Ja hij was nog wel vriendelijk, met zijn je mag wel zeggen dat ik je keihard genomen hebt als je je daardoor beter voeltquote:
© Matt Albie.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:36 schreef Symer het volgende:
Waar is deze TT ook alweer van?
Oh ja! Ik dacht al, ik heb het iemand horen zeggen maar ik kon me niet meer voor de geest halen wie dat was.quote:
Wie? ik kom hooguit op 1 (die linksonder), maar die komt me ook bekend voor.quote:Op zondag 26 november 2006 22:25 schreef rena het volgende:
Toffe OPMaar ik zie 2 mensen die ik niet ken
![]()
Da's toch die leraar die vriend was van Lorelai en waar ze mee ging trouwen (ben naam kwijt, Matt of zoietsquote:Op zondag 26 november 2006 22:34 schreef rena het volgende:
En die linksonder, de 3e. Die ken ik ook niet![]()
![]()
De schrijvers weten geen één van Rory's vriendjes leuk te maken. Dean was niet leuk, Jess was niet leuk (toen hij series regular was dan, nu als guest star die af en toe een cameo maakt is hij wel okay. Stuk volwassener geworden en zo) en Logan is niet leuk. De enige potentiėle love interest voor Rory die nog een beetje leuk was is Marty, maar dat kwam dan weer van maar één kant omdat hij voor koningin Rory niet spannend genoeg was of zo. Tsja.quote:Op zondag 26 november 2006 20:01 schreef Geeranne het volgende:
Wat is dat toch met die Jess? Logan is 100 keer knapper en leuker.![]()
Dat is Digger Stiles, series regular in seizoen 4.quote:Op maandag 27 november 2006 00:11 schreef Wombcat het volgende:
Nu nog iemand die degene linksonder kan herkennen.
Met dat steriele huis, behalve de logeerkamer waar Lorelai moest liggen omdat Digger anders niet kon slapen ofzo, en die maffe hondquote:Op maandag 27 november 2006 12:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Digger ja, waar Lorelai nog een tijdje een relatie mee had voor luke
Ja, lekker absurd, dat is nou typisch Gilmore Girls wat ik in het afgelopen seizoen veel te weinig heb gezien.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:52 schreef B.A.Trix het volgende:
Vond het ontzetend grappig dat toen oma weg was , iedereen naar de kerk aan het rennen was..![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 11:14 schreef Radobe het volgende:
Oei, oei, wat een pijnlijk moment van Lorelai met die toast![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, lekker absurd, dat is nou typisch Gilmore Girls wat ik in het afgelopen seizoen veel te weinig heb gezien.
Die quote van haar klopt trouwens niet, want eerder zij ze dat je 28 jaar getrouwd was. Maar haar dochter is 22quote:Op woensdag 29 november 2006 14:32 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Inderdaad.
Miss Kim: You're just going to have to do it. Hopefully if you're lucky like me you'll only have to do it once.![]()
![]()
Nou ja ze heeft natuurlijk niet echt gezegd dat er geneukt moest worden he 'There are rewards that come with this job but there are also sacrifices. There are things you are going to have to do' ..........................................quote:Op woensdag 29 november 2006 14:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die quote van haar klopt trouwens niet, want eerder zij ze dat je 28 jaar getrouwd was. Maar haar dochter is 22Ja, of ze hebben 6 jaar gewacht met het consumeren van het huwelijk
Weet je dat ik mij dat ook afvroeg deze aflevering.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:19 schreef amaranta het volgende:
Waar is de vader van Lane eigenlijk???????
Ik kan me niet voorstellen dat Mrs Kim gescheiden is.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:22 schreef Nesle het volgende:
[..]
Weet je dat ik mij dat ook afvroeg deze aflevering.
Het is toch een wonder.![]()
Goh.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Lane's father lives with Lane and her mother, but never appears in the show.
IMDB Trivia
Hmm.. apartquote:Op woensdag 29 november 2006 20:39 schreef alwaysthebest het volgende:
IMDB Trivia
Outcast_within is the invissible hunchback who lives in the sewers under stars hollow, but never appears in the showquote:Op woensdag 29 november 2006 20:39 schreef alwaysthebest het volgende:
IMDB Trivia
Die is wel een paar keer in beeld geweest. Laatste seizoen volgens mij.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:33 schreef Aventura het volgende:
Net zoals in The Nanny dus. Frans vader Morty is wel gewoon aanwezig, maar verschijnt nooit in de show
Ja toen waren ze samen uit eten en vertelde hij dat hij vreemd ging.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die is wel een paar keer in beeld geweest. Laatste seizoen volgens mij.
Sylvia was aan het flirten met de slager, die man niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja toen waren ze samen uit eten en vertelde hij dat hij vreemd ging.
En buiten dat wordt 'ie (Morty) wel genoemd (op zo'n manier dat 'ie duidelijk aanwezig is), dat is met Mr. Kim nooit. Zelfs als het over hem gaat, zit je je nog af te vragen of 'ie nog leeft.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die is wel een paar keer in beeld geweest. Laatste seizoen volgens mij.
preciesquote:Op zaterdag 2 december 2006 07:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En buiten dat wordt 'ie (Morty) wel genoemd (op zo'n manier dat 'ie duidelijk aanwezig is), dat is met Mr. Kim nooit. Zelfs als het over hem gaat, zit je je nog af te vragen of 'ie nog leeft.
Dat is ze nu toch nog??quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:41 schreef Aventura het volgende:
Jee wat is er met de actrice die Lorelai speelt gebeurd? Die was altijd zo slank..
Is mij ook opgevallen! Vooral met die strakke truitjes van der, dan is dat middel echt niet meer zo slank.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:09 schreef Aventura het volgende:
Hm nee hoor ze is veel steviger dan normaal, vooral d'r middel en bovenbenen en heupen. Misschien is ze wel zwanger?
Vond ik ook!quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:23 schreef amaranta het volgende:
rory ziet er zwanger uit
Wat hebben ze er nu eigenlijk mee gedaan dan om er vanaf te komen?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:08 schreef Markeerstift het volgende:
En die Sookie en Jackson![]()
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze er een beetje van zouden bewaren om er wel brownies van te maken !
science project,quote:Op woensdag 13 december 2006 12:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoe komt Luke ineens aan een dochter?
En nu even serieus?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:27 schreef outcast_within het volgende:
[..]
science project,
super slim meisje kwam diner binnen gelopen, mag ik een haar sample tis voor een school project.
3 mogelijke vaders neem ik een sample en dan ga ik dna checken.
bleek dus dat luke het was
logisch toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:25 schreef amaranta het volgende:Rory, Gigi...... ben benieuwd hoe de volgende gaat hetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is maar een hersenspinsel hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rory, Gigi...... ben benieuwd hoe de volgende gaat heten![]()
Lorelai en Christopherquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:30 schreef Geartsjuh het volgende:
Lorelai en Christopher. Waarom nou?
haha, dat dacht ik ook toen ik haar zag staan....chloe obrianquote:
Serieus?quote:
Ik denk dat heel weinig mensen het mee hebben gekregen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:50 schreef Wombcat het volgende:
niet veel reacties na een toch best wel schokkende aflevering
Nee, maar de week daarvoor volgens mij ook. Dit volgde netjes de aflevering van het vorige seizoen opquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:16 schreef Nesle het volgende:
Volgens mij heb ik het vorige week gemist? Ik snapte er niks van![]()
Christopher en Lorelai? en de ruzie met Luke?![]()
Was er vorige week wel dan?
En die af heb ik dan waarsch gemist...quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:23 schreef GI het volgende:
[..]
Nee, maar de week daarvoor volgens mij ook. Dit volgde netjes de aflevering van het vorige seizoen op
Lorelai zette Luke voor het blok: of direct trouwen of helemaal niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
En die af heb ik dan waarsch gemist...
Hadden ze toen echt bommende ruzie?
Ah, bedankt!quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lorelai zette Luke voor het blok: of direct trouwen of helemaal niet.
Luke wilde dat niet ivm April...dus is Lorelai naar haar ex gegaan en heeft met hem de nacht doorgebracht
Ik heb er gemengde gevoelens bij.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zouden ze nog bij elkaar komen? Zoals het ging hoeft het voor mij niet..
dit is ook ongeveer wat ik dachtquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:12 schreef DarkElf het volgende:
luke is een onhandige zak hooi die idd niet prettig deed de laatste maanden maar blijkbaar gewoon een eye opener nodig had.
er is allang bekend dat luke niet eenmaal niet snel is met emotionele kwesties, hoe ontzettend frustrerend dat ook is.
Lorelei is een sloerie dat ze dan maar naar christopher rent
eniewee, blijkbaar horen ze dus niet bij elkaar, anders had ze hem wel tijd gegeven na die tirade en niet meteen in christophers armen gejumpt en had hij de afgelopen maanden ook aan haar gedacht ipv alleen aan zichzelf en april... (smoesje ivm bindingsangst?)
Dat zat al goed, alleen is Luke daar te laat achter gekomenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat een aflevering zeg.. pff en dan vooral het eind
Ook vond ik het stukje met die raket zeer grappig en de onderbroeken
Ik verheug me alweer onwijs op volgende week! Zal het nog goed komen met de bindingsangst van Lorelai?
nee, de eerste van 7quote:Op zondag 7 januari 2007 11:06 schreef a-nn-et het volgende:
YAY!!!!
Ik liep onwijs achter met GG kijken, heel irritant. Maar ik heb de hele dvd van seizoen 6 gedownload en loop zowaar weer bij! Ik heb gisteren net de laatste gekeken: 6.22 die eindigt met Lorelai en Chris in bed.
(Waar ik erg boos van werd, want natuurlijk gaat Luke eerst heel hard stressen en nu zeggen dat ie toch wil trouwen en heeft zij het uiteindelijk weer verpest... GROM... Maar goed, Chris is ook wel leuk.
En hoe zit t nu met Rory en Logan dan?? GRRR Ik dacht dat dat een aflopende zaak was, hij maakt haar toch niet echt gelukkig dacht ik... maar ben benieuwd hoe het verder gaat nu hij in Londen zit en of we Jess misschien vaker gaan zien... BEN BENIEUWDMaar dat allemaal terzijde.)
Alleen staat er op de Net 5 site: "NB: vanaf dinsdag 2 januari worden er nieuwe afleveringen uit seizoen 7 uitgezonden. "
Maar aan wat ik van jullie lees, hebben jullie afgelopen dinsdag (2 jan dus) ook de laatste van seizoen 6 gezien. TOCH???
Nee afgelopen dinsdag hebben we de eerst van seizoen 7 gezienquote:Op zondag 7 januari 2007 11:06 schreef a-nn-et het volgende:
YAY!!!!
Ik liep onwijs achter met GG kijken, heel irritant. Maar ik heb de hele dvd van seizoen 6 gedownload en loop zowaar weer bij! Ik heb gisteren net de laatste gekeken: 6.22 die eindigt met Lorelai en Chris in bed.
(Waar ik erg boos van werd, want natuurlijk gaat Luke eerst heel hard stressen en nu zeggen dat ie toch wil trouwen en heeft zij het uiteindelijk weer verpest... GROM... Maar goed, Chris is ook wel leuk.
En hoe zit t nu met Rory en Logan dan?? GRRR Ik dacht dat dat een aflopende zaak was, hij maakt haar toch niet echt gelukkig dacht ik... maar ben benieuwd hoe het verder gaat nu hij in Londen zit en of we Jess misschien vaker gaan zien... BEN BENIEUWDMaar dat allemaal terzijde.)
Alleen staat er op de Net 5 site: "NB: vanaf dinsdag 2 januari worden er nieuwe afleveringen uit seizoen 7 uitgezonden. "
Maar aan wat ik van jullie lees, hebben jullie afgelopen dinsdag (2 jan dus) ook de laatste van seizoen 6 gezien. TOCH???
ow kutkutkutquote:Op zondag 7 januari 2007 11:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
nee, de eerste van 7
(als die waar lorelai in bed bij chris eindigt de laatste van 6 is tenminste, want dinsdag begon met lorelai in bed bij chris)
rory kreeg een raket van logan, die stond voor eeuwige liefde, ontdekte ze na lang nadenken.quote:
Ze zijn op huwelijksreis toch?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:40 schreef IV_Xample het volgende:
ben trouwens ook wel benieuwd naar de verhaallijn van zack en lane
hoe dat als getrouwd stel gaat, daar heb je eigenlijk niets meer van gezien nadat ze getrouwd zijn..
quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:44 schreef Rhanna het volgende:
Is er nergens een topic voor die uberleuke serie die erna komt? What about Brian?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:36 schreef Michellee het volgende:
Chris is echt lief
nee dķt is een wijvenopmerking: Chris heeft iig geldquote:
dat was leuk idd, die verandering bij zack toen lane vertelde dat ze er niet zo blij mee was, hij kwam helemaal losquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:26 schreef IV_Xample het volgende:
nou ik vond zack en lane ook wel meesterlijk
vooral zack: brian this, brian that
terwijltie het eigenlijk over zichzelf had....
hahahaha
Eeeeeehm.......quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:57 schreef Rhanna het volgende:
Queen Bee. Post al die rottige kutposts eens in 1 post
Aandachttrekker
Dude, dat kan echt nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
ook aan het kijken...vorige week gemist![]()
Had het laten opnemen net als what about Brian....dus vrijdag ging ik er helemaal voor zitten, had ik alleen geluid en geen beeld....en toen en toen en toen moest ik bijna huilenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dude, dat kan echt niet
Zijn al wel een paar leuke opmerkingen geweest vandaag
Laten opnemen, doe je goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Had het laten opnemen net als what about Brian....dus vrijdag ging ik er helemaal voor zitten, had ik alleen geluid en geen beeld....en toen en toen en toen moest ik bijna huilen![]()
Looks van Luke en de romantische ideetjes van Chris combineren en je hebt de perfecte manquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:12 schreef DarkElf het volgende:
kijk en dat is het grote verschil tussen chris en Luke:
chris snapt hoe je een vrouw verovert.. dat heeft luke nooit gesnapt
Nou, ik vind Chris met zn korte haar welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Looks van Luke en de romantische ideetjes van Chris combineren en je hebt de perfecte man![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:18 schreef DarkElf het volgende:
luke is wel mannelijk enzo maar is er ook zo eentje die blijft hangen in zijn flanel en halfgeschoren gezicht... jarenlang tot ie grijs is of ouder..
chris is veel frisser en aantrekkelijker
genomen? in welke manier bedoel je datquote:Op zondag 4 februari 2007 13:52 schreef Billy_Mack het volgende:
dankzij mijn vriendin ben ik deze serie leuk gaan vinden!Ik vind de hele Ivy League/New England sfeer eromheen wel geinig
Die Roroy wordt alleen te weinig genomen!!!
Daarmee ondersteun je wel mijn stelling dat het steeds minder leuk wordtquote:Op donderdag 8 februari 2007 07:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben het vergetenOkay ik lieg, ik was in slaap gevallen
Neequote:Op donderdag 8 februari 2007 07:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daarmee ondersteun je wel mijn stelling dat het steeds minder leuk wordt
jaja, wel een sletje he die Roryquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:57 schreef Wombcat het volgende:
Rory ontfermde zich over hem.
dat mens was ergquote:Op donderdag 8 februari 2007 07:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb het gister gekeken! Was een grappige uitzending.. met die zwemlerares was grappig!
Ik geef je wel een schop onder je virtuele kont als het tijd isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga proberen vanavond wakker te blijven
Waar blijft die schop?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik geef je wel een schop onder je virtuele kont als het tijd is![]()
Ja, hoezo zei Lorelai toen "Om 11 uur is er niks open, waarom denk je om 5 uur wel"quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef Fannetje het volgende:
Oh my, dit was wel weer een erg gave aflevering! Mrs Hayden!
Wel een beetje raar dat ze om 4.00 wakker worden in Parijs, vervolgens eerst nog proberen te slapen, vervolgens door de stad wandelen, sex hebben in het hotel, douchen, naar het restaurant lopen en dat het dan pas 5.00 is. Dat hebben ze wel erg snel gedaan allemaal
ze werd wakker, keek uit het raam en zei; het is vier uurquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, hoezo zei Lorelai toen "Om 11 uur is er niks open, waarom denk je om 5 uur wel"
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze werd wakker, keek uit het raam en zei; het is vier uur
daarom
Zackquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Lane en Zack...die brengen toch wel de meeste fun in de serie tegenwoordig hoor![]()
Rory vertelde Lorelei dat ze er alleen maar moeite mee had omdat ze niet bij de bruiloft was.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:26 schreef Aventura het volgende:
Hoe eindigde het nou, ik miste de laatste minuten...
Nee, dat weet hij nog niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou was ik bij het eind even afgeleid. Zat leuk te treuren omdat Lorelai nu getrouwd was?
Inderdaad, volgens mij ookquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:46 schreef nebelung het volgende:
Volgens mij ging hem op het eind, toen hij die film zag, een lichtje op. Nadat hij die ring had gezien.
Ja, in de vorige aflevering. Chris vroeg haar ten huwelijk in Parijsquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Chris en Lorelai zijn getrouwd ?!
Nou, het huwelijk is tussen de twee afleveringen gebeurd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef Miss_Baksel het volgende:
[..]
Ja, in de vorige aflevering. Chris vroeg haar ten huwelijk in Parijs
Ze hebben het anders een recordaantal maanden achter elkaar uitgezonden (gewoon verder gegaan met seizoen 7 ipv gestopt tussendoor) dus vaag dat je er nu pas weer in zit dan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:01 schreef Fannetje het volgende:
Yep, ik vrees van wel. Jammer, ik zat er net weer een beetje in.
http://net5.sbs.nl/modules.php?name=net5_programma&site=net5programma&pid=20quote:Voorlopig zijn er geen afleveringen te zien van de 'Gilmore Girls'.
Jahhh tof truitje was datquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Heeft iemand toevallig een still van het truitje dat Lorelai droeg? Die doodskop met breipennen? Ik vond hem geweldig
Nah, ik heb seizoen 6 op internet gevolgd, de Amerikaanse afleveringen dus.. en ben pas vanaf seizoen 7 weer op net 5 gaan kijken. En ik vond er een aantal minder boeiende afleveringen tussen zitten, de laatste paar vond ik pas weer echt goed.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:33 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ze hebben het anders een recordaantal maanden achter elkaar uitgezonden (gewoon verder gegaan met seizoen 7 ipv gestopt tussendoor) dus vaag dat je er nu pas weer in zit dan.
Klikquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Heeft iemand toevallig een still van het truitje dat Lorelai droeg? Die doodskop met breipennen? Ik vond hem geweldig
Jaaaquote:Op zondag 15 april 2007 20:05 schreef Susie het volgende:
29 mei gaan ze weer van start!! Helaas staat er niet bij welke aflevering....
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef Q. het volgende:
In Amerika is nog één aflevering te gaan, daar wordt volgende week de allerlaatste aflevering uitgezonden. GG is dus binnenkort definitief voorbij..
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef Q. het volgende:
In Amerika is nog één aflevering te gaan, daar wordt volgende week de allerlaatste aflevering uitgezonden. GG is dus binnenkort definitief voorbij..
http://www.nu.nl/news/106(...)r_Gilmore_Girls.htmlquote:
quote:Einde in zicht voor Gilmore Girls
Uitgegeven: 4 mei 2007 10:00
AMSTERDAM - Na zeven seizoenen komt er een einde aan de komische dramaserie Gilmore Girls. Op 15 mei wordt in Amerika de laatste aflevering uitgezonden van de serie over een prettig gestoorde moeder en dochter in een klein Amerikaanse stadje.
Gilmore Girls, met hoofdrollen voor Lauren Graham en Alexis Bledel, had het zevende seizoen met tegenvallende kijkcijfers te kampen.
Fans uitten hun teleurstelling over het vertrek van Amy Sherman-Palladino, de bedenkster en schrijfster van de serie, die deze na het zesde seizoen vaarwel zei vanwege onenigheden over haar contract.
Dialogen
De langlopende serie over het wel en wee van Lorelai en Rory Gilmore staat bekend om de razendsnelle dialogen en de vele komische verwijzingen naar popcultuur, politiek en geschiedenis. In Nederland wordt de serie uitgezonden door Net 5.
wtfquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef Q. het volgende:
Bahquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:41 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/106(...)r_Gilmore_Girls.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |