Had het laten opnemen net als what about Brian....dus vrijdag ging ik er helemaal voor zitten, had ik alleen geluid en geen beeld....en toen en toen en toen moest ik bijna huilenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dude, dat kan echt niet
Zijn al wel een paar leuke opmerkingen geweest vandaag
Laten opnemen, doe je goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Had het laten opnemen net als what about Brian....dus vrijdag ging ik er helemaal voor zitten, had ik alleen geluid en geen beeld....en toen en toen en toen moest ik bijna huilen![]()
Looks van Luke en de romantische ideetjes van Chris combineren en je hebt de perfecte manquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:12 schreef DarkElf het volgende:
kijk en dat is het grote verschil tussen chris en Luke:
chris snapt hoe je een vrouw verovert.. dat heeft luke nooit gesnapt
Nou, ik vind Chris met zn korte haar welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Looks van Luke en de romantische ideetjes van Chris combineren en je hebt de perfecte man![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:18 schreef DarkElf het volgende:
luke is wel mannelijk enzo maar is er ook zo eentje die blijft hangen in zijn flanel en halfgeschoren gezicht... jarenlang tot ie grijs is of ouder..
chris is veel frisser en aantrekkelijker
genomen? in welke manier bedoel je datquote:Op zondag 4 februari 2007 13:52 schreef Billy_Mack het volgende:
dankzij mijn vriendin ben ik deze serie leuk gaan vinden!Ik vind de hele Ivy League/New England sfeer eromheen wel geinig
Die Roroy wordt alleen te weinig genomen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |