fatsoenlijke dagger rogue met pvp spec 2-shot jequote:Op dinsdag 21 november 2006 11:06 schreef Rann het volgende:
Nog nooit heeft ene rogue mij gepakt als ik weet dat ie in de buurt is...
en 9/10 keer ook niet als ie mij suprised als ik full mana/life heb
Ach zelfs een shammy kan jou aan,quote:
Je zit lekker water te drinken in een battleground oid. Rogue popt zijn zandalarian op met kingsfall/maexxna's fang/death's sting in mainhand. harbinger in zijn offhand, 2, misschien 3 leuke crits waardoor hij 4/5 cp heeft, dood. (ok 3-hit danquote:
Cheapshot > Gouge > Jij blinkt en staat 10 yards verderop stunned.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:37 schreef Rann het volgende:
rogue doet opener, blink, rogue is slowed/frozen.
aangezien het element of suprise is en een rogue vaak precies op zijn energy-tik wacht heeft hij een instant ambush/backstab van waarschijnlijk over de 3500 damage in totaalquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:37 schreef Rann het volgende:
rogue doet opener, blink, rogue is slowed/frozen.
4400 maar?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:53 schreef muhahaha het volgende:
Ik hang altijd achterover als mijn mage een pauze neem, kom nou kan mij die rogue schele. Ik relog mijn lock en hunt die kloterogue gewoon down. Felhunter ftw
. Oja hij kan mijn lock ook wel pwnen maar dan moet ie wel redelijke gear hebben want hij moet door 4400hp heen zagen.
een fatsoenlijke rogue doet mét zandalarian hero charm unbuffed een ambush van 2k+ en dan nog eens een backstab van 1500 ofzo, dus als de rogue het juist timed met zijn energy tik ben je echt zo doodquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:55 schreef Rann het volgende:
gouge is een incapicate effect iirc![]()
Kheb echt nog nooit een rogue gehad die blink goug-ed...
Bij mij moet ie door 3600 hp heenzagen....
Nee hoor. is niet weinigquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:06 schreef muhahaha het volgende:
Ja. Das unbuffed. Vind je dat weinig dan? We hebben net mc afgerond en ik heb nog geen tier2.
402 ex shadowquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:19 schreef muhahaha het volgende:
Ja maar hoeveel +dmg heb je dan want daar heb ik mijn focus op gelegd. Volledige gebuffed ga ik richting de 5500 meen ik. Ik heb unbuffed +407 dmg. (incl sh dmg).
Zegt meer over de tanks dan eigenlijk?!quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee hoor. is niet weinig
Ik heb er belachelijk veel namelijk. 2k meer dan de andere locks. Zelfs meer dan de tanks
Volledig gebufd en met staminagear aan zit ik op ruim 7.5k HP
Arcanist is echt niet zo slecht. Hebben behoorlijke resistances, en goeie setbonussen vind ik. Maar ik ben dan ook puur PvE specced, en daar is Arcanist ook voor bedoeld. Ik heb 0 lifetime kills, dus ik heb geen idee wat je voor PvP nodig hebt. De setbonussen op Arcanist zijn beter dan die op Netherwind vind ik.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:07 schreef Rann het volgende:
Net als arcanist...
Maar serieus, laat ik et dna zo zeggen, het is nog nooit een rogue bij mij gelukt
Neuh.. Die heeft veeeeeeel meer armor dan dat ik heb.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:10 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Zegt meer over de tanks dan eigenlijk?!
Dat is dan ook maar een noob. Want als jij zit betekent dat een gegarandeerde critical hit. En een Multi-Shot crit doet ook pijn (Aimed Shot duurt te lang als je geen NE met Shadowmeld bent, aangezien je tegenstander meteen ziet dat je 'm target en kan opspringen, stealthen, ice blocken, death coilen of whatever). En Mages hebben niet genoeg hp om een verassingsaanval af te slaan als je 't goed doetquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:58 schreef muhahaha het volgende:
btw zosk das nie helemaal waar, een hunter probeerde me te jumpen in tanaris toen ik zat te drinken maar hij werd gepwned.
Neh, de tanks hebben geen Demonic Embracequote:Op dinsdag 21 november 2006 13:10 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Zegt meer over de tanks dan eigenlijk?!
Locks hebben alleen maar Howl of terror en fear :/quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:06 schreef muhahaha het volgende:
Koffie, mages hebben meer defense spells. Ik noem ice block, ice barrier, frost nova, sheep, blink.
Skills?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:51 schreef muhahaha het volgende:
No wai zosk!. Alhoewel gear belangrijker schijnt te zijn dan skills.
Hebben we allemaal gehad. Wees gerust, die fast gaat over... zodra je verslaafd bentquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:06 schreef Kemania het volgende:
Ben zo stom geweest om voor 2 euro's een 14 dagen Trial aan te schaffen. Ben nu al bang dat ik verslaafd eraan ga raken...
feit is dat je aan fear meer hebt dan poly.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:07 schreef Mauro het volgende:
[..]
Locks hebben alleen maar Howl of terror en fear :/
3 set bonus voor NW is decrease threat .. daar heb je dus inderdaad niks aan, omdat je toch al niet overnuked (ben ook frostquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:24 schreef Rann het volgende:
no way Elikian
Alle gear die ik nu heb verzameld pre BWl...is echt veel beter dan arcanist... zo ook de set bonussen
3: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 18.
5: Decreases the magical resistances of your spell targets by 10.
8: Decreases the threat generated by your spells by 15%.
Dan ga ik toch echt liever voor netherwind....Ik krijg nu toch all nooit agro met full nukeage(frost spec
)
Fear wordt keihard generfed in TBC.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:12 schreef koffiegast het volgende:
[..]
feit is dat je aan fear meer hebt dan poly.
Ik noem hoge hp ook defense, drain life/siphon(manier voor hp gain) deathcoil en vooral de speelstijl van warlock brengt ook goeie mogelijkheden om dmg te vermijden: dot en ren weg.
mage moet je telkens stilstaan, alle defense vermijdt niet dat je tegenstander iets kan doen. frostnova/slow/chill, iedereen kan nog steeds iets doen. probeer dat maar met fear/deathcoil/howl.
snap je?:D zo zie ik het
blink is idd een zeer mooie spell, probleem is dat het vaak bugged, en soms slechts alleen 1 meter verder schopt.
ice barrier en ice block zijn beide talents bovendien. Maja ik verwacht als het zo eruit gaat zien voor fire, dat ik waarsch frost/arcane spec in tbc
ALLEEN MAAR!?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:07 schreef Mauro het volgende:
[..]
Locks hebben alleen maar Howl of terror en fear :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |