Daarmee ondersteun je wel mijn stelling dat het steeds minder leuk wordtquote:Op donderdag 8 februari 2007 07:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben het vergetenOkay ik lieg, ik was in slaap gevallen
Neequote:Op donderdag 8 februari 2007 07:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daarmee ondersteun je wel mijn stelling dat het steeds minder leuk wordt
jaja, wel een sletje he die Roryquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:57 schreef Wombcat het volgende:
Rory ontfermde zich over hem.
dat mens was ergquote:Op donderdag 8 februari 2007 07:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb het gister gekeken! Was een grappige uitzending.. met die zwemlerares was grappig!
Ik geef je wel een schop onder je virtuele kont als het tijd isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga proberen vanavond wakker te blijven
Waar blijft die schop?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik geef je wel een schop onder je virtuele kont als het tijd is![]()
Ja, hoezo zei Lorelai toen "Om 11 uur is er niks open, waarom denk je om 5 uur wel"quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef Fannetje het volgende:
Oh my, dit was wel weer een erg gave aflevering! Mrs Hayden!
Wel een beetje raar dat ze om 4.00 wakker worden in Parijs, vervolgens eerst nog proberen te slapen, vervolgens door de stad wandelen, sex hebben in het hotel, douchen, naar het restaurant lopen en dat het dan pas 5.00 is. Dat hebben ze wel erg snel gedaan allemaal
ze werd wakker, keek uit het raam en zei; het is vier uurquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, hoezo zei Lorelai toen "Om 11 uur is er niks open, waarom denk je om 5 uur wel"
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze werd wakker, keek uit het raam en zei; het is vier uur
daarom
Zackquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Lane en Zack...die brengen toch wel de meeste fun in de serie tegenwoordig hoor![]()
Rory vertelde Lorelei dat ze er alleen maar moeite mee had omdat ze niet bij de bruiloft was.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:26 schreef Aventura het volgende:
Hoe eindigde het nou, ik miste de laatste minuten...
Nee, dat weet hij nog niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou was ik bij het eind even afgeleid. Zat leuk te treuren omdat Lorelai nu getrouwd was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |