En ik niet?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:17 schreef Kleintje het volgende:
Mwana
Zit ons eens niet voor de gek te houden. Kom op, persen jij! We hebben van jou turbobevallingen gelezen en we willen dat weer!
Bibi... verrassend genoeg heb ik vannacht goed geslapen en op mijn misselijkheid na voel ik me geweldig vanmorgen!
Nee, dat is immers niet nodig als je geen enkele vorm van weeënactiviteit vertoont zodra er een deskundige in de buurt is.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:13 schreef PM-girl het volgende:
Wat zei de vk verder, heeft ze gekeken hoe uh, groot je lanceeropening al was zeg maar?
Wat lief !quote:Op donderdag 23 november 2006 09:59 schreef Mwanatabu het volgende:We hebben een B
we hebben een L...
Nee, dat spelt al geen baby![]()
"bloederig slijmverlies"
Dat is het al bijna...quote:Op donderdag 23 november 2006 13:18 schreef oYo het volgende:
Stiekemerd is vroeg, je staat pas in december.
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:53 schreef Martineke het volgende:
Stiekemurd ook al spannendga jij er ook voor dat je beebje op de verjaardag van je 1e kindje geboren word?
Laat me raden.... jij bent er zo eentje die ook de onderbroekjes, sokken en washandjes aanvalt met het strijkijzer?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:57 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik ben hopeloos ouderwets, niet alleen wordt alles van mijn kindjes gestreken, maar ook van mezelf en vriend. Heb dan ook zo een supersonische Strijkijzer met Stoomgenerator![]()
Uhh oja das waar, uhm waar ging het ook alweer over.....quote:Op donderdag 23 november 2006 14:04 schreef Stiekemurd het volgende:
hehe neej dat net niet, die trekken vanzelf strak.
Maarre, we wijken af van het topic![]()
Jelief misschien heel stom om te vragen maar ruiken de kleertjes niet naar azijn?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:53 schreef Jelief het volgende:
Minoes, ik heb het niet gedaan , volgens mij is dat ook hopeloos ouderwets. wat wel een goed idee is, is om de was nate speolen met azijn (in het wasverzachterbakje ) De azijn haalt de laatse restjes wasmiddel er uit waardoor het minder irriterent is voor een pasgeboren beebje.
Ik heb ook azijn als wasverzachter gebruikt, en ik rook niks! maar ik was natuurlijk wel verkouden tijdens mijn verlofquote:Op donderdag 23 november 2006 14:24 schreef Popples het volgende:
[..]
Jelief misschien heel stom om te vragen maar ruiken de kleertjes niet naar azijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |