denk..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:10 schreef Syytön het volgende:
Leuk huis, vooral de keuken vind ik geweldig.![]()
Volgens mij heb ik daar in de buurt gewoond, de huizen zien er zo bekend uit daar, vanuit het raam. Is daar vlakbij in de buurt een laan die begint met de G?
GALGJE!!quote:Op zondag 28 januari 2007 13:30 schreef realbase het volgende:
[..]
denk..
uhhhh.. gaat geen lampje branden.
Doe nog eens wat meer letters
Ah leuk, ik woon nu in het kwartier ernaast.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:29 schreef Charisma het volgende:
GO zegt me ook niets, volgens mij zit "hij" in het Regentessekwartier![]()
ja en dat is statenkwartier ? poeh oeioeiquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:35 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ah leuk, ik woon nu in het kwartier ernaast.
Nee, het andere kwartier. Zijn ook zoveel kwartieren.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:37 schreef Charisma het volgende:
[..]
ja en dat is statenkwartier ? poeh oeioei
ik woonde in Scheveningen maar nu ziiten we in de straat van Becky![]()
![]()
ja je hebt het over ons hé ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:32 schreef becky27 het volgende:
dat bedoel ik bijna centrum!
en dit is echt een leuke straat, goede buurtjes alleen parkeren![]()
ik woon pas sinds augustus in BZH en het valt reuze meequote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hier een ArchipelsterBen op zoek naar een leuk koophuisje dus als jullie iets leuks bij jullie in de buurt zien (maar dan meer richting Theresiastraat) houd ik me aanbevolen!
Verder leuk om je huis-metamorfose te zien Becky27
Edit: kan iemand mij vertellen in welke delen van BZH je wel/niet wil wonen? Bij het Stuyvesantplein schijnt het minder te zijn? Maar de rest van de wijk? En bijv. in de buurt van Jacob van Mosselstraat e.d.?
Ik hoor het graag van jullie!
Ik bedoelde Yup Ikeaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:40 schreef Burbujas het volgende:
Ziet er erg gezellig uit!
Waar heb je die boekenkast vandaan? Ikea?
Ja hoor! Hoeveel wil je hebben? Het probleem bij mij is t geld meestal, niet de zin. Zullen we een beetje ruilen?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:42 schreef becky27 het volgende:
hmmm heeft er iemand nog een beetje "zin om te klussen" in een flesje zitten..... ik heb eigenlijk vrij weinig meer gedaan (ben natuurlijk ook op vakantie geweest en mijn Lief woont helemaal in Friesland en wil ook wel eens aandacht in het weekend) sinds de laatste foto's.
Ben bezig met een nieuwe baan en wil misschien tussen de banen door een beetje klussen
dat denk ik ook Flora en Fauna... ik heb 100m2 moestuin bij mijn liefquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:47 schreef Charisma het volgende:
ooh Becky, h't is dus stilstaan nu ? ik ben vandaag ook weer door mijn tuin gelopen , daar moet ook eea gebeuren
en we hebben er veel katten. die poepen alles vol
enfin dat hoort bij "Flora en Fauna" denk ik ...![]()
Dimmuh heh !quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:26 schreef becky27 het volgende:
en Realbase....ja je moet je tuin aanpakken!!![]()
tegels in de tuin? ik geloof dat Becky niet weet hoeveel stenen er onder het gras liggen hierzo, voor een grasveld van 3.5x 2 heb ik puin moeten ruimen, er kwam alleen maar troep naar bovenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:42 schreef realbase het volgende:
[..]
Dimmuh heh !
je hebt het niet gezien 2 jaar terug toen ik erin ging
Ik wist niet eens dat er tegels lagen
bobo's in the bush meets Realbase in the bush
als ik uit het raam achter kijk zie ik maar 1 chaostuin, en das best een chaos hoor!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:42 schreef realbase het volgende:
[..]
Dimmuh heh !
je hebt het niet gezien 2 jaar terug toen ik erin ging
Ik wist niet eens dat er tegels lagen
bobo's in the bush meets Realbase in the bush
Thanxquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:19 schreef Charisma het volgende:
[..]
tegels in de tuin? ik geloof dat Becky niet weet hoeveel stenen er onder het gras liggen hierzo, voor een grasveld van 3.5x 2 heb ik puin moeten ruimen, er kwam alleen maar troep naar boven
, hier een beetje stenen
[afbeelding]
voor dit klein gedeelte grasveld
[afbeelding]
[afbeelding]
Becky gefeli met je nieuwe baan, is die in Den Haag of moet je ook weer verder weg ? en waar sport je ? ben niet nieuwsgrierig he ?
![]()
Oe, ik lurk in dit topic al even mee. Ik verhuis zaterdag naar Den Haag en in topics als deze leer je 'de stad kennen' en doe je wat woonideeen op. Nu is echter mijn interesse over de stad leren kennen gewekt. Ik neem mijn tennishobby namelijk mee naar Den Haag. Omdat ik van ver kom laat ik mijn tennisvereniging achter (nou ja, ik blijf er dit seizoen nog wel competitie spelen).quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:27 schreef becky27 het volgende:
[..]
Thanx
Ministerie van Landbouw is natuurlijk om de hoek!! Maar eerst een paar weken op en neer naar Dordrecht en dan in Den Haag..........je bent helemaal niet nieuwsgierig ;-))
Ik tennis in Delft
maarre....best veel stenen![]()
Die van me buurman is ook een chaosquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:25 schreef becky27 het volgende:
[..]
als ik uit het raam achter kijk zie ik maar 1 chaostuin, en das best een chaos hoor!![]()
Ik ga tussen het centrum en NS-station Holland Spoor wonen. Voor mijn parkeervergunning heet die wijk 'Stationsbuurt'. Het oranjeplein in mijn directe omgeving geniet geloof ik enige bekendheid (beruchtheid?).quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:15 schreef Charisma het volgende:
hoi XL
welkom in Den Haag, De Bataaf is een leuke vereniging en ze hebben ook vaak feestavonden en party's, zit bij Madurodam ,ik heb daar gefitnest. Verder was bij Houtrust altijd een tennisafdeling, maar ben bang dat ide weg is
ik tennis niet, dus weet verder niets
waar kom jij wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |