Word lekker drukquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:29 schreef sjeppert het volgende:
morgen naar xxlerator
wel nice line up
Nou bij Zany en Zatox was het gewoon helemaal top.quote:Op zondag 3 december 2006 16:21 schreef sjeppert het volgende:
laatste dj's niet meegemaakt, was het nog wat
Zatox..quote:Op zondag 3 december 2006 16:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou bij Zany en Zatox was het gewoon helemaal top.
Ik ken alleen freaky.nl en recess.nl en ik heb er eens een topic over geopend:quote:Op zondag 3 december 2006 21:16 schreef De_Ananas het volgende:
http://www.midtownshop.nl/art_merchandise.php?prodID=5385
Die vraag ik voor kerstmis
Weet er iemand waar je nog meer shirts/truien kunt kopen van DJ's behalve op feesten zelf?
http://www.recess.nl/info.asp?Info=39404&desc=Scantraxx-Shirt-Headhunterz-Mquote:Op zondag 3 december 2006 21:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ken alleen freaky.nl en recess.nl en ik heb er eens een topic over geopend:
Merchandising van DJ's
Maar niet echt veel replies op gehad.
Heb je rechts op de linkjes geklikt?quote:Op zondag 3 december 2006 21:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.recess.nl/info.asp?Info=39404&desc=Scantraxx-Shirt-Headhunterz-M
Die is wel cool maar je kan het allemaal niet zo goed zien, het is zo klein![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 21:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je rechts op de linkjes geklikt?
[afbeelding]
![]()
.
Mooi t-shirt hč.quote:Op zondag 3 december 2006 21:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je rechts op de linkjes geklikt?
[afbeelding]
![]()
.
Allemaal standaard shit en maar 2 dingenquote:Op zondag 3 december 2006 21:43 schreef ijsmeis het volgende:
Op www.freaky.nl staan ze er toch echt?
[afbeelding]
Om maar een voorbeeld te geven![]()
.
En deze:quote:Op zondag 3 december 2006 21:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Allemaal standaard shit en maar 2 dingen
''Hardstyle rockers''
''100% pure disco shit''
quote:Op zondag 3 december 2006 22:49 schreef Houniet het volgende:
Fok!kers deze cd al gedownload gekocht
VA_-_Hardstyle_the_Ultimate_Collection_Best_of_2006-3CD-2006
3cd's
H/H/H DJ Database!quote:Als dit iets teveel van het goede is haal ik het weg![]()
Wel leuk van ebeatz geleend
![]()
Ik heb het maar weggehaald![]()
Volgens mij zit er ook wat hardcore tussenquote:Op maandag 4 december 2006 00:43 schreef Tomhoog het volgende:
![]()
scott brown - how else can i say
rocco - street knowlegde
dj promo - up yours
dj Isaac - bad dreams
endymion - payback
![]()
zo een leuk klein lijstje
![]()
die german edit van zany is ook tof ja, ik had de engelse al maar duits is leuker![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 12:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgens mij zit er ook wat hardcore tussen![]()
linkje van de winkel waar je hem gekocht hebt?quote:Op zondag 3 december 2006 22:49 schreef Houniet het volgende:
Fok!kers deze cd al gedownload gekocht
VA_-_Hardstyle_the_Ultimate_Collection_Best_of_2006-3CD-2006
3cd's
Iemand een idee?quote:Naast life-stylez en dit weekend wel erg spannend entertainment, heeft jouw Megaclub met de Mega Nite ook dit keer weer een Top Gastdj te bieden.
Hij wordt zaterdag overgevlogen naar Duitsland en is hij één van de pioniers in Hardstyle en heeft nu al legendarische hits op zijn naam staan. Allen met name afkomstig van zijn label dat gekenmerkt worden door een Griekse letter
Ergens op deze website kun je nog meer hints vinden...
Mentale waanzin achter de draaitafels deze zaterdag in ZAK!!
Ze spreken over een enkelvoud......maar ja, kan ook een instinker zijnquote:Op maandag 4 december 2006 23:42 schreef De_Ananas het volgende:
Alpha Twins?
het gaat dus om een label dat gekenmerkt wordt door een Griekse letter, en het is ook "zijn" label, had zelf als 1e ingeving dat het Zany zou zijnquote:Naast life-stylez en dit weekend wel erg spannend entertainment, heeft jouw Megaclub met de Mega Nite ook dit keer weer een Top Gastdj te bieden.
Hij wordt zaterdag overgevlogen naar Duitsland en is hij één van de pioniers in Hardstyle en heeft nu al legendarische hits op zijn naam staan. Allen met name afkomstig van zijn label dat gekenmerkt worden door een Griekse letter
Ergens op deze website kun je nog meer hints vinden...
Mentale waanzin achter de draaitafels deze zaterdag in ZAK!!
Dit misschien?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik kan zo niemand anders bedenken, qua topDJ's, die EN zijn eigen label heeft (dat ook nog eens wordt gekenmerkt door een Griekse letter) EN een pionier in Hardstyle is EN legendarische hits op zijn naam heeft staan...
de enige die dan nog een beetje in aanmerking komt, naast Zany dan, is Technoboy, maar dan zie ik de link met zijn eigen label+Griekse letter weer niet
Hehe, daar zat ik ook al op te googlenquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dit misschien?
http://partyflock.nl/label/9.html
Ervaring komt met de jarenquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hehe, daar zat ik ook al op te googlen.
Hij een pionier in de hardstyle?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:20 schreef scarefreak het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen:
http://partyflock.nl/artist/536.html
Griekse Y
iddquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij een pionier in de hardstyle?![]()
Het ging om het label eh.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan hier niet op Partyflock, maar als ik bij Google "partyflock artiest 536" intyp, kom ik uit op DuMonde, dus ik vraag me af waar die Griekse Y dan vandaan haalt
[..]
idd
Oi, het was niet mijn opmerkingquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:41 schreef ReMcOrE het volgende:
sorry, mijn fout, was dat van dat label ff vergetenmaar is er dan helemaal geen ander label wat gekenmerkt wordt door een Griekse letter???
enne ijsmeis, welke artiesten die Hardstyle-pionier zijn en legendarische hits hebben zitten er bij Y2K dan???
Nee nietecht, maar wel een DJ vanaf het begin, en het blijft natuurlijk gewoon een verkoop praatje van ZAKquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij een pionier in de hardstyle?![]()
God Music..quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
dan blijft nog dat "legendarische hits" over (waar ik bijvoorbeeld bij een Technoboy of een Zany wel aan denk), kan dan niet echt wat met DuMonde![]()
Me2, en het hele griekse alphabet doorgezocht op partyflockquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:18 schreef ReMcOrE het volgende:
klopt, en is Y2K wel "zijn" label dan?
kan trouwens op de site van Zak nergens meer additionele info vinden, heb zo'n beetje alles doorgepluisd
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:35 schreef scarefreak het volgende:
Wacht hij wordt overgevlogen Naar duitsland, dus hij komt niet uit duitsland...
Ik lees ook altijd alles verkeerd
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:39 schreef warezguy05 het volgende:
ik denk dat het gaat om SMM van het SIGMA!! label
Ik dacht ook aan SSM eerst maar heb niet echt gekeken welk label het is. En hijs echt wel goed. Echt pure energie wat achter die draaitafels staatquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]denk dat je gelijk hebt warezguy05
, al vind ik Super Marco May niet echt een pionier op Hardstyle gebied, ben zelf al een jaartje of 4 fanatiek luisteraar van Hardstyle en die "hits" van hem zijn niet echt legendarisch... (ik kan er iig geen 1 noemen
)
maar aan de andere kant, het is en blijft een verkooppraatje, dus alles wordt gewoon zwaar overdreven
Nee achteraf zat ik fout, ik zat te zoeken naar een duitser, maar bleek juist geen duitser te zijnquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Wtfff, ik breng wel wat teweeg hier ineens...![]()
Magoed waarschijnlijk doelt men dus op die Dumonde ofzoiets?
pioniersstatus niet echt nee, al was hij er wel al redelijk vroeg bij (The Timemachine)..en niet te vergeten WAP. wat een beukplaat is dat. er zijn zelden platen gemaakt met zo'n diepe bassquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:31 schreef scarefreak het volgende:
Dan mis ik alleen nog de Pioniers status en de legendarische hits
ik moest spontaan denk aan "Hasta La Pasta Baby" van Zany...quote:Op woensdag 6 december 2006 14:58 schreef warezguy05 het volgende:
Jimmy the sound
http://www.fresh.fm/nieuws.asp?id=169quote:Op woensdag 6 december 2006 22:26 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Link?
Gast DJ's draaien bijna altijd vanaf 23:00.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:32 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Jah sorry had al...maar thnx anyway...
Klinkt nu ook al wel lekker, maar D-Block & S-Te-Fan moeten nog komen?
die kerels zijn echt geniaal, Keep It Coming en Our Way zijn echt gruwelijke platenquote:Op woensdag 6 december 2006 22:06 schreef mstx het volgende:
D-Block & S-Te-Fan
Jump.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:20 schreef Tomhoog het volgende:
Waar valt
nagoom - blingo
onder
![]()
je wordt er vrolijk van
Ik kende hem al een tijdje (in ieder geval de harde lingo mix) dus dan wordt die ondertussen wel erg vervelendquote:
dat heb ik al een heel tijdje met Stampuhhquote:Op donderdag 7 december 2006 10:52 schreef scarefreak het volgende:
Als ik die ooit op een feest of in een discotheek hoor vraag ik gelijk me geld terug
Stampuh ja....als ik die hoor dan wil ik mijn geld terug....maar dan kan ik dat doen bij elk feestquote:Op donderdag 7 december 2006 11:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat heb ik al een heel tijdje met Stampuhh, en beetje bij beetje begint dat ook te komen met Green Stuff
nope helaas...quote:Op donderdag 7 december 2006 17:51 schreef jovink het volgende:
nog mensen naar headhunterz geweest in dieka?
Damn, was dat deze week?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:51 schreef jovink het volgende:
nog mensen naar headhunterz geweest in dieka?
Zou er graag heen willen. Vorige keer was echt 1 van mijn top feestjes, maar helaas, X-qlusive Zany is toch net iets waar ik liever heen wilquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
Line-up van InShock is bekend en daar ik ga dus mooi heen:
Line-up
Alpha² (Alpha Twins)
Chiren
Flipmo
Pulse
The Prophet
Trilok
MC: Rems
VJ: 3DJL
Gaat wel weer leuk worden.
Goeie line-up voor zo'n lokaal feestjequote:Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
Line-up van InShock is bekend en daar ik ga dus mooi heen:
Line-up
Alpha² (Alpha Twins)
Chiren
Flipmo
Pulse
The Prophet
Trilok
MC: Rems
VJ: 3DJL
Gaat wel weer leuk worden.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:59 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Goeie line-up voor zo'n lokaal feestje
jup was zeker mooi, ik kon alleen niet veel bewegen enkel banden gescheurdquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:01 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Damn, was dat deze week?
helemaal gemist
En was het weer afgeladen vol met domme boeren die alleen maar voor happy hardcore komen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:02 schreef jovink het volgende:
[..]
jup was zeker mooi, ik kon alleen niet veel bewegen enkel banden gescheurdmja
we zijn er speciaal voor met een bus met 50 man naar dieka gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |