abonnement Unibet Coolblue
pi_43814771
FOK spelers in WOW:

Alliance

Aszune server:

  • 2M2: Borax: (60 Night Elf Hunter)
  • 2M2: Borhax: (60 Gnome Mage)
  • 2M2: Boraxis: (60 Human Priest)

    Darksorrow server:
  • Necrodeath: Necrodeath (60 Rogue)
  • Necrodeath: Diinia (60 Priest)

    Emeriss server:
  • Lonesco: Kuroi (60 Gnome Warrior)

    Eonar server:
  • _evenstar_: Evenstar (60 Warrior)
  • _evenstar_: rapunzel (60 Priest)

    Jaedenar server:
  • Lonesco: Kuroi (55 Night Elf Druid)

    Khadgar server:
  • Drizzt_DoUrden: Winterfel (25 Human Rogue)

    Lightbringer server:
  • Pritt: Stuv (60 Gnome Mage)

    Neptulon server:
  • Muhaha: Lin (60 Night Elf Druid)

    Stormscale server:
  • Takje: Takje (60 Gnome Mage)

    Trollbane server:
  • MisterJ.Lo: Achillias (60 Dwarf Hunter)
  • Zosk: Zosk (60 Night Elf Rogue)
  • Zosk: Tsar (60 Night Elf Druid)
  • Zosk: Po (60 Gnome Warrior)
  • R_o_N: Aliza (60 Human Priest)

    Twisting Nether server:
  • Mauro: Eldoi (lvl 60 Mage)
  • Mauro: Edloi (lvl 60 Warlock)
  • Migwi: Cyndane (60 Night Elf Hunter)
  • Migwi: Caraighan (60 Night Elf Warrior)
  • DjNivek: Recca (60 Human Warlock)
  • DjNivek: Madoka (60 Human Warrior)

    Quel'Thalas server:
  • Elikian: Clavemia (60 Mage)
  • Lyssa: Dementer (60 Mage)

    Horde

    Agamaggan server:

  • Mister_Monkeyman: ... (25 Troll Shaman) <--- nooob

    Ahn'Qiraj server:
  • Sitethief: Vylixan (lvl 60 Tauren Druid)
  • Muhaha: Kanniebaal (lvl 60 Undead Warlock)
  • Muhaha: Doink (lvl 50 Undead Mage)
  • Muhaha: Letmehealffs (lvl 29 Undead Priest - twink)
  • Rann: Rann (lvl 60 Undead Mage)

    Arathor server:
  • Molotov25: Molodeath (60 Rogue)

    Argent Dawn server:
  • Fratz: Luthiena (60 Priest)

    Deathwing server:
  • Viezerdt: Ltfocus (60 Undead Rogue)
  • Viezerdt: Royalcheese (60 Tauren Warrior)

    Draenor server:
  • Muhaha: Rapier (60 Undead Warlock)

    Dragonblight server:
  • Departak: Departack (60 Troll Mage)

    Dunemaul server:
  • Jimbo: MuertoMago
  • Gloeidoos: Deor

    Frostmane server:
  • Knoflook: Runetusk (60 Tauren Shaman)

    Skullcrusher server:
  • cryotek: Wazamaza: Wazamaza (60 Undead Rogue)

    Stonemaul server:
  • MisterJ.Lo: Achilliasl (60 Undead Rogue)

    Tarren Mill server:
  • Koffiegast: Kof (60 Orc Shaman)
  • PBateman1978: Nix (60 Undead Warlock)

    [ Bericht 49% gewijzigd door muhahaha op 24-11-2006 09:14:22 ]
  • pi_43814830
    iemand de epiq priest quest al eens gedaan, lukt me voor geen meter
    pi_43814910
    volgende week echt geen patchdag
    Welkom op FOK!
      donderdag 23 november 2006 @ 11:47:09 #4
    25889 Sitethief
    Fulltime Flapdrol
    pi_43815005
    Stelling:

    Wie kan beter solo'en, een Holy priest of een Resto Druid met ongeveer vergelijkbare gear.

    Bedenk dat een druid die solo't dat vooral ferral moet doen en niks aan int/spir heeft, terwijl en solo'ende priest weliselwaar weinig dmg doet, maar ook deels zijn heal gear kan gebruiken!
    Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
    Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
    pi_43815116
    Druid
    Welkom op FOK!
    pi_43815344
    @risht
    www.thottbot.com niets? Ik begreep dat je bepaalde npc's in leven moet houden.

    Rare stelling tho, je kunt als holy priest wel wat dmg talents nemen. Ik denk dat het voor beide doffe ellende is. Druid heeft nog wel wat dps maar ongeveer de helft van een feral druid in feral gear. Ik denk dat de druid sneller is.
    quote:
    mages moet je zowiezo niet tanken, gewoon zo snel mogelijk neer laten krijgen door rogues.
    En legionnares kan je laten kitten door warriors en shamans.
    Klopt, ze gaan ook vrij vlot neer. Vanavond weer proberen . Record is 8 eggs over voorzover ik het had begrepen. Bind met /target scarshield mage (of hoe ze ook heten) helpt wel, zo kun je ook mages die in de buurt staan ff knallen als lock zijnde. Pech alleen is dat dots niet direct aggro pakken, ze lopen nogal vaak lekker door naar het platform. Moet die rogue beter opletten .
      donderdag 23 november 2006 @ 12:02:54 #7
    25889 Sitethief
    Fulltime Flapdrol
    pi_43815497
    Het punt is dat een full resto druid heel moeilijk aan (goeie)Ferral gear kan komen als hij ijn ZG/MC bezig is......
    Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
    Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
    pi_43815617
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 11:58 schreef muhahaha het volgende:
    @risht
    www.thottbot.com niets? Ik begreep dat je bepaalde npc's in leven moet houden.

    Rare stelling tho, je kunt als holy priest wel wat dmg talents nemen. Ik denk dat het voor beide doffe ellende is. Druid heeft nog wel wat dps maar ongeveer de helft van een feral druid in feral gear. Ik denk dat de druid sneller is.
    [..]

    Klopt, ze gaan ook vrij vlot neer. Vanavond weer proberen . Record is 8 eggs over voorzover ik het had begrepen. Bind met /target scarshield mage (of hoe ze ook heten) helpt wel, zo kun je ook mages die in de buurt staan ff knallen als lock zijnde. Pech alleen is dat dots niet direct aggro pakken, ze lopen nogal vaak lekker door naar het platform. Moet die rogue beter opletten .
    downtime van een druid is bijna niets (shift, heal doen, shift en verder meppen), , downtime van een priest...tsja

    zuipen kreng!
      donderdag 23 november 2006 @ 12:07:26 #9
    25889 Sitethief
    Fulltime Flapdrol
    pi_43815636
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 12:06 schreef enlightenedwizza het volgende:

    [..]

    downtime van een druid is bijna niets (shift, heal doen, shift en verder meppen), , downtime van een priest...tsja

    zuipen kreng!
    Wel eens een een 44 resto druid gespeelt?
    Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
    Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
    pi_43815644
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 11:58 schreef muhahaha het volgende:
    Pech alleen is dat dots niet direct aggro pakken, ze lopen nogal vaak lekker door naar het platform. Moet die rogue beter opletten .
    Searing Pain ftw.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_43815664
    Ik heb 1080 ap met mijn druid met 3 mc items (bracers met 24str, die gloves en quick strike ring). Max rank is 8. 0 crafted. Hiermee kan ik prima solo'en hoor . 44 punte in resto vind ik sowieso een waste hoor, rol dan een priest.

    Welke guild zit je nu in btw? Zit je bij Rann?

    @bate
    Idd maar af en toe rennen ze uit los dankzij het platform.
      donderdag 23 november 2006 @ 12:09:40 #12
    25889 Sitethief
    Fulltime Flapdrol
    pi_43815701
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 12:08 schreef muhahaha het volgende:
    Ik heb 1080 ap met mijn druid met 3 mc items (bracers met 24str, die gloves en quick strike ring). Max rank is 8. 0 crafted. Hiermee kan ik prima solo'en hoor .

    Welke guild zit je nu in btw? Zit je bij Rann?
    Ja, maar hoe de fuck kom jij aan MC items met str? Ik heb helemaal niet de dkp voor algemene healers items laat staan voor ferral items als ze al rogue prio zijn...... ofzo....
    Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
    Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
    pi_43815846
    Is een night elf, wij hadden een free bid systeem met min. dkp en max dkp offer. Als er meerdere mensen de max boden dan rolde we en zodoende won ik de quick strike ring en de heavy dark iron ring (op 1 avond ).Die bracers wilde niemand, werden bijna geshard en de gloves had ik de eerste keer op gepast en de 2x keer wilde niemand hem dus toen gepakt . Ik was toendertijd 0-20-31 en ben naderhand full feral gegaan maar ik bleef healen op bosses en daar had ik een beetje genoeg van, voelde me net een slechte priest rip-off.

    Heeft zijn voordelen om de enige druid te zijn, ze waren echt superschaars toendertijd en ik heb de tier1/tier2 ook voor bijna niks kunnen krijgen. Naderhand hebben we het systeem eerlijker gemaakt en de prijzen van alle tier1/2 gelijkgetrokken, ik moest redelijk veel dkp inleveren toen . Was het wel waard tho achteraf, veel eerlijker.
      donderdag 23 november 2006 @ 12:14:23 #14
    133629 Mauro
    Powered by Apple ©
    pi_43815850
    pvp

    Net toch maar een razer exact mat besteld. ben die gare muismat van me beu. te traag enzo.
    Nu maar voor het echte werk gegaan.

    [ Bericht 36% gewijzigd door Mauro op 23-11-2006 12:23:32 ]
      donderdag 23 november 2006 @ 12:19:52 #15
    25889 Sitethief
    Fulltime Flapdrol
    pi_43815979
    Razer
    Ik heb een Copperhead, en twee muismatten, .
    Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
    Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
      donderdag 23 november 2006 @ 12:22:41 #16
    133629 Mauro
    Powered by Apple ©
    pi_43816026
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 12:19 schreef Sitethief het volgende:
    Razer
    Ik heb een Copperhead, en twee muismatten, .
    Ik had ook al de G5 muis van logitech gekocht vorige week
    2000 dpi
      donderdag 23 november 2006 @ 12:23:51 #17
    25889 Sitethief
    Fulltime Flapdrol
    pi_43816064
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 12:22 schreef Mauro het volgende:

    [..]

    Ik had ook al de G5 muis van logitech gekocht vorige week
    2000 dpi
    Dies ook mooi ja, .
    Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
    Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
    pi_43816107
    @Risht
    Wat lukt precies niet?
    De truc is om de peasants in leven te houden. De peasants worden beschoten door archers en krijgen ook nog een disease over zich heen.
    Het belangrijkste is dat je vlakbij de grot entrance staat als het begint. De eerste wave peasants spawnt nu. Het is zaak om eerst de peasants te curen die paars zijn. Gooi gelijk een renew erop en eventueel een flashheal. Daarna de groene peasants curen, renewen en evt flashheal.
    Loop een klein beetje mee met de groep totdat ze ongeveer bij de questgiver zijn. Zorg ervoor dat iedereen ongeveer op 50+% health is (en geen diseases). Dan kan je ze laten lopen tot het einde.
    Zorg ervoor dat je snel terugloopt richting cave voordat de volgende wave komt.

    Tussendoor spawnen er ook nog een aantal skeletons die je aanvallen. Je hebt een aantal opties hier. Je kan oil of immolation gebruiken om de skellies te killen (wel veel voor nodig), holy nova of een mechanical yeti. Zorg ervoor dat alle skellies op 1 plek staan voordat je bijv holy nova gebruikt ivm mana besparen.

    Als je door ongeveer 2000 mana heen bent neem dan een major mana potion in. Tegen de tijd dat je mana weer flink zakt is de 2 minuten timer om en kan je de volgende nemen.

    het is niet erg als er wat peasants doodgaan. Volgens mij mogen er ongeveer 3 per wave doodgaan.
    probeer gewoon op de peasants te blijven klikken om te kijken hoe het met de health gaat of anders met <ctrl> <tab>.
    Downrank je spells ook een beetje. Pesants hebben maar 1500 health en topranks is zonde van de mana.
    Zelf heb ik holy nova rank 3 gebruikt, flash heal 4 of 5 maar wel de hoogste renew.
    Maak een aparte bar met alleen deze buttons erop inclusief cure disease.

    Mij lukte het de 2e keer met alleen spirit en fortitude buff en 3 major mana pots.

    Succes!
    pi_43816143
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 12:07 schreef Sitethief het volgende:

    [..]

    Wel eens een een 44 resto druid gespeelt?
    zo'n 90 dagen

    wat al gezegd is: 44 resto=overdone
    31 als het echt moet, liever niet meer dan 21
    pi_43816395
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 12:27 schreef enlightenedwizza het volgende:

    [..]

    zo'n 90 dagen

    wat al gezegd is: 44 resto=overdone
    31 als het echt moet, liever niet meer dan 21
    Noob here; wat vinden jullie van deze build? http://www.wowhead.com/?talent=MZxTMscbdxVEooco
    Mijn doel is feral/resto.
    pi_43816511
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 11:19 schreef muhahaha het volgende:
    Klopt, gisterenavond de 3e ragnaros kill. We hadden hem wel op 27% voor de eerste sons wave .
    Dan is misschien alles killen idd niet de oplossing voor razorgore fight, wij hebben raggy down voor de sons Toch waren we nieuw in bwl toen we de kill all en warr. kite dragons tactic succesvol gebruikten. We hadden alleen wel aq20, zg en mc al 1,5 maand op farm en iedereen had dus ook best goeie gear
    Where facts are few, experts are many.
    pi_43816814
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 12:36 schreef filmfreek het volgende:

    [..]

    Noob here; wat vinden jullie van deze build? http://www.wowhead.com/?talent=MZxTMscbdxVEooco
    Mijn doel is feral/resto.
    imp rejuv zou ik in reflection dumpen...maar ik hou van mana regen (werkt ook nog eens met 3 piece stormrage, samen dus 30% in combat mana regen)
    bovendien gebruik je waarschijnlijk meer HT4 ipv rejuv
    pi_43817389
    tvp
    pi_43817575
    WoW, als het einde van pagina 1 zo'n beetje
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Jullie komen net uit MC toch ?

    Dan heb je volgens mij niet genoeg DPS om ook de Legionnaires af te maken, je wordt overlopen dan.
    Als je net uit MC komt, is het zo'n beetje de moeilijkste tijd voor je guild. Razorgore en Vaelastrasz zijn geen eitjes.
    Wij kiten de dragons met de warriors, zodat de hunter single target dps kunnen doen. Zo mollen we de legionaires en de mages. Of sheep de legionaires, de marges neerkrijgen is het allerbelangrijkste.
    We deden eerst de orb met een hunter, die zich vervolgens opofferde. Nu is bij ons de orbcontroller ook een warrior, zodat Razorgore na het laatste egg automatisch op die warrior afgaat en die al veel aggro heeft opgebouwd

    En ik denk dat het redelijk uitkomt: als je Razor vroeg neer krijgt zul je langer wipen op Vaelastraz, omdat je daar echt je gear nodig hebt .. Duurt Razor langer, dan zal Vael sneller gaan denk ik.

    En ga FR gear farmen!!
    pi_43817787
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 12:22 schreef Mauro het volgende:

    [..]

    Ik had ook al de G5 muis van logitech gekocht vorige week
    2000 dpi
    MX518 ftw
    Welkom op FOK!
      donderdag 23 november 2006 @ 13:20:22 #26
    25889 Sitethief
    Fulltime Flapdrol
    pi_43817796
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 12:27 schreef enlightenedwizza het volgende:

    [..]

    zo'n 90 dagen

    wat al gezegd is: 44 resto=overdone
    31 als het echt moet, liever niet meer dan 21
    Deze?

    Tis alleen wel verplicht, 31 in onze guild, toen ben ik ook maar helemaal resto gegaan, anders dan hang je er zo tussenin...................
    Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
    Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
    pi_43817982
    *klik*

    heb ik op me noob-gear druid volgensmij

    alleen de jouwe is pve, mijne pvp. had ik ff niet op gelet
    Welkom op FOK!
    pi_43818441
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 13:20 schreef Sitethief het volgende:

    [..]

    Deze?

    Tis alleen wel verplicht, 31 in onze guild, toen ben ik ook maar helemaal resto gegaan, anders dan hang je er zo tussenin...................
    Ik heb de bekende allemaal al wel gehad (behalve moonkin)
    http://www.wow-europe.com(...)02150055013105010000
    Met deze heb ik veel plezier gehad...de laatste tijd volledig feral gegaan omdat de guild waar ik inzat is opgeheven.
    Ook daar ben ik 30/21 geweest totdat ik overstapte naar 20/31 omdat ik toch geen tijd meer had om te grinden.
    Gelukkig was het een free-spec guild...heerlijk en tot de disband stonden we 3e van de server in progressie.

    Sindsdien ben ik helemaal tegen "verplichte" builds
    pi_43819501
    Verplichte builds zijn ook onzin. Als je als guild ergens voor staat spec je toch wel hoe je je guild het meeste kunt helpen in progressie lijkt me.
    pi_43819645
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 14:12 schreef Elikian het volgende:
    Verplichte builds zijn ook onzin. Als je als guild ergens voor staat spec je toch wel hoe je je guild het meeste kunt helpen in progressie lijkt me.
    onzin is een groot woord. jullie hebben/zouden er geen problemen mee (hebben) als elke druid feral/balance specced is en elke warrior bloodthirst/MS, elke rogue Hemo, Elke hunter beastmastery, elke priest shadow elke pala "dmg"-build, elke shaman pvp-build, elke warlock SL.

    En ja dat kan als je iedereen hun gang laat gaan, al is het misschien een beetje overdreven maar zo kun je het zien.
    Welkom op FOK!
    pi_43819655
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 14:12 schreef Elikian het volgende:
    Verplichte builds zijn ook onzin. Als je als guild ergens voor staat spec je toch wel hoe je je guild het meeste kunt helpen in progressie lijkt me.
    Ik denk zelfs dat een guild waarbij niemand talentpoints gebruikt zelfs aardig ver kan komen
    Alles zal iets langer duren (de DPS ligt lager), 't gaat uiteindelijk om de tijd die je nodig hebt om onderdelen in het spel op te pakken.
    pi_43819721
    pvp
    pi_43819735
    Vandaar die verplichting


    Maarem Vylixan, moet je eens savonds meegaan met ZG, iedereen is daar zon beetje al vol van (melee) en zelfs foror's is al 2x gedrops...(waaronder 1x naar andere druid, log ja )
    Dussss.... ?
      donderdag 23 november 2006 @ 14:23:38 #34
    25889 Sitethief
    Fulltime Flapdrol
    pi_43819847
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 14:19 schreef Rann het volgende:
    Vandaar die verplichting


    Maarem Vylixan, moet je eens savonds meegaan met ZG, iedereen is daar zon beetje al vol van (melee) en zelfs foror's is al 2x gedrops...(waaronder 1x naar andere druid, log ja )
    log heeft forors?
    Mjah tijdgebrek, wie laat raids dan ook om 18:00 beginnen................
    Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
    Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
    pi_43819875
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 14:16 schreef Zosk het volgende:

    [..]

    onzin is een groot woord. jullie hebben/zouden er geen problemen mee (hebben) als elke druid feral/balance specced is en elke warrior bloodthirst/MS, elke rogue Hemo, Elke hunter beastmastery, elke priest shadow elke pala "dmg"-build, elke shaman pvp-build, elke warlock SL.

    En ja dat kan als je iedereen hun gang laat gaan, al is het misschien een beetje overdreven maar zo kun je het zien.
    stel je voor dat iedereen dat doet...kan niemand dan opeens meer een heal knop vinden?
    't is allemaal echt niet zo erg als dat iedereen het voor doet komen

    "onee, de feral druid healt nog maar 1100 ipv 1300 OMG!!1!1"
    pi_43819888
    19:00 is een mooie tijd om te beginnen
    Welkom op FOK!
    pi_43820185
    http://ctprofiles.net/3708531 tank spec atm. Ik heb alleen geen profile met mijn tank gear, zijn ongeveer 6 items die ik verwissel. edit: heb iets gemaakt, kijk maar .

    Kheb wel eens gebabbelt met die gl van sitethief, hele aparte kerel. Ook alle warlocks dienen impr hs+imp te hebben. Let wel, met sm/ruin stond ik #1 op de ragnaros fight (charts resetted voor het gevecht). Schijt aan hs/imp, je hebt maar 1 lock nodig met die talents maar die kon toevallig niet .

    Ik was vroeger full resto (31).
    pi_43820256
    Nieuw op dit forum, ergens een opsomming van gasten die hier op Fok zitten die WoW spelen? Hun character name, server, en hoe ver ze zijn met de guild waar ze in zitten?
    ....groot....
    pi_43820315
    tvp
    pi_43820509
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 14:37 schreef 2M2 het volgende:
    Nieuw op dit forum, ergens een opsomming van gasten die hier op Fok zitten die WoW spelen? Hun character name, server, en hoe ver ze zijn met de guild waar ze in zitten?
    Welkom
    Lijstje was er in deeltje 80 ofzo ergens... en voeg jezelf toe
    pi_43820581
    link lijstje ?
    Dussss.... ?
    pi_43820619
    yes plz

    dit forum is tering groot namelijk.
    ....groot....
    pi_43820632
    ik heb het al gezocht, kan het niet vinden. en te lui
    Welkom op FOK!
    pi_43820681
    Alliance

    Darksorrow server:

  • Necrodeath: Necrodeath (60 Rogue)
  • Necrodeath: Diinia (60 Priest)

    Eonar server:
  • _evenstar_: Evenstar (60 Warrior)
  • _evenstar_: rapunzel (60 Priest)

    Lightbringer server:
  • Pritt: Stuv (60 Gnome Mage)

    Stormscale server:
  • Takje: Takje (60 Gnome Mage)

    Trollbane server:
  • MisterJ.Lo: Achillias (60 Dwarf Hunter)
  • Zosk: Zosk (60 Night Elf Rogue)
  • Zosk: Tsar (60 Night Elf Druid)
  • Zosk: Po (60 Gnome Warrior)
  • R_o_N: Aliza (60 Human Priest)

    Twisting Nether server:
  • Mauro: Eldoi (lvl 60 Mage)
  • Mauro: Edloi (lvl 60 Warlock)
  • Migwi: Cyndane (60 Night Elf Hunter)
  • Migwi: Caraighan (60 Night Elf Warrior)
  • DjNivek: Recca (60 Human Warlock)
  • DjNivek: Madoka (60 Human Warrior)

    Quel'Thalas server:
  • Elikian: Clavemia (60 Mage)
  • Lyssa: Dementer (60 Mage)

    Horde

    Agamaggan server:

  • Mister_Monkeyman: ... (25 Troll Shaman) <--- nooob

    Ahn'Qiraj server:
  • Sitethief: Vylixan (lvl 60 Tauren Druid)

    Arathor server:
  • Molotov25: Molodeath (60 Rogue)

    Argent Dawn server:
  • Fratz: Luthiena (60 Priest)

    Deathwing server:
  • Viezerdt: Ltfocus (60 Undead Rogue)
  • Viezerdt: Royalcheese (60 Tauren Warrior)

    Dragonblight server:
  • Departak: Departack (60 Troll Mage)

    Dunemaul server:
  • Jimbo: MuertoMago
  • Gloeidoos: Deor

    Stonemaul server:
  • MisterJ.Lo: Achilliasl (60 Undead Rogue)

    Tarren Mill server:
  • Koffiegast: Kof (60 Orc Shaman)
  • PBateman1978: Nix (60 Undead Warlock)

    [ Bericht 5% gewijzigd door Zosk op 23-11-2006 14:57:34 ]
  • Welkom op FOK!
    pi_43820688
    ja maar...... ja maar..... dan moet ik zelf gaan zoeken...... en ik ben luierderder dan jij! Dus doe maar ff zoeken voor mij...... ok?
    ....groot....
    pi_43820694
    thanks
    ....groot....
    pi_43820729
    Ging snel dat vorige topic!
    pi_43820872
    al die niet-60 alts boeien me niet zo
    Welkom op FOK!
      donderdag 23 november 2006 @ 15:00:24 #49
    133629 Mauro
    Powered by Apple ©
    pi_43820935
    Jammer dat er geen horde op twisting nether zit :/

    Heb ik niks te ganken
    pi_43820937
    Ik zet mezelf wel ff hier neer, lekker offtopic, maar kan die andere lijst niet vinden........ dus.......

    Server: Aszune
    Guild: Prometheus (tot aan fearlina in Naxx)

    Borax, nelf hunter, lvl 60 (main)
    Borhax, gnome mage, lvl 60
    Boraxis, human priest, lvl 60

    CT-profiles links:
    Borax (Main)
    Borax (NR gear)
    Boraxis
    Borhax
    ....groot....
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')