Oeh handigquote:Op maandag 20 november 2006 18:52 schreef becky27 het volgende:
ik besteed het stukwerk uit krijg alleen favo stukadoor niet te pakken, de rest doe ik zelf en/of met vrienden en familie.
het moet alleen heel snel want de 3e december moet ik over zijn
Zand uit de oogjes wrijven en lezen Sangerquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:46 schreef sanger het volgende:
Welk deel van DH is dit?
Bezuidenhout, staat ongeveer haverwege ergensquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:46 schreef sanger het volgende:
Leuk, weer een nieuw topic!
Ziet er groot uit zeg voor een appartement in DH. Het heeft wel iets weg van mijn broer zijn appartement. Welk deel van DH is dit?
in de 3e postquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bezuidenhout, staat ongeveer haverwege ergens
quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:39 schreef becky27 het volgende:
maar ik ben nogal van het fotograferen dus ik houd jullie op de hoogte
ik weet eigenlijk niet wat het mooist is!quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je moet echt doen wat je het mooist vind, anders krijg je er later zeker spijt van
Bezuidenhout oost heeft iig MOP.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:20 schreef becky27 het volgende:
MOP is uitgevoerd, alleen het hoognodige
maarre realbase, je kent de woning?
stond trouwens te koop voor 139500 maar ik heb woningen voor veel meer gezien met andere faciliteiten
in mijn straat staan er ook minimaal 3 van Langezaal te koop, waaronder een parterre, zijn we nu buren zonder het te weten?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:35 schreef realbase het volgende:
[..]
Bezuidenhout oost heeft iig MOP.
Er stonden bij mij in de straat 3 huizen te koop van langezaal dus het zou best 1 van jou kunnen zijn
Was een gokje dus
Mijn buren zijn recentelijk niet verhuist tenzij je huurtquote:Op woensdag 22 november 2006 18:27 schreef Charisma het volgende:
[..]
in mijn straat staan er ook minimaal 3 van Langezaal te koop, waaronder een parterre, zijn we nu buren zonder het te weten?![]()
ikke ook 150 , maar dan volledig gerenoveerd door een aannemerquote:Op woensdag 22 november 2006 19:09 schreef Charisma het volgende:
ik heb een koopwoning en Becky;s woning lijkt in de buurt van mij te staan, mijn vriendin woont ook in BZH, een straat verder op op de tweede
trouwens 130kk is niet zo gek voor een woning op de tweede in BZH, ik betaalde 150.000 maar dan wel parterre met tuin van 13m![]()
Ik had het geluk dat ze alles in originele staat hebben gehouden of weer gemaakt hebbenquote:Op donderdag 23 november 2006 16:17 schreef Charisma het volgende:
super readbase
mijn huisje was ook helemaal nieuw verbouwd, keuken van ikea met alles erin en eraan en de badkamer netjes betegeld
een nadeel - ook de hal is betegeld met witte tegels en blauw randje
lijkt wel een grote wc op een trienstation, daar moet ik nog iets aan doen, rest zag er prima uit
en de panel deuren weer terugbrengen in oorspoonkelijke staat
een beetje off-topc sorry![]()
ben benieuwd hoe het met Becky verder gaat![]()
dat is inderdaad mooi Realbasequote:Op donderdag 23 november 2006 21:33 schreef realbase het volgende:
[..]
Ik had het geluk dat ze alles in originele staat hebben gehouden of weer gemaakt hebben
en-suite sepreatie + glas in lood.. ramen voor en achter glas en lood, tussen deuren gals in lood, granieten vloer in de gang, lambrisering in de 2 woonkamers en ornamenten op het plafond![]()
Maar idd offtopic
haha zit ook nog een cx in....loop eens binnen zou ik zeggen!! ik kan je geen pb sturen want er is geen mailadres aanwezigquote:Op woensdag 29 november 2006 19:45 schreef Charisma het volgende:
klopt inderdaad met U begint de straat ! nou nou
dat is geinig,
ik kon de straat niet inrijden omdat jullie aan het lossen waren![]()
vanavond ook weer bezig geweest? ik zag licht branden![]()
"edit"
gaaf dat je zo dichtbij komt wonen , echt apart dit om het hier te volgen terwijl je 1 minuut van mij vandaan gaat wonen![]()
Of nog steeds groeien, wat hij bij ons gedaan heeft.Verkijk je niet op de hoeveelheid vocht die je je huis injaagt met stucken en verven.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:13 schreef becky27 het volgende:
ben effies thuis (mijn oude huis)
Er is ongeveer 30 m2 gestuced. Wanneer de vloer aclimatiseert kan ie nog krimpen, met dit vocht zet ie iets uit. De vloer ligt er nu 4 dagen en in de ruimtes waar gestuced is nog niet, ik wacht het rustig af
ik heb alleen de grote pech dat ik van het weekend over moet dus er moet iets klaar zijn :-(
BUURVROUW !!!!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 19:39 schreef becky27 het volgende:
Klopt, straat begint met een U......
maarre, dat waren geen platen maar mijn eikenhouten vloer in planken, loeizwaar en ik heb ze samen met mijn moeder naar boven gesjouwd. Vandaag weer een hoop gedaan, zet eerst mij ma op de trein en dan foto's
Als je die spietjes laat zitten, dan heeft de vloer toch juist geen ruimte om te werken, omdat die spietjes in de weg zittenquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:57 schreef Solingjan het volgende:
Even over de vloer.
Ik zou de spietjes zo lang mogelijk laten zitten.
Die vloer is nog lang niet uitgewerkt.
Wat voor plinten ga je gebruiken maken.
Eiken?? Wat zou je er van vinden om die vast te zetten met messingschroeven met bolle kop![]()
Laat de spietjes zitten en hak die af op de bovenkant vloer. Dan kun je de plint er mooi boven opzetten.
Mocht.... het nodig zijn dan zou je de plinten altijd nog los kunnen schroeven.
prima:)quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:28 schreef becky27 het volgende:
hee guys
wat is het nou???
ik heb ze eruit gehaald
In de zomer krimpt de vloer dus kan hij niet tegen de muur aandrukken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:32 schreef bonke het volgende:
[..]
je ziet dan niet dat de vloer zover van de muur afzit maar je bent een stuk zekerder dat ie tijdens een warme zomer niet meer tegen je muur aan gaat drukken
dus iets wat warm word zet niet uit ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:08 schreef Solingjan het volgende:
[..]
In de zomer krimp de vloer dus kan hij niet tegen de muur aandrukken.
Dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:17 schreef bonke het volgende:
[..]
dus iets wat warm word zet niet uit ?
over een half jaar is dat vocht er allang uit hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:20 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet![]()
Het gaat hier om het vocht in het hout.
Niet echt onderbuurman maar wel dichtbijquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:56 schreef becky27 het volgende:
Ben je mijn onderbuurman??? Goed zeg hier op het forum met drie uit dezelfde straat!! Bizar!
Ja iddquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:16 schreef Charisma het volgende:
mijn laminaatvloer staat ook aan kant bol omdat er te weinig ruimte zat aan de zijkanten, als je echt te lang wacht met weghalen krijg je die dingen ook nooit meer uit, ( is mij namelijk gebeurd met een splintje)
Realbase, je kunt dus al verslag geven van elek werkdag zo te zien![]()
waar woon je eigenlijk nu Becky ? ik vind het wel grappig dat drie van ons in dezelfde straat wonen![]()
love is in the airquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:31 schreef realbase het volgende:
[..]
Niet echt onderbuurman maar wel dichtbij
[..]
Ja idd
Ik zie nu in de woonkamer licht.. Dus of Becky is bezig of ze laat dr licht branden !
Mmach zeg er wat van !
Ik woon nu in Delft, heb hier tijdens mijn studententijd en erna gewoond in een huurhuis, ik heb heel lang zitten dubben tussen kopen en huren. In Delft is het namelijk niet te betalen. Dus ik heb besloten in DH te gaan wonen, moet nu wel gaan reizen naar mijn werk, het was namelijk maar vijf minuten lopen. Morgen staan de verhuizers klaar en wordt alles opgeslagen in twee kamertjes.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:16 schreef Charisma het volgende:
mijn laminaatvloer staat ook aan kant bol omdat er te weinig ruimte zat aan de zijkanten, als je echt te lang wacht met weghalen krijg je die dingen ook nooit meer uit, ( is mij namelijk gebeurd met een splintje)
Realbase, je kunt dus al verslag geven van elek werkdag zo te zien![]()
waar woon je eigenlijk nu Becky ? ik vind het wel grappig dat drie van ons in dezelfde straat wonen![]()
Als het goed is nu niet meer!! Ik was bezig maar schilderen in het donker is niet handigquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:31 schreef realbase het volgende:
[..]
Niet echt onderbuurman maar wel dichtbij
[..]
Ja idd
Ik zie nu in de woonkamer licht.. Dus of Becky is bezig of ze laat dr licht branden !
Mmach zeg er wat van !
Nico de tuinman ? Die ken ik denk ik nietquote:Op zondag 3 december 2006 08:21 schreef Charisma het volgende:
goede morgen![]()
realbase , je woont toch niet naast Nico de "tuinman" ?! grappig dit
Hoi Becky, hoe is het gegaan met de stuccador ? laat je de afzuigkap in het midden hangen of pas je de keuken nog aan?
misschien kom ik vandaag heel snel even kijken![]()
irritante mensen altijd met die aanhangenrsquote:Op zondag 3 december 2006 15:47 schreef Charisma het volgende:
net stond de verhuis-aanhanger midden in de straat en moest ik weer omrijden
ze zijn nu weer klaar met lossen , dus ik ga even een bloemeke brengenen me voorstellen
![]()
ben weer terug,...was nog veels te druk met schouwen en zo .. ga een andere keer op de koffie als het wat rustiger is
leuke meid, die Becky![]()
Hou alles in de gaten hoor!!quote:Op zondag 3 december 2006 18:10 schreef realbase het volgende:
[..]
irritante mensen altijd met die aanhangenrs
KLeine update dus--> De wasmachine, wat meubels en een plant zag ik .. dus die zijn al binnen !
Ik woon dichterbij !!quote:Op maandag 4 december 2006 07:22 schreef Charisma het volgende:
nou Realbase, de tuinman woont geloof ik op nummer 116, heeft bij mij het gras gelegd![]()
grappig al die verhuisberichten, ik was er om ca 16uur toen ging de koelkast naat binnen![]()
zou Becky al internet hebben?
en het vage is.. tis nog best een kleine straatquote:Op maandag 4 december 2006 08:54 schreef Tamaartje het volgende:
hahaik vind het leuk om dit topic te lezen.. al die mensen uit 1 straat
Succes Beckyik ben benieuwd naar het resultaat
haai Becky 0 ja doe maar snel met i-net, kunnen we weer leuke fotos en verslagen tegemoet zienquote:Op maandag 4 december 2006 13:08 schreef becky27 het volgende:
hellooo. ik ben nu in mijn oude huis te delft en vertrek zo weer richting den haag als het goed is heb ik morgen internet.....
Om eerlijk te zijn ben ik een beetje uitgekeken op shoarmaquote:Op maandag 4 december 2006 17:50 schreef Charisma het volgende:
[..]
haai Becky 0 ja doe maar snel met i-net, kunnen we weer leuke fotos en verslagen tegemoet zien
Realbase, je zit toch niet elke dag in dat eetcafe om de hoek he?![]()
de tuinman is echt een tuinman , of die ook terrassen aanlegt? weethutniet maar bel even bij n116, hij heet Nico
sorry off-topic![]()
Hoop niet dat je nu auw aan je gezicht hebt??quote:Op maandag 4 december 2006 18:10 schreef realbase het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik een beetje uitgekeken op shoarma
Enuhhh .. ik ken alleen nico de snackbar hihi
Becky !! Morgen internet !!
Enuh.. vraag eens aan je onderbuurman of hij die grote kerstboom wat wilt snoeien
Het belemmert mn gezicht
Ik zal als ik er morgen aan denk ff wat fotos makenquote:Op maandag 4 december 2006 19:28 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hoop niet dat je nu auw aan je gezicht hebt??
Kan je geen foto maken van wat jij ziet?? Zou grappig zijn.![]()
Was ook maar een geintje he!quote:Op maandag 4 december 2006 20:36 schreef realbase het volgende:
[..]
Ik zal als ik er morgen aan denk ff wat fotos maken
nee geintje ..
Niet iedereen hoeft de voorkant van haar huis te zien.. Dan weet echt gelijk iedereen waar ze woont
had ik ook leuk gevondenquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje he!Maar ik zag t al helemaal voor me.. liveverslag vanuit jouw huis!
![]()
Hee Charisma, thanx voor het bloemetje, echt super leuk voel me meteen welkom in de straat!!quote:Op zondag 3 december 2006 15:47 schreef Charisma het volgende:
net stond de verhuis-aanhanger midden in de straat en moest ik weer omrijden
ze zijn nu weer klaar met lossen , dus ik ga even een bloemeke brengenen me voorstellen
![]()
ben weer terug,...was nog veels te druk met schouwen en zo .. ga een andere keer op de koffie als het wat rustiger is
leuke meid, die Becky![]()
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoor! Je hebt een benedenwoning toch?? En heb je kinderen? Als jij naar binnen kunt kijken zit je op of 156 of 150 in die trant.....quote:Op maandag 4 december 2006 18:10 schreef realbase het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik een beetje uitgekeken op shoarma
Enuhhh .. ik ken alleen nico de snackbar hihi
Becky !! Morgen internet !!
Enuh.. vraag eens aan je onderbuurman of hij die grote kerstboom wat wilt snoeien
Het belemmert mn gezicht
weet je het zeker??quote:Op donderdag 7 december 2006 20:37 schreef realbase het volgende:
ps... ik ben echt niet een stalker hoor ! echt niet !
joh, ga gewoon langs als ze er isquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:33 schreef realbase het volgende:
schiet toch eens op joh
Maare.. hoe zie je dr uit ? woon je er alleen ? Misschien loop je stiekum wel eens langs me en weet ik gewoon niet eens wie je bent hehe
zal me vrouwtje leuk vindenquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:06 schreef bonke het volgende:
[..]
joh, ga gewoon langs als ze er is
stel je netjes voor, neem eem flesje wijn mee, zeg dat je der lief vind en huppekeej, word je der zo weer uitgeknikkerd
ps: gewoon ff jezelf voorstellen zal ze misschien ook wel leuk vinden
Of om 20.00 uur...quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
gewoon even afspreken dat je om 19.00 even gaat zwaaien![]()
![]()
en gedaan??quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:58 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Of om 20.00 uur...Dus hupakee allebei voor t raam gaan staan en zwaaien maar!
![]()
Woon jij vlak bij dat huis wat te koop staat ? (parterre waar ze zoveel voor vragen?)quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:14 schreef Charisma het volgende:
Realbase, jemaakt me nu ook nieuwsgierig hihi, ik moet wel heel hard zwaaien willen jullie mij zien , maar eentipje van de sluier, voor mijn deur staat een rode pot met een stamroos![]()
ik wcht met smacht op de fodo;s van Becky
en Becky graag gedaan![]()
klopt, woon tegenover daar waar de pot met de roos staat is mijn " Casa Mia "quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:42 schreef realbase het volgende:
[..]
Woon jij vlak bij dat huis wat te koop staat ? (parterre waar ze zoveel voor vragen?)
Becky : Hoe staat het ermee ?!
kan jij anders niet ff je wlan key aan becky geven? kan ze internettenquote:Op maandag 4 december 2006 07:22 schreef Charisma het volgende:
nou Realbase, de tuinman woont geloof ik op nummer 116, heeft bij mij het gras gelegd![]()
grappig al die verhuisberichten, ik was er om ca 16uur toen ging de koelkast naat binnen![]()
zou Becky al internet hebben?
je moet wel prioriteiten stellen Becky ! weg die planken en aansluiten dat dingquote:Op woensdag 13 december 2006 14:27 schreef becky27 het volgende:
ik heb de alles al binnen voor het internet, alleen nog geen tijd en tot gister stonden er een stuk of twintig megaplanken voor mijn aansluiting....maar het komt eraan!!
Er is er al 1 weg!! De andere is in mijn slaapkamer en daar is het zo een puinhoop dat ik het ga proberen vanavond maar of het lukt???quote:Op woensdag 13 december 2006 09:12 schreef realbase het volgende:
tsja ik weet het ook niet..
Becky je leeft nog ?
Enuh.. Haal die reclame voor Langezaal eens van je ramen joh ? Of krijg je daar geld voor
Jup van die niet zo mooie marmerachtige tegeltjes.... ik moet zeggen die HAD ik, liggen allemaal al bij de stort....ik zal vanavond eens fotos maken en kijken of ik mijn laptop online krijg. De woonkamer/keuken begint nl wat te wordenquote:Op donderdag 14 december 2006 09:25 schreef realbase het volgende:
ik denk dat zij tegeltjes heeft zoals ik.. Echt ouderwetse nep marmer tegeltjes
Marmerverf met daaroverheen glas ?
Enuh ik blief geen lijmwijn
super Becky dat je al stukje bij beetje vorderd, als het eens alles op zijn plaats is wordt het zeker prachtigquote:Op donderdag 14 december 2006 09:52 schreef becky27 het volgende:
[..]
Jup van die niet zo mooie marmerachtige tegeltjes.... ik moet zeggen die HAD ik, liggen allemaal al bij de stort....ik zal vanavond eens fotos maken en kijken of ik mijn laptop online krijg. De woonkamer/keuken begint nl wat te worden![]()
Gister is mijn behangetje er tegen aan gegaan en dat is echt meteen een heel ander gezicht!
volgende week keuken en dan kan ook hopelijk het gasfornuis omhoog!![]()
die heb ik in de hal jaquote:Op woensdag 13 december 2006 15:49 schreef Igen het volgende:
Ik zou graag nog eventjes iets over tegeltjes op de gang willen zeggen. Of die mooi zijn, hangt maar net ervan af wát voor tegeltjes het zijn.
In het gebouw waar ik woon zitten in het trappenhuis nog de originele tegeltjes uit de jaren '20. Die zijn mooi diepblauw met een subtiel kleurverloop. Prachtig. Maar in het huis hier tegenover hebben ze witte tegeltjes met bovenlangs een blauw randje, dan lijkt het net de douche van een openbaar zwembad o.i.d.
Ja help dr eens een handje!quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:07 schreef realbase het volgende:
becky,
wordt die troep voor de deur nog opgeruimt offuuhh moet ik je ff een handje helpuh
Dat is mijn troep niet hoor! Ik heb een auto waar dat allemaal in past dusse.... Ben heel braaf met het wegbrengen naar de stort, maar andersmans spullen breng ik niet weg!quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:07 schreef realbase het volgende:
becky,
wordt die troep voor de deur nog opgeruimt offuuhh moet ik je ff een handje helpuh
ach in de woonkamer, ik vind het niet echt zo een open keuken. lekker met een kookeiland erbij!quote:
volgens mij kan dat wel, mits de tegels niet heeeeeeel zwaar zijn en je goede lijm gebruiktquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:35 schreef becky27 het volgende:
nog een andere vraag, kun je vloertegels tegen een muur plaatsen? ik heb mooie tegels gezien voor boven het werkblad maar dat zijn vloertegels
Troep is nog steeds niet weg.. ligt nu ook glas bij / naast / op..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:03 schreef Charisma het volgende:
hee Becky ! je leeft dus nog !!!
mooie behang zeg !! ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet ! en ik heb ook zo een smalle woonkamer , ensuite is helaas uitgehaald![]()
mare- ik zag de trope ook, er lagen stoelen op de stoep, zijn die nog niet weg ? ttzzzzzzzzzzzzzzzze
nou- kom maar op met de fotos !![]()
misschien als je ze lief aankijkt dat ze het wel meenemenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:39 schreef Charisma het volgende:
heb je nog meer fotos Becky/ trouwens, dat kan toch echt niet voor jullie trap liggen twee stoelen en nog meer troep, iedereen loopt er zeker omheen, wie kan dat daar nou neergezet hebben? realbase, ik zou ook de politie bellen ,d at valt niet onder vuilnis maar groofvuil , de vuilnis komt pas woensdagochtend he?![]()
![]()
ik zie Realbase nog niet een stringetje door de straat huppelenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:43 schreef gateway het volgende:
[..]
misschien als je ze lief aankijkt dat ze het wel meenemen
of als je sexy gekleed bent
Hoi Charisma,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:39 schreef Charisma het volgende:
heb je nog meer fotos Becky/ trouwens, dat kan toch echt niet voor jullie trap liggen twee stoelen en nog meer troep, iedereen loopt er zeker omheen, wie kan dat daar nou neergezet hebben? realbase, ik zou ook de politie bellen ,d at valt niet onder vuilnis maar groofvuil , de vuilnis komt pas woensdagochtend he?![]()
![]()
klopt..quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:38 schreef kantoorslaaf het volgende:
Ik hoorde van een collega dat er een paar weken geleden bij jullie in de straat nog een schietpartij was![]()
Een man die het huis van z'n afwezige (ex) vriendin beschoot ofzo.
Altijd genieten in Beschuitje hout![]()
(ben een ex bezuidenhouter, maar dan wel een uit de "goede" kant van het stuyvesantplein)
Never a dull moment in het grootste dorp van Den Haag.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:44 schreef realbase het volgende:
[..]
klopt..
Het huis stond alleen al een tijdje leeg
en hij heeft misgeschoten ? (ook knap op zich)
Een echte Drive by shooting in Bezuidenhout ! WESTSIDE !!!
gelukkig woon ik in het rustige stukjequote:Op donderdag 11 januari 2007 13:48 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Never a dull moment in het grootste dorp van Den Haag.
Ik heb jarenlang tegenover "de Slipper" gewoond, zat met enige regelmaat snachts recht overeind in m'n bed van de ruzies en scheldpartijen op straat![]()
waar zit dat de Slipper?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:36 schreef realbase het volgende:
[..]
gelukkig woon ik in het rustige stukje
realbase: je bent geweldig! ik moet dat allemaal maar eens uitvinden hoe wat en waar betreffende dit soort dingen....quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:34 schreef realbase het volgende:
update troep :
Ik kwam erachter dat ik online een melding kon maken bij de gemeente van de troep.
Zojuist gedaan dus hopelijk wordt het snel opgelost voor je becky.. Het is niet leuk zo mensen op bezoek te krijgen of wel?
vanaf het Stuyvestantplein de Pahudstraat ingaan (straat tussen garage en ijssalon zeg maar). Pahudstraat helemaal uitrijden tot aan het pleintje en dan heb je aan je rechterhand café de Slipper.quote:
Kijk anders even in het keukentopic van Duderinnetje of in het laatste deel van Strippen & Bouwen.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:10 schreef becky27 het volgende:
* verdere update....ik heb drie groepen extra laten aanleggen, het mannetje komt dat verder afwerken aankomende zaterdag
* daarnaast zit ik nog steeds in dubio wat ik boven mijn aanrecht moet doen, ik wilde eerst RVS plaat maar dan wordt het echt te bling bling. Daarna dacht ik....draadglas. Maar ik heb geen bovenkasten dus ik weet niet of dat wel handig en mooi is. Tegelen lijkt me ook wel wat maar ik kan niet echt mooie tegels vinden, die wel een beetje bij de rest van de keuken passen. Iemand nog ideeen???
nee het is woonkamer en keuken ineenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:16 schreef Shadowke het volgende:
Wat een ontzettend leuk behang!
Maar heb je je keuken nu in de huiskamer aangelegd?
gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:23 schreef becky27 het volgende:
heb vandaag mezelf een verjaardagskadootje gegeven! het een niewe tafel gekocht.....is het showmodel ipv 1200 was is 800 euro. heb nog geen foto's maar ze komen hem dinsdag leveren!
Had zelfs een brief over het dat het een strafbaar feit was bla bla.. dat het wat langer kon duren..quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:05 schreef becky27 het volgende:
thanx you all
de troep voor de deur is weg! duimpje voor realbase
Nep als in Gas / of van die potten met gelei ?quote:[b]Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef
ik heb een CV maar ik weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet. Ik wil hem eigenlijk weg hebben en er een nephaartje voor zetten/ kan dat zomaar?
thanx voor de tips! Maarre....hoe bedoel je om en om lakken?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:18 schreef Solingjan het volgende:
Dan tredes om en om in de grondverf zetten.
Neem voor de trap rustig een week of twee de tijd, dan krijg je ook een mooi resultaat.
Twee keer gronden en dan pas met de lak lagen beginnen.
Na elke laag licht schuren.
Gebruik voor een mooi rsultaat alkydverf. Stinkt effe maar het resultaat is vele malen mooier.
EN heel belangrijk als je die waterdragende gebruikt krijg je vetvlekken. Die krijg je er nooit meer uit.
dan kan je op de andere treden nog gewoon van boven naar beneden lopen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:03 schreef becky27 het volgende:
thanx voor de tips! Maarre....hoe bedoel je om en om lakken?
Als je de pijp niet gaat gebruiken moet je hem eigenlijk zo hoog mogelijk dichtzetten met isolatiemateriaal (evt Purschuim)quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:00 schreef becky27 het volgende:
wat kost dat een beetje een allesbrander? En dan moet daar geen houten vloer liggen lijkt mij.
En als ik kies voor iets neps/ hoe kan ik zo een pijp het beste afdoppen? Er komt, zeker met deze wind, een hoop troep door
alvast bedankt!
ooh op die manier. ik was het anders van plan/ heeeeeel vroeg opstaan/ trap lakken/ naar werk en pas heel laat weer thuis komen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:11 schreef Gurb het volgende:
[..]
dan kan je op de andere treden nog gewoon van boven naar beneden lopen.![]()
Het is idd een planningproject. Maar dan is het resultaat er ook naar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:44 schreef becky27 het volgende:
Ahaas, je comprend
ook van dat triplexplaatje.... ik zal het rustig aan doen met de trap!
allesbranderquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:00 schreef becky27 het volgende:
wat kost dat een beetje een allesbrander? En dan moet daar geen houten vloer liggen lijkt mij.
En als ik kies voor iets neps/ hoe kan ik zo een pijp het beste afdoppen? Er komt, zeker met deze wind, een hoop troep door
alvast bedankt!
5 watt bestaat ook. dimmer is misschien een beter optie, als je het licht dan eens nodig hebt dan zet je hem gewoon voluit, wil je sfeer dan kan het ook..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:57 schreef becky27 het volgende:
heb ik ook aan zitten denken maar dit is 10 watt (zijn er 18) zat ook nog aan een halogeendimmer te denken
Dank je wel!! superleuk zo een reactie uit San Francisco!!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:09 schreef Walrik het volgende:
Wat heb je hard gewerkt! Het resultaat mag er absoluut zijn, ik vind het een GEWELDIG huis! Prachtige keuken, mooie vloer, mooie gordijnen, leuke grijze muur van de schouw, goed gekozen kleur. En.....leuk nachtkastje!!
Nogmaals jammer van die afzuigkap en de reden is, als hij er niet was, kon je dat kookeiland tegen de muur zetten en dan die leuke eettafel in het midden van de keuken, dat was zooooo gezellig geweest, lijkt mij!! En dan had je ook meer ruimte over want nu kun je niet zoveel met de ruimte tussen de muur met dat behang en het eiland.
De deur van de woonkamer vind ik ook niet helemaal yeehaw te gek, een beetje oudHollands Volendams oubollig, ik neem aan dat die er al in zat?
Maar nogmaals, overall, echt een geweldig huis, zo zou ik ook willen wonen als ik ooit weer naar Nederland kwam (maar zit wel leuk in San Francisco! Ik ga niet verhuizen maar wil best een keer wat fotos plaatsen van mijn huus als iemand dat zou interesseren!)
is dat bij deze een uitnodiging voor Fokkers! ???quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:37 schreef becky27 het volgende:
heb morgen een klein feestje thuis, mijn kerel (woont in Friesland) is al ruim een half uur onderweg en moet nog effe, zit te wachten en moet eigenlijk nog het eea doen maar maak teveel lawaai voor dit tijdstip![]()
Doe je wel rustig met de muziek ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:37 schreef becky27 het volgende:
heb morgen een klein feestje thuis, mijn kerel (woont in Friesland) is al ruim een half uur onderweg en moet nog effe, zit te wachten en moet eigenlijk nog het eea doen maar maak teveel lawaai voor dit tijdstip![]()
denk..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:10 schreef Syytön het volgende:
Leuk huis, vooral de keuken vind ik geweldig.![]()
Volgens mij heb ik daar in de buurt gewoond, de huizen zien er zo bekend uit daar, vanuit het raam. Is daar vlakbij in de buurt een laan die begint met de G?
GALGJE!!quote:Op zondag 28 januari 2007 13:30 schreef realbase het volgende:
[..]
denk..
uhhhh.. gaat geen lampje branden.
Doe nog eens wat meer letters
Ah leuk, ik woon nu in het kwartier ernaast.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:29 schreef Charisma het volgende:
GO zegt me ook niets, volgens mij zit "hij" in het Regentessekwartier![]()
ja en dat is statenkwartier ? poeh oeioeiquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:35 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ah leuk, ik woon nu in het kwartier ernaast.
Nee, het andere kwartier. Zijn ook zoveel kwartieren.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:37 schreef Charisma het volgende:
[..]
ja en dat is statenkwartier ? poeh oeioei
ik woonde in Scheveningen maar nu ziiten we in de straat van Becky![]()
![]()
ja je hebt het over ons hé ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:32 schreef becky27 het volgende:
dat bedoel ik bijna centrum!
en dit is echt een leuke straat, goede buurtjes alleen parkeren![]()
ik woon pas sinds augustus in BZH en het valt reuze meequote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hier een ArchipelsterBen op zoek naar een leuk koophuisje dus als jullie iets leuks bij jullie in de buurt zien (maar dan meer richting Theresiastraat) houd ik me aanbevolen!
Verder leuk om je huis-metamorfose te zien Becky27
Edit: kan iemand mij vertellen in welke delen van BZH je wel/niet wil wonen? Bij het Stuyvesantplein schijnt het minder te zijn? Maar de rest van de wijk? En bijv. in de buurt van Jacob van Mosselstraat e.d.?
Ik hoor het graag van jullie!
Ik bedoelde Yup Ikeaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:40 schreef Burbujas het volgende:
Ziet er erg gezellig uit!
Waar heb je die boekenkast vandaan? Ikea?
Ja hoor! Hoeveel wil je hebben? Het probleem bij mij is t geld meestal, niet de zin. Zullen we een beetje ruilen?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:42 schreef becky27 het volgende:
hmmm heeft er iemand nog een beetje "zin om te klussen" in een flesje zitten..... ik heb eigenlijk vrij weinig meer gedaan (ben natuurlijk ook op vakantie geweest en mijn Lief woont helemaal in Friesland en wil ook wel eens aandacht in het weekend) sinds de laatste foto's.
Ben bezig met een nieuwe baan en wil misschien tussen de banen door een beetje klussen
dat denk ik ook Flora en Fauna... ik heb 100m2 moestuin bij mijn liefquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:47 schreef Charisma het volgende:
ooh Becky, h't is dus stilstaan nu ? ik ben vandaag ook weer door mijn tuin gelopen , daar moet ook eea gebeuren
en we hebben er veel katten. die poepen alles vol
enfin dat hoort bij "Flora en Fauna" denk ik ...![]()
Dimmuh heh !quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:26 schreef becky27 het volgende:
en Realbase....ja je moet je tuin aanpakken!!![]()
tegels in de tuin? ik geloof dat Becky niet weet hoeveel stenen er onder het gras liggen hierzo, voor een grasveld van 3.5x 2 heb ik puin moeten ruimen, er kwam alleen maar troep naar bovenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:42 schreef realbase het volgende:
[..]
Dimmuh heh !
je hebt het niet gezien 2 jaar terug toen ik erin ging
Ik wist niet eens dat er tegels lagen
bobo's in the bush meets Realbase in the bush
als ik uit het raam achter kijk zie ik maar 1 chaostuin, en das best een chaos hoor!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:42 schreef realbase het volgende:
[..]
Dimmuh heh !
je hebt het niet gezien 2 jaar terug toen ik erin ging
Ik wist niet eens dat er tegels lagen
bobo's in the bush meets Realbase in the bush
Thanxquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:19 schreef Charisma het volgende:
[..]
tegels in de tuin? ik geloof dat Becky niet weet hoeveel stenen er onder het gras liggen hierzo, voor een grasveld van 3.5x 2 heb ik puin moeten ruimen, er kwam alleen maar troep naar boven
, hier een beetje stenen
[afbeelding]
voor dit klein gedeelte grasveld
[afbeelding]
[afbeelding]
Becky gefeli met je nieuwe baan, is die in Den Haag of moet je ook weer verder weg ? en waar sport je ? ben niet nieuwsgrierig he ?
![]()
Oe, ik lurk in dit topic al even mee. Ik verhuis zaterdag naar Den Haag en in topics als deze leer je 'de stad kennen' en doe je wat woonideeen op. Nu is echter mijn interesse over de stad leren kennen gewekt. Ik neem mijn tennishobby namelijk mee naar Den Haag. Omdat ik van ver kom laat ik mijn tennisvereniging achter (nou ja, ik blijf er dit seizoen nog wel competitie spelen).quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:27 schreef becky27 het volgende:
[..]
Thanx
Ministerie van Landbouw is natuurlijk om de hoek!! Maar eerst een paar weken op en neer naar Dordrecht en dan in Den Haag..........je bent helemaal niet nieuwsgierig ;-))
Ik tennis in Delft
maarre....best veel stenen![]()
Die van me buurman is ook een chaosquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:25 schreef becky27 het volgende:
[..]
als ik uit het raam achter kijk zie ik maar 1 chaostuin, en das best een chaos hoor!![]()
Ik ga tussen het centrum en NS-station Holland Spoor wonen. Voor mijn parkeervergunning heet die wijk 'Stationsbuurt'. Het oranjeplein in mijn directe omgeving geniet geloof ik enige bekendheid (beruchtheid?).quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:15 schreef Charisma het volgende:
hoi XL
welkom in Den Haag, De Bataaf is een leuke vereniging en ze hebben ook vaak feestavonden en party's, zit bij Madurodam ,ik heb daar gefitnest. Verder was bij Houtrust altijd een tennisafdeling, maar ben bang dat ide weg is
ik tennis niet, dus weet verder niets
waar kom jij wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |