Joh, ga toch lekker voetballen. Dombo.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:44 schreef Chadi het volgende:
partij voor dieren hoort in een kinderboerderij.. NIKS parlement.. te gek voor woorden straks moeten we allemaal vegetarisch gaan worden.
Kees van Kooten.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Op welk persoon hebben jullie eigenlijk allemaal gestemd?
Ik heb ook op een bekend iemand gestemd.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nou ja, laat ik dan toch ook maar mijn felicitaties over brengen. Gefeliciteerd PvdD.quote:Op dinsdag 21 november 2006 03:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik hoop dat deze partij buiten ons parlement blijft, ik vind het geen verrijking van de kamer.
Gewoon op Mariannequote:Op woensdag 22 november 2006 23:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
"sullen geinspireerd worden en gemotiveerd door dit bericht?"quote:Op donderdag 23 november 2006 01:04 schreef TechXP het volgende:
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... echt geweldig.. een enorme doorbraak.. de internationale pers zal dit oppakkken.. zoveel mensen sullen geinspireerd worden en gemotiveerd door dit bericht.. Een doorbraak
Ik niet, maar ik was wel van plan om Herben een mailtje te sturenquote:Op donderdag 23 november 2006 01:54 schreef Refragmental het volgende:
Wie heeft ze overigens al gefeliciteerd met de overwinning??
Haha.. ja ik was niet helemaal helder meer gisterenavondquote:Op donderdag 23 november 2006 01:54 schreef Refragmental het volgende:
"sullen geinspireerd worden en gemotiveerd door dit bericht?"
Niet echt een mooie nederlandse zinMaar ok, we begrijpen je punt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |