abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43843453
die wand in de keuken ziet er uit alsof de tegels amper gehecht hebben.

Mooie vooruitgang, heb je een container voor al het puin of voer je het zelf af?
pi_43847565
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:33 schreef realbase het volgende:

[..]

Ik had het geluk dat ze alles in originele staat hebben gehouden of weer gemaakt hebben
en-suite sepreatie + glas in lood.. ramen voor en achter glas en lood, tussen deuren gals in lood, granieten vloer in de gang, lambrisering in de 2 woonkamers en ornamenten op het plafond

Maar idd offtopic
dat is inderdaad mooi Realbase
nu wil ik wel weten waar je woont? is hier geen pb sturen mogelijk?

Becky je bent al een stuk gevorderd zeg, zijn de wanden nog goed recht nadat je de tegels hebt afgehaald? ik heb ook tegels in de hal en ben bang dat ik alles opniuew moet gaan stukken als ik ze afhaal...
  zaterdag 25 november 2006 @ 18:46:22 #53
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_43884291
zo hee nu is de woning echt helemaal gestript
- vandaag veel afval weggeloost, dat hebben we allemaal zelf gedaan waren drie vrachtjes en er zal er nog 1 moeten, heb zelf opel combo dus daar kan heel veel in
- gisteren een Frans eiken vloer besteld, deze komt door de hele woning te liggen. Voor wel ¤ 33,00 per m2, ken een zaakje dat in tweedehandsvloeren doet en das ideaal ben er heel blij mee. Deze wordt dinsdag geleverd
- vandaag een keuken gekocht, twee hoge kasten met bruin/zwarte deuren, een houtnerf werkblad met een rvs strip er omheen, de onderdeurtjes zijn ook van rvs echt super stoer, deze komt na het weekend van 17 december dus dat wordt even behelpen. mijn gasfornuis komt al wel donderdag.
- morgen de gipsplaten tegen de plafonds en de muur en deze dichtsmeren. Maandag beginnen met witten en behangen
  zaterdag 25 november 2006 @ 18:48:45 #54
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_43884341
Ik ga geen nieuwe vensterbanken plaatsen, ik heb plakfolie gekocht en ik hoop dat dat gaat lukken, als ik de vensterbanken er uit had moeten halen dan had ik een berg schade gehad denk ik
  zaterdag 25 november 2006 @ 18:59:53 #55
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_43884539
Nieuwe pics

Kleine kamer helemaal gestript

Grote kamer

Oude keuken

Woonkamer en keuken

Het afbreken is gebeurt! Nu weer opbouwen
Zin an!!!
pi_43905633
zo je hebt al een hoop gedaan, dat gaat echt snel bij jou Becky
  zondag 26 november 2006 @ 17:45:15 #57
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_43910010
Het gaat zeker vlot, maar niet snel genoeg hoor

Ik ben blij dat ik gelukkig veel zelf kan doen, vandaag bijna alle gipsplaten gedaan, muren zijn niet geheel recht dus das best lastig.
pi_43970477
Becky ik ben nu bijna zeker dat je in MIJN straat woont, jij aan het einde tegenover de kindergarden ?
vandaag toevallig dingen gelost ( platen of zo ? )
dit kan geen toeval zijn
  woensdag 29 november 2006 @ 19:39:11 #59
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_44001467
Klopt, straat begint met een U......
maarre, dat waren geen platen maar mijn eikenhouten vloer in planken, loeizwaar en ik heb ze samen met mijn moeder naar boven gesjouwd. Vandaag weer een hoop gedaan, zet eerst mij ma op de trein en dan foto's
pi_44001654
klopt inderdaad met U begint de straat ! nou nou
dat is geinig,
ik kon de straat niet inrijden omdat jullie aan het lossen waren
vanavond ook weer bezig geweest? ik zag licht branden
"edit"

gaaf dat je zo dichtbij komt wonen , echt apart dit om het hier te volgen terwijl je 1 minuut van mij vandaan gaat wonen

[ Bericht 8% gewijzigd door Charisma op 29-11-2006 20:33:39 ]
  woensdag 29 november 2006 @ 21:56:51 #61
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_44006512
gipsplaten, behang en vloerkleine kamer

Grote slaapkamer

Stapeltje hout

was een hoop gesjouw zeg met twee vrouwen

Stukadoor komt morgen en zaterdag en de electricien komt ook zaterdag, daarna is het echt afmaken
ben kapot maar heeeeel erg blij dat het redelijk vlot gaat
  woensdag 29 november 2006 @ 22:02:31 #62
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_44006735
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:45 schreef Charisma het volgende:
klopt inderdaad met U begint de straat ! nou nou
dat is geinig,
ik kon de straat niet inrijden omdat jullie aan het lossen waren
vanavond ook weer bezig geweest? ik zag licht branden
"edit"

gaaf dat je zo dichtbij komt wonen , echt apart dit om het hier te volgen terwijl je 1 minuut van mij vandaan gaat wonen
haha zit ook nog een cx in....loop eens binnen zou ik zeggen!! ik kan je geen pb sturen want er is geen mailadres aanwezig
erg grappig dat er "buren" meekijken op dit forum!
ik ben twee weken vrij dus ben overdag en een beetje s avonds bezig, donderdag de 7e mag ik weer aan het werk
pi_44015412
Erg mooi die vloer , waar gekocht??
Wat voor ondervloer heb je trouwens gebruikt, ik zag die namelijk niet op de foto's
pi_44015463
Jah vertel, waar heb je die vloer gekocht? Ziet er erg mooi uit.
pi_44019600
hai Becky- ik kom zeker kijken ! want is maar 1 minuut lopen en ja er zit een CX in de straat
het gaat echt supersnel bij jou
het zonnetje staat lekker op het balkon !
  donderdag 30 november 2006 @ 20:33:02 #66
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_44035093
hee thanx! ik ben heel trots op mijn vloertje, ik hoop echt dat alles goed gaat als de wiggen er tussen uit worden gehaald, want ik heb hem zwevend gelegd. Het is een Frans eiken vloer, gehaald bij Komu BV in vlaardingen voor wel 33 euro per m2
De ondervloer in de meeste kamers is hardboard dat lag eral en heb ik lekker laten liggen, in de woonkamer komt er gewoon van de groene spul, ben effies de naam kwijt

Grote slaapkamer met gelegde vloer

Gestukte muur (waar eerst nog al het stukwerk vanaf kwam en de muur kaal was)

En de gang

morgen komt de stukadoor weer en maakt ie het af!! Als het goed is zaterdag de electricien en dan is het uitbesteedde werk gedaan.
Vandaag is mijn gasfornuis geleverd, super mooi en loeizwaar, ik ben er heeeeel erg blij mee, heb alleen de bovenkant nog maar gezien.
pi_44035294
ik dacht: zal ik een foto van de mijne maken?"maar dan moet ik em schoonmaken
dus ik doe et maar niet
ps: je schiet lekker op
pies on joe toe
pi_44046692
Je schiet idd lekker op, mooie vloer ook.

En die wiggen kan je zonder problemen weghalen nu hoor, die werken de 1e 48 uur, daarna is de spanning wel weg uit de wiggen (de vloer en de wiggen worden langzaam maar zeker ingedrukt door de druk erop)
pi_44047298
Is er veel gestuct eigelijk ? Ik vraag me een beetje af of dat geen risico is. Een houten vloer moet toch ff aclamatiseren in het huis waar hij komt te liggen? Krijg het idee dat deze vloer direct gelegt is en dat er dan ook gestucted wordt. Dat levert weer heel veel vocht op.

Welke expert kan ff zeggen dat ik spoken zie,
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:13:34 #70
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_44049009
ben effies thuis (mijn oude huis)
Er is ongeveer 30 m2 gestuced. Wanneer de vloer aclimatiseert kan ie nog krimpen, met dit vocht zet ie iets uit. De vloer ligt er nu 4 dagen en in de ruimtes waar gestuced is nog niet, ik wacht het rustig af
ik heb alleen de grote pech dat ik van het weekend over moet dus er moet iets klaar zijn :-(
pi_44052785
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:13 schreef becky27 het volgende:
ben effies thuis (mijn oude huis)
Er is ongeveer 30 m2 gestuced. Wanneer de vloer aclimatiseert kan ie nog krimpen, met dit vocht zet ie iets uit. De vloer ligt er nu 4 dagen en in de ruimtes waar gestuced is nog niet, ik wacht het rustig af
ik heb alleen de grote pech dat ik van het weekend over moet dus er moet iets klaar zijn :-(
Of nog steeds groeien, wat hij bij ons gedaan heeft.Verkijk je niet op de hoeveelheid vocht die je je huis injaagt met stucken en verven.
pi_44064774
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:39 schreef becky27 het volgende:
Klopt, straat begint met een U......
maarre, dat waren geen platen maar mijn eikenhouten vloer in planken, loeizwaar en ik heb ze samen met mijn moeder naar boven gesjouwd. Vandaag weer een hoop gedaan, zet eerst mij ma op de trein en dan foto's
BUURVROUW !!!!!!
ikke ook in de u.. straat en dichterbij dan je denkt
kzag gister de felle verlichting nog branden savonds bij je hehe
  vrijdag 1 december 2006 @ 20:56:47 #73
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_44065712
Ben je mijn onderbuurman??? Goed zeg hier op het forum met drie uit dezelfde straat!! Bizar!
  vrijdag 1 december 2006 @ 21:12:44 #74
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_44066130
hmmm nu krijg ik het lijstje met de doorgestreepte doelstellingen niet geplaatst
pi_44068883
Even over de vloer.
Ik zou de spietjes zo lang mogelijk laten zitten.
Die vloer is nog lang niet uitgewerkt.
Wat voor plinten ga je gebruiken maken.
Eiken?? Wat zou je er van vinden om die vast te zetten met messingschroeven met bolle kop
Laat de spietjes zitten en hak die af op de bovenkant vloer. Dan kun je de plint er mooi boven opzetten.
Mocht.... het nodig zijn dan zou je de plinten altijd nog los kunnen schroeven.
pi_44073561
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:57 schreef Solingjan het volgende:
Even over de vloer.
Ik zou de spietjes zo lang mogelijk laten zitten.
Die vloer is nog lang niet uitgewerkt.
Wat voor plinten ga je gebruiken maken.
Eiken?? Wat zou je er van vinden om die vast te zetten met messingschroeven met bolle kop
Laat de spietjes zitten en hak die af op de bovenkant vloer. Dan kun je de plint er mooi boven opzetten.
Mocht.... het nodig zijn dan zou je de plinten altijd nog los kunnen schroeven.
Als je die spietjes laat zitten, dan heeft de vloer toch juist geen ruimte om te werken, omdat die spietjes in de weg zitten (spietjes zijn toch die (plastic) dingen die je tussen de muur en je hout legt, zodat de vloer niet te strak tegen de muur aangelegd wordt?)
pi_44073884
je hebt best kans dat de vloer van de zomer tegen je muur aankomt
als je die spietjes laat zitten heb je kans dat de vloer binnen een aantal weken al omhoog komt
pies on joe toe
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:28:10 #78
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_44074252
hee guys
wat is het nou???
ik heb ze eruit gehaald
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:32:12 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44074295
Ja, die dingen moeten echt weg hoor, anders klapt je vloer er onherroepelijk weer uit volgens mij.

Wat gaan jullie hard zeg!
pi_44074353
Ben erg benieuwd naar het resultaat! Ziet er al goed uit!
pi_44075196
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:28 schreef becky27 het volgende:
hee guys
wat is het nou???
ik heb ze eruit gehaald
prima:)
nu maar hopen dat de afstand groot genoeg is
ik heb hier net laminaat liggen waarbij we rondom een cm vrij hebben gehouden ( dit was dus te weinig )
ik zou ook iedereen aanraden om een vloer een paar mm onder je plinten te leggen
dus als je plint 20 mm breed is, een mm of 15 aanhouden
je ziet dan niet dat de vloer zover van de muur afzit maar je bent een stuk zekerder dat ie tijdens een warme zomer niet meer tegen je muur aan gaat drukken
pies on joe toe
pi_44075874
Vloer is net gelegd.
Dus vloer bevat nog vocht. Dus vloer moet nog krimpen.
Op dit moment is het stookseizoen Door het stoken daalt de relatieve vochtigheid in de woning.
Normaal zit deze rond de 55%. In de winter zal deze door het stoken dalen.
Dus onttrekt men vocht uit de vloer en krimt deze.
Haalt men de spieen weg dan ontstaan er dus kieren.
Verstandig is om een hygrometer aan te schaffen, waarmee je de vochtigheid kunt meten.

http://www.b2lucht.nl/html/bevochtiging.html hier vind je info.

Zaak is dan om de lucht middels luchtbevochtige op peil te houden.
Is de vloer eenmaal uitgewerkt dan kun je de spieen weghalen.
Gedroogd hout neemt minder tot geen vocht op.
pi_44075928
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:32 schreef bonke het volgende:

[..]

je ziet dan niet dat de vloer zover van de muur afzit maar je bent een stuk zekerder dat ie tijdens een warme zomer niet meer tegen je muur aan gaat drukken
In de zomer krimpt de vloer dus kan hij niet tegen de muur aandrukken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Solingjan op 02-12-2006 14:21:13 ]
pi_44076114
mijn laminaatvloer staat ook aan kant bol omdat er te weinig ruimte zat aan de zijkanten, als je echt te lang wacht met weghalen krijg je die dingen ook nooit meer uit, ( is mij namelijk gebeurd met een splintje)
Realbase, je kunt dus al verslag geven van elek werkdag zo te zien
waar woon je eigenlijk nu Becky ? ik vind het wel grappig dat drie van ons in dezelfde straat wonen
pi_44076157
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:08 schreef Solingjan het volgende:

[..]

In de zomer krimp de vloer dus kan hij niet tegen de muur aandrukken.
dus iets wat warm word zet niet uit ?
pies on joe toe
pi_44078836
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:17 schreef bonke het volgende:

[..]

dus iets wat warm word zet niet uit ?
Dat zeg ik niet
Het gaat hier om het vocht in het hout.
pi_44079127
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:20 schreef Solingjan het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet
Het gaat hier om het vocht in het hout.
over een half jaar is dat vocht er allang uit hoor
pies on joe toe
pi_44082866
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 20:56 schreef becky27 het volgende:
Ben je mijn onderbuurman??? Goed zeg hier op het forum met drie uit dezelfde straat!! Bizar!
Niet echt onderbuurman maar wel dichtbij
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:16 schreef Charisma het volgende:
mijn laminaatvloer staat ook aan kant bol omdat er te weinig ruimte zat aan de zijkanten, als je echt te lang wacht met weghalen krijg je die dingen ook nooit meer uit, ( is mij namelijk gebeurd met een splintje)
waar woon je eigenlijk nu Becky ? ik vind het wel grappig dat drie van ons in dezelfde straat wonen
Ja idd
Ik zie nu in de woonkamer licht.. Dus of Becky is bezig of ze laat dr licht branden !
Mmach zeg er wat van !
pi_44083074
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 17:31 schreef realbase het volgende:

[..]

[..]

Ja idd
Ik zie nu in de woonkamer licht.. Dus of Becky is bezig of ze laat dr licht branden !
Mmach zeg er wat van !
love is in the air
pies on joe toe
  zaterdag 2 december 2006 @ 19:18:16 #90
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_44085568
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:16 schreef Charisma het volgende:
Ik woon nu in Delft, heb hier tijdens mijn studententijd en erna gewoond in een huurhuis, ik heb heel lang zitten dubben tussen kopen en huren. In Delft is het namelijk niet te betalen. Dus ik heb besloten in DH te gaan wonen, moet nu wel gaan reizen naar mijn werk, het was namelijk maar vijf minuten lopen. Morgen staan de verhuizers klaar en wordt alles opgeslagen in twee kamertjes.
  zaterdag 2 december 2006 @ 19:20:23 #91
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_44085617
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 17:31 schreef realbase het volgende:

[..]

[..]

Ja idd
Mmach zeg er wat van !
Als het goed is nu niet meer!! Ik was bezig maar schilderen in het donker is niet handig
Je zit aan de overkant??
pi_44097127
goede morgen

realbase , je woont toch niet naast Nico de "tuinman" ?! grappig dit
Hoi Becky, hoe is het gegaan met de stuccador ? laat je de afzuigkap in het midden hangen of pas je de keuken nog aan?
misschien kom ik vandaag heel snel even kijken
pi_44105306
net stond de verhuis-aanhanger midden in de straat en moest ik weer omrijden
ze zijn nu weer klaar met lossen , dus ik ga even een bloemeke brengen en me voorstellen

ben weer terug,...was nog veels te druk met schouwen en zo .. ga een andere keer op de koffie als het wat rustiger is
leuke meid, die Becky

[ Bericht 15% gewijzigd door Charisma op 03-12-2006 16:11:05 ]
pi_44109258
quote:
Op zondag 3 december 2006 08:21 schreef Charisma het volgende:
goede morgen

realbase , je woont toch niet naast Nico de "tuinman" ?! grappig dit
Hoi Becky, hoe is het gegaan met de stuccador ? laat je de afzuigkap in het midden hangen of pas je de keuken nog aan?
misschien kom ik vandaag heel snel even kijken
Nico de tuinman ? Die ken ik denk ik niet
pi_44109273
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:47 schreef Charisma het volgende:
net stond de verhuis-aanhanger midden in de straat en moest ik weer omrijden
ze zijn nu weer klaar met lossen , dus ik ga even een bloemeke brengen en me voorstellen

ben weer terug,...was nog veels te druk met schouwen en zo .. ga een andere keer op de koffie als het wat rustiger is
leuke meid, die Becky
irritante mensen altijd met die aanhangenrs
KLeine update dus --> De wasmachine, wat meubels en een plant zag ik .. dus die zijn al binnen !
  zondag 3 december 2006 @ 18:34:15 #96
64781 bonke
pipo koeie
pi_44109870
wat voor een plant ?
pies on joe toe
  zondag 3 december 2006 @ 20:45:14 #97
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_44113303
quote:
Op zondag 3 december 2006 18:10 schreef realbase het volgende:

[..]

irritante mensen altijd met die aanhangenrs
KLeine update dus --> De wasmachine, wat meubels en een plant zag ik .. dus die zijn al binnen !
Hou alles in de gaten hoor!!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_44116943
quote:
Op zondag 3 december 2006 20:45 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Hou alles in de gaten hoor!!
Ik vraag me af of ze al weet wie ik ben
Ik heb dr volgens mij al gezien hihihi
pi_44117954
stalker
pi_44123330
nou Realbase, de tuinman woont geloof ik op nummer 116, heeft bij mij het gras gelegd
grappig al die verhuisberichten, ik was er om ca 16uur toen ging de koelkast naat binnen
zou Becky al internet hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')