Jamaar jamaar ik ben nu klaar hequote:Op vrijdag 24 november 2006 19:21 schreef Suzanna het volgende:
Geweldig bevallingsverhaal Mwana, ik moet zeggen dat jij toch wel de 'meest memorabele bevallingsverhaal-award' hebt verdiend hiermee... ten eerste: vóór de vlos komt bevallen, ten tweede: bevallingsverhaal gelijk volgende dag neerpennen
, ten derde: het nog ontzettend komisch kunnen doen ook!
![]()
Mwana, van harte met jullie dochtertjequote:
Super Kleintje!!!!! Wat een mooi gevoel he, als je dat hartje ziet kloppen!quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:33 schreef Kleintje het volgende:
Geweldig... echt een actie voor jou... tijdens het voorwerk een kindje eruit ploppen. En de nageboorte dan? Is dat dan de echte bevalling![]()
GEFELICITEERD!!!!
Wat een prachtige naam en wat ben ik benieuwd naar die oogjes!!!!![]()
Ik heb vandaag ons pindaatje bewonderd. Niet dat er al echt wat te zien is behalve een vlek in je baarmoeder, maar de vlek had wel een mooie hartslag van 154 slagen per minuut.
De telling die ze vorige keer had die is nu weer naar boven bijgesteld. Officieel mag het nog geen termijnecho heten, mogen ze pas echt meten tussen de 10 en 12 weken en dan een datum bepalen. Dus ik mag over 2 weken weer loeren!!!!!! Maar zoals het er nu naar uitzag gaat ze voor vrijdag de 13e!!!!!!!!
Ik ben gewoon echt zwanger...![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:37 schreef Neuk het volgende:
Damn, nu rammel ik!![]()
Ik wil ook een Nune-meisje hebben!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |