ik zou mijn warr willen ruilen tegen elk andere class die er bestaat :pquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zou mijn lock best willen ruilen tegen een rogue
met t2/t2.5 mix mag ik hope anders verkoop ik me rogue zoquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:30 schreef Zosk het volgende:
ja dat snap ik, een lock verkoopt voor ¤150,- met t2/t2.5 mix en een rogue voor ¤350,-![]()
Ja, mits daggers.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:32 schreef koffiegast het volgende:
[..]
met t2/t2.5 mix mag ik hope anders verkoop ik me rogue zo
Daar komt dan dus bij dat CC effecten zoals Fear dus wel ENORM verkort worden nu, iedereen krijgt een dikke HP boost, dus dat argument is bullshit, want een lock kan dat ook niet meer. De damage scaled overal hetzelfde, alleen zijn dots wel gebuffed nu, en dat is ook terecht ook (zie het ook meer als een PvE boost hier, dots waren redelijk waardeloos in de meeste gevechten (er zijn uitzonderingen, zoals Anub'Rekhan).quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:24 schreef koffiegast het volgende:
mjah maar alles wat spellcasting interrupt bij warlock, schaadt mage nog meer. Feit is dat ik het ronduit belachelijk vind dat we in tbc het nog erger gaan krijgen tegenover casters...
maja dat wordt waarsch maar engi ook op dit char lvle
poly wordt ook generfed, en mage zijn sterke punten van snel nuken en veel dmg schaadt ook door de dikke hp boost van andere + het feit dat de damage zeer weinig scaled... (100 meer fireball ofzo...) tenminste zover nu aant uitzien is.
ice block/ice barrier zijn talents, ice barrier wellicht een leuke 30sec cd voor 1k, ice block 5 min cd.
fear werkt ook in mid battle, poly niet (behalve als je een instant cast er snel achteraan gooit, om bv een cast te interrupten)
Ik geef ze iig uitquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:54 schreef muhahaha het volgende:
Ik denk dat je die marks in 1.13 gewoon kunt inleveren, je hebt er immers voor *gewerkt*. Zeker ben ik niet tho.
jup + datzelfde zijn + niet verdwijnenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:01 schreef Zosk het volgende:
je kunt ze als het goed is gewoon bewaren, je kan er toch maar 20 hebben? die bedoelen jullie toch?![]()
Nu! Zodra ik er 3 heb, lever ik ze weer in voor repquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:56 schreef koffiegast het volgende:
[..]
geef je ze nu uit of in 1.13 ?;p
en groot gelijk heb jequote:Op dinsdag 21 november 2006 15:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nu! Zodra ik er 3 heb, lever ik ze weer in voor rep
maar elke keer dat schijt gedoe in AV heeft niemand zin in tenzij je nog exalted moet halen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:17 schreef muhahaha het volgende:
Je kunt beter 3 van elk hebben, levert meer rep/honor op.
In 20 minuten als je echt ff je best doet. En de n00bs niet de wolves lootenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:39 schreef muhahaha het volgende:
True maar tegenwoordig win je av in 30m mits je alliance bent.
damn dat herken ik al te goed.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
In 20 minuten als je echt ff je best doet. En de n00bs niet de wolves looten
EN HIJ IS DOOD ^^quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:31 schreef Mauro het volgende:
We gaan NU raggie proberen. We hebben de buffs van Ony en UBRS nu.
Dus het zou moeten lukken
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:37 schreef DjNivek het volgende:
Had je al gegratst
M'n alt nu op 2/8 T2
Vind er niks aan.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:23 schreef Elikian het volgende:
Big Gratz! Eerst Raggie kill is altijd een grote gebeurtenis! Netherwind Pants heb je vast niet gehad, anders had je dat wel gezegd hehe.
Op naar RAZORGORE.. sterkte
( maar Razorgore blijft een van de mooiste gevechten vind ik.)
Was met me lockje daarquote:Op woensdag 22 november 2006 01:23 schreef Elikian het volgende:
Big Gratz! Eerst Raggie kill is altijd een grote gebeurtenis! Netherwind Pants heb je vast niet gehad, anders had je dat wel gezegd hehe.
Op naar RAZORGORE.. sterkte
( maar Razorgore blijft een van de mooiste gevechten vind ik.)
TiYaD, het guild waar ik bij zit, heb ik vanaf het allereerst moment dat ze endgame gingen doen meegemaakt. Dus de eerst ZG-run (en uiteraard wipe), de eerst AQ20 en de eerst keer MC en Onyxia.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:52 schreef R_o_N het volgende:
Zucht, de eerste keer dat voor mij Neferian down ging was super
Dat gevoel dat je weken bezig bent geweest om dat te bereiken
Ony + Raggie had ik wat minder mee omdat ik dat pas voor elkaar kreeg bij al een Guild die dat op Farm had
Eerste keer MC in zal ik nooit vergeten trouwens ^^
Ene, LGreenleaf.. jij vanavond weer aq40 op me char ? hehe
imageshack doet het hier niet hequote:Op woensdag 22 november 2006 08:51 schreef Nealz het volgende:
WhoooThe Four Horseman eindelijk down!!!!!
[afbeelding]
Na 4 weken van frustatie , mensen die weg gingen of tot TBC gingen wachten is het dan eindelijk voor elkaar
2x Warrior Breastplate and 1x Soulstring.
Daarna even een kijken genomen bij de grote frost draak! :0 , wordt een leuke week![]()
gzquote:Op woensdag 22 november 2006 09:23 schreef Nealz het volgende:
Als 40 man zich volledig inzet , pots gebruikt, mensen met low HP een flask of the titans gebruikt, tanks hun taunts niet resisten ( dus een heleboel met 4/9 tier3 ) niemand dood gaat voor voids enz.. dan is die baas helemaal niet zo moeilijk
Kan ik nog een gz krijgen..gisteren hebben wij ze down gekregen
Had ik al lang gedaanquote:Op woensdag 22 november 2006 09:23 schreef Nealz het volgende:
Kan ik nog een gz krijgen..gisteren hebben wij ze down gekregen
/bashmode aanquote:Op woensdag 22 november 2006 09:23 schreef Rann het volgende:
Zo zitten wij nogsteeds @ raggy......
Op 1 of andere manier, altijd alsik meega, downen we de boss wel...alleen kheb et te druk[/egomode]
Ach ja, teveel slackers atm, guild heeft cleanup nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |