abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44635824
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 20:42 schreef snellejelle het volgende:
Chloe in Gilmore Girls
haha, dat dacht ik ook toen ik haar zag staan....chloe obrian

maar verder jeetje wat een heftige bedoeling allemaal in deze afgelopen aflevering..lorelai die christopher 'bespringt' en luke is gewoon een lompe boer...denkt alleen maar aan april...zucht...
kan niet wachten op de volgende aflevering....
what you see, is what you get!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:16:18 #102
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_44940191
Vanavond weer
pi_44940800
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:16 schreef GI het volgende:
Vanavond weer
Serieus?

*pakt tv-gids*

WAUW Ik dacht dat het afgelopen zou zijn aangezien het vorige laatste van seizoen was maar het gaat door.. yesssss
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:43:24 #104
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_44941022
Ik ga het vanaf vanavond maar weer eens proberen te volgen
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_44945591
Ik verheug me nog steeds
pi_44949362
video staat weer ingeprogrammeerd.....want ja sporten moet ook weer gebeuren (als goed voornemen..hahaha)
what you see, is what you get!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:33:50 #107
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_44949801
Hoe laat is t ook alweer
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:35:47 #108
88233 Steve
Still the best.
pi_44949870
20.30 uur.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_44965393
niet veel reacties na een toch best wel schokkende aflevering
  woensdag 3 januari 2007 @ 09:56:22 #110
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_44965458
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 09:50 schreef Wombcat het volgende:
niet veel reacties na een toch best wel schokkende aflevering
Ik denk dat heel weinig mensen het mee hebben gekregen.
pi_44965720
Volgens mij heb ik het vorige week gemist? Ik snapte er niks van
Christopher en Lorelai? en de ruzie met Luke?
Was er vorige week wel dan?
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:23:55 #112
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_44965853
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:16 schreef Nesle het volgende:
Volgens mij heb ik het vorige week gemist? Ik snapte er niks van
Christopher en Lorelai? en de ruzie met Luke?
Was er vorige week wel dan?
Nee, maar de week daarvoor volgens mij ook. Dit volgde netjes de aflevering van het vorige seizoen op
pi_44965924
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:23 schreef GI het volgende:

[..]

Nee, maar de week daarvoor volgens mij ook. Dit volgde netjes de aflevering van het vorige seizoen op
En die af heb ik dan waarsch gemist...
Hadden ze toen echt bommende ruzie?
pi_44966052
Zouden ze nog bij elkaar komen? Zoals het ging hoeft het voor mij niet..
Saartje
pi_44966099
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:28 schreef Nesle het volgende:

[..]

En die af heb ik dan waarsch gemist...
Hadden ze toen echt bommende ruzie?
Lorelai zette Luke voor het blok: of direct trouwen of helemaal niet.
Luke wilde dat niet ivm April...dus is Lorelai naar haar ex gegaan en heeft met hem de nacht doorgebracht
pi_44966355
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:40 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Lorelai zette Luke voor het blok: of direct trouwen of helemaal niet.
Luke wilde dat niet ivm April...dus is Lorelai naar haar ex gegaan en heeft met hem de nacht doorgebracht
Ah, bedankt!
Ik heb net even opgezocht op inet en weet nu zeker dat ik hem niet heb gezien
pi_44966667
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zouden ze nog bij elkaar komen? Zoals het ging hoeft het voor mij niet..
Ik heb er gemengde gevoelens bij. Vorige keer zat ik nog helemaal "you go girl!" voor de TV, maar gister was Luke toch wel erg onbeholpen schattig dat hij ineens langskwam en zich bedacht had. Maar ja, niet zo'n handige zet van Lorelai om gelijk met Chris het bed in te duiken...
pi_44966706
luke is een onhandige zak hooi die idd niet prettig deed de laatste maanden maar blijkbaar gewoon een eye opener nodig had.

er is allang bekend dat luke niet eenmaal niet snel is met emotionele kwesties, hoe ontzettend frustrerend dat ook is.

Lorelei is een sloerie dat ze dan maar naar christopher rent

eniewee, blijkbaar horen ze dus niet bij elkaar, anders had ze hem wel tijd gegeven na die tirade en niet meteen in christophers armen gejumpt en had hij de afgelopen maanden ook aan haar gedacht ipv alleen aan zichzelf en april... (smoesje ivm bindingsangst?)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_44966995
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:12 schreef DarkElf het volgende:
luke is een onhandige zak hooi die idd niet prettig deed de laatste maanden maar blijkbaar gewoon een eye opener nodig had.

er is allang bekend dat luke niet eenmaal niet snel is met emotionele kwesties, hoe ontzettend frustrerend dat ook is.

Lorelei is een sloerie dat ze dan maar naar christopher rent

eniewee, blijkbaar horen ze dus niet bij elkaar, anders had ze hem wel tijd gegeven na die tirade en niet meteen in christophers armen gejumpt en had hij de afgelopen maanden ook aan haar gedacht ipv alleen aan zichzelf en april... (smoesje ivm bindingsangst?)
dit is ook ongeveer wat ik dacht
pi_44969513
ik dacht juist dat Lorelai enigszins 'expres' naar Christopher was gerend, zodat het aan haar lag dat het echt over was. Want ze zei toch: " I needed this to be over ?"
pi_44974492
Wat een aflevering zeg.. pff en dan vooral het eind

Ook vond ik het stukje met die raket zeer grappig en de onderbroeken
Ik verheug me alweer onwijs op volgende week! Zal het nog goed komen met de bindingsangst van Lorelai?
pi_44989416
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat een aflevering zeg.. pff en dan vooral het eind

Ook vond ik het stukje met die raket zeer grappig en de onderbroeken
Ik verheug me alweer onwijs op volgende week! Zal het nog goed komen met de bindingsangst van Lorelai?
Dat zat al goed, alleen is Luke daar te laat achter gekomen
pi_45102740
YAY!!!!

Ik liep onwijs achter met GG kijken, heel irritant. Maar ik heb de hele dvd van seizoen 6 gedownload en loop zowaar weer bij! Ik heb gisteren net de laatste gekeken: 6.22 die eindigt met Lorelai en Chris in bed.

(Waar ik erg boos van werd, want natuurlijk gaat Luke eerst heel hard stressen en nu zeggen dat ie toch wil trouwen en heeft zij het uiteindelijk weer verpest... GROM... Maar goed, Chris is ook wel leuk.
En hoe zit t nu met Rory en Logan dan?? GRRR Ik dacht dat dat een aflopende zaak was, hij maakt haar toch niet echt gelukkig dacht ik... maar ben benieuwd hoe het verder gaat nu hij in Londen zit en of we Jess misschien vaker gaan zien... BEN BENIEUWD Maar dat allemaal terzijde.)

Alleen staat er op de Net 5 site: "NB: vanaf dinsdag 2 januari worden er nieuwe afleveringen uit seizoen 7 uitgezonden. "

Maar aan wat ik van jullie lees, hebben jullie afgelopen dinsdag (2 jan dus) ook de laatste van seizoen 6 gezien. TOCH???
pi_45102825
quote:
Op zondag 7 januari 2007 11:06 schreef a-nn-et het volgende:
YAY!!!!

Ik liep onwijs achter met GG kijken, heel irritant. Maar ik heb de hele dvd van seizoen 6 gedownload en loop zowaar weer bij! Ik heb gisteren net de laatste gekeken: 6.22 die eindigt met Lorelai en Chris in bed.

(Waar ik erg boos van werd, want natuurlijk gaat Luke eerst heel hard stressen en nu zeggen dat ie toch wil trouwen en heeft zij het uiteindelijk weer verpest... GROM... Maar goed, Chris is ook wel leuk.
En hoe zit t nu met Rory en Logan dan?? GRRR Ik dacht dat dat een aflopende zaak was, hij maakt haar toch niet echt gelukkig dacht ik... maar ben benieuwd hoe het verder gaat nu hij in Londen zit en of we Jess misschien vaker gaan zien... BEN BENIEUWD Maar dat allemaal terzijde.)

Alleen staat er op de Net 5 site: "NB: vanaf dinsdag 2 januari worden er nieuwe afleveringen uit seizoen 7 uitgezonden. "

Maar aan wat ik van jullie lees, hebben jullie afgelopen dinsdag (2 jan dus) ook de laatste van seizoen 6 gezien. TOCH???
nee, de eerste van 7
(als die waar lorelai in bed bij chris eindigt de laatste van 6 is tenminste, want dinsdag begon met lorelai in bed bij chris)
pi_45102957
quote:
Op zondag 7 januari 2007 11:06 schreef a-nn-et het volgende:
YAY!!!!

Nee afgelopen dinsdag hebben we de eerst van seizoen 7 gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')