Klopt, ze gaan ook vrij vlot neer. Vanavond weer proberenquote:mages moet je zowiezo niet tanken, gewoon zo snel mogelijk neer laten krijgen door rogues.
En legionnares kan je laten kitten door warriors en shamans.
downtime van een druid is bijna niets (shift, heal doen, shift en verder meppen), , downtime van een priest...tsjaquote:Op donderdag 23 november 2006 11:58 schreef muhahaha het volgende:
@risht
www.thottbot.com niets? Ik begreep dat je bepaalde npc's in leven moet houden.
Rare stelling tho, je kunt als holy priest wel wat dmg talents nemen. Ik denk dat het voor beide doffe ellende is. Druid heeft nog wel wat dps maar ongeveer de helft van een feral druid in feral gear. Ik denk dat de druid sneller is.
[..]
Klopt, ze gaan ook vrij vlot neer. Vanavond weer proberen. Record is 8 eggs over voorzover ik het had begrepen. Bind met /target scarshield mage (of hoe ze ook heten) helpt wel, zo kun je ook mages die in de buurt staan ff knallen als lock zijnde. Pech alleen is dat dots niet direct aggro pakken, ze lopen nogal vaak lekker door naar het platform. Moet die rogue beter opletten
.
Wel eens een een 44 resto druid gespeelt?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:06 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
downtime van een druid is bijna niets (shift, heal doen, shift en verder meppen), , downtime van een priest...tsja
zuipen kreng!
Searing Pain ftw.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:58 schreef muhahaha het volgende:
Pech alleen is dat dots niet direct aggro pakken, ze lopen nogal vaak lekker door naar het platform. Moet die rogue beter opletten.
Ja, maar hoe de fuck kom jij aan MC items met str? Ik heb helemaal niet de dkp voor algemene healers items laat staan voor ferral items als ze al rogue prio zijn...... ofzo....quote:Op donderdag 23 november 2006 12:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb 1080 ap met mijn druid met 3 mc items (bracers met 24str, die gloves en quick strike ring). Max rank is 8. 0 crafted. Hiermee kan ik prima solo'en hoor.
Welke guild zit je nu in btw? Zit je bij Rann?
Ik had ook al de G5 muis van logitech gekocht vorige weekquote:Op donderdag 23 november 2006 12:19 schreef Sitethief het volgende:Razer
Ik heb een Copperhead, en twee muismatten,.
Dies ook mooi ja,quote:Op donderdag 23 november 2006 12:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik had ook al de G5 muis van logitech gekocht vorige week
2000 dpi![]()
zo'n 90 dagenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wel eens een een 44 resto druid gespeelt?
Noob here; wat vinden jullie van deze build? http://www.wowhead.com/?talent=MZxTMscbdxVEoocoquote:Op donderdag 23 november 2006 12:27 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
zo'n 90 dagen![]()
wat al gezegd is: 44 resto=overdone
31 als het echt moet, liever niet meer dan 21
Dan is misschien alles killen idd niet de oplossing voor razorgore fight, wij hebben raggy down voor de sonsquote:Op donderdag 23 november 2006 11:19 schreef muhahaha het volgende:
Klopt, gisterenavond de 3e ragnaros kill. We hadden hem wel op 27% voor de eerste sons wave.
imp rejuv zou ik in reflection dumpen...maar ik hou van mana regen (werkt ook nog eens met 3 piece stormrage, samen dus 30% in combat mana regen)quote:Op donderdag 23 november 2006 12:36 schreef filmfreek het volgende:
[..]
Noob here; wat vinden jullie van deze build? http://www.wowhead.com/?talent=MZxTMscbdxVEooco
Mijn doel is feral/resto.![]()
Als je net uit MC komt, is het zo'n beetje de moeilijkste tijd voor je guild. Razorgore en Vaelastrasz zijn geen eitjes.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jullie komen net uit MC toch ?
Dan heb je volgens mij niet genoeg DPS om ook de Legionnaires af te maken, je wordt overlopen dan.
MX518 ftwquote:Op donderdag 23 november 2006 12:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik had ook al de G5 muis van logitech gekocht vorige week
2000 dpi![]()
Deze?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:27 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
zo'n 90 dagen![]()
wat al gezegd is: 44 resto=overdone
31 als het echt moet, liever niet meer dan 21
Ik heb de bekende allemaal al wel gehad (behalve moonkin)quote:Op donderdag 23 november 2006 13:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Deze?
Tis alleen wel verplicht, 31 in onze guild, toen ben ik ook maar helemaal resto gegaan, anders dan hang je er zo tussenin...................
onzin is een groot woord. jullie hebben/zouden er geen problemen mee (hebben) als elke druid feral/balance specced is en elke warrior bloodthirst/MS, elke rogue Hemo, Elke hunter beastmastery, elke priest shadowquote:Op donderdag 23 november 2006 14:12 schreef Elikian het volgende:
Verplichte builds zijn ook onzin. Als je als guild ergens voor staat spec je toch wel hoe je je guild het meeste kunt helpen in progressie lijkt me.
Ik denk zelfs dat een guild waarbij niemand talentpoints gebruikt zelfs aardig ver kan komenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:12 schreef Elikian het volgende:
Verplichte builds zijn ook onzin. Als je als guild ergens voor staat spec je toch wel hoe je je guild het meeste kunt helpen in progressie lijkt me.
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:19 schreef Rann het volgende:
Vandaar die verplichting
Maarem Vylixan, moet je eens savonds meegaan met ZG, iedereen is daar zon beetje al vol van (melee) en zelfs foror's is al 2x gedrops...(waaronder 1x naar andere druid, log ja)
stel je voor dat iedereen dat doet...kan niemand dan opeens meer een heal knop vinden?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
onzin is een groot woord. jullie hebben/zouden er geen problemen mee (hebben) als elke druid feral/balance specced is en elke warrior bloodthirst/MS, elke rogue Hemo, Elke hunter beastmastery, elke priest shadowelke pala "dmg"-build, elke shaman pvp-build, elke warlock SL.
En ja dat kan als je iedereen hun gang laat gaan, al is het misschien een beetje overdreven maar zo kun je het zien.
Welkomquote:Op donderdag 23 november 2006 14:37 schreef 2M2 het volgende:
Nieuw op dit forum, ergens een opsomming van gasten die hier op Fok zitten die WoW spelen? Hun character name, server, en hoe ver ze zijn met de guild waar ze in zitten?
aanvulling: er mogen er 5 in totaal doodgaan. ik zou zelf geen holy nova gebruiken voor de skellies maar oil of immolation of stratholme holy water. holy nova was er niet toen ik de quest deed maar ik zei eerder oil of water gebruiken omdat je daar geen mana voor nodig hebt.ik zou verder een mageblood pot + mana oil gebruiken. en, heel handig, een armor pot. gebruiken ook de "v" key om naar de peasants hun health te kunnen kijken.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:26 schreef Brama het volgende:
@Risht
Wat lukt precies niet?
De truc is om de peasants in leven te houden. De peasants worden beschoten door archers en krijgen ook nog een disease over zich heen.
Het belangrijkste is dat je vlakbij de grot entrance staat als het begint. De eerste wave peasants spawnt nu. Het is zaak om eerst de peasants te curen die paars zijn. Gooi gelijk een renew erop en eventueel een flashheal. Daarna de groene peasants curen, renewen en evt flashheal.
Loop een klein beetje mee met de groep totdat ze ongeveer bij de questgiver zijn. Zorg ervoor dat iedereen ongeveer op 50+% health is (en geen diseases). Dan kan je ze laten lopen tot het einde.
Zorg ervoor dat je snel terugloopt richting cave voordat de volgende wave komt.
Tussendoor spawnen er ook nog een aantal skeletons die je aanvallen. Je hebt een aantal opties hier. Je kan oil of immolation gebruiken om de skellies te killen (wel veel voor nodig), holy nova of een mechanical yeti. Zorg ervoor dat alle skellies op 1 plek staan voordat je bijv holy nova gebruikt ivm mana besparen.
Als je door ongeveer 2000 mana heen bent neem dan een major mana potion in. Tegen de tijd dat je mana weer flink zakt is de 2 minuten timer om en kan je de volgende nemen.
het is niet erg als er wat peasants doodgaan. Volgens mij mogen er ongeveer 3 per wave doodgaan.
probeer gewoon op de peasants te blijven klikken om te kijken hoe het met de health gaat of anders met <ctrl> <tab>.
Downrank je spells ook een beetje. Pesants hebben maar 1500 health en topranks is zonde van de mana.
Zelf heb ik holy nova rank 3 gebruikt, flash heal 4 of 5 maar wel de hoogste renew.
Maak een aparte bar met alleen deze buttons erop inclusief cure disease.
Mij lukte het de 2e keer met alleen spirit en fortitude buff en 3 major mana pots.
Succes!
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:51 schreef Zosk het volgende:
Alliance
Aszune server:2M2: Borax (60 Night Elf Hunter) 2M2: Borhax, (60 Gnome Mage) 2M2: Boraxis: (60 Human Priest)
Darksorrow server:Necrodeath: Necrodeath (60 Rogue) Necrodeath: Diinia (60 Priest)
Eonar server:_evenstar_: Evenstar (60 Warrior) _evenstar_: rapunzel (60 Priest)
Lightbringer server:Pritt: Stuv (60 Gnome Mage)
Neptulon server:Muhaha: Lin (lvl 60 Night Elf Druid)
Stormscale server:Takje: Takje (60 Gnome Mage)
Trollbane server:MisterJ.Lo: Achillias (60 Dwarf Hunter) Zosk: Zosk (60 Night Elf Rogue) Zosk: Tsar (60 Night Elf Druid) Zosk: Po (60 Gnome Warrior) R_o_N: Aliza (60 Human Priest)
Twisting Nether server:Mauro: Eldoi (lvl 60 Mage) Mauro: Edloi (lvl 60 Warlock) Migwi: Cyndane (60 Night Elf Hunter) Migwi: Caraighan (60 Night Elf Warrior) DjNivek: Recca (60 Human Warlock) DjNivek: Madoka (60 Human Warrior)
Quel'Thalas server:Elikian: Clavemia (60 Mage) Lyssa: Dementer (60 Mage)
Horde
Agamaggan server:Mister_Monkeyman: ... (25 Troll Shaman) <--- nooob
Ahn'Qiraj server:Sitethief: Vylixan (lvl 60 Tauren Druid) Muhaha: Kanniebaal (lvl 60 Undead Warlock)
Arathor server:Molotov25: Molodeath (60 Rogue)
Argent Dawn server:Fratz: Luthiena (60 Priest)
Deathwing server:Viezerdt: Ltfocus (60 Undead Rogue) Viezerdt: Royalcheese (60 Tauren Warrior)
Draenor server:Muhaha: Rapier (lvl 60 Undead Warlock)
Dragonblight server:Departak: Departack (60 Troll Mage)
Dunemaul server:Jimbo: MuertoMago Gloeidoos: Deor
Stonemaul server:MisterJ.Lo: Achilliasl (60 Undead Rogue)
Tarren Mill server:Koffiegast: Kof (60 Orc Shaman) PBateman1978: Nix (60 Undead Warlock)
een priest is wat lastiger te levellen dan een mage. max je spirit tap uit dat helpt.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:01 schreef Borreke het volgende:
Ben een priest gestart gisteren en ik wil uiteindelijk een shadow priest worden. Het valt me op dat ik erg veel down time heb en dat ik het vrij lastig vindt. Ik ben nu maar pas lvl 12, maar met mn mage ging het niet zo moeizaam als nu. Ligt het eraan dat ik nu nog geen essentiele spells/wapens/gear heb? Of doe ik iets verkeerd?
mijn priest is allang level 60quote:Op donderdag 23 november 2006 15:06 schreef muhahaha het volgende:
@fratz
Snelste priest leveller is 8d /played meen ik. Ja dat is met spirit tap idd. Die moet je echt nemen.
-edit- schele ikquote:Op donderdag 23 november 2006 15:06 schreef muhahaha het volgende:
@fratz
Snelste priest leveller is 8d /played meen ik. Ja dat is met spirit tap idd. Die moet je echt nemen.
die spirit trap zorgt ervoor dat je mana regent als je aan het casten bent toch?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:08 schreef Fratz het volgende:
[..]
mijn priest is allang level 60ik was een complete n00b toen ik begon met mijn priest en stopte alles in holy
toen ik door had dat sprit tap essential was ben ik als een speer gaan respeccen
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:11 schreef muhahaha het volgende:
@zosk
Ik heb de beginpost aangepast, ik zal het trachten bij te houden
Server staat erbij. (neptulon/draenor)
Rann: Rann (60 .... Mage)quote:Op donderdag 23 november 2006 15:14 schreef Rann het volgende:
en mij
Ahn Qiraj
Rann 60 mage
Mortificatar 37 rogue
Dogmar level 26 war
UDquote:
Dus alleen de no-lifers krijgen weer een Netherdrake.quote:Tom Chilton explains the workings: ‘With BC the Arena system gives rewards on par with the best you’ll find in the rest of the game. Any time we start new raids, we’ll start a new Arena season that gives us the opportunity to add a new set of Arena rewards to keep up with that. Each season lasts three months, and at the end of that, based on your position on the ladder, each person in the top team is going to receive an Epic armoured Netherdrake mount.’
of wel..muhaha is de baasquote:Op donderdag 23 november 2006 15:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
mja de niet-60 alts komen er niet op anders wordt het lijstje echt te groot![]()
Dus mijn 53 dr00d ookquote:Op donderdag 23 november 2006 15:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik vind alles onder de 60 waardeloos tenzij het je enige char is![]()
Onzin, ten eerste hoef je geen no-lifer te zijn om het top Arena team te zijn, en ten tweede zegt ie ''Arena rewards will be on-par with PvE rewards'' oftewel, ook mensen die PvE raids doen kunnen een Nether Drake krijgen.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:23 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Dus alleen de no-lifers krijgen weer een Netherdrake.
daar mag je mee "pimpen"quote:Op donderdag 23 november 2006 15:29 schreef muhahaha het volgende:
True, ik zal mijn twink eraf mikken. How about inactives. Die andere 2 van mij doe ik niets mee
.
hoiquote:Op donderdag 23 november 2006 15:30 schreef Knoflook het volgende:
Horde Frostmane
Knoflook :
Runetusk Tauren 60 Shaman.
oh op zo'n manier,quote:Op donderdag 23 november 2006 15:11 schreef muhahaha het volgende:
@borreke
Nee spirit zorgt voor een 100% regen increase. Je moet dus zorgen dat je stopt met casten 5s voordat de mob dood is. Het duurt nl. 5s eer je mana weer gaat laden en als je het goed timed heb je dus 100% profijt van spirit tap en dus een lagere downtime.
http://ctprofiles.net/1487303 Dit was mn healing gear, maar ben gestopt nadat ik alles (tot Nax) heb gedaan.quote:
nietes... je bent mij vergetenquote:Op donderdag 23 november 2006 16:06 schreef muhahaha het volgende:
Zo, fipo is weer bijgewerkt
Oja borreke, wat Rann zegt klopt ja. Koop de beste wand. Doe dit elke 5 levels ongeveer want je gebruikt hem best vaak. Voor lvl 19+ kun je een wand in black fathom deep halen, dat is een questreward wandje en die kun je wel tot 30+ gebruiken. De quest start in de instance waarbij je een npc vind die wil dat je wraak neemt op een baas. Vrij eenvoudig.
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:28 schreef Ionesco het volgende:
Emeriss server:
# Ionesco: Kuroi (60 Gnome Warrior)
Jaedenar server:
# Ionesco: Kuroi (55 Night Elf Druid)druid bijna 60 woohoo!
![]()
ok, weinig geloot in bwl/aq?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:16 schreef Knoflook het volgende:
[..]
http://ctprofiles.net/1487303 Dit was mn healing gear, maar ben gestopt nadat ik alles (tot Nax) heb gedaan.
Heb Finkle's lava Dredger voor PVP.
Maar 3 earthfury ja, lijkt me weinig als je veel raid laat staan aq40/naxx met dit.quote:
Inderdaad, das echt jammer.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:00 schreef Mauro het volgende:
Jammer dat er geen horde op twisting nether zit :/
Heb ik niks te ganken
Nee omdat hij dus alles organiserden had hij altijd het meeste DKP, samen met Guildmaster.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:48 schreef muhahaha het volgende:
Ai Knoflook das balen. Hoe kwamen die officers aan dkp dan? Verdienden ze meer?
Leuk om te wetenquote:Op donderdag 23 november 2006 20:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Demonology in de Beta is me toch een partij overpowered![]()
Was in de arena met een maatje 2v2 aan t doen, hij disconnect, ik tegen een 60 warrior en 60 shammy over, en ik won makkelijk met zo'n 50% hp over....
Felguard + Soul Link + al die extra damage die Demo nu geeft (corruption en shadowbolts doen met 44 in demo meer dmg dan met 41+ in Affliction) = imba.
reroll warlock ...quote:Op donderdag 23 november 2006 20:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Demonology in de Beta is me toch een partij overpowered![]()
Was in de arena met een maatje 2v2 aan t doen, hij disconnect, ik tegen een 60 warrior en 60 shammy over, en ik won makkelijk met zo'n 50% hp over....
Felguard + Soul Link + al die extra damage die Demo nu geeft (corruption en shadowbolts doen met 44 in demo meer dmg dan met 41+ in Affliction) = imba.
Is het ook niet, veels te makkelijk :/quote:Op donderdag 23 november 2006 21:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat word echt nog wel generfed hoor, het kan toch niet zo zijn dat de tree die juist je pets zoveel buffed ook nog eens zoveel +damage voor jezelf geeft, en dan ook nog eens 30% damage migitation van Soul Link.
Zo zou ik het zelf ook niet eens leuk meer vinden eigenlijk.
Al een andere browser geprobeerd?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:43 schreef AgentOrange het volgende:
weet iemand of de manage account optie offline is?...
probeer na een lange pauze m'n account weer te heropenen, echter krijg een java script error bij het setupsubscription scherm...
Heb ooit een maand gratis gehad, en wil nu m'n cc opgeven.
Alvast bedankt..![]()
Cooooolquote:Op donderdag 23 november 2006 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yeah, volgens mij ben ik een van de weinige WoW'ende Fok!kers wiens vriendin ook WoW speeltHeb haar ff verslaafd gemaakt
De level cap gaat voor iedereen omhoog!quote:Op vrijdag 24 november 2006 05:04 schreef bioboystudent het volgende:
Ben je door BC niet gedwongen om BC aan te schaffen aangezien bij PVP lvl 70 iedereen afmaakt die geen BC heeft.
TJah dit hou je altijd in elke guild. De meeste actieve spelers staan bovenaan. Waarom zou je iemand net zoveel belonen die maar half zo actief is. Dat zou niet eerlijk zijn. Dat er een cap op zit is juist goed, dat houdt het sparen juist tegen waardoor ook jij kans maakt op speciale items naast je tiers (die tiers krijg je toch wel). Ehm 150 / 2 = 75 toch? :S.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:19 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Nee omdat hij dus alles organiserden had hij altijd het meeste DKP, samen met Guildmaster.
En ik ging 2 a 3x in de week mee instance's dus blijf je tog achter van de die hard nerds die geen ene raid missen.
En het was zo geregeld dat je neit meer dan 150DKP kon hebben. En alle Tier was helft van je DKP.
Maar omdan meteen 150DKP uit te geven voor een T1 belt :S Dus ik wachte op wat betere items. vandaar wel een vestment maar geen Gloves.
koe of nicht?quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:15 schreef KreKkeR het volgende:
Trollbane Krekker - lvl 60 druid (Exodus Elements guild)
quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:15 schreef KreKkeR het volgende:
Trollbane Krekker - lvl 60 druid (Exodus Elements guild)
Volgens mij zijn de patches incremental.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:16 schreef Takje het volgende:
Als ik WOW nou opnieuw wil installeren welke patches moet ik dan allemaal weer installen? Is de laatste 1.12 patch genoeg?
De level cap gaat helemaal niet voor iedereen omhoog, alleen mensen met TBC kunnen lvl 70 worden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:46 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Coooool.
[..]
De level cap gaat voor iedereen omhoog!
Alleen Outland is echt TBC, de rest is een patch dacht ik.
http://wow-europe.com/en/burningcrusade/faq.htmlquote:Do you need to own the expansion to play with friends who have it?
There will be many aspects of the expansion that are available to all players. However, in order to experience certain content, such as Outland, or be able to play as one of the new races, players will have to purchase the expansion.
What content will be restricted to those without the expansion?
There will be a number of features in The Burning Crusade that will only be available to expansion owners. To name a few: the two new races, the ten new levels of experience (level 60-70), all of the new zones, and the new profession Jewelcrafting.
en wat slechter nieuws voor huidige raidsquote:
Will there be a world event to introduce the opening of the Dark Portal?
Nice try! You'll have to wait and see!
Will it be possible to kill Illidan in the Burning Crusade?
Illidan doesn't think so. As a matter of fact, he's probably thinking about destroying your character for simply entertaining the thought.
quote:Are older raid encounters such as Molten Core and Blackwing Lair going to be switched to use a token loot system similar to Naxxramas?
We have no plans to adjust the loot system of our previous raid dungeons.
Will the current 40-player-capped raid dungeons remain capped at forty players even once the expansion releases and players can level to 70?
At this time, we have no plans to change the player caps of our existing raid dungeons.
Min. 100 fire res voor iedereen. Daarmee moet je een hoop weten te overleven.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:26 schreef Rann het volgende:
Gisteren raggy tried...
Sommigen kunnen de sons gewoon nietDPS was wel best ok, rond de 40%, Alle warlocks dood door blast dus geen temp banish
2e try bijna alle sons down, maar de sons rapten ons toch een beetje
Vergeet Grim Batol niet,quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:29 schreef Atreidez het volgende:
Hoe zit het in TBC eigenlijk met instances die in Kalimdor/Azeroth nog niet open waren? Ik doel dan op Mount Hyjal, Timbermaw Hold en Karazahn.. En natuurlijk Caverns of Time, maar daar heb ik screens van gezien, dus die gaat zeker open. En zijn die dan toegankelijk voor non TBC users.. Zou op zich wel frusty zijn als je er wel in kan, maar omdat je geen 70 kan worden kan je de mobs niet aan ofzo
Timbermaw hold?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:29 schreef Atreidez het volgende:
Hoe zit het in TBC eigenlijk met instances die in Kalimdor/Azeroth nog niet open waren? Ik doel dan op Mount Hyjal, Timbermaw Hold en Karazahn.. En natuurlijk Caverns of Time, maar daar heb ik screens van gezien, dus die gaat zeker open. En zijn die dan toegankelijk voor non TBC users.. Zou op zich wel frusty zijn als je er wel in kan, maar omdat je geen 70 kan worden kan je de mobs niet aan ofzo
pics!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:34 schreef Nealz het volgende:
Gaat lekker deze week in onze guild , lekker 2 farmraids in naxx gehad... Alleen Gothik the harvester en 4H zijn er nog , die pakken we vanavond en dan hebben we 3 hele raid dagen voor Sapphiron!!!![]()
, tis zo'n mooi gevecht en ik zie er nog eens pimp uit in mn frost gear
Jij hebt het over Fire res gear, ik heb het over Frost res gearquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:36 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
pics!
oja...als we toch aan het pimpen zijn: 226 FR in m'n fire res gear
zou niet weten waarvoor ik het nodig heb maar goed
de rest had 't over fireres, vandaarquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:47 schreef Nealz het volgende:
[..]
Jij hebt het over Fire res gear, ik heb het over Frost res gearhttp://www.thottbot.com/?s=glacial
Zit nu op 202 frost unbuffed, genoeg voor sapphiron dus
beer tank...ook al is dat er nooit van gekomenquote:
Netjes, ik mis alleen de head en shoulders van gothik/grobullus en de crafted bracers..quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:54 schreef DjNivek het volgende:
FR? Waarom heb je FR nodig? :/
M'n frost resist is 262 unbuffed overigens.
Mwoah zo moeilijk is het niet om daaraan te komen hoor, meeste items zijn gewoon blauw met 3 felheartquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:28 schreef Rann het volgende:
oee...showoff, maar ik heb fireward
scheelt ook enorm imho. En als ik ook nog een beetje dps wil behouden..
Nop, we hebben problemen om een raid te krijgen voor 4HM, dus hebben die amper kunnen practicen. 2de avond hadden we een 18%-35% op Mograine/Thane, maar sindsdien niet meer kunnen oefenen. Nu zijn we deze week begonnen met de lastigere bazen te clearen ipv de farmbazen (dus de weg naar 4HM en Loatheb vrij gemaakt). Gisteren Loatheb weer neergelegd, anders krijgen we gewoon de raid er niet voor... fucking lootwhores ><quote:
Das minder, wij hebben die problemen ook gehad, maar na wat nieuw recruits, nieuwe officers enzo zijn ze afgelopen dinsdag neer gegaanquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:16 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Nop, we hebben problemen om een raid te krijgen voor 4HM, dus hebben die amper kunnen practicen. 2de avond hadden we een 18%-35% op Mograine/Thane, maar sindsdien niet meer kunnen oefenen. Nu zijn we deze week begonnen met de lastigere bazen te clearen ipv de farmbazen (dus de weg naar 4HM en Loatheb vrij gemaakt). Gisteren Loatheb weer neergelegd, anders krijgen we gewoon de raid er niet voor... fucking lootwhores ><
Hier hetzelfde gevalquote:Op donderdag 23 november 2006 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yeah, volgens mij ben ik een van de weinige WoW'ende Fok!kers wiens vriendin ook WoW speeltHeb haar ff verslaafd gemaakt
raiden zijn we nog te laag voor, en we hebben het heel af en toe wel over wow ja...quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:52 schreef muhahaha het volgende:
Totdat je samen gaat raiden en de hele dag door over wow lult.
Straks vraag je nog of ze niet ff een portal naar huis kan maken.
anderen de afgrond inhelpen is niet goed voor je game imagoquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:03 schreef muhahaha het volgende:
Wat dat betreft kun je beter in je eentje verslaafd zijn zonder vrienden.
Nou sorry maar ik ben liever verslaafd met vrienden en vriendin, dan verslaafd zonder vrienden en vriendin...quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:03 schreef muhahaha het volgende:
Wat dat betreft kun je beter in je eentje verslaafd zijn zonder vrienden.
hopelijke komen er nieuwe Timbermaw rewards, nu ik toch extalted benquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:38 schreef Atreidez het volgende:
Timbermaw Hold in Azshara
Timbermaw Hold is in the north-eastern mountain-side at the zone of Azshara (Kalimdor). The Hold is a stone structure built within the mountain, similar to Ironforge. The architecture of the human-built Greymane Wall in Silverpine Forest and Thoradin's Wall in Arathi Highlands look similar to the exterior of the Timbermaw Hold.
Some have speculated that the Hold may become a future instance. It is unknown what adventurers may find within the walls of Timbermaw Hold if the gates are ever opened. Currently the entrance is filled in with dirt and guarded by a Timbermaw Shaman Furlborg and two Timbermaw Den Watchers.
http://www.wowwiki.com/Timbermaw_Hold
Komt wel goed, we clearen vlugger dan eerst, en ik denk dat we ze deze week wel neer kunnen krijgen. Zo niet, dan volgende week, dan gaan de lootwhores nog extremer aanpakken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:05 schreef Nealz het volgende:
[..]
Das minder, wij hebben die problemen ook gehad, maar na wat nieuw recruits, nieuwe officers enzo zijn ze afgelopen dinsdag neer gegaan
Hopelijk komt je guild er ook bovenop
Frozen runes hebben we nu genoeg, dus iedereen heeft nu +200 frost res... en 3 dagen om hem neer te krijgen, ik zie het possitief in
?????????????quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:54 schreef Thrilled het volgende:
[..]
raiden zijn we nog te laag voor, en we hebben het heel af en toe wel over wow ja...
jaa echt de doodsteek voor je relatie..
Dat was sarcasme neem ik aanquote:
Weapon switch hemo :3 (dagger offhand, sword mainhand...switchen tegen clothies en ambush)quote:
Guild? ik zat voorheen op Burning Blade, misschien dat jij daar ook op zat aangezien BB naar Grim Batol kon migraten (gratis)quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:57 schreef Egamer het volgende:
Ik voeg mezelf even toe:
Grim Batol
Egamer: paladin, lvl 60
Archticy: mage, lvl 60.
Nicequote:Op zaterdag 25 november 2006 00:32 schreef Zosk het volgende:
[[url=http://www.imagebeaver.com/files/images/thumb/2747251106zoskui.JPG]afbeelding][/URL]
raid en gewone UI, alleen in raid MT targets ofc![]()
Mr Orange heeft z'n vriendin DOOR wow gekregen. Op een guildmeet in Londen.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
bij ons is het omgekeerd. ik heb mijn vriend gek gemaaktquote:Op donderdag 23 november 2006 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op m'n rogue heb ik iets van 8-9 plaatsen over. Heb ik gewoon wat knoppen van gemaakt om te treiteren. /wait / beckon /wave dat soort dingen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:33 schreef macias het volgende:
man, altijd als ik een rogue UI zie word ik jaloers
Ik heb tenminste 4 VOLLE bars nodig om al mijn spells kwijt te kunnen
Blijven proberen, niet opgevenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Newbie hier
Ik heb gister die 14 day trail version gekochtMaar nu is hij dus aan het updaten van 1.20.nogiets naar 2.0 maar die background downloader wil hem maar niet downloaden of met een tempo dat mn trail periode al over is voor de update binnen is
Enig idee of ik hem ergens ander vandaan kan halen?
ja, de NAT kan ik niet bij. Slim als je ma dat PW niet meer weetquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
Blijven proberen, niet opgeven
wen d'r maar vast aan
Wat wel s wil helpen is je firewall ff uitzetten.
En als je het echt goed wil doen moet je de NAT van je modem/router aanpassen.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ja, de NAT kan ik niet bij. Slim als je ma dat PW niet meer weet
Ja lekker slim. NOT hahaquote:
die heb je nog helemaal niet nodig, die is pas voor de volgende pasquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Newbie hier
Ik heb gister die 14 day trail version gekochtMaar nu is hij dus aan het updaten van 1.20.nogiets naar 2.0 maar die background downloader wil hem maar niet downloaden of met een tempo dat mn trail periode al over is voor de update binnen is
Enig idee of ik hem ergens ander vandaan kan halen?
Mwa, dat ligt er natuurlijk maar net aan hoeveel keys je hotkeyed en hide natuurlijkquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:33 schreef macias het volgende:
man, altijd als ik een rogue UI zie word ik jaloers
Ik heb tenminste 4 VOLLE bars nodig om al mijn spells kwijt te kunnen
Moveeverything is een goeie.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:29 schreef Borreke het volgende:
Weet iemand welke UI ik moet downloaden als ik wil dat ikm ijn spells bijv. op 4 rijen onder elkaar wil?
Want nu kunnen er max 2 boven elkaar?
Link geeft Forbidden, dus dat is ook de reden voor t kruisje wsquote:Op zondag 26 november 2006 03:25 schreef Fratz het volgende:
hmmm ik kwam net dit tegen.
[afbeelding]
interesting.
dit is de link http://img.inven.co.kr/co(...)17142446016_5796.jpg
die actionbar, die vogels aan beide zijden, ik krijg die alleen als ik bij: video --> UI scale doe, maar dan wordt de action bar en alles veels te kleinquote:Op zondag 26 november 2006 11:14 schreef Atreidez het volgende:
Mijn interface is ook nogal default.. Ben bang dat als ik wat aanpassingen maak ik me knopjes nie meer kan vinden
Neem al vaak tank-taken van mains over omdat ik het wel leuk vindt te tanken. Keer wat anders dan constant shadowboltenquote:Op zondag 26 november 2006 17:33 schreef Pritt het volgende:
Dat begint dan onderhand al een leuke alt te worden.
Wij vermoordde net Maexxna (lootwhores waren nog steeds online, dus maatregel werkt), Wraith Blade dropt, BAM, server wegquote:Op zondag 26 november 2006 19:50 schreef Mauro het volgende:
lol...
Azeroth gaat eerst down....
ff daarna Kalimdor.
Damn... zitten we zowat voor Raggie. En de hele wereld gaat DC
Het leuke moet nog komenquote:Op zondag 26 november 2006 20:19 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Wij vermoordde net Maexxna (lootwhores waren nog steeds online, dus maatregel werkt), Wraith Blade dropt, BAM, server weg
ach, wij hebben wraith blade 'pas' 4 keer zien droppen van de 8/9 killsquote:Op zondag 26 november 2006 20:19 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Wij vermoordde net Maexxna (lootwhores waren nog steeds online, dus maatregel werkt), Wraith Blade dropt, BAM, server weg
toen ik een maand gelee nog in een guild zat: 3 fangs, 1 blade in een stuk of 8 killsquote:Op maandag 27 november 2006 08:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
ach, wij hebben wraith blade 'pas' 4 keer zien droppen van de 8/9 kills![]()
0 maexxna fangs![]()
en verslaap je je ook nogquote:Op maandag 27 november 2006 09:09 schreef Zosk het volgende:
Achja, onze loottable is overal caster lootik wacht al een jaar op BF belt, gister was ik er niet en dropte die
![]()
Dat haal je makkelijk voor de release!quote:Op maandag 27 november 2006 10:20 schreef Thrilled het volgende:
Na GoT gooi ik ook hier even mijn vraag neer:
Ik ben nu lvl 52 op mijn human mage, en level aan de hand van Jame's Alliance Leveling Guide (perfecte guide voor het levelen, vertelt precies welke quests je wel of niet moet nemen, waar je moet grinden, wanneer welke instance met welke quests je moet doen etc etc...) maar ik wil graag weten hoelang het gaat duren voordat ik level 60 ben (en vooral of ik dit haal vóór de release van TBC. Ik speel ongeveer 35 uur per week, vaak in rested bonus...voor mn huidige gear zie mn sig...
Ik ga denk ik full frost worden, dus daar richt ik mn talents op, en dan 2 puntjes daarin ja, maar die 5 die er nu staan moeten nog naar frost...quote:Op maandag 27 november 2006 10:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat haal je makkelijk voor de release!
Als je 35 uur per week speelt, en dan ook nog eens aan de hand van een guide, zou het moeten kunnen dat je eind deze week lvl 60 bent. En anders ergens volgende week.
Volgens somminge handleidingen zou het zelfs mogelijk zijn om van lvl 1 tot lvl 60 te gaan in 5 dagen played time.
mail mij die handleiding eens![]()
Maar ff wat anders: Waarom heb je niet 2 talentpoint in Arcane Subtlety zitten?
Die arcane subtlety geldt ook voor je frost spells!quote:Op maandag 27 november 2006 10:33 schreef Thrilled het volgende:
Of je googled op de naam die ik exact heb gepostanyway, here ya go:
WoW - Jame's Alliance Leveling Guide
[..]
Ik ga denk ik full frost worden, dus daar richt ik mn talents op, en dan 2 puntjes daarin ja, maar die 5 die er nu staan moeten nog naar frost...
waarom heb jij dan niks in frost warding? Lijkt me dat 30% extra armor best lekker is op papieren zakjes zoals ons...quote:Op maandag 27 november 2006 10:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die arcane subtlety geldt ook voor je frost spells!
Kijk maar eens naar mijn full frost speck
je zou al niet geraakt moeten worden als magequote:Op maandag 27 november 2006 10:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]
waarom heb jij dan niks in frost warding? Lijkt me dat 30% extra armor best lekker is op papieren zakjes zoals ons...
Dat bedoel ikquote:Op maandag 27 november 2006 10:55 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
je zou al niet geraakt moeten worden als mage
frost nova, CoC, blast wave, iceblock, blink...weg met die melee-ers
CoC na FN is wel lekker.quote:Op maandag 27 november 2006 11:09 schreef Thrilled het volgende:
Nou ik wordt inderdaad niet echt vaak geraakt, maar ze willen me wel eens aanrakendan is armor wel lekker.. ik zie trouwens dat CoC vaak na FN wordt gebruikt, ik doe dat zelden eigenlijk... ik ga altijd max distance staan, frostbolten totdat ie bij me is, vaak wordt ie al frozen als ik hem crit, en dan 50% critkans erop, heerlijk die 800+ schade, mocht hij niet dood zijn als hij bij me is, FN , opzij strafen, laatste 2 frostbolts ofzo erop en weg mob... breekt CoC de FN niet dan ?
CoC na FN=instant, dat is het voordeelquote:Op maandag 27 november 2006 11:09 schreef Thrilled het volgende:
Nou ik wordt inderdaad niet echt vaak geraakt, maar ze willen me wel eens aanrakendan is armor wel lekker.. ik zie trouwens dat CoC vaak na FN wordt gebruikt, ik doe dat zelden eigenlijk... ik ga altijd max distance staan, frostbolten totdat ie bij me is, vaak wordt ie al frozen als ik hem crit, en dan 50% critkans erop, heerlijk die 800+ schade, mocht hij niet dood zijn als hij bij me is, FN , opzij strafen, laatste 2 frostbolts ofzo erop en weg mob... breekt CoC de FN niet dan ?
dat zei ik ookquote:Op maandag 27 november 2006 11:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
CoC na FN is wel lekker.
Wat te denken van de crits op frozen targets? 50% kans
quote:en dan 50% critkans erop
ik geef mijn voorkeur aan CoC > FN ipv FN > CoCquote:Op maandag 27 november 2006 11:39 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
CoC na FN=instant, dat is het voordeel
critkans gaat ook wel omhoog en ja: CoC kan FN breken
aan de andere kant loopt ie wel 50% trager en heb je meer van z'n leven af
erm..ehh..quote:Op maandag 27 november 2006 11:59 schreef Mauro het volgende:
Je gebruikt toch wel FN rank 1 hè?
Want: veel minder mana, zelfde effect.
(damage die de FN rank hoogst doet is niet noemenswaardig)
quote:Op maandag 27 november 2006 12:24 schreef Thrilled het volgende:
[..]
erm..ehh....vanaf vanavond wel....
onmisbare mods voor mages:quote:Op maandag 27 november 2006 12:24 schreef Thrilled het volgende:
[..]
erm..ehh....vanaf vanavond wel....
nog meer van dat soort tips?is mn eerste mage.. dus de ins en outs ken ik nog niet echt
Got none of the abovequote:Op maandag 27 november 2006 12:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
onmisbare mods voor mages:
trade dispenser
decursive
arcanum
eCastingBarquote:Op maandag 27 november 2006 12:35 schreef Rann het volgende:
Arcanum ?
Ik geruik eigenlijk verder geen mods voor mages only behalve decursive...
Owja en Spellalert (alleen andere naam ervoor) is ook wel erg handig
Dat is BigWigs!quote:Op maandag 27 november 2006 12:43 schreef Rann het volgende:
*zoekt gelijk arcanum op*
owja
Bigwigs
Enemy cast bar, je ziet ook hoelang het duurt bij bosses voor de volgende (curse/attack or w/e)
Pokeren?quote:Op maandag 27 november 2006 12:48 schreef Pritt het volgende:
Decursive en KTM (natuurlijk CTR) vind ik al genoeg voor mage.
Ik ben sowieso een minimaalist qua adds.
Natuurlijjk mag Texas Hold'em add niet ontbreken, verhoogt het vermaak tijdens raids met minimaal 50%.
Dank is bijzonder groot!quote:Op maandag 27 november 2006 12:50 schreef Fratz het volgende:
laatst vroeg iemand naar lock builds. here you go.
-knip-
TBCquote:Op maandag 27 november 2006 12:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dank is bijzonder groot!
Maar ik ben nu 9/21/21
En kan het zijn dat ik overal 10 punten teveel zie?
Warning als je over-aggroed kan best handig zijn in situaties wanneer je toch al wilt DPSen met 2 sunders maar absoluut niet de aggro mag krijgen. Daarvoor is KTM handig.quote:Op maandag 27 november 2006 12:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
Pokeren?
En wat die KTM, die gebruik ik echt net meer. Wat een bullshit.
Ik zie wel wanneer mijn target mij getarget heeft. Dan krijg ik een venstertje in beeld met mijn naam erin ipv de naam van de tank. Dan stop ik wel ff met dps-en of ik loop naar de tank!
Ventrilo op de 2e kompjoeterquote:Op maandag 27 november 2006 13:03 schreef Rann het volgende:
Zucht...pokeren tijdens games...
1tje bij ons in de raid heeft Final Fantasy sound mod....maar we weten nog steeds niet wie, elke keer boss dood, zon victory tune...alt-tab, net te laat om te zien wie er wat zei....
Dat is BigWigsquote:Op maandag 27 november 2006 13:03 schreef Rann het volgende:
Zucht...pokeren tijdens games...
1tje bij ons in de raid heeft Final Fantasy sound mod....maar we weten nog steeds niet wie, elke keer boss dood, zon victory tune...alt-tab, net te laat om te zien wie er wat zei....
En dan? Voice activation?quote:
wat is er mis met voice activation?quote:Op maandag 27 november 2006 13:48 schreef Atreidez het volgende:
[..]
En dan? Voice activation?Of snel je tweede toetsenbord erbij pakken als je wat moet zeggen?
Tip 1: Zoek een goede guild en zorg dat je daar respected wordt. De rest komt vanzelf.quote:Op maandag 27 november 2006 14:10 schreef Thrilled het volgende:
Hoe gaat het zometeen als ik lvl 60 ben trouwens? Hoe snel kan ik aan T1/2/3 komen of moet ik eerst andere dingen doen? Kheb zo'n idee dat je er met lvl 60 nog niet bent
Dat doe ik niet, zit nu in een leuke guild waar ik benoemd ben tot raidleader (nja raids <60 instancesquote:Op maandag 27 november 2006 14:21 schreef Pritt het volgende:
[..]
Tip 1: Zoek een goede guild en zorg dat je daar respected wordt. De rest komt vanzelf.
Dat zuigt, en zeker als je met 40+ in vent in 1 kanaal hangt. Niemand is geintresseerd in zware ademers, chips of anders knapperig voedsel etende mensen, boerders, moeders die roepen dat iemand naar bed moet, allerlei soorten muziek van mensen die speakers gebruiken en ga zo maar door ... Voice activation uit is 1 van de grootste en meest strict nageleefde regels binnen onze guild, ik roep toch niet wat raars nu?quote:
zegt misschien iets over de leeftijd van de koters waar je mee speeltquote:Op maandag 27 november 2006 14:54 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat zuigt, en zeker als je met 40+ in vent in 1 kanaal hangt. Niemand is geintresseerd in zware ademers, chips of anders knapperig voedsel etende mensen, boerders, moeders die roepen dat iemand naar bed moet, allerlei soorten muziek van mensen die speakers gebruiken en ga zo maar door ... Voice activation uit is 1 van de grootste en meest strict nageleefde regels binnen onze guild, ik roep toch niet wat raars nu?
met een headset voorkom je al vele problemen...quote:Op maandag 27 november 2006 14:54 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat zuigt, en zeker als je met 40+ in vent in 1 kanaal hangt. Niemand is geintresseerd in zware ademers, chips of anders knapperig voedsel etende mensen, boerders, moeders die roepen dat iemand naar bed moet, allerlei soorten muziek van mensen die speakers gebruiken en ga zo maar door ... Voice activation uit is 1 van de grootste en meest strict nageleefde regels binnen onze guild, ik roep toch niet wat raars nu?
ben blij dat mijn ma niet meer zo moeilijk doetquote:Op maandag 27 november 2006 15:26 schreef Rann het volgende:
True..True.....
Laatst 1
."Godver "naam" ben je nu nog steeds niet naar bed?"
"Mam nee niet..."
*Player disconnected*
We hebben goed gelachen op TS
hebben wij ookquote:Op maandag 27 november 2006 15:26 schreef Atreidez het volgende:
Ach, iedere raiding guild heeft een wijde variatie van leeftijden, maar onder de 16 komen ze er toch niet bij hoor.. En idd, als iedereen een headset heeft, en nog een goeie ook, kan je veel van de problemen voorkomen. Wij hebben echter een regel die zegt dat je een knop moet instellen om mee te praten, waardoor we alle problemen voorkomen
Dat valt toch wel mee. Was zo te zien zonder ZHC activering, en ik weet niet wat ik daar verder had. Ik denk 3 of 4T2, maar nog steeds de T0..5 boots. Verder Fang of Venoxis (met +22 Int enchant, geen damagequote:Op maandag 27 november 2006 10:09 schreef Rann het volgende:
@ elikan, lage crit damage voor CoC met Tier 2 items
En je hebt zo te zien ook niet Improved Cone of Cold.quote:Op maandag 27 november 2006 16:14 schreef Elikian het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee. Was zo te zien zonder ZHC activering, en ik weet niet wat ik daar verder had. Ik denk 3 of 4T2, maar nog steeds de T0..5 boots. Verder Fang of Venoxis (met +22 Int enchant, geen damage) en Jindo's Bag of Whammies.
Gisteren iig een flinke sprong voorwaarts gedaan in mijn damage: Neltharion's Tear![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope, CoC gebruik je niet (veel) in end raiding. Alle AoE die je daar doet is Blizzard (tenzij je suicidale neigingen hebtquote:Op maandag 27 november 2006 16:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En je hebt zo te zien ook niet Improved Cone of Cold.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:05 schreef MaxC het volgende:
Wil straks met Burning Crusade weer is beginnen.
Krijg je een maand gratis spelen als je de uitbreiding koopt? Ofzo iets
Komen er nog nieuwe servers?(Wat leuker dan servers waar uitsluitend 60 in rond loopt)
Ik heb Imp Blizzard een tijd gehad, ja, maar gebruikte de spell te weinig, dus heb die punten altijd in Imp Cone gehouden, wel zo leuk voor solo grinden en het occasional PvP-ing dat je doet.quote:Op maandag 27 november 2006 17:23 schreef Elikian het volgende:
[..]
Nope, CoC gebruik je niet (veel) in end raiding. Alle AoE die je daar doet is Blizzard (tenzij je suicidale neigingen hebt) .. dus heb improved Blizzard
Gratz!!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:39 schreef Necrodeath het volgende:
Jahaaaa!
Ik heb hem nu dan toch eindelijk
Benediction/Anathema!
Ik ging de quest proberen zonder buffs behalve mijn eigen, dacht ik...gewoon ff kijken hoe het gaat enzo. Ik had nog wat Stratholme Holy Water bij me, en met mijn Holy Nova heb ik de quest in 1x gehaald
CDPquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Never mind.
Je moest de loader dus opstarten en nu maar afwachten tot die echte patch komt
Ik doe altijd rondjes felpaw village, nog leuker als je een mage mee hebt (amper downtime en als je klaar bent is de eerste alweer respawned)quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:01 schreef Rann het volgende:
@Sitethief, die 13 jarige MT naaide ons wel zo snel dat ie kon tbfh maar ok..
Weet iemand nog leuke moneymakers ?
Wat te solo-en is of samen met een druid ?
Jaja die hebben we eeuwen geleden al gedaan,quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:05 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Ik doe altijd rondjes felpaw village, nog leuker als je een mage mee hebt (amper downtime en als je klaar bent is de eerste alweer respawned)
iirc alle mensen met een langere offtime dan 20 dagen ofzow.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:03 schreef muhahaha het volgende:
Lol wie heeft ie eruit geknikkerd dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |