Ja hij was nog wel vriendelijk, met zijn je mag wel zeggen dat ik je keihard genomen hebt als je je daardoor beter voeltquote:
© Matt Albie.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:36 schreef Symer het volgende:
Waar is deze TT ook alweer van?
Oh ja! Ik dacht al, ik heb het iemand horen zeggen maar ik kon me niet meer voor de geest halen wie dat was.quote:
Wie? ik kom hooguit op 1 (die linksonder), maar die komt me ook bekend voor.quote:Op zondag 26 november 2006 22:25 schreef rena het volgende:
Toffe OPMaar ik zie 2 mensen die ik niet ken
![]()
Da's toch die leraar die vriend was van Lorelai en waar ze mee ging trouwen (ben naam kwijt, Matt of zoietsquote:Op zondag 26 november 2006 22:34 schreef rena het volgende:
En die linksonder, de 3e. Die ken ik ook niet![]()
![]()
De schrijvers weten geen één van Rory's vriendjes leuk te maken. Dean was niet leuk, Jess was niet leuk (toen hij series regular was dan, nu als guest star die af en toe een cameo maakt is hij wel okay. Stuk volwassener geworden en zo) en Logan is niet leuk. De enige potentiėle love interest voor Rory die nog een beetje leuk was is Marty, maar dat kwam dan weer van maar één kant omdat hij voor koningin Rory niet spannend genoeg was of zo. Tsja.quote:Op zondag 26 november 2006 20:01 schreef Geeranne het volgende:
Wat is dat toch met die Jess? Logan is 100 keer knapper en leuker.![]()
Dat is Digger Stiles, series regular in seizoen 4.quote:Op maandag 27 november 2006 00:11 schreef Wombcat het volgende:
Nu nog iemand die degene linksonder kan herkennen.
Met dat steriele huis, behalve de logeerkamer waar Lorelai moest liggen omdat Digger anders niet kon slapen ofzo, en die maffe hondquote:Op maandag 27 november 2006 12:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Digger ja, waar Lorelai nog een tijdje een relatie mee had voor luke
Ja, lekker absurd, dat is nou typisch Gilmore Girls wat ik in het afgelopen seizoen veel te weinig heb gezien.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:52 schreef B.A.Trix het volgende:
Vond het ontzetend grappig dat toen oma weg was , iedereen naar de kerk aan het rennen was..![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 11:14 schreef Radobe het volgende:
Oei, oei, wat een pijnlijk moment van Lorelai met die toast![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, lekker absurd, dat is nou typisch Gilmore Girls wat ik in het afgelopen seizoen veel te weinig heb gezien.
Die quote van haar klopt trouwens niet, want eerder zij ze dat je 28 jaar getrouwd was. Maar haar dochter is 22quote:Op woensdag 29 november 2006 14:32 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Inderdaad.
Miss Kim: You're just going to have to do it. Hopefully if you're lucky like me you'll only have to do it once.![]()
![]()
Nou ja ze heeft natuurlijk niet echt gezegd dat er geneukt moest worden he 'There are rewards that come with this job but there are also sacrifices. There are things you are going to have to do' ..........................................quote:Op woensdag 29 november 2006 14:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die quote van haar klopt trouwens niet, want eerder zij ze dat je 28 jaar getrouwd was. Maar haar dochter is 22Ja, of ze hebben 6 jaar gewacht met het consumeren van het huwelijk
Weet je dat ik mij dat ook afvroeg deze aflevering.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:19 schreef amaranta het volgende:
Waar is de vader van Lane eigenlijk???????
Ik kan me niet voorstellen dat Mrs Kim gescheiden is.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:22 schreef Nesle het volgende:
[..]
Weet je dat ik mij dat ook afvroeg deze aflevering.
Het is toch een wonder.![]()
Goh.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Lane's father lives with Lane and her mother, but never appears in the show.
IMDB Trivia
Hmm.. apartquote:Op woensdag 29 november 2006 20:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Lane's father lives with Lane and her mother, but never appears in the show.
IMDB Trivia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |