abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43926196
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:49 schreef Mauro het volgende:

[..]

Pokeren?
En wat die KTM, die gebruik ik echt net meer. Wat een bullshit.

Ik zie wel wanneer mijn target mij getarget heeft. Dan krijg ik een venstertje in beeld met mijn naam erin ipv de naam van de tank. Dan stop ik wel ff met dps-en of ik loop naar de tank!
Warning als je over-aggroed kan best handig zijn in situaties wanneer je toch al wilt DPSen met 2 sunders maar absoluut niet de aggro mag krijgen. Daarvoor is KTM handig.

En Texas is idd pokeren, leuk als wat guildmates het ook hebben, helaas kan je chip-amouth niet instellen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_43926415
Zucht...pokeren tijdens games...

1tje bij ons in de raid heeft Final Fantasy sound mod....maar we weten nog steeds niet wie, elke keer boss dood, zon victory tune...alt-tab, net te laat om te zien wie er wat zei....
Dussss.... ?
  maandag 27 november 2006 @ 13:10:15 #253
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_43926566
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:03 schreef Rann het volgende:

1tje bij ons in de raid heeft Final Fantasy sound mod....maar we weten nog steeds niet wie, elke keer boss dood, zon victory tune...alt-tab, net te laat om te zien wie er wat zei....
Ventrilo op de 2e kompjoeter
pi_43926750
Pokeren tijdens whipes of trash
Welkom op FOK!
pi_43927331
Me vorige guild heete Wipe On Trash...
Dussss.... ?
pi_43927342
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:39 schreef Rann het volgende:
Me vorige guild heete Wipe On Trash...
lol
Welkom op FOK!
pi_43927500
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:03 schreef Rann het volgende:

Dat is BigWigs
Was ook aangenaam verrast toen ik dat hoorde nadat een boss downging

Edit: en mocht je btw TeamSpeak gebruiken, dan is http://www.teamspeakoverlay.com/ misschien iets
Doe eens niet.
pi_43927567
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:10 schreef Mauro het volgende:
Ventrilo op de 2e kompjoeter
En dan? Voice activation? Of snel je tweede toetsenbord erbij pakken als je wat moet zeggen?
Where facts are few, experts are many.
pi_43927911
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:48 schreef Atreidez het volgende:

[..]

En dan? Voice activation? Of snel je tweede toetsenbord erbij pakken als je wat moet zeggen?
wat is er mis met voice activation?
  maandag 27 november 2006 @ 14:01:33 #260
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_43927925
http://faith-guild.net/index.php?topic=3071.0

Server ownd ons tijdens AQ40 looting
pi_43928193
Hoe gaat het zometeen als ik lvl 60 ben trouwens? Hoe snel kan ik aan T1/2/3 komen of moet ik eerst andere dingen doen? Kheb zo'n idee dat je er met lvl 60 nog niet bent
pi_43928522
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:10 schreef Thrilled het volgende:
Hoe gaat het zometeen als ik lvl 60 ben trouwens? Hoe snel kan ik aan T1/2/3 komen of moet ik eerst andere dingen doen? Kheb zo'n idee dat je er met lvl 60 nog niet bent
Tip 1: Zoek een goede guild en zorg dat je daar respected wordt. De rest komt vanzelf.
pi_43928941
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:21 schreef Pritt het volgende:

[..]

Tip 1: Zoek een goede guild en zorg dat je daar respected wordt. De rest komt vanzelf.
Dat doe ik niet, zit nu in een leuke guild waar ik benoemd ben tot raidleader (nja raids <60 instances ) en officer, zijn een hechte guild, 150+ members en gaan ons nu richten op het levelen en instances/gear/gold etc en om dan via hun rug tot 60 te komen en dan lekker /gquit te doen om betere gear te krijgen via andere guilds vind ik achterbaks en laag bij de grond...
pi_43929139
ik ben al geruime tijd level 60, en moet nog steeds drie items van mijn dreadmist bij elkaar halen. En die dreadmist is dus tier 0 Heb al wel wat items geupdate naar tier 0.5 trouwens.

Zit niet in een grote guild (man of 70, 13 level 60), ben al wel een keertje naar ZG en AQ20 gegaan (één keer ). Vind het op zich wel fijn, al die verplichtingen als je in een raidguild zit.

Ben nu vooral bezig met geld bij elkaar zoeken voor m'n epic mount, en reputation met de verschillende factions.
pi_43929531
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:01 schreef Thrilled het volgende:
wat is er mis met voice activation?
Dat zuigt, en zeker als je met 40+ in vent in 1 kanaal hangt. Niemand is geintresseerd in zware ademers, chips of anders knapperig voedsel etende mensen, boerders, moeders die roepen dat iemand naar bed moet, allerlei soorten muziek van mensen die speakers gebruiken en ga zo maar door ... Voice activation uit is 1 van de grootste en meest strict nageleefde regels binnen onze guild, ik roep toch niet wat raars nu?
pi_43929899
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:54 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Dat zuigt, en zeker als je met 40+ in vent in 1 kanaal hangt. Niemand is geintresseerd in zware ademers, chips of anders knapperig voedsel etende mensen, boerders, moeders die roepen dat iemand naar bed moet, allerlei soorten muziek van mensen die speakers gebruiken en ga zo maar door ... Voice activation uit is 1 van de grootste en meest strict nageleefde regels binnen onze guild, ik roep toch niet wat raars nu?
zegt misschien iets over de leeftijd van de koters waar je mee speelt
voice activation kan goed werken...als ie goed staat afgesteld
pi_43930267
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:54 schreef Atreidez het volgende:

[..]

met een headset voorkom je al vele problemen...
pi_43930360
True..True.....

Laatst 1

."Godver "naam" ben je nu nog steeds niet naar bed?"
"Mam nee niet..."
*Player disconnected*

We hebben goed gelachen op TS
Dussss.... ?
pi_43930363
Ach, iedere raiding guild heeft een wijde variatie van leeftijden, maar onder de 16 komen ze er toch niet bij hoor.. En idd, als iedereen een headset heeft, en nog een goeie ook, kan je veel van de problemen voorkomen. Wij hebben echter een regel die zegt dat je een knop moet instellen om mee te praten, waardoor we alle problemen voorkomen
pi_43930401
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:26 schreef Rann het volgende:
True..True.....

Laatst 1

."Godver "naam" ben je nu nog steeds niet naar bed?"
"Mam nee niet..."
*Player disconnected*

We hebben goed gelachen op TS
ben blij dat mijn ma niet meer zo moeilijk doet
Welkom op FOK!
pi_43930494
OMG rann dat meen je niet .
pi_43930591
Haha ik zie dat al voor me, kind boos op zn moeder Nja hier gaat mn vader meestal eerder dan ik naar bed, en anders maakt het hem echt niet uit wat ik op de pc uitspook en tot hoelaat... vroeger kreeg ik nog wel te horen dat ik er te veel op zat en dat ik wat socialer moet worden, maar nu ik een stuk van een vriendin heb , groepje vrienden, heel af en toe es op stap ga, paar x in de week naar fitness ga, hoor ik niks meer van hem.. vond ik altijd zo erg.. van die opmerkingen waarbij niet echt wordt gezegd van: "minder pc, anders wordt je een nerd".. maar toch zo duidelijk is dat ze dat bedoelen...
pi_43930634
Nouja, nerd vind ik zo'n overdreven woord voor iemand die aan online gamen doet
Welkom op FOK!
  † In Memoriam † maandag 27 november 2006 @ 15:36:41 #274
34726 Fratz
Max
pi_43930670
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:26 schreef Atreidez het volgende:
Ach, iedere raiding guild heeft een wijde variatie van leeftijden, maar onder de 16 komen ze er toch niet bij hoor.. En idd, als iedereen een headset heeft, en nog een goeie ook, kan je veel van de problemen voorkomen. Wij hebben echter een regel die zegt dat je een knop moet instellen om mee te praten, waardoor we alle problemen voorkomen
hebben wij ook jongste in onze guild is 17. oudste is 67. meesten rond de 26-30.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  maandag 27 november 2006 @ 15:46:11 #275
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43930947
Wij hadden een 13 jarige MT op Ragnaros, en geloof me, die was beter dan bijna alle andere tanks die ik in die guild gezien heb op twee na.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
  † In Memoriam † maandag 27 november 2006 @ 15:53:05 #276
34726 Fratz
Max
pi_43931160
die 67-jarige bij ons is een hunter. hij heeft full t2, full 2.5 maar hij kan er nog steeds niks van. maar hij zit al zoooo lang bij ons. en hij is ubergrappig op TS
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_43931350
Ik vind het zo'n kutgevoel als je hulpt roept (ben zelf 18 btw) voor een quest als je bijv lvl 40 bent, een lvl 60'er komt je helpen en dan blijkt dat ventje 12 te zijn...
pi_43931815
quote:
Op maandag 27 november 2006 10:09 schreef Rann het volgende:
@ elikan, lage crit damage voor CoC met Tier 2 items
Dat valt toch wel mee. Was zo te zien zonder ZHC activering, en ik weet niet wat ik daar verder had. Ik denk 3 of 4T2, maar nog steeds de T0..5 boots. Verder Fang of Venoxis (met +22 Int enchant, geen damage ) en Jindo's Bag of Whammies.

Gisteren iig een flinke sprong voorwaarts gedaan in mijn damage: Neltharion's Tear
pi_43932945
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:14 schreef Elikian het volgende:

[..]

Dat valt toch wel mee. Was zo te zien zonder ZHC activering, en ik weet niet wat ik daar verder had. Ik denk 3 of 4T2, maar nog steeds de T0..5 boots. Verder Fang of Venoxis (met +22 Int enchant, geen damage ) en Jindo's Bag of Whammies.

Gisteren iig een flinke sprong voorwaarts gedaan in mijn damage: Neltharion's Tear
En je hebt zo te zien ook niet Improved Cone of Cold.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_43933637
we hadde een keer de guildzanger over TS horen zingen weer..vrij normaal.. maar dit keer was het tenacious D - fuck her gently
na het eerste couplet hoorde je al zij ma binnekome en zeggen WTF ARE U DOING
keihard gelache en al uiteraard
pi_43933934
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

En je hebt zo te zien ook niet Improved Cone of Cold.
Nope, CoC gebruik je niet (veel) in end raiding. Alle AoE die je daar doet is Blizzard (tenzij je suicidale neigingen hebt ) .. dus heb improved Blizzard
pi_43934053
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 21:05 schreef MaxC het volgende:
Wil straks met Burning Crusade weer is beginnen.

Krijg je een maand gratis spelen als je de uitbreiding koopt? Ofzo iets
Komen er nog nieuwe servers?(Wat leuker dan servers waar uitsluitend 60 in rond loopt)
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_43934165
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:23 schreef Elikian het volgende:

[..]

Nope, CoC gebruik je niet (veel) in end raiding. Alle AoE die je daar doet is Blizzard (tenzij je suicidale neigingen hebt ) .. dus heb improved Blizzard
Ik heb Imp Blizzard een tijd gehad, ja, maar gebruikte de spell te weinig, dus heb die punten altijd in Imp Cone gehouden, wel zo leuk voor solo grinden en het occasional PvP-ing dat je doet.

Al ben ik nu Fire.
Some say in ice
pi_43934176
Nee, een nieuwe gratis maand zul je niet krijgen.

En nieuwe servers blijven er altijd komen .. iedere 2 maanden ofzo.
pi_43937518
wordt transfers gereset als tbc uitkomt? zoiets heb ik gehoord... (dus dat ze als es migrated zijn niet nog es te migrten zijn tot 6 maande of als dit zo is)
pi_43938425
Lijkt me erg onwaarschijnlijk en hoop het niet. Onze server zou in februari open zijn voor migrates, nog een half jaar langer wachten zou een doodsteek zijn voor mensen die hierheen willen.
pi_43951581
Jahaaaa!
Ik heb hem nu dan toch eindelijk
Benediction/Anathema!

Ik ging de quest proberen zonder buffs behalve mijn eigen, dacht ik...gewoon ff kijken hoe het gaat enzo. Ik had nog wat Stratholme Holy Water bij me, en met mijn Holy Nova heb ik de quest in 1x gehaald
Doe eens niet.
  dinsdag 28 november 2006 @ 01:53:34 #288
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43951681
Never mind.
Je moest de loader dus opstarten en nu maar afwachten tot die echte patch komt

[ Bericht 38% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 28-11-2006 02:22:11 ]
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_43952648
Maexxna down.

Patchwerk, here we come.
Some say in ice
  dinsdag 28 november 2006 @ 08:36:53 #290
133629 Mauro