Ik woon dichterbij !!quote:Op maandag 4 december 2006 07:22 schreef Charisma het volgende:
nou Realbase, de tuinman woont geloof ik op nummer 116, heeft bij mij het gras gelegd![]()
grappig al die verhuisberichten, ik was er om ca 16uur toen ging de koelkast naat binnen![]()
zou Becky al internet hebben?
en het vage is.. tis nog best een kleine straatquote:Op maandag 4 december 2006 08:54 schreef Tamaartje het volgende:
hahaik vind het leuk om dit topic te lezen.. al die mensen uit 1 straat
Succes Beckyik ben benieuwd naar het resultaat
haai Becky 0 ja doe maar snel met i-net, kunnen we weer leuke fotos en verslagen tegemoet zienquote:Op maandag 4 december 2006 13:08 schreef becky27 het volgende:
hellooo. ik ben nu in mijn oude huis te delft en vertrek zo weer richting den haag als het goed is heb ik morgen internet.....
Om eerlijk te zijn ben ik een beetje uitgekeken op shoarmaquote:Op maandag 4 december 2006 17:50 schreef Charisma het volgende:
[..]
haai Becky 0 ja doe maar snel met i-net, kunnen we weer leuke fotos en verslagen tegemoet zien
Realbase, je zit toch niet elke dag in dat eetcafe om de hoek he?![]()
de tuinman is echt een tuinman , of die ook terrassen aanlegt? weethutniet maar bel even bij n116, hij heet Nico
sorry off-topic![]()
Hoop niet dat je nu auw aan je gezicht hebt??quote:Op maandag 4 december 2006 18:10 schreef realbase het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik een beetje uitgekeken op shoarma
Enuhhh .. ik ken alleen nico de snackbar hihi
Becky !! Morgen internet !!
Enuh.. vraag eens aan je onderbuurman of hij die grote kerstboom wat wilt snoeien
Het belemmert mn gezicht
Ik zal als ik er morgen aan denk ff wat fotos makenquote:Op maandag 4 december 2006 19:28 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hoop niet dat je nu auw aan je gezicht hebt??
Kan je geen foto maken van wat jij ziet?? Zou grappig zijn.![]()
Was ook maar een geintje he!quote:Op maandag 4 december 2006 20:36 schreef realbase het volgende:
[..]
Ik zal als ik er morgen aan denk ff wat fotos maken
nee geintje ..
Niet iedereen hoeft de voorkant van haar huis te zien.. Dan weet echt gelijk iedereen waar ze woont
had ik ook leuk gevondenquote:Op dinsdag 5 december 2006 01:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje he!Maar ik zag t al helemaal voor me.. liveverslag vanuit jouw huis!
![]()
Hee Charisma, thanx voor het bloemetje, echt super leuk voel me meteen welkom in de straat!!quote:Op zondag 3 december 2006 15:47 schreef Charisma het volgende:
net stond de verhuis-aanhanger midden in de straat en moest ik weer omrijden
ze zijn nu weer klaar met lossen , dus ik ga even een bloemeke brengenen me voorstellen
![]()
ben weer terug,...was nog veels te druk met schouwen en zo .. ga een andere keer op de koffie als het wat rustiger is
leuke meid, die Becky![]()
Nu ben ik wel nieuwsgierig hoor! Je hebt een benedenwoning toch?? En heb je kinderen? Als jij naar binnen kunt kijken zit je op of 156 of 150 in die trant.....quote:Op maandag 4 december 2006 18:10 schreef realbase het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ben ik een beetje uitgekeken op shoarma
Enuhhh .. ik ken alleen nico de snackbar hihi
Becky !! Morgen internet !!
Enuh.. vraag eens aan je onderbuurman of hij die grote kerstboom wat wilt snoeien
Het belemmert mn gezicht
weet je het zeker??quote:Op donderdag 7 december 2006 20:37 schreef realbase het volgende:
ps... ik ben echt niet een stalker hoor ! echt niet !
joh, ga gewoon langs als ze er isquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:33 schreef realbase het volgende:
schiet toch eens op joh
Maare.. hoe zie je dr uit ? woon je er alleen ? Misschien loop je stiekum wel eens langs me en weet ik gewoon niet eens wie je bent hehe
zal me vrouwtje leuk vindenquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:06 schreef bonke het volgende:
[..]
joh, ga gewoon langs als ze er is
stel je netjes voor, neem eem flesje wijn mee, zeg dat je der lief vind en huppekeej, word je der zo weer uitgeknikkerd
ps: gewoon ff jezelf voorstellen zal ze misschien ook wel leuk vinden
Of om 20.00 uur...quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
gewoon even afspreken dat je om 19.00 even gaat zwaaien![]()
![]()
en gedaan??quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:58 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Of om 20.00 uur...Dus hupakee allebei voor t raam gaan staan en zwaaien maar!
![]()
Woon jij vlak bij dat huis wat te koop staat ? (parterre waar ze zoveel voor vragen?)quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:14 schreef Charisma het volgende:
Realbase, jemaakt me nu ook nieuwsgierig hihi, ik moet wel heel hard zwaaien willen jullie mij zien , maar eentipje van de sluier, voor mijn deur staat een rode pot met een stamroos![]()
ik wcht met smacht op de fodo;s van Becky
en Becky graag gedaan![]()
klopt, woon tegenover daar waar de pot met de roos staat is mijn " Casa Mia "quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:42 schreef realbase het volgende:
[..]
Woon jij vlak bij dat huis wat te koop staat ? (parterre waar ze zoveel voor vragen?)
Becky : Hoe staat het ermee ?!
kan jij anders niet ff je wlan key aan becky geven? kan ze internettenquote:Op maandag 4 december 2006 07:22 schreef Charisma het volgende:
nou Realbase, de tuinman woont geloof ik op nummer 116, heeft bij mij het gras gelegd![]()
grappig al die verhuisberichten, ik was er om ca 16uur toen ging de koelkast naat binnen![]()
zou Becky al internet hebben?
je moet wel prioriteiten stellen Becky ! weg die planken en aansluiten dat dingquote:Op woensdag 13 december 2006 14:27 schreef becky27 het volgende:
ik heb de alles al binnen voor het internet, alleen nog geen tijd en tot gister stonden er een stuk of twintig megaplanken voor mijn aansluiting....maar het komt eraan!!
Er is er al 1 weg!! De andere is in mijn slaapkamer en daar is het zo een puinhoop dat ik het ga proberen vanavond maar of het lukt???quote:Op woensdag 13 december 2006 09:12 schreef realbase het volgende:
tsja ik weet het ook niet..
Becky je leeft nog ?
Enuh.. Haal die reclame voor Langezaal eens van je ramen joh ? Of krijg je daar geld voor
Jup van die niet zo mooie marmerachtige tegeltjes.... ik moet zeggen die HAD ik, liggen allemaal al bij de stort....ik zal vanavond eens fotos maken en kijken of ik mijn laptop online krijg. De woonkamer/keuken begint nl wat te wordenquote:Op donderdag 14 december 2006 09:25 schreef realbase het volgende:
ik denk dat zij tegeltjes heeft zoals ik.. Echt ouderwetse nep marmer tegeltjes
Marmerverf met daaroverheen glas ?
Enuh ik blief geen lijmwijn
super Becky dat je al stukje bij beetje vorderd, als het eens alles op zijn plaats is wordt het zeker prachtigquote:Op donderdag 14 december 2006 09:52 schreef becky27 het volgende:
[..]
Jup van die niet zo mooie marmerachtige tegeltjes.... ik moet zeggen die HAD ik, liggen allemaal al bij de stort....ik zal vanavond eens fotos maken en kijken of ik mijn laptop online krijg. De woonkamer/keuken begint nl wat te worden![]()
Gister is mijn behangetje er tegen aan gegaan en dat is echt meteen een heel ander gezicht!
volgende week keuken en dan kan ook hopelijk het gasfornuis omhoog!![]()
die heb ik in de hal jaquote:Op woensdag 13 december 2006 15:49 schreef Igen het volgende:
Ik zou graag nog eventjes iets over tegeltjes op de gang willen zeggen. Of die mooi zijn, hangt maar net ervan af wát voor tegeltjes het zijn.
In het gebouw waar ik woon zitten in het trappenhuis nog de originele tegeltjes uit de jaren '20. Die zijn mooi diepblauw met een subtiel kleurverloop. Prachtig. Maar in het huis hier tegenover hebben ze witte tegeltjes met bovenlangs een blauw randje, dan lijkt het net de douche van een openbaar zwembad o.i.d.
Ja help dr eens een handje!quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:07 schreef realbase het volgende:
becky,
wordt die troep voor de deur nog opgeruimt offuuhh moet ik je ff een handje helpuh
Dat is mijn troep niet hoor! Ik heb een auto waar dat allemaal in past dusse.... Ben heel braaf met het wegbrengen naar de stort, maar andersmans spullen breng ik niet weg!quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:07 schreef realbase het volgende:
becky,
wordt die troep voor de deur nog opgeruimt offuuhh moet ik je ff een handje helpuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |