Oeh handigquote:Op maandag 20 november 2006 18:52 schreef becky27 het volgende:
ik besteed het stukwerk uit krijg alleen favo stukadoor niet te pakken, de rest doe ik zelf en/of met vrienden en familie.
het moet alleen heel snel want de 3e december moet ik over zijn
Zand uit de oogjes wrijven en lezen Sangerquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:46 schreef sanger het volgende:
Welk deel van DH is dit?
Bezuidenhout, staat ongeveer haverwege ergensquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:46 schreef sanger het volgende:
Leuk, weer een nieuw topic!
Ziet er groot uit zeg voor een appartement in DH. Het heeft wel iets weg van mijn broer zijn appartement. Welk deel van DH is dit?
in de 3e postquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bezuidenhout, staat ongeveer haverwege ergens
quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:39 schreef becky27 het volgende:
maar ik ben nogal van het fotograferen dus ik houd jullie op de hoogte
ik weet eigenlijk niet wat het mooist is!quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je moet echt doen wat je het mooist vind, anders krijg je er later zeker spijt van
Bezuidenhout oost heeft iig MOP.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:20 schreef becky27 het volgende:
MOP is uitgevoerd, alleen het hoognodige
maarre realbase, je kent de woning?
stond trouwens te koop voor 139500 maar ik heb woningen voor veel meer gezien met andere faciliteiten
in mijn straat staan er ook minimaal 3 van Langezaal te koop, waaronder een parterre, zijn we nu buren zonder het te weten?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:35 schreef realbase het volgende:
[..]
Bezuidenhout oost heeft iig MOP.
Er stonden bij mij in de straat 3 huizen te koop van langezaal dus het zou best 1 van jou kunnen zijn
Was een gokje dus
Mijn buren zijn recentelijk niet verhuist tenzij je huurtquote:Op woensdag 22 november 2006 18:27 schreef Charisma het volgende:
[..]
in mijn straat staan er ook minimaal 3 van Langezaal te koop, waaronder een parterre, zijn we nu buren zonder het te weten?![]()
ikke ook 150 , maar dan volledig gerenoveerd door een aannemerquote:Op woensdag 22 november 2006 19:09 schreef Charisma het volgende:
ik heb een koopwoning en Becky;s woning lijkt in de buurt van mij te staan, mijn vriendin woont ook in BZH, een straat verder op op de tweede
trouwens 130kk is niet zo gek voor een woning op de tweede in BZH, ik betaalde 150.000 maar dan wel parterre met tuin van 13m![]()
Ik had het geluk dat ze alles in originele staat hebben gehouden of weer gemaakt hebbenquote:Op donderdag 23 november 2006 16:17 schreef Charisma het volgende:
super readbase
mijn huisje was ook helemaal nieuw verbouwd, keuken van ikea met alles erin en eraan en de badkamer netjes betegeld
een nadeel - ook de hal is betegeld met witte tegels en blauw randje
lijkt wel een grote wc op een trienstation, daar moet ik nog iets aan doen, rest zag er prima uit
en de panel deuren weer terugbrengen in oorspoonkelijke staat
een beetje off-topc sorry![]()
ben benieuwd hoe het met Becky verder gaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |