die van de hardstyle rockers heb ik destijds besteld bij freaky.nlquote:Op zondag 10 december 2006 16:52 schreef jovink het volgende:
joo die eerste tshirt van zany is wel vet waar kan ik die halen?
en wat ene klein ventje eiglk
bij Freaky.nl hebben ze zo goed als alle shirts van Zany, Fusion en Donkey Rollersquote:Op zondag 10 december 2006 16:52 schreef jovink het volgende:
hij is maar 1.65 ofzoquote:Op zondag 10 december 2006 16:52 schreef jovink het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/shopcat/981/Merchandise.htmquote:Op zondag 10 december 2006 16:52 schreef jovink het volgende:
Je wil gewoon graag je foto laten zien hequote:Op zondag 10 december 2006 23:07 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
jammer dat deze er niet bij staat mja je kunt niet alles hebben
hohohohoho Boy_Snakeye, dat is mijn foto hoor, kijk maar eens een paar berichten terugquote:Op maandag 11 december 2006 08:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je wil gewoon graag je foto laten zien he
OW haha, oepsquote:Op maandag 11 december 2006 09:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hohohohoho Boy_Snakeye, dat is mijn foto hoor, kijk maar eens een paar berichten terugdat ben ik, samen met Zany bij Addicted 2 Bazz XL in New York Hengelo (OV)
herstel: ZE ZIJN BINNEN !!!quote:Op maandag 11 december 2006 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
en morgen wordt er voor mij een kaartje gehaald voor X-Qlusive Zany![]()
![]()
Ja ik DENK het wel..even kijken met geld. Want de 27e is Reverze waar ik eigenlijk ook heen wil, en ga 26e ook naar DKM @ 013 dus ik weet niet of ik cash heb dan..quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:37 schreef De_Ananas het volgende:
Meer mensen die naar Euphoria gaan?
Dat is het hele principe van kaartjes halen, je gaat naar een verkooppunt of je besteld ze op internet. En daarna heb je ze in je bezit lijkt me gewoon een logisch gevolg.quote:
ik bedoel dus dat ik ze in bezit hebt, dat het cker is dat ik ga, en dat ik flink tekeer zal gaan in de HMHquote:Op maandag 11 december 2006 17:01 schreef Sethje het volgende:
Dat is het hele principe van kaartjes halen, je gaat naar een verkooppunt of je besteld ze op internet. En daarna heb je ze in je bezit lijkt me gewoon een logisch gevolg.
beetje late reactie; maar je hebt gelijk, kijk ook maar eens op OSM, wat daar voor stakkers rondlopenquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:52 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Alleen jammer dat er in Enschede zoveel van die hardcore holland paupers enzo zijn!
Heb je nog wel tijd over om tijdens die feestjes te stampen?!quote:Op maandag 11 december 2006 15:40 schreef Askie het volgende:
Hah... ook maar ff showen dan
Vortex
[afbeelding]
Super Marco May
[afbeelding]
Luna
[afbeelding]
Deepack
[afbeelding]
Zenith
[afbeelding]
Pila
[afbeelding]
Jimmy the sound
[afbeelding]
Radium (50% Trance Generators)
[afbeelding]
Activator
[afbeelding]
Daniele Mondello
[afbeelding]
Dj Micheal
[afbeelding]
had ze ook afgelopen week gedownd :p, zijn cker lekkere platenquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:24 schreef scarefreak het volgende:
Thilo_Vs_Luna-Existence-Promo_Vinyl-2006
Vortex-Back_Again-(IMP020)-Vinyl-2006
Super_Marco_May_Vs_IG_Bounce_and_Dartqai-Day_of_Judgement-(PSD001)-Vinyl-2006
D-Block & S-Te-Fan Ft. MC Villain - Keep it Coming / Our Way_Vinyl-2006
Brennan Heart - Evolution of Style / Binary Conflict_Vinyl-2006
Trilok & Chiren vs. Alpha Twins - Laws Of War_Vinyl-2006
Gisteren al even lekker mee wezen spelen
Nope, alleen een speciale bar, garderobe en meestal eigen area met DJ's en/of een VIP deck bij de mainstagequote:Op dinsdag 12 december 2006 19:00 schreef jovink het volgende:
met vip mag je troch meestal backstage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |