Warning als je over-aggroed kan best handig zijn in situaties wanneer je toch al wilt DPSen met 2 sunders maar absoluut niet de aggro mag krijgen. Daarvoor is KTM handig.quote:Op maandag 27 november 2006 12:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
Pokeren?
En wat die KTM, die gebruik ik echt net meer. Wat een bullshit.
Ik zie wel wanneer mijn target mij getarget heeft. Dan krijg ik een venstertje in beeld met mijn naam erin ipv de naam van de tank. Dan stop ik wel ff met dps-en of ik loop naar de tank!
Ventrilo op de 2e kompjoeterquote:Op maandag 27 november 2006 13:03 schreef Rann het volgende:
Zucht...pokeren tijdens games...
1tje bij ons in de raid heeft Final Fantasy sound mod....maar we weten nog steeds niet wie, elke keer boss dood, zon victory tune...alt-tab, net te laat om te zien wie er wat zei....
Dat is BigWigsquote:Op maandag 27 november 2006 13:03 schreef Rann het volgende:
Zucht...pokeren tijdens games...
1tje bij ons in de raid heeft Final Fantasy sound mod....maar we weten nog steeds niet wie, elke keer boss dood, zon victory tune...alt-tab, net te laat om te zien wie er wat zei....
En dan? Voice activation?quote:
wat is er mis met voice activation?quote:Op maandag 27 november 2006 13:48 schreef Atreidez het volgende:
[..]
En dan? Voice activation?Of snel je tweede toetsenbord erbij pakken als je wat moet zeggen?
Tip 1: Zoek een goede guild en zorg dat je daar respected wordt. De rest komt vanzelf.quote:Op maandag 27 november 2006 14:10 schreef Thrilled het volgende:
Hoe gaat het zometeen als ik lvl 60 ben trouwens? Hoe snel kan ik aan T1/2/3 komen of moet ik eerst andere dingen doen? Kheb zo'n idee dat je er met lvl 60 nog niet bent
Dat doe ik niet, zit nu in een leuke guild waar ik benoemd ben tot raidleader (nja raids <60 instancesquote:Op maandag 27 november 2006 14:21 schreef Pritt het volgende:
[..]
Tip 1: Zoek een goede guild en zorg dat je daar respected wordt. De rest komt vanzelf.
Dat zuigt, en zeker als je met 40+ in vent in 1 kanaal hangt. Niemand is geintresseerd in zware ademers, chips of anders knapperig voedsel etende mensen, boerders, moeders die roepen dat iemand naar bed moet, allerlei soorten muziek van mensen die speakers gebruiken en ga zo maar door ... Voice activation uit is 1 van de grootste en meest strict nageleefde regels binnen onze guild, ik roep toch niet wat raars nu?quote:
zegt misschien iets over de leeftijd van de koters waar je mee speeltquote:Op maandag 27 november 2006 14:54 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat zuigt, en zeker als je met 40+ in vent in 1 kanaal hangt. Niemand is geintresseerd in zware ademers, chips of anders knapperig voedsel etende mensen, boerders, moeders die roepen dat iemand naar bed moet, allerlei soorten muziek van mensen die speakers gebruiken en ga zo maar door ... Voice activation uit is 1 van de grootste en meest strict nageleefde regels binnen onze guild, ik roep toch niet wat raars nu?
met een headset voorkom je al vele problemen...quote:Op maandag 27 november 2006 14:54 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat zuigt, en zeker als je met 40+ in vent in 1 kanaal hangt. Niemand is geintresseerd in zware ademers, chips of anders knapperig voedsel etende mensen, boerders, moeders die roepen dat iemand naar bed moet, allerlei soorten muziek van mensen die speakers gebruiken en ga zo maar door ... Voice activation uit is 1 van de grootste en meest strict nageleefde regels binnen onze guild, ik roep toch niet wat raars nu?
ben blij dat mijn ma niet meer zo moeilijk doetquote:Op maandag 27 november 2006 15:26 schreef Rann het volgende:
True..True.....
Laatst 1
."Godver "naam" ben je nu nog steeds niet naar bed?"
"Mam nee niet..."
*Player disconnected*
We hebben goed gelachen op TS
hebben wij ookquote:Op maandag 27 november 2006 15:26 schreef Atreidez het volgende:
Ach, iedere raiding guild heeft een wijde variatie van leeftijden, maar onder de 16 komen ze er toch niet bij hoor.. En idd, als iedereen een headset heeft, en nog een goeie ook, kan je veel van de problemen voorkomen. Wij hebben echter een regel die zegt dat je een knop moet instellen om mee te praten, waardoor we alle problemen voorkomen
Dat valt toch wel mee. Was zo te zien zonder ZHC activering, en ik weet niet wat ik daar verder had. Ik denk 3 of 4T2, maar nog steeds de T0..5 boots. Verder Fang of Venoxis (met +22 Int enchant, geen damagequote:Op maandag 27 november 2006 10:09 schreef Rann het volgende:
@ elikan, lage crit damage voor CoC met Tier 2 items
En je hebt zo te zien ook niet Improved Cone of Cold.quote:Op maandag 27 november 2006 16:14 schreef Elikian het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee. Was zo te zien zonder ZHC activering, en ik weet niet wat ik daar verder had. Ik denk 3 of 4T2, maar nog steeds de T0..5 boots. Verder Fang of Venoxis (met +22 Int enchant, geen damage) en Jindo's Bag of Whammies.
Gisteren iig een flinke sprong voorwaarts gedaan in mijn damage: Neltharion's Tear![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope, CoC gebruik je niet (veel) in end raiding. Alle AoE die je daar doet is Blizzard (tenzij je suicidale neigingen hebtquote:Op maandag 27 november 2006 16:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En je hebt zo te zien ook niet Improved Cone of Cold.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:05 schreef MaxC het volgende:
Wil straks met Burning Crusade weer is beginnen.
Krijg je een maand gratis spelen als je de uitbreiding koopt? Ofzo iets
Komen er nog nieuwe servers?(Wat leuker dan servers waar uitsluitend 60 in rond loopt)
Ik heb Imp Blizzard een tijd gehad, ja, maar gebruikte de spell te weinig, dus heb die punten altijd in Imp Cone gehouden, wel zo leuk voor solo grinden en het occasional PvP-ing dat je doet.quote:Op maandag 27 november 2006 17:23 schreef Elikian het volgende:
[..]
Nope, CoC gebruik je niet (veel) in end raiding. Alle AoE die je daar doet is Blizzard (tenzij je suicidale neigingen hebt) .. dus heb improved Blizzard
Gratz!!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:39 schreef Necrodeath het volgende:
Jahaaaa!
Ik heb hem nu dan toch eindelijk
Benediction/Anathema!
Ik ging de quest proberen zonder buffs behalve mijn eigen, dacht ik...gewoon ff kijken hoe het gaat enzo. Ik had nog wat Stratholme Holy Water bij me, en met mijn Holy Nova heb ik de quest in 1x gehaald
CDPquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Never mind.
Je moest de loader dus opstarten en nu maar afwachten tot die echte patch komt
Ik doe altijd rondjes felpaw village, nog leuker als je een mage mee hebt (amper downtime en als je klaar bent is de eerste alweer respawned)quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:01 schreef Rann het volgende:
@Sitethief, die 13 jarige MT naaide ons wel zo snel dat ie kon tbfh maar ok..
Weet iemand nog leuke moneymakers ?
Wat te solo-en is of samen met een druid ?
Jaja die hebben we eeuwen geleden al gedaan,quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:05 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Ik doe altijd rondjes felpaw village, nog leuker als je een mage mee hebt (amper downtime en als je klaar bent is de eerste alweer respawned)
iirc alle mensen met een langere offtime dan 20 dagen ofzow.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:03 schreef muhahaha het volgende:
Lol wie heeft ie eruit geknikkerd dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |