection_Best_of_2006-3CD-2006
3cd's
Iemand een idee?quote:Naast life-stylez en dit weekend wel erg spannend entertainment, heeft jouw Megaclub met de Mega Nite ook dit keer weer een Top Gastdj te bieden.
Hij wordt zaterdag overgevlogen naar Duitsland en is hij één van de pioniers in Hardstyle en heeft nu al legendarische hits op zijn naam staan. Allen met name afkomstig van zijn label dat gekenmerkt worden door een Griekse letter
Ergens op deze website kun je nog meer hints vinden...
Mentale waanzin achter de draaitafels deze zaterdag in ZAK!!
Ze spreken over een enkelvoud......maar ja, kan ook een instinker zijnquote:Op maandag 4 december 2006 23:42 schreef De_Ananas het volgende:
Alpha Twins?
het gaat dus om een label dat gekenmerkt wordt door een Griekse letter, en het is ook "zijn" label, had zelf als 1e ingeving dat het Zany zou zijnquote:Naast life-stylez en dit weekend wel erg spannend entertainment, heeft jouw Megaclub met de Mega Nite ook dit keer weer een Top Gastdj te bieden.
Hij wordt zaterdag overgevlogen naar Duitsland en is hij één van de pioniers in Hardstyle en heeft nu al legendarische hits op zijn naam staan. Allen met name afkomstig van zijn label dat gekenmerkt worden door een Griekse letter
Ergens op deze website kun je nog meer hints vinden...
Mentale waanzin achter de draaitafels deze zaterdag in ZAK!!
Dit misschien?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik kan zo niemand anders bedenken, qua topDJ's, die EN zijn eigen label heeft (dat ook nog eens wordt gekenmerkt door een Griekse letter) EN een pionier in Hardstyle is EN legendarische hits op zijn naam heeft staan...
de enige die dan nog een beetje in aanmerking komt, naast Zany dan, is Technoboy, maar dan zie ik de link met zijn eigen label+Griekse letter weer niet
Hehe, daar zat ik ook al op te googlenquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dit misschien?
http://partyflock.nl/label/9.html
Ervaring komt met de jarenquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hehe, daar zat ik ook al op te googlen.
Hij een pionier in de hardstyle?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:20 schreef scarefreak het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen:
http://partyflock.nl/artist/536.html
Griekse Y
iddquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij een pionier in de hardstyle?![]()
Het ging om het label eh.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan hier niet op Partyflock, maar als ik bij Google "partyflock artiest 536" intyp, kom ik uit op DuMonde, dus ik vraag me af waar die Griekse Y dan vandaan haalt
[..]
idd
Oi, het was niet mijn opmerkingquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:41 schreef ReMcOrE het volgende:
sorry, mijn fout, was dat van dat label ff vergetenmaar is er dan helemaal geen ander label wat gekenmerkt wordt door een Griekse letter???
enne ijsmeis, welke artiesten die Hardstyle-pionier zijn en legendarische hits hebben zitten er bij Y2K dan???
Nee nietecht, maar wel een DJ vanaf het begin, en het blijft natuurlijk gewoon een verkoop praatje van ZAKquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij een pionier in de hardstyle?![]()
God Music..quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
dan blijft nog dat "legendarische hits" over (waar ik bijvoorbeeld bij een Technoboy of een Zany wel aan denk), kan dan niet echt wat met DuMonde![]()
Me2, en het hele griekse alphabet doorgezocht op partyflockquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:18 schreef ReMcOrE het volgende:
klopt, en is Y2K wel "zijn" label dan?
kan trouwens op de site van Zak nergens meer additionele info vinden, heb zo'n beetje alles doorgepluisd
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:35 schreef scarefreak het volgende:
Wacht hij wordt overgevlogen Naar duitsland, dus hij komt niet uit duitsland...
Ik lees ook altijd alles verkeerd
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:39 schreef warezguy05 het volgende:
ik denk dat het gaat om SMM van het SIGMA!! label
Ik dacht ook aan SSM eerst maar heb niet echt gekeken welk label het is. En hijs echt wel goed. Echt pure energie wat achter die draaitafels staatquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]denk dat je gelijk hebt warezguy05
, al vind ik Super Marco May niet echt een pionier op Hardstyle gebied, ben zelf al een jaartje of 4 fanatiek luisteraar van Hardstyle en die "hits" van hem zijn niet echt legendarisch... (ik kan er iig geen 1 noemen
)
maar aan de andere kant, het is en blijft een verkooppraatje, dus alles wordt gewoon zwaar overdreven
Nee achteraf zat ik fout, ik zat te zoeken naar een duitser, maar bleek juist geen duitser te zijnquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Wtfff, ik breng wel wat teweeg hier ineens...![]()
Magoed waarschijnlijk doelt men dus op die Dumonde ofzoiets?
pioniersstatus niet echt nee, al was hij er wel al redelijk vroeg bij (The Timemachine)..en niet te vergeten WAP. wat een beukplaat is dat. er zijn zelden platen gemaakt met zo'n diepe bassquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:31 schreef scarefreak het volgende:
Dan mis ik alleen nog de Pioniers status en de legendarische hits
ik moest spontaan denk aan "Hasta La Pasta Baby" van Zany...quote:Op woensdag 6 december 2006 14:58 schreef warezguy05 het volgende:
Jimmy the sound
http://www.fresh.fm/nieuws.asp?id=169quote:Op woensdag 6 december 2006 22:26 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Link?
Gast DJ's draaien bijna altijd vanaf 23:00.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:32 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Jah sorry had al...maar thnx anyway...
Klinkt nu ook al wel lekker, maar D-Block & S-Te-Fan moeten nog komen?
die kerels zijn echt geniaal, Keep It Coming en Our Way zijn echt gruwelijke platenquote:Op woensdag 6 december 2006 22:06 schreef mstx het volgende:
D-Block & S-Te-Fan
Jump.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:20 schreef Tomhoog het volgende:
Waar valt
nagoom - blingo
onder
![]()
je wordt er vrolijk van
Ik kende hem al een tijdje (in ieder geval de harde lingo mix) dus dan wordt die ondertussen wel erg vervelendquote:
dat heb ik al een heel tijdje met Stampuhhquote:Op donderdag 7 december 2006 10:52 schreef scarefreak het volgende:
Als ik die ooit op een feest of in een discotheek hoor vraag ik gelijk me geld terug
Stampuh ja....als ik die hoor dan wil ik mijn geld terug....maar dan kan ik dat doen bij elk feestquote:Op donderdag 7 december 2006 11:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat heb ik al een heel tijdje met Stampuhh, en beetje bij beetje begint dat ook te komen met Green Stuff
nope helaas...quote:Op donderdag 7 december 2006 17:51 schreef jovink het volgende:
nog mensen naar headhunterz geweest in dieka?
Damn, was dat deze week?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:51 schreef jovink het volgende:
nog mensen naar headhunterz geweest in dieka?
Zou er graag heen willen. Vorige keer was echt 1 van mijn top feestjes, maar helaas, X-qlusive Zany is toch net iets waar ik liever heen wilquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
Line-up van InShock is bekend en daar ik ga dus mooi heen:
Line-up
Alpha² (Alpha Twins)
Chiren
Flipmo
Pulse
The Prophet
Trilok
MC: Rems
VJ: 3DJL
Gaat wel weer leuk worden.
Goeie line-up voor zo'n lokaal feestjequote:Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
Line-up van InShock is bekend en daar ik ga dus mooi heen:
Line-up
Alpha² (Alpha Twins)
Chiren
Flipmo
Pulse
The Prophet
Trilok
MC: Rems
VJ: 3DJL
Gaat wel weer leuk worden.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:59 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Goeie line-up voor zo'n lokaal feestje
jup was zeker mooi, ik kon alleen niet veel bewegen enkel banden gescheurdquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:01 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Damn, was dat deze week?
helemaal gemist
En was het weer afgeladen vol met domme boeren die alleen maar voor happy hardcore komen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:02 schreef jovink het volgende:
[..]
jup was zeker mooi, ik kon alleen niet veel bewegen enkel banden gescheurdmja
we zijn er speciaal voor met een bus met 50 man naar dieka gegaan
Ja, maar daarvoor moet ik wel 1 uur of net iets meer voor rijdenquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:54 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga toch echt wel voor dit feestje hoor, dikker heb je ze niet
http://partyflock.nl/party/78329.html
Mja, op zich vind ik het rijden niet erg hoor, maar ik vond InShock de vorige keer zo leukquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ik geef toe dat de line-up redelijk strak is, maar die van X-Qlusive Zany is eigenlijk gewoon te goed, ziek gewoon wat daar voor lui allemaal komen, iedereen eigenlijk
en daar heb ik best een reisje naar de andere kant van het land voor over(woon bij Enschede...)
Donkey Rollers, Tatanka en Zany waren bij de vorige Euphoria edities al geweestquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:54 schreef ReMcOrE het volgende:
zo spectaculair is die lineup nou ook weer nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:54 schreef ReMcOrE het volgende:
Zou wel willen, maar krijg niemand mee...quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:37 schreef De_Ananas het volgende:
Meer mensen die naar Euphoria gaan?
[mierenneukmodus_aan]quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:30 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
zo spectaculair is die lineup nou ook weer nietdr zijn minimaal 10 feesten per jaar met een vergelijkbare,zo niet betere lineup
Vetjesquote:Op zondag 10 december 2006 12:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[afbeelding]
ik met Zany, bij New York in Hengelo (OV) tijdens Addicted 2 Bazz XL
De B kant "Our Way" is ook super , vooral het stukje "Let's get busy with dirty and rough stuff"quote:Op zondag 10 december 2006 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
Keep it coming blijft tof.
Ik zit boven, Tim één etage beneden en heeft even 't plaatje aangezet.![]()
.
die van de hardstyle rockers heb ik destijds besteld bij freaky.nlquote:Op zondag 10 december 2006 16:52 schreef jovink het volgende:
joo die eerste tshirt van zany is wel vet waar kan ik die halen?
en wat ene klein ventje eiglk
bij Freaky.nl hebben ze zo goed als alle shirts van Zany, Fusion en Donkey Rollersquote:Op zondag 10 december 2006 16:52 schreef jovink het volgende:
hij is maar 1.65 ofzoquote:Op zondag 10 december 2006 16:52 schreef jovink het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/shopcat/981/Merchandise.htmquote:Op zondag 10 december 2006 16:52 schreef jovink het volgende:
Je wil gewoon graag je foto laten zien hequote:Op zondag 10 december 2006 23:07 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
jammer dat deze er niet bij staat mja je kunt niet alles hebben
hohohohoho Boy_Snakeye, dat is mijn foto hoor, kijk maar eens een paar berichten terugquote:Op maandag 11 december 2006 08:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je wil gewoon graag je foto laten zien he
OW haha, oepsquote:Op maandag 11 december 2006 09:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hohohohoho Boy_Snakeye, dat is mijn foto hoor, kijk maar eens een paar berichten terugdat ben ik, samen met Zany bij Addicted 2 Bazz XL in New York Hengelo (OV)
herstel: ZE ZIJN BINNEN !!!quote:Op maandag 11 december 2006 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
en morgen wordt er voor mij een kaartje gehaald voor X-Qlusive Zany![]()
![]()
Ja ik DENK het wel..even kijken met geld. Want de 27e is Reverze waar ik eigenlijk ook heen wil, en ga 26e ook naar DKM @ 013 dus ik weet niet of ik cash heb dan..quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:37 schreef De_Ananas het volgende:
Meer mensen die naar Euphoria gaan?
Dat is het hele principe van kaartjes halen, je gaat naar een verkooppunt of je besteld ze op internet. En daarna heb je ze in je bezit lijkt me gewoon een logisch gevolg.quote:
ik bedoel dus dat ik ze in bezit hebt, dat het cker is dat ik ga, en dat ik flink tekeer zal gaan in de HMHquote:Op maandag 11 december 2006 17:01 schreef Sethje het volgende:
Dat is het hele principe van kaartjes halen, je gaat naar een verkooppunt of je besteld ze op internet. En daarna heb je ze in je bezit lijkt me gewoon een logisch gevolg.
beetje late reactie; maar je hebt gelijk, kijk ook maar eens op OSM, wat daar voor stakkers rondlopenquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:52 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Alleen jammer dat er in Enschede zoveel van die hardcore holland paupers enzo zijn!
Heb je nog wel tijd over om tijdens die feestjes te stampen?!quote:Op maandag 11 december 2006 15:40 schreef Askie het volgende:
Hah... ook maar ff showen dan
Vortex
[afbeelding]
Super Marco May
[afbeelding]
Luna
[afbeelding]
Deepack
[afbeelding]
Zenith
[afbeelding]
Pila
[afbeelding]
Jimmy the sound
[afbeelding]
Radium (50% Trance Generators)
[afbeelding]
Activator
[afbeelding]
Daniele Mondello
[afbeelding]
Dj Micheal
[afbeelding]
had ze ook afgelopen week gedownd :p, zijn cker lekkere platenquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:24 schreef scarefreak het volgende:
Thilo_Vs_Luna-Existence-Promo_Vinyl-2006
Vortex-Back_Again-(IMP020)-Vinyl-2006
Super_Marco_May_Vs_IG_Bounce_and_Dartqai-Day_of_Judgement-(PSD001)-Vinyl-2006
D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villain - Keep it Coming / Our Way_Vinyl-2006
Brennan Heart - Evolution of Style / Binary Conflict_Vinyl-2006
Trilok & Chiren vs. Alpha Twins - Laws Of War_Vinyl-2006
Gisteren al even lekker mee wezen spelen
Nope, alleen een speciale bar, garderobe en meestal eigen area met DJ's en/of een VIP deck bij de mainstagequote:Op dinsdag 12 december 2006 19:00 schreef jovink het volgende:
met vip mag je troch meestal backstage?
verschilt per feest tussen de 10 a 30 euro meer per kaartjequote:Op dinsdag 12 december 2006 22:33 schreef jovink het volgende:
ah oke weet ik dat ook weer hoeveel scheelt dat in prijs eiglk?
bij X-Qlusive Zany is gewoon kaartje ¤ 37,- en VIP-kaartje ¤ 47,- (en daar komt dan nog wat fee en bespreekgeld bij op...) heb zelf ¤ 40,25 betaalt voor gewoon kaartje, via Ticketbox verkooppuntquote:Op woensdag 13 december 2006 07:45 schreef scarefreak het volgende:
verschilt per feest tussen de 10 a 30 euro meer per kaartje
grappigquote:8/12/2006 - Hardhouse Generation party! 20 December, Asta Den Haag!
20 december is het zo ver! Het 4 jarig bestaan van Hardhouse Generation. Dit vieren we in Asta, Den Haag met: Bass-D ,Darkraver, Deaz D, Genius, Gizmo , Luna, Norman & MC: Ruffian.
Massiv & The Rebel en Steve Dexter.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet iemand of iemand speciaals komt op Fresh vanavond?
Jump dusquote:Op woensdag 13 december 2006 22:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Massiv & The Rebel en Steve Dexter.
Klopt.quote:
Nog een shirtquote:Van harte gefeliciteerd! Je deelname aan de Liquid-Motion Donkey Rollers prijsvraag heeft je een shirt van de Donkey Rollers opgeleverd!
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:31 schreef ijsmeis het volgende:
Tof!
[..]
Nog een shirtvan de Donkey Rollers
!
Maak me eigen shirtje wel.....(heb ik al gedaan)quote:Op donderdag 14 december 2006 10:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, hehe, prijsvraag is voorbij.
Je moest zeggen waarom je zo'n shirt verdiende![]()
.
Dit is mijn eerste shirtquote:Op donderdag 14 december 2006 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
heb je foto van dat shirt dat je zelf hebt gemaakt Boy-Snakeye???
en heb je ook foto van dat shirt voor X-Qlusive Zany (of bedoelde je die???)
Een vrouw die dat zegt? Tis volgens mij een manquote:Op donderdag 14 december 2006 15:26 schreef jovink het volgende:
aaaaah ik heb een tekst in mn hoofd van een nummer maar kan hem niet weer vinden..
een vrouw met engels accent zegt "dance electric en dat 100 keer achter elkaar ofzo weet iemand het nr?
@ ijsmeis wat heb je ingevuld dan waarom jij het moest winnen?
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:26 schreef jovink het volgende:
aaaaah ik heb een tekst in mn hoofd van een nummer maar kan hem niet weer vinden..
een vrouw met engels accent zegt "dance electric en dat 100 keer achter elkaar ofzo weet iemand het nr?
de tekst van Zatox - Tanz Elektric is: Tanz elektric, mach mich an, komm mit mir, nimm mich ranquote:Op donderdag 14 december 2006 15:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Een vrouw die dat zegt? Tis volgens mij een man
Nou ja ik denk dat je Zatox - Tanz Electric bedoeld
Ik heb juist gezegd dat ik hem niet wilde winnenquote:Op donderdag 14 december 2006 15:26 schreef jovink het volgende:
@ ijsmeis wat heb je ingevuld dan waarom jij het moest winnen?
quote:Zou je ons zo snel mogelijk je volledige adresgegevens en maat van je vriend (Shirt maat is voldoende! ;-)) willen doorgeven?
Die man is goed bezig. Heeft echt vette nummers. En ook zijn remixen zijn vet.quote:
truequote:Op donderdag 14 december 2006 16:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die man is goed bezig. Heeft echt vette nummers. En ook zijn remixen zijn vet.
02-ado_and_montorsi-give_me_all_your_money__zatox_remix
The prophet heeft wel een lekkere eigen sound. OG Pimp , the payback zijn gewoon lekkere nummersquote:Op donderdag 14 december 2006 18:01 schreef Guerra het volgende:
Sowieso vind ik The Prophet minder. Vooral die laatste paar producties van hem zogen zwaar: Stampuhh met Deepack en Cocaine Bizznizz. Z'n setjes vind ik ook maar zo-zo.
Jones & DJ B-Front - Lunatick (Raw Mix)
Tatanka - Mess Up Various Artists - Tat's Mashup
Deze nummers hebben echt een heerlijke bass!Tatanka man van de toekomst!
![]()
Ik vind Scar Ur Face wel tof, en High Rollerz is ook niet slecht.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
nieuwe nummers van The Prophet ft. Headhunterz zuigen zwaar
Chickz on Fire? Draaien die? Ik dacht dat die alleen nummers maakte.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:44 schreef Guerra het volgende:
Mja ik ben denk ik niet zo'n fan van The Prophet. Die jonge gasten die nu allemaal een beetje opkomen vind ik vettere sets hebben dan hem. A-Lusion, Headhunterz, Chickz on Fire, D-Block & S-te-Fan en die Italianen. Maar The Prophet heeft ook meesterlijke setjes hoor maar die zijn dan van een paar jaar terug.
Josh & Wesz draaien wel.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Chickz on Fire? Draaien die? Ik dacht dat die alleen nummers maakte.
Roughstyler is onderdeel van de Noisecontrollersquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:59 schreef mstx het volgende:
Roughstyler_-_Dont_Tell_Anybody-(CON019)-Vinyl-2006-HSA
die vind ik dan weer wat minder...quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Dr._Rude_Meets_Norman_and_Bass-D-Audio_Attack_EP-(RR003)-Vinyl-2006-HDF
![]()
juistquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:28 schreef De_Ananas het volgende:
Die set van The Prophet en Headhunterz valt echt zwaar tegen, gewoon standaard nummers![]()
Gister in ny werdtie ook gedraaid door headhunterzzz!quote:Op zondag 17 december 2006 12:15 schreef Guerra het volgende:
Dit nummer:
FunkuZ - Dansles (HeadHunterz Live edit)
Met dat rap stuk erin van een minuutje ongeveer is echt heerlijk, weet iemand van wie die rap is?
Hij is te horen bij Headhunterz @ X-Qlusive The Prophet op ongeveer 12:30.
ik zal het ff donwloaden.quote:Op zondag 17 december 2006 12:15 schreef Guerra het volgende:
Dit nummer:
FunkuZ - Dansles (HeadHunterz Live edit)
Met dat rap stuk erin van een minuutje ongeveer is echt heerlijk, weet iemand van wie die rap is?
Hij is te horen bij Headhunterz @ X-Qlusive The Prophet op ongeveer 12:30.
Dat nummer is gewoon: Keep it coming - D-block & S-te-fanquote:Op zondag 17 december 2006 17:48 schreef jovink het volgende:
nee is m toch niet .
Toen Headhunterz in dieka was met die mc villain zon gesproken (rap) stukje ik kan deze helaas niet vindenweet iemand wat ik bedoel?
Keep It Coming, Better Do Your Last Pray, Keep It Coming, Bo-Bo-Bo-Bombs Awayquote:Op zondag 17 december 2006 18:03 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dat nummer is gewoon: Keep it coming - D-block & S-te-fan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |