abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43828547
idd lekker snel
pi_43830140
Demonology in de Beta is me toch een partij overpowered

Was in de arena met een maatje 2v2 aan t doen, hij disconnect, ik tegen een 60 warrior en 60 shammy over, en ik won makkelijk met zo'n 50% hp over....

Felguard + Soul Link + al die extra damage die Demo nu geeft (corruption en shadowbolts doen met 44 in demo meer dmg dan met 41+ in Affliction) = imba.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 23 november 2006 @ 20:10:26 #103
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_43830516
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:01 schreef PBateman1978 het volgende:

Was in de arena met een maatje 2v2 aan t doen, hij disconnect, ik tegen een 60 warrior en 60 shammy over, en ik won makkelijk met zo'n 50% hp over....

Felguard + Soul Link + al die extra damage die Demo nu geeft (corruption en shadowbolts doen met 44 in demo meer dmg dan met 41+ in Affliction) = imba.
Leuk om te weten
pi_43830682
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:01 schreef PBateman1978 het volgende:

reroll warlock ...
like i predicted!
pi_43833519
Dat word echt nog wel generfed hoor, het kan toch niet zo zijn dat de tree die juist je pets zoveel buffed ook nog eens zoveel +damage voor jezelf geeft, en dan ook nog eens 30% damage migitation van Soul Link.

Zo zou ik het zelf ook niet eens leuk meer vinden eigenlijk.
pi_43833707
Net nog ff op PTR geweest. Weer ff alle warlock specs geprobeerd. Ik vond demonology niet zo geweldig meer en Destruction vond ik ook niet echt heel spannend (was wel eerste keer destro specced). In TBC ga ik gewoon voor full affliction, 43/8/0 of iets in die richting.
  donderdag 23 november 2006 @ 21:43:38 #107
10769 AgentOrange
Less Human, More Divine
pi_43834080
weet iemand of de manage account optie offline is?...

probeer na een lange pauze m'n account weer te heropenen, echter krijg een java script error bij het setup subscription scherm...

Heb ooit een maand gratis gehad, en wil nu m'n cc opgeven.

Alvast bedankt..
De storthoop heeft gesproken...
pi_43836230
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat word echt nog wel generfed hoor, het kan toch niet zo zijn dat de tree die juist je pets zoveel buffed ook nog eens zoveel +damage voor jezelf geeft, en dan ook nog eens 30% damage migitation van Soul Link.

Zo zou ik het zelf ook niet eens leuk meer vinden eigenlijk.
Is het ook niet, veels te makkelijk :/
  Moderator / Redactie FP donderdag 23 november 2006 @ 23:51:55 #109
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_43838466
Yeah, volgens mij ben ik een van de weinige WoW'ende Fok!kers wiens vriendin ook WoW speelt Heb haar ff verslaafd gemaakt
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_43838687
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:43 schreef AgentOrange het volgende:
weet iemand of de manage account optie offline is?...

probeer na een lange pauze m'n account weer te heropenen, echter krijg een java script error bij het setup subscription scherm...

Heb ooit een maand gratis gehad, en wil nu m'n cc opgeven.

Alvast bedankt..
Al een andere browser geprobeerd?
  vrijdag 24 november 2006 @ 02:15:08 #111
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_43841057
Trollbane Krekker - lvl 60 druid (Exodus Elements guild)
Krekker is de bom!
  vrijdag 24 november 2006 @ 05:04:44 #112
162358 bioboystudent
for (y=0; y<=h; y++)
pi_43841719
Ben je door BC niet gedwongen om BC aan te schaffen aangezien bij PVP lvl 70 iedereen afmaakt die geen BC heeft.
for (y=0; y&lt;=h; y++)
g.drawLine(0, y*d, w*d, y*d);
  vrijdag 24 november 2006 @ 08:28:31 #113
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_43842479
loatheb is een bitch om te leren
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 24 november 2006 @ 08:46:11 #114
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43842646
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Yeah, volgens mij ben ik een van de weinige WoW'ende Fok!kers wiens vriendin ook WoW speelt Heb haar ff verslaafd gemaakt
Coooool .
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 05:04 schreef bioboystudent het volgende:
Ben je door BC niet gedwongen om BC aan te schaffen aangezien bij PVP lvl 70 iedereen afmaakt die geen BC heeft.
De level cap gaat voor iedereen omhoog!
Alleen Outland is echt TBC, de rest is een patch dacht ik.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_43842872
Volgens een paar beta testers is inderdaad Outlands waar het allemaal om gaat draaien in TBC..... loop door de dark portal en je kunt beginnen met lvl 61/62 quests............ hoewel in kalimdor en Eastern kingdoms ook wat dingen gaan veranderen, die wel voor iedereen toegankelijk gaat worden.

Volgens mij kun je echter niet met de nieuwe races spelen als je TBC niet hebt gekocht.... maar ook dat weet ik niet zeker.
....groot....
pi_43842951
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:19 schreef Knoflook het volgende:

[..]

Nee omdat hij dus alles organiserden had hij altijd het meeste DKP, samen met Guildmaster.
En ik ging 2 a 3x in de week mee instance's dus blijf je tog achter van de die hard nerds die geen ene raid missen.

En het was zo geregeld dat je neit meer dan 150DKP kon hebben. En alle Tier was helft van je DKP.
Maar omdan meteen 150DKP uit te geven voor een T1 belt :S Dus ik wachte op wat betere items. vandaar wel een vestment maar geen Gloves.
TJah dit hou je altijd in elke guild. De meeste actieve spelers staan bovenaan. Waarom zou je iemand net zoveel belonen die maar half zo actief is. Dat zou niet eerlijk zijn. Dat er een cap op zit is juist goed, dat houdt het sparen juist tegen waardoor ook jij kans maakt op speciale items naast je tiers (die tiers krijg je toch wel). Ehm 150 / 2 = 75 toch? :S.

Er is geen enkel dkp systeem waar iedereen mee tevreden is. Er zal altijd wel iemand miepen. Ik vind hun systeem nog niet eens zo raar hoor. Als elk lid maar 50% mee raid dan duurt het gearen 2x zo lang. Dan moet je dus een keuze maken of je voor de fun raid of serieus wilt gaan raiden.
pi_43842994
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 02:15 schreef KreKkeR het volgende:
koe of nicht?
pi_43842995
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 02:15 schreef KreKkeR het volgende:
Trollbane
Welkom op FOK!
  vrijdag 24 november 2006 @ 09:16:46 #119
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_43843019
Als ik WOW nou opnieuw wil installeren welke patches moet ik dan allemaal weer installen? Is de laatste 1.12 patch genoeg?
  vrijdag 24 november 2006 @ 09:18:17 #120
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43843033
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:16 schreef Takje het volgende:
Als ik WOW nou opnieuw wil installeren welke patches moet ik dan allemaal weer installen? Is de laatste 1.12 patch genoeg?
Volgens mij zijn de patches incremental.
pi_43843097
als je wow opnieuw installeert dan download hij alle patches in 1 patch
Welkom op FOK!
pi_43843131
Gisteren raggy tried...
Sommigen kunnen de sons gewoon niet DPS was wel best ok, rond de 40%, Alle warlocks dood door blast dus geen temp banish

2e try bijna alle sons down, maar de sons rapten ons toch een beetje
Dussss.... ?
pi_43843296
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 08:46 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Coooool .
[..]

De level cap gaat voor iedereen omhoog!
Alleen Outland is echt TBC, de rest is een patch dacht ik.
De level cap gaat helemaal niet voor iedereen omhoog, alleen mensen met TBC kunnen lvl 70 worden.
pi_43843762
quote:
Do you need to own the expansion to play with friends who have it?
There will be many aspects of the expansion that are available to all players. However, in order to experience certain content, such as Outland, or be able to play as one of the new races, players will have to purchase the expansion.

What content will be restricted to those without the expansion?
There will be a number of features in The Burning Crusade that will only be available to expansion owners. To name a few: the two new races, the ten new levels of experience (level 60-70), all of the new zones, and the new profession Jewelcrafting.
http://wow-europe.com/en/burningcrusade/faq.html

Says it all
Dussss.... ?
pi_43843903
Blizzard at its finest!!! :
quote:

Will there be a world event to introduce the opening of the Dark Portal?

Nice try! You'll have to wait and see!

Will it be possible to kill Illidan in the Burning Crusade?
Illidan doesn't think so. As a matter of fact, he's probably thinking about destroying your character for simply entertaining the thought.
en wat slechter nieuws voor huidige raids
quote:
Are older raid encounters such as Molten Core and Blackwing Lair going to be switched to use a token loot system similar to Naxxramas?
We have no plans to adjust the loot system of our previous raid dungeons.

Will the current 40-player-capped raid dungeons remain capped at forty players even once the expansion releases and players can level to 70?

At this time, we have no plans to change the player caps of our existing raid dungeons.
Dussss.... ?
pi_43844211
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:26 schreef Rann het volgende:
Gisteren raggy tried...
Sommigen kunnen de sons gewoon niet DPS was wel best ok, rond de 40%, Alle warlocks dood door blast dus geen temp banish

2e try bijna alle sons down, maar de sons rapten ons toch een beetje
Min. 100 fire res voor iedereen. Daarmee moet je een hoop weten te overleven.
pi_43844308
Hoe zit het in TBC eigenlijk met instances die in Kalimdor/Azeroth nog niet open waren? Ik doel dan op Mount Hyjal, Timbermaw Hold en Karazahn.. En natuurlijk Caverns of Time, maar daar heb ik screens van gezien, dus die gaat zeker open. En zijn die dan toegankelijk voor non TBC users.. Zou op zich wel frusty zijn als je er wel in kan, maar omdat je geen 70 kan worden kan je de mobs niet aan ofzo
Where facts are few, experts are many.
pi_43844352
Read my link

CoT + Karazhan+ Medihv Tower komt eraan
Dussss.... ?
  vrijdag 24 november 2006 @ 10:30:53 #129
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43844356
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:29 schreef Atreidez het volgende:
Hoe zit het in TBC eigenlijk met instances die in Kalimdor/Azeroth nog niet open waren? Ik doel dan op Mount Hyjal, Timbermaw Hold en Karazahn.. En natuurlijk Caverns of Time, maar daar heb ik screens van gezien, dus die gaat zeker open. En zijn die dan toegankelijk voor non TBC users.. Zou op zich wel frusty zijn als je er wel in kan, maar omdat je geen 70 kan worden kan je de mobs niet aan ofzo
Vergeet Grim Batol niet, .
pi_43844392
@ muhahaha 100fire res had ik ook, ik overleef wel , de rest moet als het goed is ook zat FR hebben
We hadden wel te weinig shamans btw ineens hadden we 6 druids...!WtF!
Dussss.... ?
pi_43844465
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:29 schreef Atreidez het volgende:
Timbermaw hold?

vreemde instances hebben we tegenwoordig
pi_43844503
Timbermaw Hold in Azshara
Timbermaw Hold is in the north-eastern mountain-side at the zone of Azshara (Kalimdor). The Hold is a stone structure built within the mountain, similar to Ironforge. The architecture of the human-built Greymane Wall in Silverpine Forest and Thoradin's Wall in Arathi Highlands look similar to the exterior of the Timbermaw Hold.

Some have speculated that the Hold may become a future instance. It is unknown what adventurers may find within the walls of Timbermaw Hold if the gates are ever opened. Currently the entrance is filled in with dirt and guarded by a Timbermaw Shaman Furlborg and two Timbermaw Den Watchers.

http://www.wowwiki.com/Timbermaw_Hold
Where facts are few, experts are many.
pi_43844516
Rann, iedereen moet min. 100 hebben. Het scheelt echt veel want naast the aoe knockback doet die lavastroom ook om de zoveel tijd +/- 700 damage. Toch fijn als je die resist .

Laatste rag kill stond ik #1 op de dps charts. Ze hadden die gereset en een wedstrijd ervan gemaakt . (normaal zijn ze verboden, althans het posten ervan).
pi_43844912
mja klopt dat weetik ik stond ver nummer 1 in full dps gear had ik 105 FR (met motw/magearmor)
ff 2 ringetjes,+ boots, en en 155fr

Ik ging ook als 1na laatste dood.... bij de 2e try that is

Bij de 1e try werd ik door een magmablast genuked voor 6000 damage (1500 resits, 1000 abosrbed...)
doet pijn

[ Bericht 19% gewijzigd door Rann op 24-11-2006 10:55:19 (toevoeging) ]
Dussss.... ?
pi_43845623
Unbuffed in mijn fire kit heb ik 112.
pi_43845917
oee...showoff , maar ik heb fireward scheelt ook enorm imho. En als ik ook nog een beetje dps wil behouden..
Dussss.... ?
pi_43846051
Gaat lekker deze week in onze guild , lekker 2 farmraids in naxx gehad... Alleen Gothik the harvester en 4H zijn er nog , die pakken we vanavond en dan hebben we 3 hele raid dagen voor Sapphiron!!! , tis zo'n mooi gevecht en ik zie er nog eens pimp uit in mn frost gear
pi_43846089
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:34 schreef Nealz het volgende:
Gaat lekker deze week in onze guild , lekker 2 farmraids in naxx gehad... Alleen Gothik the harvester en 4H zijn er nog , die pakken we vanavond en dan hebben we 3 hele raid dagen voor Sapphiron!!! , tis zo'n mooi gevecht en ik zie er nog eens pimp uit in mn frost gear
pics!

oja...als we toch aan het pimpen zijn: 226 FR in m'n fire res gear
zou niet weten waarvoor ik het nodig heb maar goed
pi_43846139
nowja.....afweging : meer FR of meer DMG
Ik denk dat als ik buffed rond de 120-150 zit ik wel ok zit als mage, en toch b ijna maximaal dps houd
Dussss.... ?
pi_43846148
als iedereen eens ff zijn UI post
Welkom op FOK!
pi_43846408
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:36 schreef enlightenedwizza het volgende:

[..]

pics!

oja...als we toch aan het pimpen zijn: 226 FR in m'n fire res gear
zou niet weten waarvoor ik het nodig heb maar goed
Jij hebt het over Fire res gear, ik heb het over Frost res gear http://www.thottbot.com/?s=glacial
Zit nu op 202 frost unbuffed, genoeg voor sapphiron dus
pi_43846440
unbuffed gimped fr: 260 ofzo
ik ben echt erg ja
pi_43846551
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:47 schreef Nealz het volgende:

[..]

Jij hebt het over Fire res gear, ik heb het over Frost res gear http://www.thottbot.com/?s=glacial
Zit nu op 202 frost unbuffed, genoeg voor sapphiron dus
de rest had 't over fireres, vandaar

UI posten zal lastig worden, een vriend van me gebruikt m'n druid tot TBC utikomt, 't zal er dus niet uitzien zoals ik ermee speelde

Ik ben nog wel met een lock bezig, lvl48 nu met niet veel meer dan titanbar/ctmod/necrosis/NECB
pi_43846567
FR? Waarom heb je FR nodig? :/

M'n frost resist is 262 unbuffed overigens.
pi_43846599
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:54 schreef DjNivek het volgende:
beer tank...ook al is dat er nooit van gekomen
soms handig tegen firemage duels...ach, tis gewoon voor de heb
pi_43846739
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:54 schreef DjNivek het volgende:

M'n frost resist is 262 unbuffed overigens.
Netjes, ik mis alleen de head en shoulders van gothik/grobullus en de crafted bracers..
Maar ik moet ook nog een beetje healing overhouden.. ( +587 healing en 72mp5 in frost res gear atm )

Hebben jullie Sapp of KT al down ?
pi_43846792
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:28 schreef Rann het volgende:
oee...showoff , maar ik heb fireward scheelt ook enorm imho. En als ik ook nog een beetje dps wil behouden..
Mwoah zo moeilijk is het niet om daaraan te komen hoor, meeste items zijn gewoon blauw met 3 felheart . Fireward kost wel mana en dus dps. Ik gebruik die ony ketting, flamelash cape (brd), tidal loop, offhand met 15 fire res en wat felheart items met fire res. Ik zak van 407 dmg naar de +/- 260 maar mijn hp/mana blijven ongeveer gelijk.
pi_43846878
als ik me FR aandoe gaat me mana up ?!..

140 spelldamage is nogal wat tbh :/ tis waar je de balans legt
Dussss.... ?
pi_43846912
Valt wel mee en zonder die opoffering ga ik veel sneller dood en dan houdt de dps helemaal op.
pi_43847110
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:01 schreef Nealz het volgende:

[..]
Hebben jullie Sapp of KT al down ?
Nop, we hebben problemen om een raid te krijgen voor 4HM, dus hebben die amper kunnen practicen. 2de avond hadden we een 18%-35% op Mograine/Thane, maar sindsdien niet meer kunnen oefenen. Nu zijn we deze week begonnen met de lastigere bazen te clearen ipv de farmbazen (dus de weg naar 4HM en Loatheb vrij gemaakt). Gisteren Loatheb weer neergelegd, anders krijgen we gewoon de raid er niet voor... fucking lootwhores ><
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')