aanvulling: er mogen er 5 in totaal doodgaan. ik zou zelf geen holy nova gebruiken voor de skellies maar oil of immolation of stratholme holy water. holy nova was er niet toen ik de quest deed maar ik zei eerder oil of water gebruiken omdat je daar geen mana voor nodig hebt.ik zou verder een mageblood pot + mana oil gebruiken. en, heel handig, een armor pot. gebruiken ook de "v" key om naar de peasants hun health te kunnen kijken.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:26 schreef Brama het volgende:
@Risht
Wat lukt precies niet?
De truc is om de peasants in leven te houden. De peasants worden beschoten door archers en krijgen ook nog een disease over zich heen.
Het belangrijkste is dat je vlakbij de grot entrance staat als het begint. De eerste wave peasants spawnt nu. Het is zaak om eerst de peasants te curen die paars zijn. Gooi gelijk een renew erop en eventueel een flashheal. Daarna de groene peasants curen, renewen en evt flashheal.
Loop een klein beetje mee met de groep totdat ze ongeveer bij de questgiver zijn. Zorg ervoor dat iedereen ongeveer op 50+% health is (en geen diseases). Dan kan je ze laten lopen tot het einde.
Zorg ervoor dat je snel terugloopt richting cave voordat de volgende wave komt.
Tussendoor spawnen er ook nog een aantal skeletons die je aanvallen. Je hebt een aantal opties hier. Je kan oil of immolation gebruiken om de skellies te killen (wel veel voor nodig), holy nova of een mechanical yeti. Zorg ervoor dat alle skellies op 1 plek staan voordat je bijv holy nova gebruikt ivm mana besparen.
Als je door ongeveer 2000 mana heen bent neem dan een major mana potion in. Tegen de tijd dat je mana weer flink zakt is de 2 minuten timer om en kan je de volgende nemen.
het is niet erg als er wat peasants doodgaan. Volgens mij mogen er ongeveer 3 per wave doodgaan.
probeer gewoon op de peasants te blijven klikken om te kijken hoe het met de health gaat of anders met <ctrl> <tab>.
Downrank je spells ook een beetje. Pesants hebben maar 1500 health en topranks is zonde van de mana.
Zelf heb ik holy nova rank 3 gebruikt, flash heal 4 of 5 maar wel de hoogste renew.
Maak een aparte bar met alleen deze buttons erop inclusief cure disease.
Mij lukte het de 2e keer met alleen spirit en fortitude buff en 3 major mana pots.
Succes!
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:51 schreef Zosk het volgende:
Alliance
Aszune server:2M2: Borax (60 Night Elf Hunter) 2M2: Borhax, (60 Gnome Mage) 2M2: Boraxis: (60 Human Priest)
Darksorrow server:Necrodeath: Necrodeath (60 Rogue) Necrodeath: Diinia (60 Priest)
Eonar server:_evenstar_: Evenstar (60 Warrior) _evenstar_: rapunzel (60 Priest)
Lightbringer server:Pritt: Stuv (60 Gnome Mage)
Neptulon server:Muhaha: Lin (lvl 60 Night Elf Druid)
Stormscale server:Takje: Takje (60 Gnome Mage)
Trollbane server:MisterJ.Lo: Achillias (60 Dwarf Hunter) Zosk: Zosk (60 Night Elf Rogue) Zosk: Tsar (60 Night Elf Druid) Zosk: Po (60 Gnome Warrior) R_o_N: Aliza (60 Human Priest)
Twisting Nether server:Mauro: Eldoi (lvl 60 Mage) Mauro: Edloi (lvl 60 Warlock) Migwi: Cyndane (60 Night Elf Hunter) Migwi: Caraighan (60 Night Elf Warrior) DjNivek: Recca (60 Human Warlock) DjNivek: Madoka (60 Human Warrior)
Quel'Thalas server:Elikian: Clavemia (60 Mage) Lyssa: Dementer (60 Mage)
Horde
Agamaggan server:Mister_Monkeyman: ... (25 Troll Shaman) <--- nooob
Ahn'Qiraj server:Sitethief: Vylixan (lvl 60 Tauren Druid) Muhaha: Kanniebaal (lvl 60 Undead Warlock)
Arathor server:Molotov25: Molodeath (60 Rogue)
Argent Dawn server:Fratz: Luthiena (60 Priest)
Deathwing server:Viezerdt: Ltfocus (60 Undead Rogue) Viezerdt: Royalcheese (60 Tauren Warrior)
Draenor server:Muhaha: Rapier (lvl 60 Undead Warlock)
Dragonblight server:Departak: Departack (60 Troll Mage)
Dunemaul server:Jimbo: MuertoMago Gloeidoos: Deor
Stonemaul server:MisterJ.Lo: Achilliasl (60 Undead Rogue)
Tarren Mill server:Koffiegast: Kof (60 Orc Shaman) PBateman1978: Nix (60 Undead Warlock)
een priest is wat lastiger te levellen dan een mage. max je spirit tap uit dat helpt.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:01 schreef Borreke het volgende:
Ben een priest gestart gisteren en ik wil uiteindelijk een shadow priest worden. Het valt me op dat ik erg veel down time heb en dat ik het vrij lastig vindt. Ik ben nu maar pas lvl 12, maar met mn mage ging het niet zo moeizaam als nu. Ligt het eraan dat ik nu nog geen essentiele spells/wapens/gear heb? Of doe ik iets verkeerd?
mijn priest is allang level 60quote:Op donderdag 23 november 2006 15:06 schreef muhahaha het volgende:
@fratz
Snelste priest leveller is 8d /played meen ik. Ja dat is met spirit tap idd. Die moet je echt nemen.
-edit- schele ikquote:Op donderdag 23 november 2006 15:06 schreef muhahaha het volgende:
@fratz
Snelste priest leveller is 8d /played meen ik. Ja dat is met spirit tap idd. Die moet je echt nemen.
die spirit trap zorgt ervoor dat je mana regent als je aan het casten bent toch?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:08 schreef Fratz het volgende:
[..]
mijn priest is allang level 60ik was een complete n00b toen ik begon met mijn priest en stopte alles in holy
toen ik door had dat sprit tap essential was ben ik als een speer gaan respeccen
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:11 schreef muhahaha het volgende:
@zosk
Ik heb de beginpost aangepast, ik zal het trachten bij te houden
Server staat erbij. (neptulon/draenor)
Rann: Rann (60 .... Mage)quote:Op donderdag 23 november 2006 15:14 schreef Rann het volgende:
en mij
Ahn Qiraj
Rann 60 mage
Mortificatar 37 rogue
Dogmar level 26 war
UDquote:
Dus alleen de no-lifers krijgen weer een Netherdrake.quote:Tom Chilton explains the workings: ‘With BC the Arena system gives rewards on par with the best you’ll find in the rest of the game. Any time we start new raids, we’ll start a new Arena season that gives us the opportunity to add a new set of Arena rewards to keep up with that. Each season lasts three months, and at the end of that, based on your position on the ladder, each person in the top team is going to receive an Epic armoured Netherdrake mount.’
of wel..muhaha is de baasquote:Op donderdag 23 november 2006 15:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
mja de niet-60 alts komen er niet op anders wordt het lijstje echt te groot![]()
Dus mijn 53 dr00d ookquote:Op donderdag 23 november 2006 15:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik vind alles onder de 60 waardeloos tenzij het je enige char is![]()
Onzin, ten eerste hoef je geen no-lifer te zijn om het top Arena team te zijn, en ten tweede zegt ie ''Arena rewards will be on-par with PvE rewards'' oftewel, ook mensen die PvE raids doen kunnen een Nether Drake krijgen.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:23 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Dus alleen de no-lifers krijgen weer een Netherdrake.
daar mag je mee "pimpen"quote:Op donderdag 23 november 2006 15:29 schreef muhahaha het volgende:
True, ik zal mijn twink eraf mikken. How about inactives. Die andere 2 van mij doe ik niets mee
.
hoiquote:Op donderdag 23 november 2006 15:30 schreef Knoflook het volgende:
Horde Frostmane
Knoflook :
Runetusk Tauren 60 Shaman.
oh op zo'n manier,quote:Op donderdag 23 november 2006 15:11 schreef muhahaha het volgende:
@borreke
Nee spirit zorgt voor een 100% regen increase. Je moet dus zorgen dat je stopt met casten 5s voordat de mob dood is. Het duurt nl. 5s eer je mana weer gaat laden en als je het goed timed heb je dus 100% profijt van spirit tap en dus een lagere downtime.
http://ctprofiles.net/1487303 Dit was mn healing gear, maar ben gestopt nadat ik alles (tot Nax) heb gedaan.quote:
nietes... je bent mij vergetenquote:Op donderdag 23 november 2006 16:06 schreef muhahaha het volgende:
Zo, fipo is weer bijgewerkt
Oja borreke, wat Rann zegt klopt ja. Koop de beste wand. Doe dit elke 5 levels ongeveer want je gebruikt hem best vaak. Voor lvl 19+ kun je een wand in black fathom deep halen, dat is een questreward wandje en die kun je wel tot 30+ gebruiken. De quest start in de instance waarbij je een npc vind die wil dat je wraak neemt op een baas. Vrij eenvoudig.
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:28 schreef Ionesco het volgende:
Emeriss server:
# Ionesco: Kuroi (60 Gnome Warrior)
Jaedenar server:
# Ionesco: Kuroi (55 Night Elf Druid)druid bijna 60 woohoo!
![]()
ok, weinig geloot in bwl/aq?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:16 schreef Knoflook het volgende:
[..]
http://ctprofiles.net/1487303 Dit was mn healing gear, maar ben gestopt nadat ik alles (tot Nax) heb gedaan.
Heb Finkle's lava Dredger voor PVP.
Maar 3 earthfury ja, lijkt me weinig als je veel raid laat staan aq40/naxx met dit.quote:
Inderdaad, das echt jammer.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:00 schreef Mauro het volgende:
Jammer dat er geen horde op twisting nether zit :/
Heb ik niks te ganken
Nee omdat hij dus alles organiserden had hij altijd het meeste DKP, samen met Guildmaster.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:48 schreef muhahaha het volgende:
Ai Knoflook das balen. Hoe kwamen die officers aan dkp dan? Verdienden ze meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |