Leuk om te wetenquote:Op donderdag 23 november 2006 20:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Demonology in de Beta is me toch een partij overpowered![]()
Was in de arena met een maatje 2v2 aan t doen, hij disconnect, ik tegen een 60 warrior en 60 shammy over, en ik won makkelijk met zo'n 50% hp over....
Felguard + Soul Link + al die extra damage die Demo nu geeft (corruption en shadowbolts doen met 44 in demo meer dmg dan met 41+ in Affliction) = imba.
reroll warlock ...quote:Op donderdag 23 november 2006 20:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Demonology in de Beta is me toch een partij overpowered![]()
Was in de arena met een maatje 2v2 aan t doen, hij disconnect, ik tegen een 60 warrior en 60 shammy over, en ik won makkelijk met zo'n 50% hp over....
Felguard + Soul Link + al die extra damage die Demo nu geeft (corruption en shadowbolts doen met 44 in demo meer dmg dan met 41+ in Affliction) = imba.
Is het ook niet, veels te makkelijk :/quote:Op donderdag 23 november 2006 21:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat word echt nog wel generfed hoor, het kan toch niet zo zijn dat de tree die juist je pets zoveel buffed ook nog eens zoveel +damage voor jezelf geeft, en dan ook nog eens 30% damage migitation van Soul Link.
Zo zou ik het zelf ook niet eens leuk meer vinden eigenlijk.
Al een andere browser geprobeerd?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:43 schreef AgentOrange het volgende:
weet iemand of de manage account optie offline is?...
probeer na een lange pauze m'n account weer te heropenen, echter krijg een java script error bij het setupsubscription scherm...
Heb ooit een maand gratis gehad, en wil nu m'n cc opgeven.
Alvast bedankt..![]()
Cooooolquote:Op donderdag 23 november 2006 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yeah, volgens mij ben ik een van de weinige WoW'ende Fok!kers wiens vriendin ook WoW speeltHeb haar ff verslaafd gemaakt
De level cap gaat voor iedereen omhoog!quote:Op vrijdag 24 november 2006 05:04 schreef bioboystudent het volgende:
Ben je door BC niet gedwongen om BC aan te schaffen aangezien bij PVP lvl 70 iedereen afmaakt die geen BC heeft.
TJah dit hou je altijd in elke guild. De meeste actieve spelers staan bovenaan. Waarom zou je iemand net zoveel belonen die maar half zo actief is. Dat zou niet eerlijk zijn. Dat er een cap op zit is juist goed, dat houdt het sparen juist tegen waardoor ook jij kans maakt op speciale items naast je tiers (die tiers krijg je toch wel). Ehm 150 / 2 = 75 toch? :S.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:19 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Nee omdat hij dus alles organiserden had hij altijd het meeste DKP, samen met Guildmaster.
En ik ging 2 a 3x in de week mee instance's dus blijf je tog achter van de die hard nerds die geen ene raid missen.
En het was zo geregeld dat je neit meer dan 150DKP kon hebben. En alle Tier was helft van je DKP.
Maar omdan meteen 150DKP uit te geven voor een T1 belt :S Dus ik wachte op wat betere items. vandaar wel een vestment maar geen Gloves.
koe of nicht?quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:15 schreef KreKkeR het volgende:
Trollbane Krekker - lvl 60 druid (Exodus Elements guild)
quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:15 schreef KreKkeR het volgende:
Trollbane Krekker - lvl 60 druid (Exodus Elements guild)
Volgens mij zijn de patches incremental.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:16 schreef Takje het volgende:
Als ik WOW nou opnieuw wil installeren welke patches moet ik dan allemaal weer installen? Is de laatste 1.12 patch genoeg?
De level cap gaat helemaal niet voor iedereen omhoog, alleen mensen met TBC kunnen lvl 70 worden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:46 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Coooool.
[..]
De level cap gaat voor iedereen omhoog!
Alleen Outland is echt TBC, de rest is een patch dacht ik.
http://wow-europe.com/en/burningcrusade/faq.htmlquote:Do you need to own the expansion to play with friends who have it?
There will be many aspects of the expansion that are available to all players. However, in order to experience certain content, such as Outland, or be able to play as one of the new races, players will have to purchase the expansion.
What content will be restricted to those without the expansion?
There will be a number of features in The Burning Crusade that will only be available to expansion owners. To name a few: the two new races, the ten new levels of experience (level 60-70), all of the new zones, and the new profession Jewelcrafting.
en wat slechter nieuws voor huidige raidsquote:
Will there be a world event to introduce the opening of the Dark Portal?
Nice try! You'll have to wait and see!
Will it be possible to kill Illidan in the Burning Crusade?
Illidan doesn't think so. As a matter of fact, he's probably thinking about destroying your character for simply entertaining the thought.
quote:Are older raid encounters such as Molten Core and Blackwing Lair going to be switched to use a token loot system similar to Naxxramas?
We have no plans to adjust the loot system of our previous raid dungeons.
Will the current 40-player-capped raid dungeons remain capped at forty players even once the expansion releases and players can level to 70?
At this time, we have no plans to change the player caps of our existing raid dungeons.
Min. 100 fire res voor iedereen. Daarmee moet je een hoop weten te overleven.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:26 schreef Rann het volgende:
Gisteren raggy tried...
Sommigen kunnen de sons gewoon nietDPS was wel best ok, rond de 40%, Alle warlocks dood door blast dus geen temp banish
2e try bijna alle sons down, maar de sons rapten ons toch een beetje
Vergeet Grim Batol niet,quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:29 schreef Atreidez het volgende:
Hoe zit het in TBC eigenlijk met instances die in Kalimdor/Azeroth nog niet open waren? Ik doel dan op Mount Hyjal, Timbermaw Hold en Karazahn.. En natuurlijk Caverns of Time, maar daar heb ik screens van gezien, dus die gaat zeker open. En zijn die dan toegankelijk voor non TBC users.. Zou op zich wel frusty zijn als je er wel in kan, maar omdat je geen 70 kan worden kan je de mobs niet aan ofzo
Timbermaw hold?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:29 schreef Atreidez het volgende:
Hoe zit het in TBC eigenlijk met instances die in Kalimdor/Azeroth nog niet open waren? Ik doel dan op Mount Hyjal, Timbermaw Hold en Karazahn.. En natuurlijk Caverns of Time, maar daar heb ik screens van gezien, dus die gaat zeker open. En zijn die dan toegankelijk voor non TBC users.. Zou op zich wel frusty zijn als je er wel in kan, maar omdat je geen 70 kan worden kan je de mobs niet aan ofzo
pics!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:34 schreef Nealz het volgende:
Gaat lekker deze week in onze guild , lekker 2 farmraids in naxx gehad... Alleen Gothik the harvester en 4H zijn er nog , die pakken we vanavond en dan hebben we 3 hele raid dagen voor Sapphiron!!!![]()
, tis zo'n mooi gevecht en ik zie er nog eens pimp uit in mn frost gear
Jij hebt het over Fire res gear, ik heb het over Frost res gearquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:36 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
pics!
oja...als we toch aan het pimpen zijn: 226 FR in m'n fire res gear
zou niet weten waarvoor ik het nodig heb maar goed
de rest had 't over fireres, vandaarquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:47 schreef Nealz het volgende:
[..]
Jij hebt het over Fire res gear, ik heb het over Frost res gearhttp://www.thottbot.com/?s=glacial
Zit nu op 202 frost unbuffed, genoeg voor sapphiron dus
beer tank...ook al is dat er nooit van gekomenquote:
Netjes, ik mis alleen de head en shoulders van gothik/grobullus en de crafted bracers..quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:54 schreef DjNivek het volgende:
FR? Waarom heb je FR nodig? :/
M'n frost resist is 262 unbuffed overigens.
Mwoah zo moeilijk is het niet om daaraan te komen hoor, meeste items zijn gewoon blauw met 3 felheartquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:28 schreef Rann het volgende:
oee...showoff, maar ik heb fireward
scheelt ook enorm imho. En als ik ook nog een beetje dps wil behouden..
Nop, we hebben problemen om een raid te krijgen voor 4HM, dus hebben die amper kunnen practicen. 2de avond hadden we een 18%-35% op Mograine/Thane, maar sindsdien niet meer kunnen oefenen. Nu zijn we deze week begonnen met de lastigere bazen te clearen ipv de farmbazen (dus de weg naar 4HM en Loatheb vrij gemaakt). Gisteren Loatheb weer neergelegd, anders krijgen we gewoon de raid er niet voor... fucking lootwhores ><quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |