Das minder, wij hebben die problemen ook gehad, maar na wat nieuw recruits, nieuwe officers enzo zijn ze afgelopen dinsdag neer gegaanquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:16 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Nop, we hebben problemen om een raid te krijgen voor 4HM, dus hebben die amper kunnen practicen. 2de avond hadden we een 18%-35% op Mograine/Thane, maar sindsdien niet meer kunnen oefenen. Nu zijn we deze week begonnen met de lastigere bazen te clearen ipv de farmbazen (dus de weg naar 4HM en Loatheb vrij gemaakt). Gisteren Loatheb weer neergelegd, anders krijgen we gewoon de raid er niet voor... fucking lootwhores ><
Hier hetzelfde gevalquote:Op donderdag 23 november 2006 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yeah, volgens mij ben ik een van de weinige WoW'ende Fok!kers wiens vriendin ook WoW speeltHeb haar ff verslaafd gemaakt
raiden zijn we nog te laag voor, en we hebben het heel af en toe wel over wow ja...quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:52 schreef muhahaha het volgende:
Totdat je samen gaat raiden en de hele dag door over wow lult.
Straks vraag je nog of ze niet ff een portal naar huis kan maken.
anderen de afgrond inhelpen is niet goed voor je game imagoquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:03 schreef muhahaha het volgende:
Wat dat betreft kun je beter in je eentje verslaafd zijn zonder vrienden.
Nou sorry maar ik ben liever verslaafd met vrienden en vriendin, dan verslaafd zonder vrienden en vriendin...quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:03 schreef muhahaha het volgende:
Wat dat betreft kun je beter in je eentje verslaafd zijn zonder vrienden.
hopelijke komen er nieuwe Timbermaw rewards, nu ik toch extalted benquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:38 schreef Atreidez het volgende:
Timbermaw Hold in Azshara
Timbermaw Hold is in the north-eastern mountain-side at the zone of Azshara (Kalimdor). The Hold is a stone structure built within the mountain, similar to Ironforge. The architecture of the human-built Greymane Wall in Silverpine Forest and Thoradin's Wall in Arathi Highlands look similar to the exterior of the Timbermaw Hold.
Some have speculated that the Hold may become a future instance. It is unknown what adventurers may find within the walls of Timbermaw Hold if the gates are ever opened. Currently the entrance is filled in with dirt and guarded by a Timbermaw Shaman Furlborg and two Timbermaw Den Watchers.
http://www.wowwiki.com/Timbermaw_Hold
Komt wel goed, we clearen vlugger dan eerst, en ik denk dat we ze deze week wel neer kunnen krijgen. Zo niet, dan volgende week, dan gaan de lootwhores nog extremer aanpakken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:05 schreef Nealz het volgende:
[..]
Das minder, wij hebben die problemen ook gehad, maar na wat nieuw recruits, nieuwe officers enzo zijn ze afgelopen dinsdag neer gegaan
Hopelijk komt je guild er ook bovenop
Frozen runes hebben we nu genoeg, dus iedereen heeft nu +200 frost res... en 3 dagen om hem neer te krijgen, ik zie het possitief in
?????????????quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:54 schreef Thrilled het volgende:
[..]
raiden zijn we nog te laag voor, en we hebben het heel af en toe wel over wow ja...
jaa echt de doodsteek voor je relatie..
Dat was sarcasme neem ik aanquote:
Weapon switch hemo :3 (dagger offhand, sword mainhand...switchen tegen clothies en ambush)quote:
Guild? ik zat voorheen op Burning Blade, misschien dat jij daar ook op zat aangezien BB naar Grim Batol kon migraten (gratis)quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:57 schreef Egamer het volgende:
Ik voeg mezelf even toe:
Grim Batol
Egamer: paladin, lvl 60
Archticy: mage, lvl 60.
Nicequote:Op zaterdag 25 november 2006 00:32 schreef Zosk het volgende:
[[url=http://www.imagebeaver.com/files/images/thumb/2747251106zoskui.JPG]afbeelding][/URL]
raid en gewone UI, alleen in raid MT targets ofc![]()
Mr Orange heeft z'n vriendin DOOR wow gekregen. Op een guildmeet in Londen.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yeah, volgens mij ben ik een van de weinige WoW'ende Fok!kers wiens vriendin ook WoW speeltHeb haar ff verslaafd gemaakt
bij ons is het omgekeerd. ik heb mijn vriend gek gemaaktquote:Op donderdag 23 november 2006 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op m'n rogue heb ik iets van 8-9 plaatsen over. Heb ik gewoon wat knoppen van gemaakt om te treiteren. /wait / beckon /wave dat soort dingen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:33 schreef macias het volgende:
man, altijd als ik een rogue UI zie word ik jaloers
Ik heb tenminste 4 VOLLE bars nodig om al mijn spells kwijt te kunnen
Blijven proberen, niet opgevenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Newbie hier
Ik heb gister die 14 day trail version gekochtMaar nu is hij dus aan het updaten van 1.20.nogiets naar 2.0 maar die background downloader wil hem maar niet downloaden of met een tempo dat mn trail periode al over is voor de update binnen is
Enig idee of ik hem ergens ander vandaan kan halen?
ja, de NAT kan ik niet bij. Slim als je ma dat PW niet meer weetquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
Blijven proberen, niet opgeven
wen d'r maar vast aan
Wat wel s wil helpen is je firewall ff uitzetten.
En als je het echt goed wil doen moet je de NAT van je modem/router aanpassen.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ja, de NAT kan ik niet bij. Slim als je ma dat PW niet meer weet
Ja lekker slim. NOT hahaquote:
die heb je nog helemaal niet nodig, die is pas voor de volgende pasquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Newbie hier
Ik heb gister die 14 day trail version gekochtMaar nu is hij dus aan het updaten van 1.20.nogiets naar 2.0 maar die background downloader wil hem maar niet downloaden of met een tempo dat mn trail periode al over is voor de update binnen is
Enig idee of ik hem ergens ander vandaan kan halen?
Mwa, dat ligt er natuurlijk maar net aan hoeveel keys je hotkeyed en hide natuurlijkquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:33 schreef macias het volgende:
man, altijd als ik een rogue UI zie word ik jaloers
Ik heb tenminste 4 VOLLE bars nodig om al mijn spells kwijt te kunnen
Moveeverything is een goeie.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:29 schreef Borreke het volgende:
Weet iemand welke UI ik moet downloaden als ik wil dat ikm ijn spells bijv. op 4 rijen onder elkaar wil?
Want nu kunnen er max 2 boven elkaar?
Link geeft Forbidden, dus dat is ook de reden voor t kruisje wsquote:Op zondag 26 november 2006 03:25 schreef Fratz het volgende:
hmmm ik kwam net dit tegen.
[afbeelding]
interesting.
dit is de link http://img.inven.co.kr/co(...)17142446016_5796.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |