Outcast_within is the invissible hunchback who lives in the sewers under stars hollow, but never appears in the showquote:Op woensdag 29 november 2006 20:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Lane's father lives with Lane and her mother, but never appears in the show.
IMDB Trivia
Die is wel een paar keer in beeld geweest. Laatste seizoen volgens mij.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:33 schreef Aventura het volgende:
Net zoals in The Nanny dus. Frans vader Morty is wel gewoon aanwezig, maar verschijnt nooit in de show
Ja toen waren ze samen uit eten en vertelde hij dat hij vreemd ging.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die is wel een paar keer in beeld geweest. Laatste seizoen volgens mij.
Sylvia was aan het flirten met de slager, die man niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja toen waren ze samen uit eten en vertelde hij dat hij vreemd ging.
En buiten dat wordt 'ie (Morty) wel genoemd (op zo'n manier dat 'ie duidelijk aanwezig is), dat is met Mr. Kim nooit. Zelfs als het over hem gaat, zit je je nog af te vragen of 'ie nog leeft.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die is wel een paar keer in beeld geweest. Laatste seizoen volgens mij.
preciesquote:Op zaterdag 2 december 2006 07:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En buiten dat wordt 'ie (Morty) wel genoemd (op zo'n manier dat 'ie duidelijk aanwezig is), dat is met Mr. Kim nooit. Zelfs als het over hem gaat, zit je je nog af te vragen of 'ie nog leeft.
Dat is ze nu toch nog??quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:41 schreef Aventura het volgende:
Jee wat is er met de actrice die Lorelai speelt gebeurd? Die was altijd zo slank..
Is mij ook opgevallen! Vooral met die strakke truitjes van der, dan is dat middel echt niet meer zo slank.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:09 schreef Aventura het volgende:
Hm nee hoor ze is veel steviger dan normaal, vooral d'r middel en bovenbenen en heupen. Misschien is ze wel zwanger?
Vond ik ook!quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:23 schreef amaranta het volgende:
rory ziet er zwanger uit
Wat hebben ze er nu eigenlijk mee gedaan dan om er vanaf te komen?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:08 schreef Markeerstift het volgende:
En die Sookie en Jackson![]()
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze er een beetje van zouden bewaren om er wel brownies van te maken !
science project,quote:Op woensdag 13 december 2006 12:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoe komt Luke ineens aan een dochter?
En nu even serieus?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:27 schreef outcast_within het volgende:
[..]
science project,
super slim meisje kwam diner binnen gelopen, mag ik een haar sample tis voor een school project.
3 mogelijke vaders neem ik een sample en dan ga ik dna checken.
bleek dus dat luke het was
logisch toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:25 schreef amaranta het volgende:Rory, Gigi...... ben benieuwd hoe de volgende gaat hetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is maar een hersenspinsel hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rory, Gigi...... ben benieuwd hoe de volgende gaat heten![]()
Lorelai en Christopherquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:30 schreef Geartsjuh het volgende:
Lorelai en Christopher. Waarom nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |