abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43812529
We hebben een B we hebben een L...
Nee, dat spelt al geen baby
"bloederig slijmverlies"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43812607
het is begonnen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_43812808
Oeeeeh Mwana wat spannend!!! Op momenten als deze baal ik dat we in het nieuwe huis nog geen internet hebben en ik maar halve dagen werk Ik ga heel erg aan je denken hoor!! Het kan niet lang meer duren!!!

Mibos wat een vreselijke bevalling.... Veel sterkte met het verwerken ervan.

Karin ik vind je kamertje echt super mooi!!! Wij hebben ook limegroen maar dan in combi met oranje.

Kleintje ik hoop dat je snel kan gaan genieten van je zwangerschap want zoals je je nu voelt is ook niet alles he...
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_43812837
Mwana
Zit ons eens niet voor de gek te houden. Kom op, persen jij! We hebben van jou turbobevallingen gelezen en we willen dat weer!

Bibi... verrassend genoeg heb ik vannacht goed geslapen en op mijn misselijkheid na voel ik me geweldig vanmorgen!
pi_43812852
mibos heel veel sterkte. bah je zult ze wat in het ziekenhuis wat aan doen.

mwana laat je beebje eens zien. zet hem op bij de vk.

ET raar maar ik ben toevallig sinds zondag verkouden. sinds zaterdag savonds en s nachts voorweeen. nou ik ben benieuwd of het er iets te maken mee heeft.
mama van 3 kids!
pi_43813465
Mwana succes vandaag!

Mibos...dat klinkt niet fijn!!! GElukkig is het achter de rug en heb je een prachtige dochter!

Wij hebben gisteren ons nieuwbakken neefje gezien, we mochten hem helaas niet vasthouden, hij was nog wat onder de temperatuur en moest in zijn bedje (bakje) blijven
Maar als het goed is mogen ze vandaag naar huis, morgen maar eens zien of ik de kleine wat beter kan bekijken
Toch erg wonderlijk dat er zoiets uit je buik komt zeg
Kan me er nog niks bij voorstellen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_43813709
Mibos,wat een verhaal Maar ik heb wel meteen zoiets van:Dat verhaal hou ik in mijn achterhoofd en laat ze het niet wágen om me zo lang te laten sukkelen,anders dender ik zo de afdeling af

Karin,ons kamertje is qua muren wit,een lichtgroene kast en de plint langs de grond aqua,raampost aqua en openslaande gedeelte lime.En dan nog 3 schildersdoeken in lime,aqua en fucsia en ook zo 3 fotolijstjes.En dat waren we al van plan,voor we wisten wat het zou worden.Nu we weten dat het een jongen word,laten we verdere fucsia dingen achterwege Maar hij krijgt wel een rozr muziekbeest,goed voor zijn vrouwelijke kant

Mwana,kom op met die baby

Ik ga over een kwartiertje weer naar de vlos,kijken of het hartje nu wel regelmatig is......word er nu wel zenuwachtig om,heb me de afgelopen 2 dagen goed rustig kunnen houden,maar nu......pfff.....

Groetjes,Minoes
  donderdag 23 november 2006 @ 10:57:31 #58
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43813746
Minoes, sterkte,hopelijk is het hartje nu goed in het ritme, succes (had je mijn tip nog gelezen?)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † donderdag 23 november 2006 @ 10:58:43 #59
43556 miss_dynastie
pi_43813786
Mwana
  donderdag 23 november 2006 @ 10:59:34 #60
94046 PM-girl
pi_43813808
Karin, ik vind het niet te blauw, jullie kamertje. Wij hebben een compleet blauwe kamer, was ook voor een meisje geweest eventueel.

Mwana, je bent begonnen! Succes en hopelijk kun je vandaag je mini nog bewonderen!

Mibos, jeetje wat een verhaal zeg, schandalig hoe sommige ziekenhuizen omgaan met hun kraamvrouwen. Goed dat je je rust neemt nu en hulp hebt. Sterkte met herstellen.
*
pi_43813879
PM-girl,ja ik heb het gelezen,ga meteen ff kijken,bedankt

Groetjes,Minoes
pi_43814110
Sterkte Mibos, vervelend dat het zo is gegaan allemaal.

Mwanatabu succes vandaag bij de vk!
  donderdag 23 november 2006 @ 11:22:57 #63
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43814341
E.T. niet doen hoor. Het is nog veel te vroeg. Benen bij elkaar en negeer die verkoudheid.

Mwana kom op!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_43815778
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:17 schreef Kleintje het volgende:
Mwana
Zit ons eens niet voor de gek te houden. Kom op, persen jij! We hebben van jou turbobevallingen gelezen en we willen dat weer!

Bibi... verrassend genoeg heb ik vannacht goed geslapen en op mijn misselijkheid na voel ik me geweldig vanmorgen!
En ik niet?
Nog steeds hetzelfde, beetje bloed en soms een lekkere wee.

Bij de vlos natuurlijk gaan krampje te bekennen. Zit ik weer in de auto, kreeg ik er eentje van 3 minuten ofzo. En nu weer niks dus.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 23 november 2006 @ 12:13:26 #65
94046 PM-girl
pi_43815825
Wat zei de vk verder, heeft ze gekeken hoe uh, groot je lanceeropening al was zeg maar?
*
pi_43816163
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:13 schreef PM-girl het volgende:
Wat zei de vk verder, heeft ze gekeken hoe uh, groot je lanceeropening al was zeg maar?
Nee, dat is immers niet nodig als je geen enkele vorm van weeënactiviteit vertoont zodra er een deskundige in de buurt is.
Beeb met humor, heb ik weer
  donderdag 23 november 2006 @ 12:37:26 #67
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_43816426
Mibos, wat een nare ervaring. Veel sterkte met de verwerking!
Ik durf eerlijk gezegd vriendin het verhaal niet te laten lezen. Die is nu als klein fijn vrouwtje (1.60 en normaliter 45 kg) bang voor een zware bevalling.

Ze wil in het ziekenhuis bevallen en niet thuis. Ik ga in ieder geval niet van haar zijde wijken en als men niet opschiet geef ik ze een trap voor hun ...
pi_43816514
Nav de reacties op Mibos verhaal heb ik ook niet terug gelezen...... Komt wel wanneer ik bevallen ben.

Mwana wat zei de vk verder dan? Of gewoon "voorwerk"?
pi_43816656
Hoe weet je trouwens of je vruchtwater verliest en niet onwijze dunne afscheiding?
Bleeh ik hou niet van zulke praatjes maar wil ff weten....
  † In Memoriam † donderdag 23 november 2006 @ 12:45:56 #70
81992 Githa
pi_43816695
Als je op je handblaast en er komt vocht danis het waarschijnlijk vruchtwater, dat kun je namelijk niet ophouden.
Hoezo, hoezo....
pi_43816787
Neej ik wil niet vooruit lopen.... maar ik heb al zo een last van die afscheiding en vanmorgen moest ik de boel verschonen zeg maar....
Loop nu met maandverband rond en ruik er iedere keer aan.. zoek een hobby En het is geen urine...
Weet dus ff niet...
  † In Memoriam † donderdag 23 november 2006 @ 12:49:43 #72
81992 Githa
pi_43816821
Afscheiding kan ook goed zijn, maar als je het net vertrouwd probeer je wat op te vangen, dan kan de VK even kijken.
  donderdag 23 november 2006 @ 12:51:20 #73
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_43816870
met blazen weet je het zeker, dan voel je er zo een scheutje uitlopen als het vruchtwater is
spannend

Mwana
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_43816883
Ja lastig Githa, ik loop bij het ziekenhuis.. Benthe ligt net op bed en vriendlief is in Amsterdam...
Om hem nu (voor niks) naar huis te laten komen.....
pi_43816928
En ik wil niet nu al beginnen..... Mijn meisje is morgen jarig.....
  donderdag 23 november 2006 @ 13:11:23 #76
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43817469
quote:
Op donderdag 23 november 2006 09:59 schreef Mwanatabu het volgende:
We hebben een B we hebben een L...
Nee, dat spelt al geen baby
"bloederig slijmverlies"
Wat lief !

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_43817475
Gaan we wellicht duobevallen Stiekemurd?
pi_43817573
Stiekemurd en mwana....spannend. Ik duim voor jullie....

en stiekemurd....wat herken ik de twijfel
pi_43817585
Nah ga jij maar eerst Mwana....

Ik voel ook verder helemaal niks, geen contracties of zo. Beeb is wel wat druk af en toe.
Ik kan altijd vanaaf nog contact opnemen met ziekenhuis....

Hoe zou het bij Tajno en Applemooz zijn?
pi_43817698
het word wel spannend hoor mwana en stiekemurd.
stiekemurd gewoon bellen hoor als je twijfelt

het lijstje word steeds kleiner
mama van 3 kids!
  donderdag 23 november 2006 @ 13:18:00 #81
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_43817703
Vraagje, ivm de baarkruk.

Wij horen verhalen dat je makkelijker uitscheurt met de kruk door de zwaartekracht (en sneller komen kind). Anderszijd hoef je minder de persen.
Wie heeft ervaringen met de kruk en wat zijn de pro's en con's?
  donderdag 23 november 2006 @ 13:18:42 #82
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_43817727
Stiekemerd is vroeg, je staat pas in december.
pi_43817765
Dat blaasverhaal gaat toch ook niet altijd op,toch Ik heb ook wel es gehoord,dat het echt druppelsgewijs kan komen.Kan je niet makkelijker langs een ha dan stiekumerd?

Mwana........hoe is ie lukt het nog,of was het een storm in een glas water?

Hier geen goede berichten bij de verloskundige Hartje was nog steeds onregelmatig en we moeten dus weer terug naar de gyn,ze belt zo meteen wanneer de afspraak is.Ik ga mijn werk afbellen,zit hier alleen maar te brullen Heb geen zin om zo op mijn werk rond te lopen en ik had toch maar 4 uurtjes,dus dat valt wel mee.En ik was extra ingepland,dus er valt geen dienst weg,zeg maar.
Ze zei,dat er tijdens de zwangerschap niets aan te doen was en dat ze vooral na de geboorte de baby goed in de gaten gaan houden.En ik las hier van iemand,dat je dan vaker op controle moet komen?Mij benieuwen,of we nu weer helemaal terug moeten naar de gyn of niet.En of het dan straks een bevalling op medische indicatie gaat worden.
Hubbie was meteen op internet gedoken en vertelde dat het wel vaker voorkwam en dat ik moest proberen om me zo rustig mogelijk te houden....jaja.....dat moet je tegen dit emo-kipje zeggen......zit al de hele tijd achter de puter te brullen Pff,ik ga es kijken of er nog wat lekkers te snaaien is in de kast en verder met de geboortekaartjes maken,dat leid af Van de 60 moet ik er nog maar 40,5......dus,dat schiet al op toch

Groetjes,Minoes
pi_43817872
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:18 schreef oYo het volgende:
Stiekemerd is vroeg, je staat pas in december.
Dat is het al bijna...
pi_43817990
Minoes wat vervelend voor je meid.
Probeer idd jezelf af te leiden met kaartjes maken...

Ik kijk nog wel ff wat ik doe.... voorlopig maar gaan broekloeren... Het ruikt trouwens ook anders...
*Zucht* ´k word gek van mezelf, ga maar eens ff de strijk doen.
pi_43818566
Stiekmurd,jij maakt je ook al sappel zie ik de strijk........getver,waar je zin in hebt,ik strijk gelukkig nooit.Soms wat zomerspul maar verder....neuh,niks voor mij Mijn moeder had t er trouwens over,dat je alles voor de baby moet strijken ivm.bacteriën Ik zei al,wat een onzin,dan moet je het toch zowat in een steriele kast leggen?Ik kan me dat totaal niet meer herinneren van mijn meiden hoor.Lakentjes,ok,misschien doe ik die nog even,maar het lijkt me zo onzinnig,ze liggen er 1 x in en hup,de krukkels er weer in Maar goed,als t moet......

Groetjes,Minoes
  donderdag 23 november 2006 @ 13:53:34 #87
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43818918
leuk kamertje zie ik voorbij komen
Romijns kamertje was al blauw voordat ik zwanger werd. als Romijn niet Romijn was, maar Rosa, had Rosa het toch met dat blauwe kamertje moeten doen

Mwana spannendddddddd

Stiekemurd ook al spannend ga jij er ook voor dat je beebje op de verjaardag van je 1e kindje geboren word?

Minoes
pi_43818929
Minoes, ik heb het niet gedaan , volgens mij is dat ook hopeloos ouderwets. wat wel een goed idee is, is om de was nate speolen met azijn (in het wasverzachterbakje ) De azijn haalt de laatse restjes wasmiddel er uit waardoor het minder irriterent is voor een pasgeboren beebje.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_43818975
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:53 schreef Martineke het volgende:

Stiekemurd ook al spannend ga jij er ook voor dat je beebje op de verjaardag van je 1e kindje geboren word?
pi_43819032
Ik ben hopeloos ouderwets, niet alleen wordt alles van mijn kindjes gestreken, maar ook van mezelf en vriend. Heb dan ook zo een supersonische Strijkijzer met Stoomgenerator
pi_43819236
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:57 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik ben hopeloos ouderwets, niet alleen wordt alles van mijn kindjes gestreken, maar ook van mezelf en vriend. Heb dan ook zo een supersonische Strijkijzer met Stoomgenerator
Laat me raden.... jij bent er zo eentje die ook de onderbroekjes, sokken en washandjes aanvalt met het strijkijzer?
The waves you made will always be
pi_43819274
hehe neej dat net niet, die trekken vanzelf strak.

Maarre, we wijken af van het topic
pi_43819405
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:04 schreef Stiekemurd het volgende:
hehe neej dat net niet, die trekken vanzelf strak.

Maarre, we wijken af van het topic
Uhh oja das waar, uhm waar ging het ook alweer over.....
Ojaaaaaaa er loopt hier sowieso nu een dame met werpplicht!!
Mwanatabu? Doet eens ff lekker werpen dan?! ( Jij mag ook hoor stiekemurd )
Wij willen beebies wij willen beebies!!
The waves you made will always be
pi_43819892
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:53 schreef Jelief het volgende:
Minoes, ik heb het niet gedaan , volgens mij is dat ook hopeloos ouderwets. wat wel een goed idee is, is om de was nate speolen met azijn (in het wasverzachterbakje ) De azijn haalt de laatse restjes wasmiddel er uit waardoor het minder irriterent is voor een pasgeboren beebje.
Jelief misschien heel stom om te vragen maar ruiken de kleertjes niet naar azijn?
mama van 3 kids!
pi_43820011
Volgens mij wacht het wicht totdat ik alle kleertjes gestreken heb ofzo...
Woeha, bijgestelde datum: Sint Juttemis

eigenlijk vind ik het niet leuk hoor, wil vannacht gewoon slapen en me niet weer op liggen vreten of het nou echt begonnen is
pi_43820497
Mwana,zet t strijkapp.dan gewoon klaar,misschien helpt dat?

Groetjes,Minoes
pi_43820514
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:24 schreef Popples het volgende:

[..]

Jelief misschien heel stom om te vragen maar ruiken de kleertjes niet naar azijn?
Ik heb ook azijn als wasverzachter gebruikt, en ik rook niks! maar ik was natuurlijk wel verkouden tijdens mijn verlof
Eva
pi_43821906
De verloskundige heeft teruggebeld,ik kan woensdagmorgen pas terrecht voor een echo en een gesprek met de gyn Goed voor m'n zenuwen

Groetjes,Minoes
pi_43822626
Mienos, dat is weer ff schrikken... Rustig aan doen hoor!! met vingertje wijst...

Stiekemurd, me telefoon is vol hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_43822984
Mwana en Stiekemurd, jullie maken het wel spannend zo!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')