Dat blaasverhaal gaat toch ook niet altijd op,toch
![]()
Ik heb ook wel es gehoord,dat het echt druppelsgewijs kan komen.Kan je niet makkelijker langs een ha dan stiekumerd?
Mwana........hoe is ie
![]()
lukt het nog,of was het een storm in een glas water?
Hier geen goede berichten bij de verloskundige
![]()
Hartje was nog steeds onregelmatig en we moeten dus weer terug naar de gyn,ze belt zo meteen wanneer de afspraak is.Ik ga mijn werk afbellen,zit hier alleen maar te brullen
![]()
Heb geen zin om zo op mijn werk rond te lopen en ik had toch maar 4 uurtjes,dus dat valt wel mee.En ik was extra ingepland,dus er valt geen dienst weg,zeg maar.
Ze zei,dat er tijdens de zwangerschap niets aan te doen was en dat ze vooral na de geboorte de baby goed in de gaten gaan houden.En ik las hier van iemand,dat je dan vaker op controle moet komen?Mij benieuwen,of we nu weer helemaal terug moeten naar de gyn of niet.En of het dan straks een bevalling op medische indicatie gaat worden.
Hubbie was meteen op internet gedoken en vertelde dat het wel vaker voorkwam en dat ik moest proberen om me zo rustig mogelijk te houden....jaja.....dat moet je tegen dit emo-kipje zeggen......zit al de hele tijd achter de puter te brullen
![]()
Pff,ik ga es kijken of er nog wat lekkers te snaaien is in de kast en verder met de geboortekaartjes maken,dat leid af
![]()
Van de 60 moet ik er nog maar 40,5......dus,dat schiet al op toch
Groetjes,Minoes