het is op onze server allang begonnen.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:58 schreef muhahaha het volgende:
Bwl run vanavond afgelast, te weinig mensen/warriors ;/. Begint het gezeik nu al?
Ons guild is ook uitgedund de laatst. Van 200+ naar ongeveer 90quote:Op woensdag 22 november 2006 10:41 schreef Rann het volgende:
Hehe ik kan et me eerlijk gezegt niet zo voorstellen aangezien ik de most poster ben alZeker gemist ofzoiets...ach ja boeie
Slackers....moeten veel meer gestraft worden imho.....but ok....kijken hoever we vanavond komen...
dat heeft anderhalve week geduurd voordat iedereen weer terug was voor farm runs.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Bij ons komen er al mensen niet eens meer naar farm-runs.
Die is toch gewoon beschikbaar?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:43 schreef SvenM het volgende:
Iemand die weet wanneer Payed Character Transfer weer open gaat?
ja.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:56 schreef muhahaha het volgende:
Kun je alleen transferren met een credit card?
ja is idd jammer, ik zou ook best een char willen migratenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:19 schreef Rann het volgende:
mja opzich wel minder dat et niet met gewoon bankrekening kan........zoals gewoon betalen dat wel kan....
Das de gewone transfer, de payed transfer is wel gewoon beschikbaar.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:18 schreef SvenM het volgende:
The Character Move feature is currently closed. Please watch www.wow-europe.com for any announcements regarding the availability of Character Move.
We are looking into the possibility of allowing customers more freedom in transferring to realms of their choice in the future. No further details are currently available concerning this feature, but any new information (regarding this or similar services) will be posted on www.wow-europe.com as soon as it is available.
Go back to the previous page
Return to main
Volgens mij issie wel closed
dat is kut ja, ik ken het. Mijn moeder vertrouwd het nietquote:Op woensdag 22 november 2006 12:22 schreef muhahaha het volgende:
Ouders/vrienden/familie hebben er geen.
ja het is ook een beetje kansloos geregelt daar bij Blizz. maar dta is typisch Blizzquote:Op woensdag 22 november 2006 12:32 schreef muhahaha het volgende:
mja dan blijven we maar op die server he. gaar want ik kan wel via de bank extra tijd kopen om te spelen.
We komen jullie inhalenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:07 schreef DjNivek het volgende:
Wij hebben pas 1-2 echte oefenavonden op 4 Horsemen gehad, telkens te weinig warriors :/
Hierdoor hebben we Mograine dus pas op 17% en Thane op 35%. We slacken serieus te hard atm :/
Ik weet twee croc groepen die op een plek staan waar je ze kan kiten naar een plek waar je de ruimte hebt om ze rond te kiten en te slopen. Met epic mount en slow fall kan je ze alletwee tegelijk pullen, zonder volgens mij niet. Ook kan je de tigers doen, maar dan moeten wel alle patrols gecleared zijn dacht ik.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:44 schreef muhahaha het volgende:
Hoeveel croc groepjes kun je omleggen in zg? Klinkt interessant nl.
Je hebt 'm goed hard in z'n gezicht uitgelachen neem ik aan?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:58 schreef mini-lellan het volgende:
Vandaag probeerde een jongen uit me klas me over te halen om van WoW naar GW te gaan![]()
Het was zelfs warlock paradijs gisterenavond.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:56 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ik wacht al eeuwen op mn felheart horns.
Jullie komen net uit MC toch ?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:44 schreef muhahaha het volgende:
In eerste instantie hadden wij de hunters op de dragons en de shamans op de legionnaires maar die taktiek werkte voor ons niet, teveel chaos en als er een shammy werd gepakt hadden we een probleem. Verder mistte we ook een berg healers met het kiten. We hadden ook 1 persoon op de orb maar dat was volgens mij ook niet juist. Vanavond zetten we er wss. een reserve bij die het eventueel snel kan overnemen.
We gaan vanavond proberen om de mages en de legio's te mollen en alleen de dragons te kiten middels de hunters. Ik had ook voorgesteld om de warriors te laten kiten door de warriors en de shamans de mages te laten tanken omdat de mages vrij snel dood zijn maar dat moeten we nog zien. Ik hoop echt dat ie vanavond neer gaat, ik wil vael wel eens doen.
ik heb bloodfang belt 2 keer in mijn leven zien droppenquote:Op donderdag 23 november 2006 00:56 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Ik wacht al eeuwen op mn felheart horns.
quote:Op donderdag 23 november 2006 10:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik heb bloodfang belt 2 keer in mijn leven zien droppen![]()
Klopt, gisterenavond de 3e ragnaros kill. We hadden hem wel op 27% voor de eerste sons wavequote:Op donderdag 23 november 2006 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jullie komen net uit MC toch ?
Dan heb je volgens mij niet genoeg DPS om ook de Legionnaires af te maken, je wordt overlopen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |