Daarmee ondersteun je wel mijn stelling dat het steeds minder leuk wordtquote:Op donderdag 8 februari 2007 07:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben het vergetenOkay ik lieg, ik was in slaap gevallen
Neequote:Op donderdag 8 februari 2007 07:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daarmee ondersteun je wel mijn stelling dat het steeds minder leuk wordt
jaja, wel een sletje he die Roryquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:57 schreef Wombcat het volgende:
Rory ontfermde zich over hem.
dat mens was ergquote:Op donderdag 8 februari 2007 07:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb het gister gekeken! Was een grappige uitzending.. met die zwemlerares was grappig!
Ik geef je wel een schop onder je virtuele kont als het tijd isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga proberen vanavond wakker te blijven
Waar blijft die schop?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik geef je wel een schop onder je virtuele kont als het tijd is![]()
Ja, hoezo zei Lorelai toen "Om 11 uur is er niks open, waarom denk je om 5 uur wel"quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef Fannetje het volgende:
Oh my, dit was wel weer een erg gave aflevering! Mrs Hayden!
Wel een beetje raar dat ze om 4.00 wakker worden in Parijs, vervolgens eerst nog proberen te slapen, vervolgens door de stad wandelen, sex hebben in het hotel, douchen, naar het restaurant lopen en dat het dan pas 5.00 is. Dat hebben ze wel erg snel gedaan allemaal
ze werd wakker, keek uit het raam en zei; het is vier uurquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, hoezo zei Lorelai toen "Om 11 uur is er niks open, waarom denk je om 5 uur wel"
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze werd wakker, keek uit het raam en zei; het is vier uur
daarom
Zackquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Lane en Zack...die brengen toch wel de meeste fun in de serie tegenwoordig hoor![]()
Rory vertelde Lorelei dat ze er alleen maar moeite mee had omdat ze niet bij de bruiloft was.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:26 schreef Aventura het volgende:
Hoe eindigde het nou, ik miste de laatste minuten...
Nee, dat weet hij nog niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou was ik bij het eind even afgeleid. Zat leuk te treuren omdat Lorelai nu getrouwd was?
Inderdaad, volgens mij ookquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:46 schreef nebelung het volgende:
Volgens mij ging hem op het eind, toen hij die film zag, een lichtje op. Nadat hij die ring had gezien.
Ja, in de vorige aflevering. Chris vroeg haar ten huwelijk in Parijsquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Chris en Lorelai zijn getrouwd ?!
Nou, het huwelijk is tussen de twee afleveringen gebeurd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef Miss_Baksel het volgende:
[..]
Ja, in de vorige aflevering. Chris vroeg haar ten huwelijk in Parijs
Ze hebben het anders een recordaantal maanden achter elkaar uitgezonden (gewoon verder gegaan met seizoen 7 ipv gestopt tussendoor) dus vaag dat je er nu pas weer in zit dan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:01 schreef Fannetje het volgende:
Yep, ik vrees van wel. Jammer, ik zat er net weer een beetje in.
http://net5.sbs.nl/modules.php?name=net5_programma&site=net5programma&pid=20quote:Voorlopig zijn er geen afleveringen te zien van de 'Gilmore Girls'.
Jahhh tof truitje was datquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Heeft iemand toevallig een still van het truitje dat Lorelai droeg? Die doodskop met breipennen? Ik vond hem geweldig
Nah, ik heb seizoen 6 op internet gevolgd, de Amerikaanse afleveringen dus.. en ben pas vanaf seizoen 7 weer op net 5 gaan kijken. En ik vond er een aantal minder boeiende afleveringen tussen zitten, de laatste paar vond ik pas weer echt goed.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:33 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ze hebben het anders een recordaantal maanden achter elkaar uitgezonden (gewoon verder gegaan met seizoen 7 ipv gestopt tussendoor) dus vaag dat je er nu pas weer in zit dan.
Klikquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Heeft iemand toevallig een still van het truitje dat Lorelai droeg? Die doodskop met breipennen? Ik vond hem geweldig
Jaaaquote:Op zondag 15 april 2007 20:05 schreef Susie het volgende:
29 mei gaan ze weer van start!! Helaas staat er niet bij welke aflevering....
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef Q. het volgende:
In Amerika is nog één aflevering te gaan, daar wordt volgende week de allerlaatste aflevering uitgezonden. GG is dus binnenkort definitief voorbij..
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef Q. het volgende:
In Amerika is nog één aflevering te gaan, daar wordt volgende week de allerlaatste aflevering uitgezonden. GG is dus binnenkort definitief voorbij..
http://www.nu.nl/news/106(...)r_Gilmore_Girls.htmlquote:
quote:Einde in zicht voor Gilmore Girls
Uitgegeven: 4 mei 2007 10:00
AMSTERDAM - Na zeven seizoenen komt er een einde aan de komische dramaserie Gilmore Girls. Op 15 mei wordt in Amerika de laatste aflevering uitgezonden van de serie over een prettig gestoorde moeder en dochter in een klein Amerikaanse stadje.
Gilmore Girls, met hoofdrollen voor Lauren Graham en Alexis Bledel, had het zevende seizoen met tegenvallende kijkcijfers te kampen.
Fans uitten hun teleurstelling over het vertrek van Amy Sherman-Palladino, de bedenkster en schrijfster van de serie, die deze na het zesde seizoen vaarwel zei vanwege onenigheden over haar contract.
Dialogen
De langlopende serie over het wel en wee van Lorelai en Rory Gilmore staat bekend om de razendsnelle dialogen en de vele komische verwijzingen naar popcultuur, politiek en geschiedenis. In Nederland wordt de serie uitgezonden door Net 5.
wtfquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef Q. het volgende:
Bahquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:41 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/106(...)r_Gilmore_Girls.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |