Had zelfs een brief over het dat het een strafbaar feit was bla bla.. dat het wat langer kon duren..quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:05 schreef becky27 het volgende:
thanx you all
de troep voor de deur is weg! duimpje voor realbase
Nep als in Gas / of van die potten met gelei ?quote:[b]Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef
ik heb een CV maar ik weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet. Ik wil hem eigenlijk weg hebben en er een nephaartje voor zetten/ kan dat zomaar?
thanx voor de tips! Maarre....hoe bedoel je om en om lakken?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:18 schreef Solingjan het volgende:
Dan tredes om en om in de grondverf zetten.
Neem voor de trap rustig een week of twee de tijd, dan krijg je ook een mooi resultaat.
Twee keer gronden en dan pas met de lak lagen beginnen.
Na elke laag licht schuren.
Gebruik voor een mooi rsultaat alkydverf. Stinkt effe maar het resultaat is vele malen mooier.
EN heel belangrijk als je die waterdragende gebruikt krijg je vetvlekken. Die krijg je er nooit meer uit.
dan kan je op de andere treden nog gewoon van boven naar beneden lopen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:03 schreef becky27 het volgende:
thanx voor de tips! Maarre....hoe bedoel je om en om lakken?
Als je de pijp niet gaat gebruiken moet je hem eigenlijk zo hoog mogelijk dichtzetten met isolatiemateriaal (evt Purschuim)quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:00 schreef becky27 het volgende:
wat kost dat een beetje een allesbrander? En dan moet daar geen houten vloer liggen lijkt mij.
En als ik kies voor iets neps/ hoe kan ik zo een pijp het beste afdoppen? Er komt, zeker met deze wind, een hoop troep door
alvast bedankt!
ooh op die manier. ik was het anders van plan/ heeeeeel vroeg opstaan/ trap lakken/ naar werk en pas heel laat weer thuis komen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:11 schreef Gurb het volgende:
[..]
dan kan je op de andere treden nog gewoon van boven naar beneden lopen.![]()
Het is idd een planningproject. Maar dan is het resultaat er ook naar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:44 schreef becky27 het volgende:
Ahaas, je comprend
ook van dat triplexplaatje.... ik zal het rustig aan doen met de trap!
allesbranderquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:00 schreef becky27 het volgende:
wat kost dat een beetje een allesbrander? En dan moet daar geen houten vloer liggen lijkt mij.
En als ik kies voor iets neps/ hoe kan ik zo een pijp het beste afdoppen? Er komt, zeker met deze wind, een hoop troep door
alvast bedankt!
5 watt bestaat ook. dimmer is misschien een beter optie, als je het licht dan eens nodig hebt dan zet je hem gewoon voluit, wil je sfeer dan kan het ook..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:57 schreef becky27 het volgende:
heb ik ook aan zitten denken maar dit is 10 watt (zijn er 18) zat ook nog aan een halogeendimmer te denken
Dank je wel!! superleuk zo een reactie uit San Francisco!!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:09 schreef Walrik het volgende:
Wat heb je hard gewerkt! Het resultaat mag er absoluut zijn, ik vind het een GEWELDIG huis! Prachtige keuken, mooie vloer, mooie gordijnen, leuke grijze muur van de schouw, goed gekozen kleur. En.....leuk nachtkastje!!
Nogmaals jammer van die afzuigkap en de reden is, als hij er niet was, kon je dat kookeiland tegen de muur zetten en dan die leuke eettafel in het midden van de keuken, dat was zooooo gezellig geweest, lijkt mij!! En dan had je ook meer ruimte over want nu kun je niet zoveel met de ruimte tussen de muur met dat behang en het eiland.
De deur van de woonkamer vind ik ook niet helemaal yeehaw te gek, een beetje oudHollands Volendams oubollig, ik neem aan dat die er al in zat?
Maar nogmaals, overall, echt een geweldig huis, zo zou ik ook willen wonen als ik ooit weer naar Nederland kwam (maar zit wel leuk in San Francisco! Ik ga niet verhuizen maar wil best een keer wat fotos plaatsen van mijn huus als iemand dat zou interesseren!)
is dat bij deze een uitnodiging voor Fokkers! ???quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:37 schreef becky27 het volgende:
heb morgen een klein feestje thuis, mijn kerel (woont in Friesland) is al ruim een half uur onderweg en moet nog effe, zit te wachten en moet eigenlijk nog het eea doen maar maak teveel lawaai voor dit tijdstip![]()
Doe je wel rustig met de muziek ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:37 schreef becky27 het volgende:
heb morgen een klein feestje thuis, mijn kerel (woont in Friesland) is al ruim een half uur onderweg en moet nog effe, zit te wachten en moet eigenlijk nog het eea doen maar maak teveel lawaai voor dit tijdstip![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |