Joh, ga toch lekker voetballen. Dombo.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:44 schreef Chadi het volgende:
partij voor dieren hoort in een kinderboerderij.. NIKS parlement.. te gek voor woorden straks moeten we allemaal vegetarisch gaan worden.
Kees van Kooten.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Op welk persoon hebben jullie eigenlijk allemaal gestemd?
Ik heb ook op een bekend iemand gestemd.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nou ja, laat ik dan toch ook maar mijn felicitaties over brengen. Gefeliciteerd PvdD.quote:Op dinsdag 21 november 2006 03:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik hoop dat deze partij buiten ons parlement blijft, ik vind het geen verrijking van de kamer.
Gewoon op Mariannequote:Op woensdag 22 november 2006 23:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
"sullen geinspireerd worden en gemotiveerd door dit bericht?"quote:Op donderdag 23 november 2006 01:04 schreef TechXP het volgende:
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... echt geweldig.. een enorme doorbraak.. de internationale pers zal dit oppakkken.. zoveel mensen sullen geinspireerd worden en gemotiveerd door dit bericht.. Een doorbraak
Ik niet, maar ik was wel van plan om Herben een mailtje te sturenquote:Op donderdag 23 november 2006 01:54 schreef Refragmental het volgende:
Wie heeft ze overigens al gefeliciteerd met de overwinning??
Haha.. ja ik was niet helemaal helder meer gisterenavondquote:Op donderdag 23 november 2006 01:54 schreef Refragmental het volgende:
"sullen geinspireerd worden en gemotiveerd door dit bericht?"
Niet echt een mooie nederlandse zinMaar ok, we begrijpen je punt
Yep, niet echt een spreker, maar goed, wat niet is, kan nog komen...quote:Op donderdag 23 november 2006 09:52 schreef pfaf het volgende:
Die speech na afloop.Zo onwennig.
Succes Marianne!
Hier idem dito!quote:Op donderdag 23 november 2006 08:41 schreef Pek het volgende:
![]()
Nog nooit zo'n goed gevoel gehad bij mijn stem als deze keer,
Waar hangt dat precies om?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:14 schreef prinsrob het volgende:
Het hangt erom of er een diervriendelijke meerderheid gaat komen.
Nonsens. Ik vind het prima dat je het niet eens bent met de standpunten of het feit dat ze verkozen zijn. Maar die arrogantie om het verspilling te noemen. Ik vind jou een verspilling van ruimte. En nu?quote:
Ga er wel vanuit dat dat gebeurd maar weet niet zeker uiteraard!quote:Op donderdag 23 november 2006 10:37 schreef Guppyfriend het volgende:
daar kan ik t niet vinden...? maar wel hoe je lid moet worden en zo, dus daar ga ik dan naar toeik zou t alleen wel leuk vinden als je ook op de hoogte wordt gehouden van de vorderingen van de partij, snap je
![]()
ik ook wel een beetje, maar zoek het wel uitquote:Op donderdag 23 november 2006 10:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ga er wel vanuit dat dat gebeurd maar weet niet zeker uiteraard!
Dan ben je een lid. En kan je stemrecht krijgen op congres. Ook krijg je als je je e-mailadres opgeeft een nieuwsbrief. Je kan je ook aanmelden bij een werkgroep en dan kan je lokaal bezig zijn met reageren op dieronvriendelijke dingen en meehelpen met stands etc.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:30 schreef Guppyfriend het volgende:
ik zit erover te denken om lid te worden van de PvdD, ik wil ze op die manier steunen, naast mijn stem.
als je lid wordt voor een jaar, wat houd t dan allemaal in? ben je dan 'gewoon lid' of krijg je bijv. ook een nieuwsbrief of zo? zijn hier leden die me meer kunnen vertellen?
Sowieso wordt de website zo actueel mogelijk gehouden. En je kan Marianne volgen op haar weblogquote:Op donderdag 23 november 2006 10:37 schreef Guppyfriend het volgende:
daar kan ik t niet vinden...? maar wel hoe je lid moet worden en zo, dus daar ga ik dan naar toeik zou t alleen wel leuk vinden als je ook op de hoogte wordt gehouden van de vorderingen van de partij, snap je
![]()
Dan komt degene waar ik op heb gestemd tenminste ook nog in de kamer.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:24 schreef Petera het volgende:
Twee zetels. Alleen wat jammer van die derde, maar D66 mag die van mij ook best hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |