Ziet er prima uit joh! Baby edoch niet te seksegericht zeg maar.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik wou een foto plaatsen in het babykamertjes topic, maar die kan ik niet vinden.....![]()
Kan wel zijn dat ik in mijn hypertoestand eroverheen kijk hoor
Maar mag ik het hier laten zien dan?
Want mijn moeder zegt steeds dat het veel te blauw wordt! Te jongensachtig....
(we weten niet wat het wordt)
We krijgen witte meubeltjes, en er komt verder geen blauw meer bij
Jullie mening graag!!!!
[afbeelding]
Trouwens, de muur is wel egaal groen hoor, zal wel komen omdat de deur half open stond
Ik herken het zó!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:24 schreef Kleintje het volgende:
heb duidelijk iets verkeerd gedaan met de openingspost...
En ik was al blij dat ik zo slim was om een nieuw topic te openen.
Vind er op dit moment echt geen ruk aan om zwanger te zijn. De hele dag hang ik rond, kots ik wat, slaap ik een paar minuten om weer verstrooid wakker te worden. Slaap al nachten/dagen vreselijk slecht....
Heb het koud, heb nergens zin in en volgens mij heb ik nog griep ook.
Voel me op dit moment vreselijk zielig... en dan is het vriendje vandaag nog erg laat thuis ook. En op het moment dat ik denk dat ik het niet meer leuk vind dan voel ik me gelijk een ontaarde moeder. Zal dit maar op een griepje gooien, voel me anders zo'n aansteller. Ben zwanger en niet ziek, kom nou... er zijn je al zoveel vrouwen voor gegaan...
Ja ben ik ookquote:Op donderdag 23 november 2006 08:40 schreef Githa het volgende:
Mwanatabu, ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd wat de nacht gebracht heeft![]()
Geen babyquote:Op donderdag 23 november 2006 08:40 schreef Githa het volgende:
Mwanatabu, ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd wat de nacht gebracht heeft![]()
Ja, heel benieuwd naar Mwana. En eenquote:Op donderdag 23 november 2006 08:28 schreef E.T. het volgende:
Mwana, hoe gaat 't bij je?
Mibos, je bent door een aardige hel gegaan zo te lezen.
Is er iemand die al eens een verband heeft kunnen ontdekken tussen flinke neusverkoudheid en aanloop naar de bevalling?
Bij Saskia was ik een paar weken voor de bevalling flink verkouden, ik maakte me al zorgen over dat dat niet handig zou zijn bij het puffen en persen enzo.. maar op de dag van de bevalling waren alle klachen spontaan verdwenen.
En sinds gister zit m'n neus weer zo verstopt..
Nou weet ik niet meer hoe lang van te voren het vorige keer was.. en of het wel met elkaar te maken heeft...
Nou dat beloofd wat!!!quote:Op donderdag 23 november 2006 09:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Geen baby
De nacht bracht iets van 30 goede weeën waarbij soms echt gepuft moest worden en ik voel dat koppie gewoon zakken.
Straks afspraak met vlos, dus als jullie iets lezen over een muts die onderweg door een motoragent van een baby af is geholpen: dat ben ik dan geweest![]()
En ik niet?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:17 schreef Kleintje het volgende:
Mwana
Zit ons eens niet voor de gek te houden. Kom op, persen jij! We hebben van jou turbobevallingen gelezen en we willen dat weer!
Bibi... verrassend genoeg heb ik vannacht goed geslapen en op mijn misselijkheid na voel ik me geweldig vanmorgen!
Nee, dat is immers niet nodig als je geen enkele vorm van weeënactiviteit vertoont zodra er een deskundige in de buurt is.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:13 schreef PM-girl het volgende:
Wat zei de vk verder, heeft ze gekeken hoe uh, groot je lanceeropening al was zeg maar?
Wat lief !quote:Op donderdag 23 november 2006 09:59 schreef Mwanatabu het volgende:We hebben een B
we hebben een L...
Nee, dat spelt al geen baby![]()
"bloederig slijmverlies"
Dat is het al bijna...quote:Op donderdag 23 november 2006 13:18 schreef oYo het volgende:
Stiekemerd is vroeg, je staat pas in december.
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:53 schreef Martineke het volgende:
Stiekemurd ook al spannendga jij er ook voor dat je beebje op de verjaardag van je 1e kindje geboren word?
Laat me raden.... jij bent er zo eentje die ook de onderbroekjes, sokken en washandjes aanvalt met het strijkijzer?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:57 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik ben hopeloos ouderwets, niet alleen wordt alles van mijn kindjes gestreken, maar ook van mezelf en vriend. Heb dan ook zo een supersonische Strijkijzer met Stoomgenerator![]()
Uhh oja das waar, uhm waar ging het ook alweer over.....quote:Op donderdag 23 november 2006 14:04 schreef Stiekemurd het volgende:
hehe neej dat net niet, die trekken vanzelf strak.
Maarre, we wijken af van het topic![]()
Jelief misschien heel stom om te vragen maar ruiken de kleertjes niet naar azijn?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:53 schreef Jelief het volgende:
Minoes, ik heb het niet gedaan , volgens mij is dat ook hopeloos ouderwets. wat wel een goed idee is, is om de was nate speolen met azijn (in het wasverzachterbakje ) De azijn haalt de laatse restjes wasmiddel er uit waardoor het minder irriterent is voor een pasgeboren beebje.
Ik heb ook azijn als wasverzachter gebruikt, en ik rook niks! maar ik was natuurlijk wel verkouden tijdens mijn verlofquote:Op donderdag 23 november 2006 14:24 schreef Popples het volgende:
[..]
Jelief misschien heel stom om te vragen maar ruiken de kleertjes niet naar azijn?
Minoes, ik heb dit ook gehad. Ik moest toen ook 2 dagen wachten voor we terecht konden voor een hartecho. Zenuwslopende dagen, waren dat. Ze hadden nog meer dingen gezegd die ook niet echt leuk waren (te weinig vruchtwater, te klein buikje) Maar op de hartecho was niets bijzonders te zien en de echoscopiste die daar zat vond het ook helemaal niet verontrustend. Dat was in een AMC en zij zei gelijk dat het heeeel vaak voorkomt en meestal gewoon onrijpheid is.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:19 schreef minoes_ het volgende:
Hier geen goede berichten bij de verloskundigeHartje was nog steeds onregelmatig en we moeten dus weer terug naar de gyn,ze belt zo meteen wanneer de afspraak is.Ik ga mijn werk afbellen,zit hier alleen maar te brullen
Heb geen zin om zo op mijn werk rond te lopen en ik had toch maar 4 uurtjes,dus dat valt wel mee.En ik was extra ingepland,dus er valt geen dienst weg,zeg maar.
Ze zei,dat er tijdens de zwangerschap niets aan te doen was en dat ze vooral na de geboorte de baby goed in de gaten gaan houden.En ik las hier van iemand,dat je dan vaker op controle moet komen?Mij benieuwen,of we nu weer helemaal terug moeten naar de gyn of niet.En of het dan straks een bevalling op medische indicatie gaat worden.
Mwana gaat bevallen! Holladiejee holladijoquote:Op donderdag 23 november 2006 21:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Frequentie gaat wat omhoog, ze worden gemener, maar soms weer lang niet.
Gek genoeg niet de eerste termen die me nu te binnen schietenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Mwana gaat bevallen! Holladiejee holladijo
Kom op he![]()
![]()
je kunt het
Suc7
Die extra vitamen lijken me maar kul. Het is toch ook gewoon toegevoegd aan flessenvoeding uiteindelijk. Alleen valt het daarbij niet zo op dat het extra is.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hier zit ik met een aantal praktische dilemma's waar ik maar niet uitkom:
1) Thuisbevalling of poliklinisch bevallen
Tja ik wilde altijd poliklinisch bevallen omdat de medische zorg, indien nodig, direct voorhanden is en je thuis geen "rotzooi" ervan hebt. Nu we in het ziekenhuis zijn geweest voor een voorlichtingsavond ben ik minder positief. De verloskamers hebben geen eigen douche en wc, maar die moet je delen met de kamer naast je. Hoe moet dat nou als je allebei tegelijk je pijnlijke weeen weg wil douchen of naar het toilet wil? Verder zag de verloskamer eruit als een oostblokkamer. Niet echt een warm en veilig nest. Slaapvriendje en ik zijn er nog niet uit, maar ik neig meer en meer naar een thuisbevalling.
Ik zou thuis beginnen en je kan dan nog altijd naar het ziekenhuis toch?
2) Borstvoeding of flesvoeding
In eerste instantie dacht ik aan borstvoeding, omdat dat volgens de BV maffia immers het beste is wat je je kindje kunt meegeven. Waarom moeten er dan extra vitaminen naast gegeven worden? Hier konden ze in het ziekenhuis geen duidelijk antwoord op geven. Verder staat het me tegen om te gaan kolven. Ik voel het op dit moment zo als een koe die gemelkt wordt. Zonder kolven wordt het delen van de voedingen onmogelijk en zou ik dus 24x7 paraat moeten staan voor de bv. Ik ben zelf groot geworden op flesvoeding en ook Slaapvriendje heeft nooit borstvoeding gehad. Ik ben me suf aan het lezen over de voors en tegens van beide soorten voedingen, maar ook hier ben ik nog niet uit.
Het kan toch wel hoor. Alleen is dan een voordeel van borstvoeding vervallen.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:19 schreef renzell het volgende:
Als je eenmaal met flesvoeding begint, kun je niet meer switchen naar borstvoeding
Wij hebben de eerste maandag van december voorlichting in Almere (waar we kort geleden naar toe zijn verhuisd). Mijn vriendin wil echt niet thuis bevallen + nog niet alles is af in huis.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:16 schreef Ladybos het volgende:
Slaapmeisje, ik sluit me aan bij Renzell.. Hier was ik en Myrthe er niet meer geweest als ik niet toch naar het ziekenhuis was gegaan. Maar het Almeerse ziekenhuis is niet bepaald een aanrader zeg maardus wij zijn uitgeweken naar lelystad. Hilversum is ook een optie, je zit niet vast aan Almere ! Je kunt ook in een kraamhotel bevallen, dan heb je wel de sfeer van thuis maar toch de medici in de buurt.
Wat jij beschrijft is heel naar maar wel een incident natuurlijk, over het algemeen kan je er vanuit gaan dat er in het ziekenhuis sneller/adequater kan worden ingespeeld op een noodsituatie.quote:Op vrijdag 24 november 2006 07:38 schreef Babygirl het volgende:
*ff uit lurkstand komt*
Ik lees hier de bevallings verhalen met een goede afloop in het ziekenhuis. En dat is heel fijn natuurlijk (begrijp me asjeblieft niet verkeerd) Maar het kan ook anders gaan.
Ik ben ook bevallen in het ziekenhuis van mijn oudste zoon.
Met alle complicatie's die je zo ongeveer kan verzinnen. Onze zoon kwam levenloos ter wereld.....
Het is dat de kinderarts toevallig in het ziekehuis was voor een ander probleem geval en hij bij de voordeur terug geroepen kon worden anders had onze zoon het niet gered.
We hadden thuis net zo veel kanssen gehad als in het ziekenhuis.
Als de kinderarts uit zijn bed gebeld had moeten worden had het er helaas heel anders uitgezien.
In het ziekenhuis bevallen is fijn, maar zegt niks over de evt kansen van een kindje als je 's nachts bevalt. Nou was de bezettig bij ons wel heel erg slecht. Er liep 1 gyn met 2 verpleegkundige op een hele drukke nacht. Er zijn in die nacht 8!! kinderen geboren.
Helemaal mee eens, maar wilde het toch ook even onder de aandacht brengen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat jij beschrijft is heel naar maar wel een incident natuurlijk, over het algemeen kan je er vanuit gaan dat er in het ziekenhuis sneller/adequater kan worden ingespeeld op een noodsituatie.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:45 schreef Mwanatabu het volgende:
Ze iegel hes lendet!![]()
Heb weinig tijd, maar om +/- 2:35 is Nune geboren, 2980 gram en ze was sneller dan de vlos
De meeste vrijwillige poliklinische bevallingen zijn gewoon verplaatste thuisbevallingen waarbij je een kamertje huurt in een ziekenhuis en door je eigen vk wordt bijgestaan (of de vk van het ziekenhuis).quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat jij beschrijft is heel naar maar wel een incident natuurlijk, over het algemeen kan je er vanuit gaan dat er in het ziekenhuis sneller/adequater kan worden ingespeeld op een noodsituatie.
Op het moment zelf heb ik stiekem wel ff gedacht van "he he heee voorwerk he?"quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:38 schreef PM-girl het volgende:
Mwana mwana, zelfs je eigen bevalling weet je nog vol humor neer te pennen nog geen 12 uur na geboorte!
Gelukkig is het vlug gegaan, werd je peuter niet bang van je brullen en heb je nu lekker je meisje vast! Geniet er van
Nu ik er over nadenk past het ook wel bij jou, zelf bevallen zonder vk, lekker eigenwijs!
Ben benieuwd naar de foto's!
Geweldig wat een verhaal. Die laatse subquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Zo, Nune ("Noene" fonetisch) besloot na 1,5 dag wel-niet-ohneetochniet haar zinnetje toch es door te gaan zetten. Rond 0:00 was ik doodop van het spelletje: elke keer dat ik op de bank indommelde kreeg ik een wee waarvan ik tegen het plafond zat en ging ik ervoor klaarstaan, dan zakte het weer af. Ik had op het laatst echt trillende spaghettisliertjes ipv benen. Dus vlos bellen. Magoed, die kon ook niets met het verhaal van "ja het is echt heel erg maar nu even niet toevallig" en stelde dat het toch echt voorwerk moest zijn, maar als ik het idee had dat het echt door ging pakken ik maar weer terug moest bellen, of als de vliezen braken. Ik was lichtelijk beledigd dat ze niet op mijn woord afging, maar achteraf bezien kon ze er ook echt weinig mee.
Was vanaf de namiddag al aan het mekkeren: "Wat is dit nou weer voor flutbevalling? Die rotvliezen motten eruit!", maar na het telefoontje besloot ik toch nog een keer te gaan proberen te slapen. Niet dus. 2 uur later keek ik es op de klok en bedacht me ineens dat ik 2 uur vol nare weeën verder was. Da's dus doorzetten, besloot ik, na de volgende wee bel ik.
Het kwam er dus op neer dat de volgende wee nooit meer wegging en ik de vlos grommend en wel gebeld heb dat als ze nou niet kwam, ze het kind uit de pot kon komen vissen. Dat was rond 2:30. Mijn man sleepte mij gruntend en wel naar het bed "dat ik het nu wel kon laten gaan nu ze er toch aankwam". Ik dacht dat ik die perswee beter zoveel mogen weg kon puffen en brullen. Valt me nog steeds mee dat de buren de pliesie niet gebeld hebben (of tegen?) want ik heb geloeid als een Neanderthaler***.
Die stomme vliezen waarop ik maar aan het wachten was knalden zo'n beetje als het sluitstuk toen ze er al half uithing. Mijn man was echt fantastisch, die gaf gewoon verslag van "ja hoor, haartjes, die komt er gewoon aan, maak het nu maar af" terwijl ik nog dacht van "nee, zo lang mogelijk doorzuchten". Doorzuchten my ass dus want om 2:35 was ze er gewoon, begon meteen te huilen.
Achteraf vind ik het een beetje linker dan op het moment zelf (alsof ik toen iets te vinden had) maar ze deed het meteen perfect zodat we ons geen zorgen hoefden te maken. Vlos kwam om 2:40, zag dat het goed was gegaan en heeft de nageboorte gehaald, kraam kwam rond 4:00, 5:00 was ik schoon en alles en ben ik gaan pitten.
Nune is net als die van jullie de kewlste van de hele wereld, heeft iets van 3 cm haar en grote zwarte ogen en wapperhandjes. Probeer later nog een foto te posten![]()
***ook leuk om te merken: ben je ongegeneerd aan het brullen en krijsen, hoor je ineens je peuter op de achtergrond de geluiden nadoen.Leuk spelletje mama!
Erg he, is 1 vd eerste dingen die ik dachtquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:03 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Geweldig wat een verhaal. Die laatse subIk kom echt niet meer bij
Ik moest ook meteen aan je kindjes denken toen ik las over het Neanderthalergeloei. Maar die gingen dus meedoen
Meid geniet er van, je bent er weer vanaf..
quote:Ben ik nu semi de eerste volgende? Van die anderen (Tajno en Applemooz) hoor je bar-weinig
Iddquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Erg he, is 1 vd eerste dingen die ik dacht![]()
[..]
Kan het me zo voorstellen!![]()
![]()
Maar niet vandaag, want nu is je meiske jarig![]()
Mibos, wat een verhaal johquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:58 schreef Mibos het volgende:
Iedereen bedankt voor de lieve reacties nav mijn bevallingsverhaal. Nagesprek weet ik eerlijk gezegd nog niet. Wil eerst de reactie van het ziekenhuis afwachten. Ik woon niet in Almere maar in de buurt van Gouda en daar is dus ook het desbetreffende ziekenhuis.
Jamaar jamaar ik ben nu klaar hequote:Op vrijdag 24 november 2006 19:21 schreef Suzanna het volgende:
Geweldig bevallingsverhaal Mwana, ik moet zeggen dat jij toch wel de 'meest memorabele bevallingsverhaal-award' hebt verdiend hiermee... ten eerste: vóór de vlos komt bevallen, ten tweede: bevallingsverhaal gelijk volgende dag neerpennen
, ten derde: het nog ontzettend komisch kunnen doen ook!
![]()
Mwana, van harte met jullie dochtertjequote:
Super Kleintje!!!!! Wat een mooi gevoel he, als je dat hartje ziet kloppen!quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:33 schreef Kleintje het volgende:
Geweldig... echt een actie voor jou... tijdens het voorwerk een kindje eruit ploppen. En de nageboorte dan? Is dat dan de echte bevalling![]()
GEFELICITEERD!!!!
Wat een prachtige naam en wat ben ik benieuwd naar die oogjes!!!!![]()
Ik heb vandaag ons pindaatje bewonderd. Niet dat er al echt wat te zien is behalve een vlek in je baarmoeder, maar de vlek had wel een mooie hartslag van 154 slagen per minuut.
De telling die ze vorige keer had die is nu weer naar boven bijgesteld. Officieel mag het nog geen termijnecho heten, mogen ze pas echt meten tussen de 10 en 12 weken en dan een datum bepalen. Dus ik mag over 2 weken weer loeren!!!!!! Maar zoals het er nu naar uitzag gaat ze voor vrijdag de 13e!!!!!!!!
Ik ben gewoon echt zwanger...![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:37 schreef Neuk het volgende:
Damn, nu rammel ik!![]()
Ik wil ook een Nune-meisje hebben!
![]()
Larie of zou dat wel eens kunnen? Eerste volle maan is 5-12.quote:Ben je rond Volle Maan uitgeteld, dan zou je baby best eens 'op tijd' kunnen komen. Rond Nieuwe Maan vinden er minder bevallingen plaats. Staat je baby gepland op een dag rondom Nieuwe Maan, dan is het waarschijnlijk dat hij of zij eerder of later komt, dichter bij een Volle Maan.
Nee, ik heb 7 oktober een hele nacht naar de volle maan liggen kijken, maar noppes.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:45 schreef oYo het volgende:
Wat denken jullie hier van?
[..]
Larie of zou dat wel eens kunnen? Eerste volle maan is 5-12.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:52 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Nee, ik heb 7 oktober een hele nacht naar de volle maan liggen kijken, maar noppes.![]()
Moooooi meisjequote:Op vrijdag 24 november 2006 20:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jamaar jamaar ik ben nu klaar he![]()
Die gedachte doet een hoop goed.
Plus: ik heb dit in de wieg liggen![]()
[afbeelding]
Ik heb laatst een goed middeltje gelezen ergens, iets homeopathisch, zal morgen even voor je kijken hoe het ook al weer heette!quote:Op zondag 26 november 2006 00:07 schreef sweaty het volgende:
Mwana, wat een prachtige meid zeg!!!![]()
Vraagje: ons ventje heeft heel veel last van krampjes en verstopping, iemand die een goed middeltje weet? Ik vind het zo zielig om te zien, aangezien hij echt pijn heeft (alleen dan huilt hij). Hij krijgt door omstandigheden nu flesvoeding. Venkelthee wordt hij misselijk van, hij heeft al 2 complete voedingen eruit gegooid. Iemand raad?
Leuk kleintje, een hartje![]()
Stel je vraag ook eens in het Het grote kleine babietjes topic, deel 94quote:Op zondag 26 november 2006 00:07 schreef sweaty het volgende:
Vraagje: ons ventje heeft heel veel last van krampjes en verstopping, iemand die een goed middeltje weet? Ik vind het zo zielig om te zien, aangezien hij echt pijn heeft (alleen dan huilt hij). Hij krijgt door omstandigheden nu flesvoeding. Venkelthee wordt hij misselijk van, hij heeft al 2 complete voedingen eruit gegooid. Iemand raad?
Beetje zonnebloemolie in de fles helpt misschien ook?quote:Op zondag 26 november 2006 00:07 schreef sweaty het volgende:
Leuke foto's Sweaty!quote:Op zondag 26 november 2006 19:42 schreef sweaty het volgende:
Bedankt voor de tips. Buikje masseren en extra water in zijn fles deed ik al, maar dan geeft hij de voeding terug als hij het helemaal op moet drinken. Ik ga morgen die cinababy is kopen, bedankt!
Oh eh er staan heel wat foto's op larski.nl, vergeet steeds er hier eentje te plaatsen. Voor de heel nieuwschierige onder ons, moeten jullie daar maar een kijkje nemen![]()
Mibos, ik weet niet in hoeverre jij 'last' hebt van je bevalling. Bij mij stond het mijn liefde voor Thies in de weg. Ik heb er iig erg veel aan gehad open en eerlijk met de gyn alles te bespreken. Mss toch het overwegen waard...quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:58 schreef Mibos het volgende:
Iedereen bedankt voor de lieve reacties nav mijn bevallingsverhaal. Nagesprek weet ik eerlijk gezegd nog niet. Wil eerst de reactie van het ziekenhuis afwachten. Ik woon niet in Almere maar in de buurt van Gouda en daar is dus ook het desbetreffende ziekenhuis.
Wat een verhaal van jou zeg..quote:Op vrijdag 24 november 2006 07:38 schreef Babygirl het volgende:
Nou was de bezettig bij ons wel heel erg slecht. Er liep 1 gyn met 2 verpleegkundige op een hele drukke nacht. Er zijn in die nacht 8!! kinderen geboren.
Mooi!quote:Op maandag 27 november 2006 12:40 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik heb niks meer gehoord van de Gyn, dus het is allemaal goed
Zei mijn vk ook, dat scheelde voor mij wel, in de teleurstelling.quote:Op maandag 27 november 2006 12:17 schreef Moonah het volgende:
Mijn eigen gyn zei trouwens dat de helft van alle eerste thuisgeplande bevallingen toch in het zkh eindigt.
Ik heb het gevonden!quote:Op zondag 26 november 2006 00:07 schreef sweaty het volgende:
Moet je het nu iedere keer melden als je vriendin een scheet laatquote:Op maandag 27 november 2006 15:01 schreef oYo het volgende:
We hebben nog een maand te gaan, maar vriendin heeft net wat bloed verloren. Geen klonter ofzo, maar veegje bloed na plassen. Niks mis hoop ik...
Vivi, het kàn een begin zijn, het kàn iets anders zijn, het kàn ook niks zijn...quote:Op maandag 27 november 2006 15:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Moet je het nu iedere keer melden als je vriendin een scheet laat
Dit zijn hele normale dingen hoor, lees je es in.
quote:Op maandag 27 november 2006 15:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
aders enzo zijn wat gevoeliger, meer bloed enzo dus eerder een adertje wat gesprongen kan zijn. vertrouw je het niet gewoon de vlos bellen hoor , daar zijn ze voorquote:Op maandag 27 november 2006 15:01 schreef oYo het volgende:
We hebben nog een maand te gaan, maar vriendin heeft net wat bloed verloren. Geen klonter ofzo, maar veegje bloed na plassen. Niks mis hoop ik...
Ik bedoelde dus ook wat reese.com en evenstar zeggen...quote:Op maandag 27 november 2006 15:06 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Vivi, het kàn een begin zijn, het kàn iets anders zijn, het kàn ook niks zijn...
Ja sorry, tis idd wat bot ..maar van de betreffende user lees ik voortdurend alleen maar dit soort (meestal) teletekst non-berichten over hoe vaak zijn vriendin gepoept/gepiest of ge-ademd heeft terwijl hij het compleet negeert als er een andere discussie gaande is die ms wat meer nieuws waarde heeft.quote:Op maandag 27 november 2006 15:07 schreef reese.com het volgende:
Nou zeg Vivi, hoe bot kun je zijn? Ook van de mama's in spe komen zulke berichten wel langs. Die man mag zijn bezorgdheid toch wel uiten?
Tuurlijk, ware het niet dat ik bij urgente (zwangerschapsgerelateerde) vragen gewoon de huisarts en/of verloskundige raadpleeg ipv een forum waarop niemand uitsluitsel kan geven over dit soort (medische) aangelegenheden. Mijn posts beperken zich dan ook tot een reactie op een ander mocht ik wat zinnigs te melden hebben over het betreffende onderwerp (behalve in dit geval dus) of waar het mijzelf betreft, wat gemuts en gekwebbel.quote:Op maandag 27 november 2006 15:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
die beste man maakt zich zorgen, dan kunnen we zo ook wel reageren op 9 van de 10 posts die jij doet
![]()
![]()
Nou bedankt trutquote:Op maandag 27 november 2006 15:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dan vind ik het wel raar dat je dat bij hem nu pas zegt terwijl er veel meer vrouwen zijn die dergelijke dingen posten. Ik lees van jou ook om de haverklap dat je jezelf een dikke koe vindt compleet met lijst wat je naar binnen hebt gewerkt. Dat vind ik persoonlijk ook vrij weinog nieuwswaarde hebbenquote:Op maandag 27 november 2006 15:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja sorry, tis idd wat bot ..maar van de betreffende user lees ik voortdurend alleen maar dit soort (meestal) teletekst non-berichten over hoe vaak zijn vriendin gepoept/gepiest of ge-ademd heeft terwijl hij het compleet negeert als er een andere discussie gaande is die ms wat meer nieuws waarde heeft.
Dit valt me al een tijdje op en het irriteert me een beetje.
Bel de dokter of verloskundige voordta je begint te hyperventileren, dat lijkt me een stuk handiger. Hierboven geef ik al aan waarom ik tot deze reactie kwam. Niet n.a.v. deze ene post dus. En zoals gezegd hoop ik natuurlijk dat er niets aan de hand is.quote:Op maandag 27 november 2006 15:15 schreef oYo het volgende:
[..]
Nou bedankt trutJij ook een fijne dag.
Bedankt. We moeten morgen toch langs.quote:Op maandag 27 november 2006 15:10 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
aders enzo zijn wat gevoeliger, meer bloed enzo dus eerder een adertje wat gesprongen kan zijn. vertrouw je het niet gewoon de vlos bellen hoor , daar zijn ze voor![]()
Heeft ook totaal geen nieuwswaarde, ik zeg toch zelf dat het gemuts is.quote:Op maandag 27 november 2006 15:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dan vind ik het wel raar dat je dat bij hem nu pas zegt terwijl er veel meer vrouwen zijn die dergelijke dingen posten. Ik lees van jou ook om de haverklap dat je jezelf een dikke koe vindt compleet met lijst wat je naar binnen hebt gewerkt. Dat vind ik persoonlijk ook vrij weinog nieuwswaarde hebben![]()
kom op vivi je hebt ook genoeg onzekerheden gepost e.d. niet iedereen is zoals jij bent.quote:Op maandag 27 november 2006 15:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tuurlijk, ware het niet dat ik bij urgente (zwangerschaps) vargen gewoon de huisarts en/of verloskundige raadpleeg ipv een forum waarop niemand uitsluitsel kan geven over dit soort (medische) aangelegenheden. Mijn posts beperken zich dan ook tot een reactie op een ander mocht ik wat zinnigs te melden hebben over het betreffende onderwerp (behalve in dit geval dus) of waar het mijzelf betreft, wat gemuts en gekwebbel.
Maar goed, ik hoop natuurlijk dat alles goed gaat verder hoor, ik trek me wel terug uit deze discussie
je kan ook sorry zeggen tegen de beste manquote:Op maandag 27 november 2006 15:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heeft ook totaal geen nieuwswaarde, ik zeg toch zelf dat het gemuts is.
Nogmaals, mijn reactie was wat bot.
Ik denk dat je vragen meestal worden genegeerd omdat je zelf ook weinig op anderen reageert (wat ik ervan gezien heb dan). Maar anyway, het zal idd wel een geknapt adertje zijn oid, maar waarom bel je de vlos niet even, ik kan ook gewoon 24 uur per dag bellen hoorquote:Op maandag 27 november 2006 15:18 schreef oYo het volgende:
[..]
Bedankt. We moeten morgen toch langs.
En vivi, ik vind het geen terechte reactie van jou. Mijn vragen worden meestal genegeerd. Verder wist ik niet dat je geen vragen meer mag stellen als er andere discussies lopen. Ik heb ook niet altijd de tijd om in alle slowchat alle info eruit te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |