verschilt per feest tussen de 10 a 30 euro meer per kaartjequote:Op dinsdag 12 december 2006 22:33 schreef jovink het volgende:
ah oke weet ik dat ook weer hoeveel scheelt dat in prijs eiglk?
bij X-Qlusive Zany is gewoon kaartje ¤ 37,- en VIP-kaartje ¤ 47,- (en daar komt dan nog wat fee en bespreekgeld bij op...) heb zelf ¤ 40,25 betaalt voor gewoon kaartje, via Ticketbox verkooppuntquote:Op woensdag 13 december 2006 07:45 schreef scarefreak het volgende:
verschilt per feest tussen de 10 a 30 euro meer per kaartje
grappigquote:8/12/2006 - Hardhouse Generation party! 20 December, Asta Den Haag!
20 december is het zo ver! Het 4 jarig bestaan van Hardhouse Generation. Dit vieren we in Asta, Den Haag met: Bass-D ,Darkraver, Deaz D, Genius, Gizmo , Luna, Norman & MC: Ruffian.
Massiv & The Rebel en Steve Dexter.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet iemand of iemand speciaals komt op Fresh vanavond?
Jump dusquote:Op woensdag 13 december 2006 22:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Massiv & The Rebel en Steve Dexter.
Klopt.quote:
Nog een shirtquote:Van harte gefeliciteerd! Je deelname aan de Liquid-Motion Donkey Rollers prijsvraag heeft je een shirt van de Donkey Rollers opgeleverd!
quote:Op donderdag 14 december 2006 10:31 schreef ijsmeis het volgende:
Tof!
[..]
Nog een shirtvan de Donkey Rollers
!
Maak me eigen shirtje wel.....(heb ik al gedaan)quote:Op donderdag 14 december 2006 10:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, hehe, prijsvraag is voorbij.
Je moest zeggen waarom je zo'n shirt verdiende![]()
.
Dit is mijn eerste shirtquote:Op donderdag 14 december 2006 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
heb je foto van dat shirt dat je zelf hebt gemaakt Boy-Snakeye???
en heb je ook foto van dat shirt voor X-Qlusive Zany (of bedoelde je die???)
Een vrouw die dat zegt? Tis volgens mij een manquote:Op donderdag 14 december 2006 15:26 schreef jovink het volgende:
aaaaah ik heb een tekst in mn hoofd van een nummer maar kan hem niet weer vinden..
een vrouw met engels accent zegt "dance electric en dat 100 keer achter elkaar ofzo weet iemand het nr?
@ ijsmeis wat heb je ingevuld dan waarom jij het moest winnen?
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:26 schreef jovink het volgende:
aaaaah ik heb een tekst in mn hoofd van een nummer maar kan hem niet weer vinden..
een vrouw met engels accent zegt "dance electric en dat 100 keer achter elkaar ofzo weet iemand het nr?
de tekst van Zatox - Tanz Elektric is: Tanz elektric, mach mich an, komm mit mir, nimm mich ranquote:Op donderdag 14 december 2006 15:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Een vrouw die dat zegt? Tis volgens mij een man
Nou ja ik denk dat je Zatox - Tanz Electric bedoeld
Ik heb juist gezegd dat ik hem niet wilde winnenquote:Op donderdag 14 december 2006 15:26 schreef jovink het volgende:
@ ijsmeis wat heb je ingevuld dan waarom jij het moest winnen?
quote:Zou je ons zo snel mogelijk je volledige adresgegevens en maat van je vriend (Shirt maat is voldoende! ;-)) willen doorgeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |