ach in de woonkamer, ik vind het niet echt zo een open keuken. lekker met een kookeiland erbij!quote:
volgens mij kan dat wel, mits de tegels niet heeeeeeel zwaar zijn en je goede lijm gebruiktquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:35 schreef becky27 het volgende:
nog een andere vraag, kun je vloertegels tegen een muur plaatsen? ik heb mooie tegels gezien voor boven het werkblad maar dat zijn vloertegels
Troep is nog steeds niet weg.. ligt nu ook glas bij / naast / op..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:03 schreef Charisma het volgende:
hee Becky ! je leeft dus nog !!!
mooie behang zeg !! ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet ! en ik heb ook zo een smalle woonkamer , ensuite is helaas uitgehaald![]()
mare- ik zag de trope ook, er lagen stoelen op de stoep, zijn die nog niet weg ? ttzzzzzzzzzzzzzzzze
nou- kom maar op met de fotos !![]()
misschien als je ze lief aankijkt dat ze het wel meenemenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:39 schreef Charisma het volgende:
heb je nog meer fotos Becky/ trouwens, dat kan toch echt niet voor jullie trap liggen twee stoelen en nog meer troep, iedereen loopt er zeker omheen, wie kan dat daar nou neergezet hebben? realbase, ik zou ook de politie bellen ,d at valt niet onder vuilnis maar groofvuil , de vuilnis komt pas woensdagochtend he?![]()
![]()
ik zie Realbase nog niet een stringetje door de straat huppelenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:43 schreef gateway het volgende:
[..]
misschien als je ze lief aankijkt dat ze het wel meenemen
of als je sexy gekleed bent
Hoi Charisma,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:39 schreef Charisma het volgende:
heb je nog meer fotos Becky/ trouwens, dat kan toch echt niet voor jullie trap liggen twee stoelen en nog meer troep, iedereen loopt er zeker omheen, wie kan dat daar nou neergezet hebben? realbase, ik zou ook de politie bellen ,d at valt niet onder vuilnis maar groofvuil , de vuilnis komt pas woensdagochtend he?![]()
![]()
klopt..quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:38 schreef kantoorslaaf het volgende:
Ik hoorde van een collega dat er een paar weken geleden bij jullie in de straat nog een schietpartij was![]()
Een man die het huis van z'n afwezige (ex) vriendin beschoot ofzo.
Altijd genieten in Beschuitje hout![]()
(ben een ex bezuidenhouter, maar dan wel een uit de "goede" kant van het stuyvesantplein)
Never a dull moment in het grootste dorp van Den Haag.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:44 schreef realbase het volgende:
[..]
klopt..
Het huis stond alleen al een tijdje leeg
en hij heeft misgeschoten ? (ook knap op zich)
Een echte Drive by shooting in Bezuidenhout ! WESTSIDE !!!
gelukkig woon ik in het rustige stukjequote:Op donderdag 11 januari 2007 13:48 schreef kantoorslaaf het volgende:
[..]
Never a dull moment in het grootste dorp van Den Haag.
Ik heb jarenlang tegenover "de Slipper" gewoond, zat met enige regelmaat snachts recht overeind in m'n bed van de ruzies en scheldpartijen op straat![]()
waar zit dat de Slipper?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:36 schreef realbase het volgende:
[..]
gelukkig woon ik in het rustige stukje
realbase: je bent geweldig! ik moet dat allemaal maar eens uitvinden hoe wat en waar betreffende dit soort dingen....quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:34 schreef realbase het volgende:
update troep :
Ik kwam erachter dat ik online een melding kon maken bij de gemeente van de troep.
Zojuist gedaan dus hopelijk wordt het snel opgelost voor je becky.. Het is niet leuk zo mensen op bezoek te krijgen of wel?
vanaf het Stuyvestantplein de Pahudstraat ingaan (straat tussen garage en ijssalon zeg maar). Pahudstraat helemaal uitrijden tot aan het pleintje en dan heb je aan je rechterhand café de Slipper.quote:
Kijk anders even in het keukentopic van Duderinnetje of in het laatste deel van Strippen & Bouwen.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:10 schreef becky27 het volgende:
* verdere update....ik heb drie groepen extra laten aanleggen, het mannetje komt dat verder afwerken aankomende zaterdag
* daarnaast zit ik nog steeds in dubio wat ik boven mijn aanrecht moet doen, ik wilde eerst RVS plaat maar dan wordt het echt te bling bling. Daarna dacht ik....draadglas. Maar ik heb geen bovenkasten dus ik weet niet of dat wel handig en mooi is. Tegelen lijkt me ook wel wat maar ik kan niet echt mooie tegels vinden, die wel een beetje bij de rest van de keuken passen. Iemand nog ideeen???
nee het is woonkamer en keuken ineenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:16 schreef Shadowke het volgende:
Wat een ontzettend leuk behang!
Maar heb je je keuken nu in de huiskamer aangelegd?
gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:23 schreef becky27 het volgende:
heb vandaag mezelf een verjaardagskadootje gegeven! het een niewe tafel gekocht.....is het showmodel ipv 1200 was is 800 euro. heb nog geen foto's maar ze komen hem dinsdag leveren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |