Inderdaad, volgens mij ookquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:46 schreef nebelung het volgende:
Volgens mij ging hem op het eind, toen hij die film zag, een lichtje op. Nadat hij die ring had gezien.
Ja, in de vorige aflevering. Chris vroeg haar ten huwelijk in Parijsquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Chris en Lorelai zijn getrouwd ?!
Nou, het huwelijk is tussen de twee afleveringen gebeurd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:07 schreef Miss_Baksel het volgende:
[..]
Ja, in de vorige aflevering. Chris vroeg haar ten huwelijk in Parijs
Ze hebben het anders een recordaantal maanden achter elkaar uitgezonden (gewoon verder gegaan met seizoen 7 ipv gestopt tussendoor) dus vaag dat je er nu pas weer in zit dan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:01 schreef Fannetje het volgende:
Yep, ik vrees van wel. Jammer, ik zat er net weer een beetje in.
http://net5.sbs.nl/modules.php?name=net5_programma&site=net5programma&pid=20quote:Voorlopig zijn er geen afleveringen te zien van de 'Gilmore Girls'.
Jahhh tof truitje was datquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Heeft iemand toevallig een still van het truitje dat Lorelai droeg? Die doodskop met breipennen? Ik vond hem geweldig
Nah, ik heb seizoen 6 op internet gevolgd, de Amerikaanse afleveringen dus.. en ben pas vanaf seizoen 7 weer op net 5 gaan kijken. En ik vond er een aantal minder boeiende afleveringen tussen zitten, de laatste paar vond ik pas weer echt goed.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:33 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ze hebben het anders een recordaantal maanden achter elkaar uitgezonden (gewoon verder gegaan met seizoen 7 ipv gestopt tussendoor) dus vaag dat je er nu pas weer in zit dan.
Klikquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Heeft iemand toevallig een still van het truitje dat Lorelai droeg? Die doodskop met breipennen? Ik vond hem geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |