dat is inderdaad mooi Realbasequote:Op donderdag 23 november 2006 21:33 schreef realbase het volgende:
[..]
Ik had het geluk dat ze alles in originele staat hebben gehouden of weer gemaakt hebben
en-suite sepreatie + glas in lood.. ramen voor en achter glas en lood, tussen deuren gals in lood, granieten vloer in de gang, lambrisering in de 2 woonkamers en ornamenten op het plafond![]()
Maar idd offtopic
haha zit ook nog een cx in....loop eens binnen zou ik zeggen!! ik kan je geen pb sturen want er is geen mailadres aanwezigquote:Op woensdag 29 november 2006 19:45 schreef Charisma het volgende:
klopt inderdaad met U begint de straat ! nou nou
dat is geinig,
ik kon de straat niet inrijden omdat jullie aan het lossen waren![]()
vanavond ook weer bezig geweest? ik zag licht branden![]()
"edit"
gaaf dat je zo dichtbij komt wonen , echt apart dit om het hier te volgen terwijl je 1 minuut van mij vandaan gaat wonen![]()
Of nog steeds groeien, wat hij bij ons gedaan heeft.Verkijk je niet op de hoeveelheid vocht die je je huis injaagt met stucken en verven.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:13 schreef becky27 het volgende:
ben effies thuis (mijn oude huis)
Er is ongeveer 30 m2 gestuced. Wanneer de vloer aclimatiseert kan ie nog krimpen, met dit vocht zet ie iets uit. De vloer ligt er nu 4 dagen en in de ruimtes waar gestuced is nog niet, ik wacht het rustig af
ik heb alleen de grote pech dat ik van het weekend over moet dus er moet iets klaar zijn :-(
BUURVROUW !!!!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 19:39 schreef becky27 het volgende:
Klopt, straat begint met een U......
maarre, dat waren geen platen maar mijn eikenhouten vloer in planken, loeizwaar en ik heb ze samen met mijn moeder naar boven gesjouwd. Vandaag weer een hoop gedaan, zet eerst mij ma op de trein en dan foto's
Als je die spietjes laat zitten, dan heeft de vloer toch juist geen ruimte om te werken, omdat die spietjes in de weg zittenquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:57 schreef Solingjan het volgende:
Even over de vloer.
Ik zou de spietjes zo lang mogelijk laten zitten.
Die vloer is nog lang niet uitgewerkt.
Wat voor plinten ga je gebruiken maken.
Eiken?? Wat zou je er van vinden om die vast te zetten met messingschroeven met bolle kop![]()
Laat de spietjes zitten en hak die af op de bovenkant vloer. Dan kun je de plint er mooi boven opzetten.
Mocht.... het nodig zijn dan zou je de plinten altijd nog los kunnen schroeven.
prima:)quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:28 schreef becky27 het volgende:
hee guys
wat is het nou???
ik heb ze eruit gehaald
In de zomer krimpt de vloer dus kan hij niet tegen de muur aandrukken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:32 schreef bonke het volgende:
[..]
je ziet dan niet dat de vloer zover van de muur afzit maar je bent een stuk zekerder dat ie tijdens een warme zomer niet meer tegen je muur aan gaat drukken
dus iets wat warm word zet niet uit ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:08 schreef Solingjan het volgende:
[..]
In de zomer krimp de vloer dus kan hij niet tegen de muur aandrukken.
Dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:17 schreef bonke het volgende:
[..]
dus iets wat warm word zet niet uit ?
over een half jaar is dat vocht er allang uit hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:20 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet![]()
Het gaat hier om het vocht in het hout.
Niet echt onderbuurman maar wel dichtbijquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:56 schreef becky27 het volgende:
Ben je mijn onderbuurman??? Goed zeg hier op het forum met drie uit dezelfde straat!! Bizar!
Ja iddquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:16 schreef Charisma het volgende:
mijn laminaatvloer staat ook aan kant bol omdat er te weinig ruimte zat aan de zijkanten, als je echt te lang wacht met weghalen krijg je die dingen ook nooit meer uit, ( is mij namelijk gebeurd met een splintje)
Realbase, je kunt dus al verslag geven van elek werkdag zo te zien![]()
waar woon je eigenlijk nu Becky ? ik vind het wel grappig dat drie van ons in dezelfde straat wonen![]()
love is in the airquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:31 schreef realbase het volgende:
[..]
Niet echt onderbuurman maar wel dichtbij
[..]
Ja idd
Ik zie nu in de woonkamer licht.. Dus of Becky is bezig of ze laat dr licht branden !
Mmach zeg er wat van !
Ik woon nu in Delft, heb hier tijdens mijn studententijd en erna gewoond in een huurhuis, ik heb heel lang zitten dubben tussen kopen en huren. In Delft is het namelijk niet te betalen. Dus ik heb besloten in DH te gaan wonen, moet nu wel gaan reizen naar mijn werk, het was namelijk maar vijf minuten lopen. Morgen staan de verhuizers klaar en wordt alles opgeslagen in twee kamertjes.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:16 schreef Charisma het volgende:
mijn laminaatvloer staat ook aan kant bol omdat er te weinig ruimte zat aan de zijkanten, als je echt te lang wacht met weghalen krijg je die dingen ook nooit meer uit, ( is mij namelijk gebeurd met een splintje)
Realbase, je kunt dus al verslag geven van elek werkdag zo te zien![]()
waar woon je eigenlijk nu Becky ? ik vind het wel grappig dat drie van ons in dezelfde straat wonen![]()
Als het goed is nu niet meer!! Ik was bezig maar schilderen in het donker is niet handigquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:31 schreef realbase het volgende:
[..]
Niet echt onderbuurman maar wel dichtbij
[..]
Ja idd
Ik zie nu in de woonkamer licht.. Dus of Becky is bezig of ze laat dr licht branden !
Mmach zeg er wat van !
Nico de tuinman ? Die ken ik denk ik nietquote:Op zondag 3 december 2006 08:21 schreef Charisma het volgende:
goede morgen![]()
realbase , je woont toch niet naast Nico de "tuinman" ?! grappig dit
Hoi Becky, hoe is het gegaan met de stuccador ? laat je de afzuigkap in het midden hangen of pas je de keuken nog aan?
misschien kom ik vandaag heel snel even kijken![]()
irritante mensen altijd met die aanhangenrsquote:Op zondag 3 december 2006 15:47 schreef Charisma het volgende:
net stond de verhuis-aanhanger midden in de straat en moest ik weer omrijden
ze zijn nu weer klaar met lossen , dus ik ga even een bloemeke brengenen me voorstellen
![]()
ben weer terug,...was nog veels te druk met schouwen en zo .. ga een andere keer op de koffie als het wat rustiger is
leuke meid, die Becky![]()
Hou alles in de gaten hoor!!quote:Op zondag 3 december 2006 18:10 schreef realbase het volgende:
[..]
irritante mensen altijd met die aanhangenrs
KLeine update dus--> De wasmachine, wat meubels en een plant zag ik .. dus die zijn al binnen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |