Op het moment zelf heb ik stiekem wel ff gedacht van "he he heee voorwerk he?"quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:38 schreef PM-girl het volgende:
Mwana mwana, zelfs je eigen bevalling weet je nog vol humor neer te pennen nog geen 12 uur na geboorte!
Gelukkig is het vlug gegaan, werd je peuter niet bang van je brullen en heb je nu lekker je meisje vast! Geniet er van
Nu ik er over nadenk past het ook wel bij jou, zelf bevallen zonder vk, lekker eigenwijs!
Ben benieuwd naar de foto's!
Geweldig wat een verhaal. Die laatse subquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Zo, Nune ("Noene" fonetisch) besloot na 1,5 dag wel-niet-ohneetochniet haar zinnetje toch es door te gaan zetten. Rond 0:00 was ik doodop van het spelletje: elke keer dat ik op de bank indommelde kreeg ik een wee waarvan ik tegen het plafond zat en ging ik ervoor klaarstaan, dan zakte het weer af. Ik had op het laatst echt trillende spaghettisliertjes ipv benen. Dus vlos bellen. Magoed, die kon ook niets met het verhaal van "ja het is echt heel erg maar nu even niet toevallig" en stelde dat het toch echt voorwerk moest zijn, maar als ik het idee had dat het echt door ging pakken ik maar weer terug moest bellen, of als de vliezen braken. Ik was lichtelijk beledigd dat ze niet op mijn woord afging, maar achteraf bezien kon ze er ook echt weinig mee.
Was vanaf de namiddag al aan het mekkeren: "Wat is dit nou weer voor flutbevalling? Die rotvliezen motten eruit!", maar na het telefoontje besloot ik toch nog een keer te gaan proberen te slapen. Niet dus. 2 uur later keek ik es op de klok en bedacht me ineens dat ik 2 uur vol nare weeën verder was. Da's dus doorzetten, besloot ik, na de volgende wee bel ik.
Het kwam er dus op neer dat de volgende wee nooit meer wegging en ik de vlos grommend en wel gebeld heb dat als ze nou niet kwam, ze het kind uit de pot kon komen vissen. Dat was rond 2:30. Mijn man sleepte mij gruntend en wel naar het bed "dat ik het nu wel kon laten gaan nu ze er toch aankwam". Ik dacht dat ik die perswee beter zoveel mogen weg kon puffen en brullen. Valt me nog steeds mee dat de buren de pliesie niet gebeld hebben (of tegen?) want ik heb geloeid als een Neanderthaler***.
Die stomme vliezen waarop ik maar aan het wachten was knalden zo'n beetje als het sluitstuk toen ze er al half uithing. Mijn man was echt fantastisch, die gaf gewoon verslag van "ja hoor, haartjes, die komt er gewoon aan, maak het nu maar af" terwijl ik nog dacht van "nee, zo lang mogelijk doorzuchten". Doorzuchten my ass dus want om 2:35 was ze er gewoon, begon meteen te huilen.
Achteraf vind ik het een beetje linker dan op het moment zelf (alsof ik toen iets te vinden had) maar ze deed het meteen perfect zodat we ons geen zorgen hoefden te maken. Vlos kwam om 2:40, zag dat het goed was gegaan en heeft de nageboorte gehaald, kraam kwam rond 4:00, 5:00 was ik schoon en alles en ben ik gaan pitten.
Nune is net als die van jullie de kewlste van de hele wereld, heeft iets van 3 cm haar en grote zwarte ogen en wapperhandjes. Probeer later nog een foto te posten![]()
***ook leuk om te merken: ben je ongegeneerd aan het brullen en krijsen, hoor je ineens je peuter op de achtergrond de geluiden nadoen.Leuk spelletje mama!
Erg he, is 1 vd eerste dingen die ik dachtquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:03 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Geweldig wat een verhaal. Die laatse subIk kom echt niet meer bij
Ik moest ook meteen aan je kindjes denken toen ik las over het Neanderthalergeloei. Maar die gingen dus meedoen
Meid geniet er van, je bent er weer vanaf..
quote:Ben ik nu semi de eerste volgende? Van die anderen (Tajno en Applemooz) hoor je bar-weinig
Iddquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Erg he, is 1 vd eerste dingen die ik dacht![]()
[..]
Kan het me zo voorstellen!![]()
![]()
Maar niet vandaag, want nu is je meiske jarig![]()
Mibos, wat een verhaal johquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:58 schreef Mibos het volgende:
Iedereen bedankt voor de lieve reacties nav mijn bevallingsverhaal. Nagesprek weet ik eerlijk gezegd nog niet. Wil eerst de reactie van het ziekenhuis afwachten. Ik woon niet in Almere maar in de buurt van Gouda en daar is dus ook het desbetreffende ziekenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |