Jamaar jamaar ik ben nu klaar hequote:Op vrijdag 24 november 2006 19:21 schreef Suzanna het volgende:
Geweldig bevallingsverhaal Mwana, ik moet zeggen dat jij toch wel de 'meest memorabele bevallingsverhaal-award' hebt verdiend hiermee... ten eerste: vóór de vlos komt bevallen, ten tweede: bevallingsverhaal gelijk volgende dag neerpennen
, ten derde: het nog ontzettend komisch kunnen doen ook!
![]()
Mwana, van harte met jullie dochtertjequote:
Super Kleintje!!!!! Wat een mooi gevoel he, als je dat hartje ziet kloppen!quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:33 schreef Kleintje het volgende:
Geweldig... echt een actie voor jou... tijdens het voorwerk een kindje eruit ploppen. En de nageboorte dan? Is dat dan de echte bevalling![]()
GEFELICITEERD!!!!
Wat een prachtige naam en wat ben ik benieuwd naar die oogjes!!!!![]()
Ik heb vandaag ons pindaatje bewonderd. Niet dat er al echt wat te zien is behalve een vlek in je baarmoeder, maar de vlek had wel een mooie hartslag van 154 slagen per minuut.
De telling die ze vorige keer had die is nu weer naar boven bijgesteld. Officieel mag het nog geen termijnecho heten, mogen ze pas echt meten tussen de 10 en 12 weken en dan een datum bepalen. Dus ik mag over 2 weken weer loeren!!!!!! Maar zoals het er nu naar uitzag gaat ze voor vrijdag de 13e!!!!!!!!
Ik ben gewoon echt zwanger...![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:37 schreef Neuk het volgende:
Damn, nu rammel ik!![]()
Ik wil ook een Nune-meisje hebben!
![]()
Larie of zou dat wel eens kunnen? Eerste volle maan is 5-12.quote:Ben je rond Volle Maan uitgeteld, dan zou je baby best eens 'op tijd' kunnen komen. Rond Nieuwe Maan vinden er minder bevallingen plaats. Staat je baby gepland op een dag rondom Nieuwe Maan, dan is het waarschijnlijk dat hij of zij eerder of later komt, dichter bij een Volle Maan.
Nee, ik heb 7 oktober een hele nacht naar de volle maan liggen kijken, maar noppes.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:45 schreef oYo het volgende:
Wat denken jullie hier van?
[..]
Larie of zou dat wel eens kunnen? Eerste volle maan is 5-12.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:52 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Nee, ik heb 7 oktober een hele nacht naar de volle maan liggen kijken, maar noppes.![]()
Moooooi meisjequote:Op vrijdag 24 november 2006 20:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jamaar jamaar ik ben nu klaar he![]()
Die gedachte doet een hoop goed.
Plus: ik heb dit in de wieg liggen![]()
[afbeelding]
Ik heb laatst een goed middeltje gelezen ergens, iets homeopathisch, zal morgen even voor je kijken hoe het ook al weer heette!quote:Op zondag 26 november 2006 00:07 schreef sweaty het volgende:
Mwana, wat een prachtige meid zeg!!!![]()
Vraagje: ons ventje heeft heel veel last van krampjes en verstopping, iemand die een goed middeltje weet? Ik vind het zo zielig om te zien, aangezien hij echt pijn heeft (alleen dan huilt hij). Hij krijgt door omstandigheden nu flesvoeding. Venkelthee wordt hij misselijk van, hij heeft al 2 complete voedingen eruit gegooid. Iemand raad?
Leuk kleintje, een hartje![]()
Stel je vraag ook eens in het Het grote kleine babietjes topic, deel 94quote:Op zondag 26 november 2006 00:07 schreef sweaty het volgende:
Vraagje: ons ventje heeft heel veel last van krampjes en verstopping, iemand die een goed middeltje weet? Ik vind het zo zielig om te zien, aangezien hij echt pijn heeft (alleen dan huilt hij). Hij krijgt door omstandigheden nu flesvoeding. Venkelthee wordt hij misselijk van, hij heeft al 2 complete voedingen eruit gegooid. Iemand raad?
Beetje zonnebloemolie in de fles helpt misschien ook?quote:Op zondag 26 november 2006 00:07 schreef sweaty het volgende:
Leuke foto's Sweaty!quote:Op zondag 26 november 2006 19:42 schreef sweaty het volgende:
Bedankt voor de tips. Buikje masseren en extra water in zijn fles deed ik al, maar dan geeft hij de voeding terug als hij het helemaal op moet drinken. Ik ga morgen die cinababy is kopen, bedankt!
Oh eh er staan heel wat foto's op larski.nl, vergeet steeds er hier eentje te plaatsen. Voor de heel nieuwschierige onder ons, moeten jullie daar maar een kijkje nemen![]()
Mibos, ik weet niet in hoeverre jij 'last' hebt van je bevalling. Bij mij stond het mijn liefde voor Thies in de weg. Ik heb er iig erg veel aan gehad open en eerlijk met de gyn alles te bespreken. Mss toch het overwegen waard...quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:58 schreef Mibos het volgende:
Iedereen bedankt voor de lieve reacties nav mijn bevallingsverhaal. Nagesprek weet ik eerlijk gezegd nog niet. Wil eerst de reactie van het ziekenhuis afwachten. Ik woon niet in Almere maar in de buurt van Gouda en daar is dus ook het desbetreffende ziekenhuis.
Wat een verhaal van jou zeg..quote:Op vrijdag 24 november 2006 07:38 schreef Babygirl het volgende:
Nou was de bezettig bij ons wel heel erg slecht. Er liep 1 gyn met 2 verpleegkundige op een hele drukke nacht. Er zijn in die nacht 8!! kinderen geboren.
Mooi!quote:Op maandag 27 november 2006 12:40 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik heb niks meer gehoord van de Gyn, dus het is allemaal goed
Zei mijn vk ook, dat scheelde voor mij wel, in de teleurstelling.quote:Op maandag 27 november 2006 12:17 schreef Moonah het volgende:
Mijn eigen gyn zei trouwens dat de helft van alle eerste thuisgeplande bevallingen toch in het zkh eindigt.
Ik heb het gevonden!quote:Op zondag 26 november 2006 00:07 schreef sweaty het volgende:
Moet je het nu iedere keer melden als je vriendin een scheet laatquote:Op maandag 27 november 2006 15:01 schreef oYo het volgende:
We hebben nog een maand te gaan, maar vriendin heeft net wat bloed verloren. Geen klonter ofzo, maar veegje bloed na plassen. Niks mis hoop ik...
Vivi, het kàn een begin zijn, het kàn iets anders zijn, het kàn ook niks zijn...quote:Op maandag 27 november 2006 15:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Moet je het nu iedere keer melden als je vriendin een scheet laat
Dit zijn hele normale dingen hoor, lees je es in.
quote:Op maandag 27 november 2006 15:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
aders enzo zijn wat gevoeliger, meer bloed enzo dus eerder een adertje wat gesprongen kan zijn. vertrouw je het niet gewoon de vlos bellen hoor , daar zijn ze voorquote:Op maandag 27 november 2006 15:01 schreef oYo het volgende:
We hebben nog een maand te gaan, maar vriendin heeft net wat bloed verloren. Geen klonter ofzo, maar veegje bloed na plassen. Niks mis hoop ik...
Ik bedoelde dus ook wat reese.com en evenstar zeggen...quote:Op maandag 27 november 2006 15:06 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Vivi, het kàn een begin zijn, het kàn iets anders zijn, het kàn ook niks zijn...
Ja sorry, tis idd wat bot ..maar van de betreffende user lees ik voortdurend alleen maar dit soort (meestal) teletekst non-berichten over hoe vaak zijn vriendin gepoept/gepiest of ge-ademd heeft terwijl hij het compleet negeert als er een andere discussie gaande is die ms wat meer nieuws waarde heeft.quote:Op maandag 27 november 2006 15:07 schreef reese.com het volgende:
Nou zeg Vivi, hoe bot kun je zijn? Ook van de mama's in spe komen zulke berichten wel langs. Die man mag zijn bezorgdheid toch wel uiten?
Tuurlijk, ware het niet dat ik bij urgente (zwangerschapsgerelateerde) vragen gewoon de huisarts en/of verloskundige raadpleeg ipv een forum waarop niemand uitsluitsel kan geven over dit soort (medische) aangelegenheden. Mijn posts beperken zich dan ook tot een reactie op een ander mocht ik wat zinnigs te melden hebben over het betreffende onderwerp (behalve in dit geval dus) of waar het mijzelf betreft, wat gemuts en gekwebbel.quote:Op maandag 27 november 2006 15:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
die beste man maakt zich zorgen, dan kunnen we zo ook wel reageren op 9 van de 10 posts die jij doet
![]()
![]()
Nou bedankt trutquote:Op maandag 27 november 2006 15:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dan vind ik het wel raar dat je dat bij hem nu pas zegt terwijl er veel meer vrouwen zijn die dergelijke dingen posten. Ik lees van jou ook om de haverklap dat je jezelf een dikke koe vindt compleet met lijst wat je naar binnen hebt gewerkt. Dat vind ik persoonlijk ook vrij weinog nieuwswaarde hebbenquote:Op maandag 27 november 2006 15:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja sorry, tis idd wat bot ..maar van de betreffende user lees ik voortdurend alleen maar dit soort (meestal) teletekst non-berichten over hoe vaak zijn vriendin gepoept/gepiest of ge-ademd heeft terwijl hij het compleet negeert als er een andere discussie gaande is die ms wat meer nieuws waarde heeft.
Dit valt me al een tijdje op en het irriteert me een beetje.
Bel de dokter of verloskundige voordta je begint te hyperventileren, dat lijkt me een stuk handiger. Hierboven geef ik al aan waarom ik tot deze reactie kwam. Niet n.a.v. deze ene post dus. En zoals gezegd hoop ik natuurlijk dat er niets aan de hand is.quote:Op maandag 27 november 2006 15:15 schreef oYo het volgende:
[..]
Nou bedankt trutJij ook een fijne dag.
Bedankt. We moeten morgen toch langs.quote:Op maandag 27 november 2006 15:10 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
aders enzo zijn wat gevoeliger, meer bloed enzo dus eerder een adertje wat gesprongen kan zijn. vertrouw je het niet gewoon de vlos bellen hoor , daar zijn ze voor![]()
Heeft ook totaal geen nieuwswaarde, ik zeg toch zelf dat het gemuts is.quote:Op maandag 27 november 2006 15:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dan vind ik het wel raar dat je dat bij hem nu pas zegt terwijl er veel meer vrouwen zijn die dergelijke dingen posten. Ik lees van jou ook om de haverklap dat je jezelf een dikke koe vindt compleet met lijst wat je naar binnen hebt gewerkt. Dat vind ik persoonlijk ook vrij weinog nieuwswaarde hebben![]()
kom op vivi je hebt ook genoeg onzekerheden gepost e.d. niet iedereen is zoals jij bent.quote:Op maandag 27 november 2006 15:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tuurlijk, ware het niet dat ik bij urgente (zwangerschaps) vargen gewoon de huisarts en/of verloskundige raadpleeg ipv een forum waarop niemand uitsluitsel kan geven over dit soort (medische) aangelegenheden. Mijn posts beperken zich dan ook tot een reactie op een ander mocht ik wat zinnigs te melden hebben over het betreffende onderwerp (behalve in dit geval dus) of waar het mijzelf betreft, wat gemuts en gekwebbel.
Maar goed, ik hoop natuurlijk dat alles goed gaat verder hoor, ik trek me wel terug uit deze discussie
je kan ook sorry zeggen tegen de beste manquote:Op maandag 27 november 2006 15:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heeft ook totaal geen nieuwswaarde, ik zeg toch zelf dat het gemuts is.
Nogmaals, mijn reactie was wat bot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |